oisko kellään tietoa miten pitkät jonot ja minkälainen satavuus ymym... kymys pelkästään rivitaloista...
haminan kaupungin vuokra-asunnot
3
2002
Vastaukset
- asuntotoimisto=paska
jos on sukulaisia kaupungilla töissä niin kämppä löytyy heti, Muuten saat kuulla asuntotädeiltä vuosia lässytyksiä pitkistä jonoista jne...nimimerkillä kokemusta on .
Kannattaa ilmoittaa että olet päihteiden käyttäjä tai että sukulaisesi on töissä kaupungilla korkeassa virassa niin kämppä löytyy huomiseksi. - normiasukas
laita sinne asuntopuolelle postia.tuskin kannattaa mainita päihteiden käytöstä tai sukulais-suhteista oli niitä tai ei.
- Cobra.
Asuin muutaman vuoden kaupungin vuokrakämpässä. Vuokra oli halvempi kuin vapailla markkinoiklla. Asumiskulut nousivat kuitenkin melko korkeiksi, kun huomioi jääkaapin aiheuttamat lisäkulut. Kaappi oli ihan sökö, mutta sitä ei vaan suostuttu vaihtamaan, ei niin millään. Jääkaappi kosteutti ja jääti vuoron perään, joten tietäähän sen miten siinä sapuskoille käy. Ruoat pilaantui hetkessä. Meinasin ostaa oman kaapin, mutta se olisi pitänyt jättää kämppään (tai säilöä vanhaa rikkinäistä huoneen nurkassa), josta olin kohta muutenkin muuttamassa, niin en viitsinyt ostaa sitä kaupungille lahjoitettavaksi. Kokonaisuutena olin kuitenkin ihan tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264256
Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me
On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle1102256- 1021645
- 1141589
Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l1511238Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..
Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B1681208Lähtee järki sun kanssa mies
Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.621111Jos sattumalta
kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä781100Valjut juhlat
Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,371062- 751056