missä olette runkanneet...

halukas tietään

niin pojille...missä paikoissa olette runkanneet ja mitkä ovat olleet ne oudoimmat paikat :) itse olen runkannut kotona,koulussa,laivalla,yleisessä vessassa,riparileiril,kaveril,ulkona mettäs,autos,junas. oudoin on ehkä yleises vessas...laittakaa omat :DD

155

17691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6 7 7 5

      Oudoin paikka on varmaan ojassa metsässä. Hyttyset pilasivat nautinnon.

    • 95boy95

      linja-autossa koulu matkalla.

      • Anonyymi

        Samoin. Bussin perällä puolen tunnin matkalla ehti hyvin


      • Anonyymi

        itse olen runkannut koulun terveystiedon tunnilla materiaalia sai kun opettava opetti kondoomin käyttöä aika seksikäs opettaja olikin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen runkannut koulun terveystiedon tunnilla materiaalia sai kun opettava opetti kondoomin käyttöä aika seksikäs opettaja olikin ;)

        Ootko tänää jo runkannu?


    • kjsdjbsdbd

      Keskellä tyhjää urheilukenttää, sellaisessa liukumäkimökissä leikkipuistossa, koulun vessassa, julkisessa suihkussa suihkuverhon takana, uintireissulla järvessä. Siinä ne tais kaikki vähänkään epätavalliset olla...

      • Anonyymi

        olen runkannut bussissa


      • Anonyymi

        Minä olen runkannut uimahallin suihkussa ilman verhoa. Ihan avoimesti ja julkiosesti. Ja Ruoptsin laivalla saunassa pesuhuoneessa, julkisesti. Ei kukaan paheksunut. nauranut tai mitääm. huopmauttivat vain, että en taida mennä samana iotana naisiin. No en mwnnyt, vaan join viinaa loopu illan!!.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen runkannut bussissa

        Mitä helee mä en oo koskaan


    • jukpek

      olin niityllä yksin, kunnes edessäni pomppasi (suoraan kukkien keskeltä) aito mies niskakarvat ja pulisongit liehuen. auringonvalo, joka hänen raybaneistaan heijastui silmiini, sokaisi minut, enkä oikeastaan nähnyt oliko hän aito mies vai nainen. tartuin hänen viittaansa hien valuessa kainaloistani kylkiäni pitkin, ja hän juoksi suoraan metsään suden suuhun. Onneksi hänellä oli valtava keppi mukanaan, ja susi tukehtui. Sitten hän kantoi minut pois sieltä viitassaan, ja viitassa oli hyvä runkata

    • pate 15v

      veneessä runkannu ku olin kalassa.

      • phönttä

        Uimahallin altaassa kaikkien keskellä.
        Olin sillon aika pieni enkä tinny mitä tein. Niin tungin munat poreisiin ja sain orkun. Sillon onnrks ei viel tullu spermaa.


    • 14v

      Vähä joka paikas oon runkannu esim: koulussa, kotona (tietenkin),mökilllä isovanhemmilla, ehk kummallisin paikka on virossa meiän perheen yhteisessä hotelli huonees (onneks silloin kaikki muut perheen jäsenet nukku.;D

      • Voikokoskaanollavarma

        Ootsä varma?


    • 16v

      itekki oon runkannu monenlaisissa paikoissa, esim. koulun vessassa, yleisessä suihkussa ja saunassa, keskellä peltoa bussia odotellessa

    • viit

      savusaunas

    • sotamies_92

      koulun vessassa siivous komerossa autossa ruokapöydässä lentokoneessa bussisa onhan noita

    • viit

      Koulun ruokala varmasti oudoin paikka missä olen

      • Alex DeLarge

        Jos tää on totta niin täytyy kyllä hattua nostaa, sellainen suoritus kumminkin


      • Anonyymi
        Alex DeLarge kirjoitti:

        Jos tää on totta niin täytyy kyllä hattua nostaa, sellainen suoritus kumminkin

        Jep


      • Anonyymi

        Anna kik


    • xd

      koulun vessa, kotona (tietysti),isovanhempien möksällä, metässä, sauna, suihku,sovituskoppi,

      • xd

        ja bussissa onhan noita paikkoja


    • tämmöstä täällä

      Junassa, linja-autossa, luokkaretkellä, uimahallin saunassa ja pukuhuoneessa(vetäsin kerran mällit pukuhuoneen penkille :D) , isovanhemmilla ja puistossa.

    • Since'95

      En mitenkään ihmeellisissä paikoissa mut, rippileirillä siel sängyssä ku muut nukku :D, enkuntunnilla kauan sitte, julkisissa vessoissa tottakai, kaverilla, autossa.. Pitäs kokeilla viel eri paikkoi, ainaki bussii ja joskus koulun vessassa vois käydä. :D

    • sain 20e

      koulumatkalla kaverin kanssa lyötii vetoo onko pokkaa runkata ny ja mähä sit runkkasin

    • Sanmi12vOulust

      Esim.. Häissä laivalla ravintolassa prisman vessassa top sportin pukukopissa autossa bussissa metsässä junassa lentokoneessa öö.. kotona kaapissa saunassa suihkussa PÖYDÄN ALLA WTF ? Ja sitten sängyssä katolla majassa veneessä mökillä toimistossa ja peiton alla.

    • 8978643

      Kuka vitt'u' runkkaa koulussa?
      Ketä menee koulun paskaseen vessaan, missä on jotain kusta lattialta ja alkaa ihan kiihottuneena runkata?
      Täh!?

      • Salman

        Meiä koulun vessat on tehty et 5-6 omat vessat ha 1-4 omat vessat


    • Schredder

      ^ Esim. minua moinen vessa (jollaista meidän koulussa ei ole) kiihottaisi.

      Koulun vessassa ja Linnanmäen vessassa.

    • nam :p

      oudoin paikka on varmaan junassa. olin yksikseni tyhjässä vaunussa, alko panettaa iha vitusti : p ja avasin housuista vetoketjun, laitoin käteni housuihin ja aloin kädellä hieroa penistä, aivan mahtavaa julkisesssa paikassa! : D

      • GSHAP

        Btw junien vaunuissa on valvontakamerat..


      • sadasdffffffffffff
        GSHAP kirjoitti:

        Btw junien vaunuissa on valvontakamerat..

        mitäs väliä sillä on :D


    • Boy15

      Lentokoneen vessas ja saksalainen mummo yritti päästä sisään :D:D

    • runnkkaavatyttö

      jos pojat alkavat jo 12-14 vuotiana itsetyydyttämään itsen milloin tai minkä ikäisenä tytöt aloitavat?

      • tyttö

        Ite aloin 10


      • tyttö

        18 ite


      • LostGirl14

        10 vuotiaan


      • Anonyymi
        LostGirl14 kirjoitti:

        10 vuotiaan

        13 vuotiaana kun mulle näyutettiin miten homma menee


      • Anonyymi

        Mie alotin 11 vuotiaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie alotin 11 vuotiaana

        Sama


    • runkkari111

      kotona, koulun vessas, saksan tunnilla, julkisissa vessoissa, autossa, junassa, lentokoneessa, veneessä, saunassa, laiturilla, keinussa, metässä, traktorissa, mopon päällä, ojassa, omassa sängyssä, kirjastossa, välitunnilla, uidessa, joskus lenkillä, jääkiekkoa pelatessa, pukukopissa, koulutaksissa, kaverin luona, tyttöystävän kaa.. voi kuule: D

      • vetäjä

        Tietysti voi vetää hanskaan missä vaan, kun on tilaisuus. Hyvää vaihtelua...


      • vetäjä

        Tietysti voi vetää hanskaan missä vaan, kun on tilaisuus. Hyvää vaihtelua...


    • ettäolenidioottiXD

      Siinä vaiheessa kun vastauksissa alkoi olla "koulunruokalassa, enkun tunnilla, bussissa..." tajusin, että "runkkaamisella" tarkoitettiin itsetyydytystä eikä toisen kanssa oloa.... XD

      • Hyvä homma (Y)

        Sain aivan saatanalliset facepalmit nyt :DDD


      • ettäolenidioottiXD
        Hyvä homma (Y) kirjoitti:

        Sain aivan saatanalliset facepalmit nyt :DDD

        :D


    • Runkku kannattaa

      No itellä erikoisin paikka koulun vessa.
      Ihan nyt uteliaisuuttani kysyn, kuinka ootte onnistunut tunnilla runkkaan, ettei ole huomattu?

      • mushroomie

        Näkymättömyysviitta ja sienet.


      • Anonyymi
        mushroomie kirjoitti:

        Näkymättömyysviitta ja sienet.

        Silokit


    • h423yhjkmyujyg

      Oonko jotenkin outo kun oon runkannu vaan omassa vessassa, vuoteessa, sohvalla, suihkussa ja saunassa? :DD

      • tippatappo

        Täysin abnormal


      • Anonyymi

        ett oo Outo, vaan normaalia fiksumpi kaveri !


      • Anonyymi

        Et ole outo, miksi olisit? Ja onha sinulla vielä aikaa tehdä uusia kokeiluja. Yleisellä paikalla, muiden nähden, kokeietko ?


    • exteinirunkku

      Tuli joskus lukuisia kertoja koulussa tunnilla runkattua, jopa käytävällä, silleen salakavalan taktisesti kyynärpäällä hinkaten, se on awesomia kun jännittää että jääkö kiinni! Kerran riisuin itteni hyppytunnila alasti koulun vessassa ja sit veivasin, voitte kuvitella että oli nastaa! Uimahallin poreallas: poreet tuntuu höpöltä molossa... eipä nyt muuta tule mieleen...

    • runkkari:)

      No tuol uimarannan pukukopis pimeel :DD hyvät orkut tuli ei siin mitää mut pimeää oli ku ei kaverin kans meinattu nähä siel mitää xDD

      • Anonyymi

        "se on awesomia kun jännittää että jääkö kiinni"

        Samaa mieltä, saan sairaat fiilikset siitä ja mälli lentää usein yllättäen, aikasemmin kun esim himassa runkatessa. Yleensä siinä on sit mällit sylissä tai housussa tai lattialla ja saa aika sekunnissa keksiä, mihin laittaa ne ennenku joku näkee tai haistaa


    • Apapap

      Koulun vessassa, koulussa luokassa, yövuorossa töissä, lentokoneessa, junassa, metsässä, kotona, kavereiden luona, parkkipaikalla, linja-autossa, lenkkipolulla, alikulkutunnelissa, salilla, yleisessä saunassa, yleisessä vessassa, yleisessä suihkussa, liikuntapaikkojen pukuhuoneissa, autossa ajaessa, yleisellä rannalla. Kai näitä on muitakin, ei vaan tuu mieleen :D. Tunnustan olevani runkkari

      • Anonyymi

        Hyvä tunnustus , Ei siinä ole mitään pahaa....Ja mielikuvitustakin sinulla on. Jatka ssamaan malliin!


    • Facepalm16

      Itellä oudoin paikka on sairaalan vessa... 2 vuotta sitten tapahtui, nyt kun ajattelee niin facepalm! :DD

    • Hueheuue

      Joskus unkarissa sellasessa höyrysaunas mis oli miehet ja naiset kaikki samas saunas kun siel oli niin paljon sitä höyryä :D

    • Sauna Runkkaus

      Uimahallin höyrysanunas

    • olivitunkivaa

      Oma oudoin paikka oli metsä. Olin vaan hhuvikseen menny pihalle ja kävelin siinä metsän lähettyvillä ja sit siitä juoksee kaksi alle 25 vuotiasta naista jolla oli ihanan kireet housut ja uhhh niitten perseet. Ne pysähty siihen noin 20 metrin etäisyydelle hetkeks ja kattelin niitten perseitä yht äkkii niistä toinen kattoo mua päin mut onneks kerkesin just kattoo muualle. Mul muna nousi pystyy ja juoksin nopeesti metsään siellä sit vedin housuy kinttuun ja vedin käteen. Ihana kokemus oon 15v.

      • punastuitko

        Onneksi on noita valvonta kameroita nykyään, tumputtajat pääsee filmille youtubeen!


    • Olivähänhumalaineolo

      Torilla.. yöllä kylläkin.

    • sofia300

      Koulus, opettajienhuonees.

    • pooppiiigghh

      koulun kerhohuoneessa,koulun vessassa, metässä ja kotona tutenkin!

    • tyttö 17v

      Kotona, uimahallin altaassa ja saunassa ja suihkussa ja pukutilassa ja vessassa,
      lentokoneessa, junan vessassa, ravintolan vessassa, koulun vessassa, kylpylässä, sairaalassa, kellarissa, autossa, mökillä, laiturilla, sovituskopissa, uimarannalla, metsässä, kaverilla, bussissa, hotellin hississä ja hotellihuoneessa, rappukäytävässä, leirillä... varmasti muittakin mitä just nyt ei tuu mieleen

    • 2013 riparilla

      Riparillani "kaverini" veteli hanskaan MINUN sängyssäni. Totesin, että moro ja vaihdoin huonetta. Ja ollaan siis molemmat poikia.

      • ykspluskaks

        ^^ hahahahahhahahhahahahahha nyt kyllä hajotti :D "totesin että moro ja vaihdoin huonetta" :D aika paha


    • n..n

      Koulussa luokassa kesken oppitunnin

    • runkArieqw

      luokassa kesken tunnin.. aah se oli ihanaa kun opettajana kaunis nuori nainen
      vene
      espanjassa ostoskeskusen vessa
      metsässä alasti aika lähellä tietä
      ikkunan vieressä ja monet naiset katsoi ja pari vinkkas silmää
      mökillä kun on sellainen yhteysaluksen odotuskoppi missä on sohva
      mökillä kun luulin kaverini nukkuvan (parisänky) kaveri heräsi ja alkoi runkkaamaan
      ja onhan noita

    • Kaverin ullakolla kun se pelas

    • runkkkkkkari

      Sängyssä sperma lentää

    • Ulkonarunkkaus

      Tää tulee vähän myöhässä :D Mutta meil mökil on sellane saunakallio mihin on silta. Siellä menin yhtee koloon (koska siellä kukaan ei häiritsis) Ja ei ku tumputtaa :D

    • Poikavarjoisenkujan

      Kotona tietenkin kotona omassa huoneessa, vessassa, keittiössä ja olohuoneessa. Naapurin makuuhuoneessa, keittiössä ja sohvalla. Järvessä, uimahallissa, monessa julkisessa vessassa, metsässä, mummilassa, riparilla, puistossa, hississä, perunakellarissa, kouluruokalassa, pellolla. Kaupassa, bussissa, autossa, sängyn alla, teatterissa, halkovajassa, saunassa, taloyhtiön saunassa, pukuhuoneessa, suihkutilasda ja vessassa. Vattupensaassa, katolla, lentokoneessa, junassa, pukukopissa, liukuportaissa jne...

    • iujhudf1

      Äiskän vieressä sängyllä ku se nukku

    • Robert.6

      Metsä. Rukan metsäreitti talvella.kylpy.yleiset vessat parasta. saunassa. Suihkussa.kotona. kaverilla.

      • freeballerboy

        Mitä vaatteita käytit kun runkkasit talvella metsässä? Mä oon talvella välillä runkannu metsässä lumilautailu vaatteet päällä.


    • sloggi15

      Äsken tässä koneen ääressä, ja laukesin sloggi boksereihin. Vähän tuli karvoihinkin.

    • freeballerboy

      Kauppakeskuksen vessassa, koulussa, bussissa, metsässä, uimarannan pukukopissa, skeitti puiston takana... paras on laskettelu rinteessä hieman rinne alueen ulkopuolella :3

    • runqqquuuu

      Kotona, koulussa, uimahallissa, kauppakeskuksen wcssä, mökillä, hotellissa

    • Rynnäkköanaali

      Kotona, frendin luona otettiin käteenvetoskaba, mökillä ja sit koulun vessassa.

    • valopää-

      Kerran päätin kokeilla laueta yöllä kerrostalon ikkunasta ulos. Silti vähän nolotti ja pysyin verhon takana niin kauan kunnes olin valmis laukeamaan. Sitten kun tuntui siltä että tulee niin menin siihe ihan kunnolla ja tulin. Kylmä tuuli hyväili ja ikkunalaudalle tippuneet vikat sperman pisarat pyyhin johonki lattialta ongittuun paitaan.

    • Hyujik

      Kaikki runkkupaikat:

      Sänky, lattia, nurkka, sohva, vessan lattia, suihku, veljen makuuhuone, roskiskatos, keittiö, sauna, taloyhtiön pukuhuone ja suihkutilat, naapurin sänky/vessa/sohva, mummolassa kolme eri sänkyä ja sohva sekä kumpikin vessa ja sauna, toisessa mummolassa vessa ja mökin paskahuussi, järvi, joki, kolmen frendin vessat, bussi, koulujen vessat, oppitunti, ruokala, auto, metsä, rappukäytävä, sovituskoppi, ostoskeskusten vessat, rautatieasema, bussiasema, S-market, ripari, seurakunnan tilat, kirkko, nuorisotilat, urheilukenttä, Neste Oil, Teboil, ABC, Aapiskukko, Ideaparkin, Fun Park, Power Park, Tykkimäki, Linnanmäki, Särkänniemi, Delfinaario, leffateatteri, kaupungintalo, kirjasto, Lidl, Plantagen, Bauhaus, Mononen, IKH, Hong Kong, Tokmanni, Minimani, Anttila, Kodin Ykkönen, Isku, Kaatopaikka (hohtokeilauspaikka), Kruunukaluste, Hesburger, Mäkkäri, R-kioski, M-market, K-market, Siwa, Kotipizza, Lemmikkijuttu, Faunatar, Alkon edusta, Watami Sushi, Pure Bite, Tiger, Seppälä, Minetti, Linkosuon kahvila, Fazerin kahvila, Henry's Pub, Instrumentarium, Yi Sushi, Puolenkuun Pelit, kesäteatteri, TTT, munamarkkinat, Fazerin tehdas, Kamppi, Duo, Siperia, Tullin Tori, Forum, Koskipuisto, ratikka, Suomenlinna, Turunlinna, Savonlinna, Hämeenlinna, Silja Line, Viking Line, Sokos Hotel, Viru Hotel, Sorsapuisto, joku puisto Turussa, Aurajoen ranta, Kalajoen rannat, Uudenkaupungin/ Tampereen/ Helsingin/ Turun ranta, London Eye, Alpit, lentokenttä, satama ja Rimi.

      • Anonyymi

        Huh ku ei tarvi ite luetella ku abaut samat vähä eri kauppoi vaa😅


    • mälliiiiiiiiiiiii

      tuota... omassa luokassa, kokeessa, ku olin menossa mopolla kauppaan, uimahallissa, koulun vessassa , metsässä, onhan näitä

    • 14v

      Hotellin vessassa,kylpyammeessa seka lentokoneen vessassa :D

    • 17.v

      Ex tyttöystävän huonees missä sen äiti yllätti mut.. kotona vessas koulussa koulun auditoriossa pukkarissa bussissa

    • Serkuilla sillee et serkku nukku viereises sängys ja kelasin kokajan et herääkse

    • poika983

      Koulussa, kaupan sovitus koppi, metsässä, kaverin luona

      • skaterdude

        Ootsä koulussa runkannu ihan luokassa sillei housujen läpi? :3


      • onks ollu verkkarit


    • uimahalli, sauna, wc himas, suihku, vois kokeilla yleisii vessoi

    • WJK90

      Olen runkannut autossa (kun muut oli kaupassa), taloyhtiön saunassa, suihkussa, kotona, hotellissa, metsässä, uimahallin saunassa, pyöräillessä metsäautotiellä (tosi autio), uimarannalla, järvessä, mökillä, puun latvassa, pellolla, bussipysäkin katoksessa maaseudulla (ilta-aikaan kun ei busseja kulje), alikulkutunnelissa, tietokoneella ollessa, metsäpolulla, koulun vessassa, kahden ikäisteni kundin kanssa.

    • URboyfatso

      Itiksen isossa uimahallissa melkein jäin kiini mutta ei bebe huomanneet kai

    • Panettaa_nytkin

      Yks kerta runkkasin keskellä risteystä.

    • Speedcore90

      Tietokoneella, metsässä, sängyssä, sohvalla, tuolissa, taloyhtiön sauna, varastossa, rannalla, uimahallin saunassa ilman muita, uimarannan pukukopissa, autossa, vaatekaapissa, puun alla, autiossa talossa, autiolla tehtaalla, koulumatkalla housujen alta, bussia odotellessa housujen alta, keittiössä (asun yksin), makuuhuoneessa, makuupussissa kouluretkellä, järvessä, luolassa, maastossa...

    • Masamies__69cc

      Nooohh tota...

      Oma sänky, vanhempien sänky, koneella ollessa, olkkarin sohva, vessa, sauna, traktori, mopo, puimuri, ruohonleikkuri, auto, autotalli, ihan saataNAN syvällä metsässä, koulun vessat, vanha sikala, kuivuri, naapurin lato, keskellä kaverin olkkaria, lätkäleirillä vähän kaikkialla, järvessä, puuliiterissä, kesä möökillä vähän kaikkialla, lapin mökillä termospulloon (ja tästä syntyi lekendaarinem insideläppä), hake varasto, klapivarasto, talon katolla, juuri nyt.

      Oudoin varmaa tuo lapissa termospulloon...

    • Oon15vuotiasporvoost

      Itse olen koulussa, kaverin mummolan WCssä, autossa (kerran yritin kesken matkan kun olin yksin takapenkillä), serkulla, junan WCssä, kaverin Kaa kalareissussa, koneella (joskus seksikkäille mainoksille), työpaikam WCssä, uimahallissa, saunassa, kauppakeskuksen WCssä (ostin kortsui vessast ja niillä, oonko outo vai muutenvaa runkkari? Itse tunkkainen normisti kerran päivässä mutta joskus on vedelly 3-4 kertaa ja isoin väli on varmaa muutama viikko joskus alaasteell

    • saunarunkkari

      Oudoin paikka varmaa ripparil, oli nii kovat paineet XD ja siel siis saunas

      • riparil

        Mä kans riparilla aika lopussa kun kans oli kovat paineet. En ehtinyt runkata ennen lähtöä vaikka painetta oli. Kyl paineella sit tuli. Mites sulla?


    • namiakaikki

      Kirkossa, hautausmaalla, työmaakopissa, navetassa, pyöräkellarissa.....

    • Jepexi

      Uimassa vedessä olisi sellainen uimamonttu jossa muitakin mutta samee vesi. Uimakopissa. Metsässä hiihtoreissulla ja kesällä metsässä ison kiven päällä. Armeijassa vartiopaikalla. Autoa ajaessa. Polkupyörällä ajaessa samalla hangannu kullia istuinta vasten. Sairaalan sängyssä ja suihkussa. Sängyssä ja viereisessä sängyssä nukkunu kaveri. Farmariauton tavaratilassa mua runkkas toinen. Ulkorakennuksen takana. Saunassa.

    • skaterdude

      Paras paikka tähän asti on ollu laskettelu keskus.

    • runkkuakaikkialla

      moni varmaan jo lueteltukin, mut hautausmaalla, kirkossa, bussissa, junassa, autoo ajellessa. Luonnonhelmassa mökillä. Töissä vessassa ja työpisteellä pöydän takana. Kirjastossa hyllyjen välissä. Uimahallin saunassa ja pukkarissa. Kaupan sovituskopissa.

    • runkkaaja94

      Koulun pukuhuoneessa, kolun vessassa, bussissa, kirjastossa, rappukäytävässä, huoltoaseman vessassa, kaupan vessassa, mutta erikoisin taitaa kuitenkin olla kiasman näyttelytilassa jossa ei ollut ketään muuta

    • kiimareiska

      eiköhän nuo kaikki tulleet jo esiin.. Osissa niistä ite runkannut, mut oliko mukana oma parveke? Poliisiauto? lääkärin vastaanotto?

    • Anonyymi

      Yhdesti omassa sängyssä, se tuntui höpöltä. Lopuksi tuli outo olo ja se pissa valui pippelistä.

    • Anonyymi

      Tumppuhumppa:
      mitä teen saunassa, mitä teen vessassa, mitä teen kassajonossa, mitä teen kirkossa, mitä teen apteekissa, mitä teen pulassa, mitä teen reksin puhuttelussa, mitä teen yo-kokeessa, mitä teen työhaastattelussa, mitä teen lentokoneessa, mitä teen suihkussa, mitä teen syödessä, mitä teen nukkuessa, mitä teen sammuneena, mitä teen kirjastossa, mitä teen lääkärintarkastuksessa, mitä teen sotilasvalaa vannoessani, mitä teen uidessa, mitä teen juostessa, mitä teen esitelmää pitäessäni, mitä teen oksentaessani, mitä teen aivastaessa, mitä teen niistäessä, mitä teen pierressä, mitä teen syljeskellessäni?
      Mitä teeeen? Vedän tumppuun!!

    • Anonyymi

      Koulussa ja ulkona

    • Anonyymi

      Koulussa, ulkona metsässä, paras paikka kuitenkin laskettelukeskus.

    • Anonyymi

      Luultavasti kylpylässä semmosessa kopissa jossa voi esim vaihtaa vaatteet. Mällit siihe penkille ja seinälle

    • Anonyymi

      kotona, kaverilla, koulussa, laivalla, lentokoneessa, junassa, autossa, bussissa, mopolla ajaessa, metsässä, tienreunassa, paljussa, suihkussa, saunassa, kaverilla, kaverin vessassa, sängyssä jossa kaveri nukkuu vieressä, sovituskopissa. mitä näitä nyt on

    • Anonyymi

      Pesäpallo kentän lippu luukussa ei siis ollu pelejä sillo menossa

    • Anonyymi

      No ihan perus. Kotona, koulun vessassa, linja-autossa, alakouluikäsenä taksissa, meidän omassa autossa ku oon odottanut muita jostain kauppareissusta, kaupan kassalla jonossa siis silleen, että käsi on taskussa, uimahallissa, jopa oppitunnin aikana taas silleen et käsi huomaamattomasti taskussa, oman kodin saunassa saunoessa tulee lähes aina vedettyä vähintään yhden kerran käteen ja joskus harvoin julkisessa. Oon sen verran koukussa, että varmasti harrastan riparillakin sitten, kun sinne menen ensi kesänä.

    • Anonyymi

      Kirkko, hautausmaa, bussi, juna, hotellihuone jossa kaveri nukkui viereisellä sängyllä, navetassa, autonratissa, sovituskopissa, parturissa viitan alla..

    • Anonyymi

      No just perus et kotona ja sit oon autossa ja mäkin vessassa

    • Anonyymi

      Varmaan oudoin on uimahallin suihkussa ja pukkarissa

    • Anonyymi

      Hissi. Se on aika makee kun ei koskaan tiedä onks seuraavassa kerroksessa joku

    • Anonyymi

      Terveysaseman päivystyksessä, kun alkoi vituttamaan. Lääkärissä, kun kädet oli kuivat. Duunissa, kun kerma loppui. Himassa, kun huulirasva loppui. Oven vieressä, kun saranat kitisi. Rassatessani auton pakoputkea.

      Seisovassa pöydässä, nostaessani rahaa automaatista, sovittaessani kenkiä kaupassa, juostessani maratonia, syödesäni leipää, asettaessani taulua seinälle, parturissa, kirpputorilla, bussipysäkillä, jääkaappiostoksilla, sukkia vaihtaessani, viedessäni roskia, avatessani sateenvarjoa, juodessani kokista, vaihtaessani autonrengasta, maksaessani laskuja, katsoessani lompakkoon, heittäessäni tikkaa, armeijan sulkeisissa, esitellessäni taloa, itkiessäni, nauraessani, seisoessani yhdellä jalalla kilpikonnan päällä.

    • Anonyymi

      Nautin unisexissa runkkaamisesta. Joskus saattaa olla alakerrassa myyjänainen näkemässä/kuulemassa kun minulta lentää äänekkäästi mälli. Nautinto on moninkertainen.. hyvän näköinen nainen paikalla kun tärisen orkusta, eikä tarvi autossa palella ja Toivio että joku ohimenevä nainen näkisi.

    • Anonyymi

      Kotona,kaverilla,kouluss,kaupan WC, autossa,ulkona,mummolassa WC,😅

      • Anonyymi

        Niin ja suihkussa ja saunassa


    • Anonyymi

      Kotona, hotellissa, metsäs, mäkkärin vessas, kauppakeskuksen vessas, uimahallin suihkus ja pukkaris, autossa

    • Anonyymi

      Kaupungintalon portailla..

    • Anonyymi

      Vittu äsken jäin kiinni mummolle täällä mökillä😅😰

    • Anonyymi

      Olin kuoroleirillä loimalahden leirikeskuksessa ja sil oli varmaan 50 tyttöö ja mun lisäks (oon poika) 2 poikaa nii muilla oli oma huone mut yhessä huoneessa oli vähintään 2 tyyppii ja mul on siel 3 kaveria (tyttöi) 2 niistä on mun koulusta niin mä nukuin siellä saunassa ja menin niitten tyttöjen huoneeseen kun siellä ei ollu ketää vetäisin siellä vaatteiden seassa kunnolla käteen ja sit sen yhen niistä (johon oon ihastunu) isosisko tuli sinne ja melkein jäin kii koska oli sängyn alla ja se on tyylii 9 luokalla olin vaan siin sillein et shh oon niitä piilossa se oli sille Joo okei ja lähti tuli kyl kiire vetää jäykkä guge tiukkoihin urheilushortseihin° °

    • Anonyymi

      Oon toi kuoro tyyppi mut siis nukuin sillä saunassa yksin mut se tyttöjen huone siellä leirikeskuksessa oli varmaan oudoin

    • Anonyymi

      Varmaan kanssa kaikissa noissa paikoissa paitsi junassa.
      Kerran runkkasin uimarannalla niin, että olin syvemmällä vedessä niin ettei muut nähneet mitä tein.
      Ihan sillä, kun siell äoli yks aika helvetin hyvännäköinen ja -kroppainen muija ja hän otti aurinkoa rannalla. Hänen alapäänsä oli suoraan mua kohden ja jalat koukussa sekä levällään, joten näkymä oli aika himottava, kun pillunhuulet pullottivat bikinien alla aika rivon näköisinä. Oli ihan pakko runkata, kun ei olisi muuten saanut kalua löysäksi taas.
      Kerran runkkasin koulun suihkutiloissa. Silloin yhdellä opintojaksolla mulla oli aina yhtenä päivänä pari tuntia keskellä päivää vapaata ja kävin yleensä koulun punttisalilla ja perään sitten suihkussa.
      Mua oli himottanut muutenkin jo ihan tolkuttomasti pari päivää, kun olin pitänyt runkkaustaukoa tarkoituksella muutaman päivän.
      Niin mulla seisoi melkeinpä koko aika, vaikkei ollut mitään ärsykkeitäkään. No ei siinä muuta sitten, kun suihkuun mennessäni, olin siis onneksi yksin suihkutiloissa, vetelin oikein kunnolla käteen.

    • Anonyymi

      kellarissa

    • Anonyymi

      unohditko äidin makkarissa

    • Anonyymi

      Ite oon runkannu lentokoneessa, ruokapöydässä, maatilan navetassa. Kerran pikkusisko veteli kyrpää niin kovaa että spermat lens sen farkkutaskuihin.

      • Anonyymi

        oli varmaan aika hot pikkusisko


    • Anonyymi

      oudoin paikka on varmaan kirkko. Vetelin niin että lensi päin yhtä maalausta jossa oli myös jeesuksen kuva.

      • Anonyymi

        Huomasiko kukaan?


      • Anonyymi

        mä oon kans saanu kirkossa orkun mä hieroin virsikirjalla mun kullii farkkujen läpi ja lauksein housuuni. sit peittelin virsikirjalla sitä läikkää.


    • Anonyymi

      Koulun vessassa oli pakko purkaa paineita koska tytöt.

    • Anonyymi

      Tyttöystävän nähden saunassa, oltiin kahden tietysti.
      Olen myös melkeinpä kaikissa noissa aloittajan mainitsemissa paikoissa myös runkannut.
      Junassa ja laivalla en ole mutta muissa.
      Riparilla kun oltiin, siellä oli sellainen puulämmitteinen sauna ja mitä sai lämmittää vaikka joka päivä. Tytöt ja pojat tietysti saunoivat omilla vuoroillaan.
      Yks päivä oli mun vuoro lämmittää ja loppuvaiheessa, kun sauna alkoi olla valmiina, kävin lisäämässä pesään vielä puuta ja tarkoitukseni oli mennä sitten ilmoittamaan, ett äsaunaan voi mennä.
      Tyttöjen vuoro oli käydä saunassa eka ja pari tyttöä olikin tullut jo hyvissä ajoin vaihtamaan vaatteita ja näin heidät alusvaatteisillaan. Pukuhuone oli vähän niinkuin ulko-oven ja löylytilan välissä, joten sieltä ei päässyt ulos muuta kun pukkarin läpi.
      Tuli aika kiire ulos, vaikka ei tytöt nyt suuttuneet vissiin, kun tiesivät että olin saunanlämmittäjä. Nauroivat jälkeen päin kyllä senkin edestä ja mua kiusoiteltiin siitä tilanteesta, hyvässä hengessä kyllä.
      Mutta tosiaan niin himothan siinä heräsi, vielä kun toisella oli jotkut pitsiset tm alkkarit, joista näki selvästi läpi, niin ylä- kuin alapään ja siitä meninkin aika pian runkkaamaan.

    • Anonyymi

      Ite oon runkannu veesees, ruokapöydäs nii et spermat lens kebabrullan päälle. Myös mopon päällä oon runkannu melkein kyrvän poikki. Saunassa yksin nii et lens kiukaaseen. Auton katolla, onneks kukaa ei ollu näkemäs.

      • Anonyymi

        miten voi runkata kyrvän poikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten voi runkata kyrvän poikki?

        Et halua edes tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua edes tietää

        niin ei se ole selittämisen arvoista


    • Anonyymi

      Vähän joka paikassa, joskus yksin ja joskus tyttöystävän nähden.

    • Anonyymi

      Bussissa, leffateatterissa, yleisessä vessassa, kaverin kotona, sängyssä, koulussa, metsässä.

      • Anonyymi

        Myös Junassa, saunassa, laivalla, ruokapöydässä.


    • Anonyymi

      Armeijassa keskellä yötä porttivartijan kopissa ollessa puomivahtina. Koppi oli niin pieni että siellä mahtui juuri (mies) seisomaan siellä. Hetken aikaa vartija seisoi selin porttiin päin :D

    • Anonyymi

      Kotona ofc,autossa,hotellissa,bussissa,pihamökissä,takapihalla,kerros sängyssä niin että ala pedissä nukku sisarus (monestikki),isovanhemmilla,koulussa..🙊🙈on näköjään näitä

      • Anonyymi

        Ainiin ja vielä varasto huoneessa,WC,järvessä ainaki🙈🙊


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe