Torjukaa haku"palvelut"

Pois kaikki turha

Täällä aina välillä ihmiset tuskailevat noiden huijareiksi kokemisensa hakemisto"palvelujen" kanssa. Minä olen tässä kesän aikana hoksannut, että kun en ole noita "palveluja" tilannut, niin eihän minun firmani siellä tarvitse näkyä. Ainakaan minä en halua käyttää tuommoisia "palveluja" jos etsin jotain firmaa tai palveluja. Jos haluan tietoa tietystä firmasta, gooletan sen nimeä ja nuo "hakemistopalvelut" vain sotkevat hakutulosta, niistä löytyy vain firman nimi ja osoite, ei muuta, ei edes linkkiä firman sivulle, ja näkyviin tuleva tieto voi olla jopa vanhentunutta. Kun sitten näitä hakuosumia tulee ruututolkulla, niin jokaisesta napsahtaa maksu "palvelun" ostamiseen sortuneelle yrittäjälle.

Olenkin nyt goolettanut säännöllisesti firmani nimeä ja ottanut aktiivisesti yhteyttä noihin "palveluntarjoajiin" ja pyytänyt poistamaan kaikki yritykseni tiedot. Teho on alkanut näkyä, mutta vielä on muutama taho, johon pitää otaa yhteyttä. Kohta on ainakin meikäläisen firmaa googlettamalla löydettävissä vain asiaa eikä haku"palvelu"saastetta :=)

Toimikaa kaikki yrittäjät näin. Silloin nuo "palveluntarjoajat" häviävät vähitellen luonnollisen poistuman kautta.

7

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras toimialallaan

Meille ei soittele onneksi enään kukaan. Perseestä ne on kaikki.

• Tyhjää täynnä

loppuu kahdella alueella. Onneksi metsillemme. Pieni alue. Pieni teksti. Vastaavasti eritttäin kalliit hinnat. Silti ei kannattanut. Eivät enää saa ilmoitusrahojani.

• Tyhmät kärsii

Vain umpityhmä maksaa niille.

• qqqqqqqqqqq
    • Convoy T

Kaikista pahin, eipä taida olla puhdas omatunto kun kaikki heitä koskevat keskustelut häviää palstoilta.

• Turha firma

yrittäjille Eniro Oy:n lopettaessa toimintansa. raha ja aika säästyvät. Vain puhelinnumeropalvelu jää Kajjaaniin.

• Eero---
        Turha firma kirjoitti:

yrittäjille Eniro Oy:n lopettaessa toimintansa. raha ja aika säästyvät. Vain puhelinnumeropalvelu jää Kajjaaniin.

Eniro ja Fonecta ovat sentään kelvollisia yrityksiä.

Näiden siivellähän on nämä huijariyritykset perustettu jo nimetkin valittu lähelle
        Ala-arvoisia ovat Enicta, Foneca, directa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2604
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      290
      2320
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      159
      1262
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      1023
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      941
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      850
    9. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      827
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      825
    Aihe