pissa tarinoita

jjjj

nyt kun tulit tänne ni kirjotas pissa tarina tai laita hyvä suomenkielinen osote!!

17

9904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisa

      niin tässä tämmönen pieni...


      olin menossa nukkumaan illalla kun mieheni tuli kännissä kotia... siinä se sitten möngersi jotain ja yrjösi pitkin lattioita... riisuin siltä päällysvaatteet ja vein sänkyyn.. eteiseen palattuani muistin yrjöt ja hain sangon ja mopin... yllätys yllätys meillä ei ollut pesuainetta. muistin että läheinen kioski olisi auki ja kiskoin vaatteet päälle. ennen kuin lähdin ajattelinettä oiskohan pitäny käyä vessassa mutta en sitte jaksanu ku hätä ei ollut kova. kipitin rappuset alas ja kävelin parin korttelin matkan kioskille. ostin mäntysuopaa ja lähdin talsimaan kohti rakasta kerrostalo asuntoani. korttelia ennen taloa hätä oli jo suht suuri joten juoksin perille. ajattelin mennä hissillä kun se on nopeampi. menin hissiin ja painoin kolmas kerros nappia. kakkos kerroksesta tuli joku mies kyytiin. varmaan 25 vuotias. itse olen tälläinen 47 vuotias suht hyvin säilynyt nainen... yhtäkkiä hissi pysähtyi ja varoitus valo alkoi palaa. mies ei ollut moksiskaan vaan alkoi pelaamaan kännykällä. minulla oli jo todella kova pissa hätä ja seisoin jalat ristissä ja kädet haaroissa ikuisuudelta tuntuvan ajan... joka todellisuudessa oli varmaan kymmenen minuuttia. vihdoin hissi nytkähti liikkeelle ja pysähtyi minun kerrokseeni. astuin hissistä ulos vapisevin jaloin. kävelin ovelle todella vaivalloisesti. hissi jatkoi huristen ylös päin ovella ollessani aloin kaivamaan avaimiani. kauhukseni huomasin niiden jääneen sisään ja miesmakaa sammuneena sisällä... kirosin koska hätä oli niin kova etten voinut liikkua. yritin lähteä hakemaan talonmiestä mutta samalla kun otin ensimmäisen askeleen virtsarakon hallinta petti ja kuuma pissa suihkusi housuuni kastellen vaalean siniset tuulihousut täysin. rapulle tuli alati kasvava pissa lammikko. yritin pysäyttää pissan tuloa mutta se ei onnistunut hätä oli niin kova... siinä pissan keskellä sitten lähdin hakemaan talonmiestä...

      toivottavasti piditte... lisää vaan...

      • kimmo

        olen 39 vuotias mies. olen naimisissa. kerran töistä kotiin ajaessani. eteeni kaasutti moottoripyörä joka ruopaisi kurat tuulilasiin ja autoni päälle. ei siinä muuten mitään mutta se oli vaimon auto kun omani oli korjaamolla. en kehdannut mennä kotiin vaan ajoin auto pesuun. jonoa oli 5 autoa ennen minua. minulla oli kova wc hätä joten kymmenisen minuuttia odoteltuani kysyin pojalta jokaottaa rahat että ehdinkö käydä wc.ssä ennen minun vuoroani. hän katsoi kelloa ja tokaisi että tuskin nimittäin vuoroni oli seuraavana. viimein oli minun vuoroni ja ajoin sisään koneet hinkkasivat autoani ja minun wc hätäni vain yltyi veden lorinasta. viimein auto oli pesty ja lähdin ajamaan kotiin. juuri kun olin kääntynyt valtatielle muistin etten ollut käynyt huoltamolla wessassa. valtatien reunaan ei voinut pysähtyä koska oli ruuhka aika. ajoin sitkeästi eteen päin toisen käden ollessa kiertynyt tiukasti munaani. kotipihalle kääntyessäni joku idiootti tormäsi perääni. ei kovaa mutta sen verran että auto nytkähti. törmäyksen voimasta käteni irtosi munasta ja kusi alkoi ruiskuta housuuni. painoin jarrua ja tungin kädet munaani mutta se ei enää auttanut. auton penkki oli kokonaan kusessa. oli siinä vaimolle selittelemistä...


        kirjota sinäkin joku tarina..


    • kirsi

      olin ystävättereni luona kylässä tiistai iltana. istuskeltiin sohvalla ja juotiin konjakkia. siinä sitten minulle tuli pissahätä ja kun viestin tästä ystävättärelleni hän innostui ja pyysisohvalle makaamaan. siinä maatessani hän riisui housuni ja alkoi nuolemaan pilluani. minä sanoin että lopeta muuten mult tulee pissa kohta. hän nuoli ja imi klittaani kovempaa ja kovempaa kunnes tunsin järisyttävän orgasmin tulevan. samalla pillustani alkoi suihkuamaan kusta ystävättäreni naamalle ja päälle. hän imi ja nuoli kustani jota suihkusi pillusta kastellen koko sohvan. toivuttuani orgasmista huomasin kusseeni sohvalle ja menin ihan noloksi. ystävättäreni vain tokaisi että ei se mitään hän nousu seisomaan sohvalle ja pyysi että alkaisin noulemaan hänen pilluaan farkkujen päältä. nuolinja nuolin kunnes ystävättäreni alkoi kusemaan housuun. hän kusi ja kusi niin että vaaleat farkut olivat ihan kusessa ja samoin minun naamani. lopuksi nuolin hänet orgasmiin.


      palautetta saa antaa ja mielipiteitä...

    • henna

      pissasin housuun töissä

    • OnnellinenPissa

      Vika tarina etenkin, loistava =)

    • lirauttelija

      Pissaan housuun(timakat vaaleet farkut!!!)ihan vaan yleisellä paikalla,eikä haittaa vaik muut sen huomaakin oon 37 vuotias mies ja tytöiltä saa hyvin huomiota ja katseita...jotkut jopa liittyvät seuraan ja oompa muutaman tytön saanut pissaamaan housuunsa päivän aikana...Siinä sit kumpikin lirit housussa kuljettu loppupäivän yhtään häpeilemättä...

    • Mummonnuolia

      Mun tarina tämmönen olin mopo iässä noi 15e 70 luvun puolivälissä.
      Oli syys kesä kun ajelin mopolla oli kauhee kuusi hätä, ja se ei helpottanut yhtään että tiensä oli nimismies kitaroita.
      Kunnes pääsin metsätieteen päähän ja voi ihanuus kun sain kuulin housuista, ja annoin kuten tulla. Mutta yhtä äkkiä havahduin kun muutaman metrin päästä minusta seisoi noin kuusikymppinen nainen marjaämpäri kädessään ja kiitotien tilanteesta että nuori kuoli paukutti pystyyn ja kuuleminen oli vaikeeta.
      Mummo sano hups, ja käveli viereeni sanoi en olekaan nähnyt pitkään aikaan mitään noin herkullista, ja otti kallista kiinni meni polvilleen ja iha sitten kuulin suuhunsa ei mennyt kuvaa ja spermat lensi mummon suuhun ja loput kuuset.
      Mummo sano että en voinut olla tekamättä noin.
      Mummo sanoi haluaisitko sinäkin katson nyökkäsi mumokäski mennä mättäälle selälleen ja riisui housuissa ja paljasti rehevää perheensä
      Ja karvainen vitut kyykistyl naaman eteen ja alkoi kusta, sitten mummu että voi nuolla ne loput tipaton viestini. Se siitä. En sen jälkeen nähnyt tätä mummoa enää vaikka kävin joka päivä mopolemassa.
      Mahtaisiko nykyään löytyä tämmöstä mummoja jo löytyy kertokaa.
      Ois kiva kokea tuo uusiksi.

    • Teija89

      Kaikenlaista on matkan varrella tapahtunut. Hulluin juttu oli joskus 25-vuotiaana lavatansseista poistuessani. Sain kyydin minua monta kertaa tanssittaneelta hauskalta vähän vanhemmalta mieheltä. Perillä hän kyseli kyytipalkkiota ja ajattelin, että kun meillä on ollut ihan hauska ilta niin viereisessä puistossa voisin ottaa hetkeksi suihin ja sitten runkata hänet. Keräsin rohkeuteni ja kerroin saman ääneen. Kaveri oli yhtä hymyä kun noustiin autosta ja käveltiin sopivaan varjoon. Laskeuduin polvilleni ja aloin tehdä mitä olin luvannut. Ihmettelin kun hän ei koskenut ollenkaan rintoihini ja vielä enemmän kun kalu ei vaan jäykistynyt vaikka tein parhaani. Sitten yhtäkkiä hän veti sen suustani ja alkoi pissata kasvoilleni! Säikähdin niin että pyllähdin istumaan enkä kerinnyt väistämään kun hän suuntasi sen kaula-aukkooni ja lopulta kasteli puseroni ja hameeni. En varmaan koskaan ole kiroillut niin antaumuksella. Kaveri poistui juoksujalkaa autolleen ja minä olen siitä alkaen ollut aika tarkka saattajistani.

    • Enni123

      Olin ehkä 13 ja äitini sanoi että en saa enää käydä öisin vessassa ja että kusen sitten vaikka huoneen nurkkaan. No kova kusihätä en voinut pidätellä enää 4 tuntia ku 3 aikoihin kusetti jo niin vitusti. Minä älykääpiönä sitten päätin kusta sinne huoneen nurkkaan ja laskin housuni ja alko lorista niin kovaa että viereisestä huoneesta äiti tulee kysymään mikä täälä lorisee... äiti sano sitten että ei ollut tosissaan ja saan kyllä käydä yöllä kusella jos käyn HILJAA. En ollut kuunnellut kyllä nolotti ku kauhea lorina 3 aikaan yöllä ja jäätävä lätäkkö nurkassa 😂

      • Hande98098980

        Melkoinen äiti, kun ensin kieltää käymästä yökusella ja kusemaan mieluummin huoneen nurkkaan, mutta sitte kun likka tekee niin kuin käsketään, vetääkin sanansa takaisin. Olis ainakin voinut antaa potan sulle sinne huoneeseen yöpissiä varten.


    • Typykkä98

      Poikaystäväni oli jo kauan puhunut että haluaisi kokeilla kanssani pissaleikkejä. Aluksi ajatus tuntui oudolta. Päätin kuitenkin yhtenä iltana yllättää poikaystäväni. Illalla makoilin poikaystäväni kanssa sängyllä ja kuiskasin hiljaa hänen korvaan että "saat pian yllätyksen jos eka nuolet mun pilluu huolella" No jätkähä totteli heti käskystä ja käänsi mut selälleen ja alko nuoleen paljasta pilluu pitkillä nuolasuilla. Hetken aikaa ku oli nuollu niin käskin jäbän makaan sängylle ja hyppäsin päälle pillu kiinni jätkän naamaan ja aloin venyttää mun pilluhuulia jätkän silmien edessä. Jätkä oli todella kiimassa ja sormitti mua samalla ku venytin mun pillua. "Nyt olis sun yllätyksen aika" kuiskasin ja ohjasin mun pillun suoraan jätkän suun eteen ja aloin hiljalleen pissata kullan suuhun. Jätkä nautti iha huolella ja samaan aikaa ku annoin pissan valua pillusta jätkän suuhun hän alkoi sormittaan mua. Pissa litisi ja kasteli kokonaan mun kullan kasvot. Sit hetken päästä ku alko pissattaan uudestaan niin olin käyny hakemassa lasin keittiöstä. Annoin lasin mun jätkälle joka ohjaa kupin mun pillun suulle ja mä aloin venyttää mun pilluhuulia ja sit lämmin pissa alko valua lasiin. Lasi täyttyi puolilleen. Sen jälkeen menin konttausasentoon ja aloin venyttää persettä ja samalla jätkä kaato pissat suoraan mun persereikään. Jätkä oli ikionnellinen

    • Maminpoju

      Olin ollut päivähoidossa Mamin luona. Ja juuri ennekuin aloin pukemaan päälleni, Mami toi minulle Tenan housuvaipat ja käski laittamaan jalkaan. Tottelin nöyränä pojuna ja pian olivat vaippahousut suorien housujeni alla. Töihin takaisin mentyäni en uskaltanut paljokaan liikkua huoneestani, koska pelkäsin työkareiden kuulevan vaipan kahinan kävellessäni. Vaippojan pitäminen oli noloa, nöyryyttävää mutta loppujen lopuksi mielettömän kiihoittavaa. Minulla seisoi koko ajan. Palaverissa istuessani istuin jäykkänä kuin rautakanki jotta kukaan ei vaan kuulisi ...ja sitten sain tekstiviestin Mamilta - " Pissaa poju nyt heti vaippaan, niin sen jälkeen saat ottaa ne pois". Onneksi kokous oli ohi ja pääsin takaisn huoneeseeni. Tein niin kuin Mami käski, ja ihanan lämmin pissa valui vaippaani. Jouduin kylläkin ensin ohjaamaan seisovan kaluni sopivaan kulmaan jotta en olisi ruiskinut vaipasta ulos.

    • kusinäitiis

      no eile kävi niin että panin äitiis ja enne sitä en ees käyny kusella ja samalla ku sain orkun vahingossa kusin hänen pimmppaan. pelkään että nyt voi syntyä gomungul tai tän keskustelun perustaja

    • Mywifeswetonlyjeggins

      Vaimoni oli meidän omien ja ystäväpariskunnan lasten kanssa elokuvissa. Kun se tuli takaisin, ihmettelin miksi farkkutakki oli vyötäisillä ja vaimo ryykäsi korkkarit jalassa suoraan pesuhuoneeseen suihkuun. Kysyin lapsilta mitä äiskälle oli käynyt ja ne vastasi, että äiti oli heidän kavereitaan kotiin saattaessaan liukastunut ja pylly oli lätäkössä kastunut.

      No niin. Illalla sängyssä kyselin suoraan mitä oli käynyt. Elokuvissa vaimo oli juonut lastenkin kolat loppuun, eikä ollut uskaltanut jättää lapsia vahtimatta edes vessakäynnin ajaksi ja yrittänyt pidätellä kotiin asti. Kun hän oli ollut taluttamassa autolta tyttöjä heidän kerrostaloasuntoonsa, pissat oli takaisin autolle kävellessä karannut housuun! Vaimo ei ollut kehdannut kertoa lapsille totuutta housuunpissaamisestaan vaan oli kehitellyt pikku valkoisen valheen märille farkuilleen ja kostealle tuoksulle autossa.

      Voin kertoa että haluni heräsi ja joku muukin peiton alla, kun kuuntelin pikku pissapeppuni tarinaa.

    • amigas

      No yksi tarina tämäkin. Olimme vaimoni kanssa ajamassa pitkää moottoritietä lähellä Välimerta kun tuli pieni levennys tiehen ja me kovassa hädässä pikapikaa kuselle. Samat ajatukset meidän edellä ajaneella, joka myös kurvasi levennykselle. Kaikki me kome olimme siinä vierekkäin kusella ja se metä ennen ajanut naisihminen naureskeli ja heilautti kättään kun lähdimme jälleen tien päälle.

    • Anonyymi

      voi, ei ostan jouluna uuden puhelimen, kun entinen on rikki.

    • Anonyymi

      Pissaan usein suuhuni ja kasvoilleni suihkun lattialla. Pissa on hyvää. Lähdenkin suihkuun kun kyrpä kovettui ajatuksesta.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe