onko porissa antikvariaatteja/divareita?

matkustajaa

onko liikkeitä lainkaan?

31

4827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OHITALLUSTIN

      NORTAMONKATU JA ISOLINNANKATU

      • Kyäppäri

        Tiinan osto-ja myyntiliike. Valikoimat vaihtuu koko ajan mutta löytöjä voi tehdä usein ja edullisesti.


    • Hartsus
    • kirja kannattaa aina

      Minä olen käynyt torin lähistöllä, en muista kadun nimeä, mutta torilta palan matkaa itään päin. Liikkeen nimeäkään en tiedä, mutta sitä pitää viiksekäs musiikkitietäjä.

      Valikoima siellä on kohtalaisen laaja, hyvää keskitasoa.

      • sdfwr2324tr2

      • kirja kannattaa aina
        sdfwr2324tr2 kirjoitti:

        Kuinka vaikeaa se onkaan löytää??
        http://lmgtfy.com/?q=antikvariaatti pori

        Ehkä se sentään on hiukan tuota vaativampaa koska mielestäni se ei ole kumpikaan noista...


      • No se on just

      • Torin lähistöllä

        Viiksekkään paikka on Antikvariaatti Markku Ranta, nuokkarin ja torin välissä...


    • Lukematon mies

      niin nuo kaksi. Nortamonkadulla torin laidalla ja toinen kulman takana Isolinnankadulla jonkin matkaa kirkkoon päin.

      Ulvilassa on myös yksi hyvä, osoitteessa Lauttaranta, aivan Friitalan/Ulvilan keskustassa. Vajaat 10 km Porin torilta, bussit kulkee kätevästi, jos ei autoa omista. Kannattaa poiketa.

      • ostan heti

        Tietääkö kukaan että mistä saisi Veturimiehet heiluttaa elokuvan dvd versioiona ?

        Se on filmattu 1991 ja siinä on Samuli Edelman ja Santeri kinnunen pääosissa !

        Onko muita paikkoja josta käydä katsomassa kuin divarit ?


    • 352556

      Tuskin mistään, koska sitä ei ole julkaistu dvd:nä.

      • Koulukatu

        Eikö Porissa on ketää sellaista elokuva harrastajaa / kerhoa joka voisi kertoa VilleAlfalle että tämän elokuvan julkaiseminen dvd on lähes pyhä teko kaikille 80 & 90 luvulla Porissa asuneille ja siellä Rännillä roikkuneille !


      • Arnold55

        Kyllä Veturimiehet heiluttaa niminen elokuva on julkaistu DVD nä. Olen itse nähnyt. Googlettamalla löytyy kyseinen leffa hyvin jos ei ole varastosta loppu. Kirppareillakin vastaan tullut usein.


    • Juupas juttua

      Onko Porista tehty Ränni nimistä kirjaa ? Mistähän sen saisi ostettua ?

    • Pieni ja punane

      Onko Porissa kellään SK ja muiden lehtien lehtileikkeitä 78 vuoden Mestaruusjuhlista ?

      Siitä taidettiin kirjoittaa myös kirja ? Ainakin Vellusta taisi tulla Porin VPKsta ns. Iso Musta siinä kirjassa ja siten kaikki kiinnostaa !

      • Määolikännis

        Vaikka olin itse juhlimassa mukana, ei kiinnosta ne kohellukset enää vähääkään.


      • Tuto Liigaan
        Määolikännis kirjoitti:

        Vaikka olin itse juhlimassa mukana, ei kiinnosta ne kohellukset enää vähääkään.

        Määolikännis

        Et taidä tietää ettei Ässät ole voittanut Canada maljaa 78 jälkeen.

        Jätkät ( joukkue ) käy töissä joka vuosi mutta Poikaa ei vain saada Poriin.

        Ässillä on kannattajia jotka eivät oleet edes syntyneet kun Poika viimeksi oli Porissa... joten ei kaikki voi tietää että millaiset juhlat silloin pidettiin...


    • j'ai lu

      Tomin antikvariaatti, sijaitsee isolinnan kadulla kirkon ja nuokkarin välissä, itse käyn hakemassa sieltä kirjani. :)

    • mukavia muistoja

      Mukava paikka ollut ainakin meikäläiselle asioida jo iät ja ajat tämä nortamonkadun "divari", jo kakarana myytiin sinne lehtiä et saatiin tupakkirahaa ja mielestämme maksoikin ihan reilusti, eipä kai noilla vanhoilla mustanaamioilla aivan huikeaa arvoa ollut :-)

      • ....

        eipä porissa paljon divareita ole,kirpputoreja kyllä löytyy


      • Kevätsiivous.

        Onko tämmöinen vielä olemassa?
        Olisi "aataminaikaisia" kirjoja nurkissa ja myisin ne jonnekin.


      • 6786
        Kevätsiivous. kirjoitti:

        Onko tämmöinen vielä olemassa?
        Olisi "aataminaikaisia" kirjoja nurkissa ja myisin ne jonnekin.

        ainakin löytyy www.tominantikvariaatti.fi


    • Iso McMaki

      Milloin kirjoitettiin kirja ISO MUSTA ja kuka sen kirjoitti ?

    • Itse asun mualla
    • Karulinn
    • Kyllästynyt vanhaan
    • Divariaatti

      Nortamonkadulla on ainakin yksi kirjadivari, samoin nuokkaria vastapäätä. Käytettyjä levyjä myy Music Divari Green River. Samoin Keski-Porin kirkkoa vastapäätä oleva Jungle Records myy käytettyjä levyjä. Siellä hintataso on halvempi ja laatukin mielestäni parempi kuin Green Riverissä.

    • Palava Maksa

      Peräsimentiellä on Osto-ja myyntiliike Palava Sydän. Hinnat on kyllä laatuun nähden korkeita mutta joitain löytöjä sieltäkin löytyy.

    • Kiitos kuitista

      Palaa maksamaan

      Hienoa että muistit tämänkin ja tervetuloa uudelleen !

    • Porilainen342414

      PORIN VIDEODIVARI HUOM Siirtykää nykyaikaan. Ainakin Facebook-sivu pitäisi olla, sähköposti yhteystiedoissa ja mielellään nettisivu, josta näkisi valikoiman. Olen itse porilainen, muta mielellään ennen kaupassa käyntiä tarkistaisin netistä, onko etsimiäni leffoja saatavilla.

    • porilainen2444514413

      Ja panostakaa myös blu ray-tarjontaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe