missä olette runkanneet...

niin pojille...missä paikoissa olette runkanneet ja mitkä ovat olleet ne oudoimmat paikat :) itse olen runkannut kotona,koulussa,laivalla,yleisessä vessassa,riparileiril,kaveril,ulkona mettäs,autos,junas. oudoin on ehkä yleises vessas...laittakaa omat :DD
Ilmianna
Jaa

101 Vastausta

varmaa oudoin on koulus.. varsinki ku yhe tytön kans pantii siel vessas.. Onneks siit on jo aikaa..
Ilmianna
Jaa
Pohjois-Koreassa http://adf.ly/1vvD8
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onneksi en ole niin tyhmä, että erehtyisin avaamaan noita. Sinua taitaa vituttaa nyt niin maan perkeleesti. HAHHAHHAH!!! ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oudoin paikka on varmaan ojassa metsässä. Hyttyset pilasivat nautinnon.
Ilmianna
Jaa
linja-autossa koulu matkalla.
Ilmianna
Jaa
Keskellä tyhjää urheilukenttää, sellaisessa liukumäkimökissä leikkipuistossa, koulun vessassa, julkisessa suihkussa suihkuverhon takana, uintireissulla järvessä. Siinä ne tais kaikki vähänkään epätavalliset olla...
Ilmianna
Jaa
olin niityllä yksin, kunnes edessäni pomppasi (suoraan kukkien keskeltä) aito mies niskakarvat ja pulisongit liehuen. auringonvalo, joka hänen raybaneistaan heijastui silmiini, sokaisi minut, enkä oikeastaan nähnyt oliko hän aito mies vai nainen. tartuin hänen viittaansa hien valuessa kainaloistani kylkiäni pitkin, ja hän juoksi suoraan metsään suden suuhun. Onneksi hänellä oli valtava keppi mukanaan, ja susi tukehtui. Sitten hän kantoi minut pois sieltä viitassaan, ja viitassa oli hyvä runkata
2
Ilmianna
Jaa
veneessä runkannu ku olin kalassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uimahallin altaassa kaikkien keskellä.
Olin sillon aika pieni enkä tinny mitä tein. Niin tungin munat poreisiin ja sain orkun. Sillon onnrks ei viel tullu spermaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vähä joka paikas oon runkannu esim: koulussa, kotona (tietenkin),mökilllä isovanhemmilla, ehk kummallisin paikka on virossa meiän perheen yhteisessä hotelli huonees (onneks silloin kaikki muut perheen jäsenet nukku.;D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ootsä varma?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
itekki oon runkannu monenlaisissa paikoissa, esim. koulun vessassa, yleisessä suihkussa ja saunassa, keskellä peltoa bussia odotellessa
Ilmianna
Jaa
savusaunas
Ilmianna
Jaa
koulun vessassa siivous komerossa autossa ruokapöydässä lentokoneessa bussisa onhan noita
Ilmianna
Jaa
Koulun ruokala varmasti oudoin paikka missä olen
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos tää on totta niin täytyy kyllä hattua nostaa, sellainen suoritus kumminkin
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
koulun vessa, kotona (tietysti),isovanhempien möksällä, metässä, sauna, suihku,sovituskoppi,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ja bussissa onhan noita paikkoja
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sun äitin sängys.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä mietinki et kuka sinne mälläs
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Junassa, linja-autossa, luokkaretkellä, uimahallin saunassa ja pukuhuoneessa(vetäsin kerran mällit pukuhuoneen penkille :D) , isovanhemmilla ja puistossa.
Ilmianna
Jaa
En mitenkään ihmeellisissä paikoissa mut, rippileirillä siel sängyssä ku muut nukku :D, enkuntunnilla kauan sitte, julkisissa vessoissa tottakai, kaverilla, autossa.. Pitäs kokeilla viel eri paikkoi, ainaki bussii ja joskus koulun vessassa vois käydä. :D
Ilmianna
Jaa
koulumatkalla kaverin kanssa lyötii vetoo onko pokkaa runkata ny ja mähä sit runkkasin
1
Ilmianna
Jaa
Kerran smarketin kassalla runkkasin kassaneitiä sen silmien edessä!
1
Ilmianna
Jaa
Esim.. Häissä laivalla ravintolassa prisman vessassa top sportin pukukopissa autossa bussissa metsässä junassa lentokoneessa öö.. kotona kaapissa saunassa suihkussa PÖYDÄN ALLA WTF ? Ja sitten sängyssä katolla majassa veneessä mökillä toimistossa ja peiton alla.
Ilmianna
Jaa
Kuka vitt'u' runkkaa koulussa?
Ketä menee koulun paskaseen vessaan, missä on jotain kusta lattialta ja alkaa ihan kiihottuneena runkata?
Täh!?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Meiä koulun vessat on tehty et 5-6 omat vessat ha 1-4 omat vessat
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
^ Esim. minua moinen vessa (jollaista meidän koulussa ei ole) kiihottaisi.

Koulun vessassa ja Linnanmäen vessassa.
Ilmianna
Jaa
oudoin paikka on varmaan junassa. olin yksikseni tyhjässä vaunussa, alko panettaa iha vitusti : p ja avasin housuista vetoketjun, laitoin käteni housuihin ja aloin kädellä hieroa penistä, aivan mahtavaa julkisesssa paikassa! : D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Btw junien vaunuissa on valvontakamerat..
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
GSHAP kirjoitti:
Btw junien vaunuissa on valvontakamerat..
mitäs väliä sillä on :D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lentokoneen vessas ja saksalainen mummo yritti päästä sisään :D:D
1
Ilmianna
Jaa
jos pojat alkavat jo 12-14 vuotiana itsetyydyttämään itsen milloin tai minkä ikäisenä tytöt aloitavat?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ite aloin 10
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
18 ite
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 vuotiaan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kotona, koulun vessas, saksan tunnilla, julkisissa vessoissa, autossa, junassa, lentokoneessa, veneessä, saunassa, laiturilla, keinussa, metässä, traktorissa, mopon päällä, ojassa, omassa sängyssä, kirjastossa, välitunnilla, uidessa, joskus lenkillä, jääkiekkoa pelatessa, pukukopissa, koulutaksissa, kaverin luona, tyttöystävän kaa.. voi kuule: D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tietysti voi vetää hanskaan missä vaan, kun on tilaisuus. Hyvää vaihtelua...
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Tietysti voi vetää hanskaan missä vaan, kun on tilaisuus. Hyvää vaihtelua...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Haluaisko joku,että runkkaisin sua (tuntuu paremmalta,kun toinen tekee )
Ilmianna
Jaa
Siinä vaiheessa kun vastauksissa alkoi olla "koulunruokalassa, enkun tunnilla, bussissa..." tajusin, että "runkkaamisella" tarkoitettiin itsetyydytystä eikä toisen kanssa oloa.... XD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Sain aivan saatanalliset facepalmit nyt :DDD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Hyvä homma (Y) kirjoitti:
Sain aivan saatanalliset facepalmit nyt :DDD
:D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No itellä erikoisin paikka koulun vessa.
Ihan nyt uteliaisuuttani kysyn, kuinka ootte onnistunut tunnilla runkkaan, ettei ole huomattu?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näkymättömyysviitta ja sienet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oonko jotenkin outo kun oon runkannu vaan omassa vessassa, vuoteessa, sohvalla, suihkussa ja saunassa? :DD
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Täysin abnormal
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuli joskus lukuisia kertoja koulussa tunnilla runkattua, jopa käytävällä, silleen salakavalan taktisesti kyynärpäällä hinkaten, se on awesomia kun jännittää että jääkö kiinni! Kerran riisuin itteni hyppytunnila alasti koulun vessassa ja sit veivasin, voitte kuvitella että oli nastaa! Uimahallin poreallas: poreet tuntuu höpöltä molossa... eipä nyt muuta tule mieleen...
Ilmianna
Jaa
No tuol uimarannan pukukopis pimeel :DD hyvät orkut tuli ei siin mitää mut pimeää oli ku ei kaverin kans meinattu nähä siel mitää xDD
Ilmianna
Jaa
Koulun vessassa, koulussa luokassa, yövuorossa töissä, lentokoneessa, junassa, metsässä, kotona, kavereiden luona, parkkipaikalla, linja-autossa, lenkkipolulla, alikulkutunnelissa, salilla, yleisessä saunassa, yleisessä vessassa, yleisessä suihkussa, liikuntapaikkojen pukuhuoneissa, autossa ajaessa, yleisellä rannalla. Kai näitä on muitakin, ei vaan tuu mieleen :D. Tunnustan olevani runkkari
Ilmianna
Jaa
Itellä oudoin paikka on sairaalan vessa... 2 vuotta sitten tapahtui, nyt kun ajattelee niin facepalm! :DD
Ilmianna
Jaa
Joskus unkarissa sellasessa höyrysaunas mis oli miehet ja naiset kaikki samas saunas kun siel oli niin paljon sitä höyryä :D
Ilmianna
Jaa
Uimahallin höyrysanunas
Ilmianna
Jaa
Oma oudoin paikka oli metsä. Olin vaan hhuvikseen menny pihalle ja kävelin siinä metsän lähettyvillä ja sit siitä juoksee kaksi alle 25 vuotiasta naista jolla oli ihanan kireet housut ja uhhh niitten perseet. Ne pysähty siihen noin 20 metrin etäisyydelle hetkeks ja kattelin niitten perseitä yht äkkii niistä toinen kattoo mua päin mut onneks kerkesin just kattoo muualle. Mul muna nousi pystyy ja juoksin nopeesti metsään siellä sit vedin housuy kinttuun ja vedin käteen. Ihana kokemus oon 15v.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onneksi on noita valvonta kameroita nykyään, tumputtajat pääsee filmille youtubeen!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Torilla.. yöllä kylläkin.
Ilmianna
Jaa
Koulus, opettajienhuonees.
Ilmianna
Jaa
koulun kerhohuoneessa,koulun vessassa, metässä ja kotona tutenkin!
Ilmianna
Jaa
Kotona, uimahallin altaassa ja saunassa ja suihkussa ja pukutilassa ja vessassa,
lentokoneessa, junan vessassa, ravintolan vessassa, koulun vessassa, kylpylässä, sairaalassa, kellarissa, autossa, mökillä, laiturilla, sovituskopissa, uimarannalla, metsässä, kaverilla, bussissa, hotellin hississä ja hotellihuoneessa, rappukäytävässä, leirillä... varmasti muittakin mitä just nyt ei tuu mieleen
Ilmianna
Jaa
Riparillani "kaverini" veteli hanskaan MINUN sängyssäni. Totesin, että moro ja vaihdoin huonetta. Ja ollaan siis molemmat poikia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
^^ hahahahahhahahhahahahahha nyt kyllä hajotti :D "totesin että moro ja vaihdoin huonetta" :D aika paha
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Koulussa luokassa kesken oppitunnin
Ilmianna
Jaa
luokassa kesken tunnin.. aah se oli ihanaa kun opettajana kaunis nuori nainen
vene
espanjassa ostoskeskusen vessa
metsässä alasti aika lähellä tietä
ikkunan vieressä ja monet naiset katsoi ja pari vinkkas silmää
mökillä kun on sellainen yhteysaluksen odotuskoppi missä on sohva
mökillä kun luulin kaverini nukkuvan (parisänky) kaveri heräsi ja alkoi runkkaamaan
ja onhan noita
Ilmianna
Jaa
Kaverin ullakolla kun se pelas
Ilmianna
Jaa
Sängyssä sperma lentää
Ilmianna
Jaa
Tää tulee vähän myöhässä :D Mutta meil mökil on sellane saunakallio mihin on silta. Siellä menin yhtee koloon (koska siellä kukaan ei häiritsis) Ja ei ku tumputtaa :D
Ilmianna
Jaa
Sun mutsissas hahahahahahaahaha :-----D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niimpä ei vittu XDDDDD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kerran runkkasin omassa äitissäni
Ilmianna
Jaa
no katotaas... donald trumpin vessassa,sun mutsis naamalla, lentokoneen siivellä, puun latvassa, opettajan pöydällä ja sukellus veneessä
Ilmianna
Jaa
Kotona tietenkin kotona omassa huoneessa, vessassa, keittiössä ja olohuoneessa. Naapurin makuuhuoneessa, keittiössä ja sohvalla. Järvessä, uimahallissa, monessa julkisessa vessassa, metsässä, mummilassa, riparilla, puistossa, hississä, perunakellarissa, kouluruokalassa, pellolla. Kaupassa, bussissa, autossa, sängyn alla, teatterissa, halkovajassa, saunassa, taloyhtiön saunassa, pukuhuoneessa, suihkutilasda ja vessassa. Vattupensaassa, katolla, lentokoneessa, junassa, pukukopissa, liukuportaissa jne...
Ilmianna
Jaa
golffia pelatessa tuli pistetty ä vääräään reikään
Ilmianna
Jaa
Äiskän vieressä sängyllä ku se nukku
Ilmianna
Jaa
Metsä. Rukan metsäreitti talvella.kylpy.yleiset vessat parasta. saunassa. Suihkussa.kotona. kaverilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mitä vaatteita käytit kun runkkasit talvella metsässä? Mä oon talvella välillä runkannu metsässä lumilautailu vaatteet päällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Äsken tässä koneen ääressä, ja laukesin sloggi boksereihin. Vähän tuli karvoihinkin.
Ilmianna
Jaa
Kauppakeskuksen vessassa, koulussa, bussissa, metsässä, uimarannan pukukopissa, skeitti puiston takana... paras on laskettelu rinteessä hieman rinne alueen ulkopuolella :3
Ilmianna
Jaa
Kotona, koulussa, uimahallissa, kauppakeskuksen wcssä, mökillä, hotellissa
Ilmianna
Jaa
Kotona, frendin luona otettiin käteenvetoskaba, mökillä ja sit koulun vessassa.
Ilmianna
Jaa
Kerran päätin kokeilla laueta yöllä kerrostalon ikkunasta ulos. Silti vähän nolotti ja pysyin verhon takana niin kauan kunnes olin valmis laukeamaan. Sitten kun tuntui siltä että tulee niin menin siihe ihan kunnolla ja tulin. Kylmä tuuli hyväili ja ikkunalaudalle tippuneet vikat sperman pisarat pyyhin johonki lattialta ongittuun paitaan.
Ilmianna
Jaa
Mä runkkasin hyvän näkösen serkun vieressä (tyttö) ja se vaan nukku :D Sit kävin mälläämässä sen housuihi ja sen pillu oli ihan mällissä. Se vaan nukku sikeesti, eikä heränny. Ei saanut hän koskaan tästä tietää :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kunno pahis :Dd
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaikki runkkupaikat:

Sänky, lattia, nurkka, sohva, vessan lattia, suihku, veljen makuuhuone, roskiskatos, keittiö, sauna, taloyhtiön pukuhuone ja suihkutilat, naapurin sänky/vessa/sohva, mummolassa kolme eri sänkyä ja sohva sekä kumpikin vessa ja sauna, toisessa mummolassa vessa ja mökin paskahuussi, järvi, joki, kolmen frendin vessat, bussi, koulujen vessat, oppitunti, ruokala, auto, metsä, rappukäytävä, sovituskoppi, ostoskeskusten vessat, rautatieasema, bussiasema, S-market, ripari, seurakunnan tilat, kirkko, nuorisotilat, urheilukenttä, Neste Oil, Teboil, ABC, Aapiskukko, Ideaparkin, Fun Park, Power Park, Tykkimäki, Linnanmäki, Särkänniemi, Delfinaario, leffateatteri, kaupungintalo, kirjasto, Lidl, Plantagen, Bauhaus, Mononen, IKH, Hong Kong, Tokmanni, Minimani, Anttila, Kodin Ykkönen, Isku, Kaatopaikka (hohtokeilauspaikka), Kruunukaluste, Hesburger, Mäkkäri, R-kioski, M-market, K-market, Siwa, Kotipizza, Lemmikkijuttu, Faunatar, Alkon edusta, Watami Sushi, Pure Bite, Tiger, Seppälä, Minetti, Linkosuon kahvila, Fazerin kahvila, Henry's Pub, Instrumentarium, Yi Sushi, Puolenkuun Pelit, kesäteatteri, TTT, munamarkkinat, Fazerin tehdas, Kamppi, Duo, Siperia, Tullin Tori, Forum, Koskipuisto, ratikka, Suomenlinna, Turunlinna, Savonlinna, Hämeenlinna, Silja Line, Viking Line, Sokos Hotel, Viru Hotel, Sorsapuisto, joku puisto Turussa, Aurajoen ranta, Kalajoen rannat, Uudenkaupungin/ Tampereen/ Helsingin/ Turun ranta, London Eye, Alpit, lentokenttä, satama ja Rimi.
Ilmianna
Jaa
tuota... omassa luokassa, kokeessa, ku olin menossa mopolla kauppaan, uimahallissa, koulun vessassa , metsässä, onhan näitä
Ilmianna
Jaa
Siskon vieressä älyttömän ahtaassa sängyssä:Dd sisko tietty heräs ja kysy et mikä mua oikri painaa tänne seinää vasten ja olin sillee et vähä kutittaa vaa xdd sitten menin ja mälläsin tietty sen hiuksille ku se nukahti taas..siinä oli taas selittelemistä
Ilmianna
Jaa
Hotellin vessassa,kylpyammeessa seka lentokoneen vessassa :D
Ilmianna
Jaa
Ex tyttöystävän huonees missä sen äiti yllätti mut.. kotona vessas koulussa koulun auditoriossa pukkarissa bussissa
Ilmianna
Jaa
Ohenmäen Soralle Iisalmesta just aika mukavasti alakoo kutkuttelemaan ohi taipaleen tulloo N E R K O O. AI KU OLI SIELLÄ NÄTTIÄ JUMALAN LIHHOO -80 LUVULLA...
Ilmianna
Jaa
Serkuilla sillee et serkku nukku viereises sängys ja kelasin kokajan et herääkse
Ilmianna
Jaa
Koulussa, kaupan sovitus koppi, metsässä, kaverin luona
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ootsä koulussa runkannu ihan luokassa sillei housujen läpi? :3
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
onks ollu verkkarit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
uimahalli, sauna, wc himas, suihku, vois kokeilla yleisii vessoi
Ilmianna
Jaa
Olen runkannut autossa (kun muut oli kaupassa), taloyhtiön saunassa, suihkussa, kotona, hotellissa, metsässä, uimahallin saunassa, pyöräillessä metsäautotiellä (tosi autio), uimarannalla, järvessä, mökillä, puun latvassa, pellolla, bussipysäkin katoksessa maaseudulla (ilta-aikaan kun ei busseja kulje), alikulkutunnelissa, tietokoneella ollessa, metsäpolulla, koulun vessassa, kahden ikäisteni kundin kanssa.
Ilmianna
Jaa
Itiksen isossa uimahallissa melkein jäin kiini mutta ei bebe huomanneet kai
Ilmianna
Jaa
Yks kerta runkkasin keskellä risteystä.
Ilmianna
Jaa
Tietokoneella, metsässä, sängyssä, sohvalla, tuolissa, taloyhtiön sauna, varastossa, rannalla, uimahallin saunassa ilman muita, uimarannan pukukopissa, autossa, vaatekaapissa, puun alla, autiossa talossa, autiolla tehtaalla, koulumatkalla housujen alta, bussia odotellessa housujen alta, keittiössä (asun yksin), makuuhuoneessa, makuupussissa kouluretkellä, järvessä, luolassa, maastossa...
Ilmianna
Jaa
Nooohh tota...

Oma sänky, vanhempien sänky, koneella ollessa, olkkarin sohva, vessa, sauna, traktori, mopo, puimuri, ruohonleikkuri, auto, autotalli, ihan saataNAN syvällä metsässä, koulun vessat, vanha sikala, kuivuri, naapurin lato, keskellä kaverin olkkaria, lätkäleirillä vähän kaikkialla, järvessä, puuliiterissä, kesä möökillä vähän kaikkialla, lapin mökillä termospulloon (ja tästä syntyi lekendaarinem insideläppä), hake varasto, klapivarasto, talon katolla, juuri nyt.

Oudoin varmaa tuo lapissa termospulloon...
Ilmianna
Jaa
Itse olen koulussa, kaverin mummolan WCssä, autossa (kerran yritin kesken matkan kun olin yksin takapenkillä), serkulla, junan WCssä, kaverin Kaa kalareissussa, koneella (joskus seksikkäille mainoksille), työpaikam WCssä, uimahallissa, saunassa, kauppakeskuksen WCssä (ostin kortsui vessast ja niillä, oonko outo vai muutenvaa runkkari? Itse tunkkainen normisti kerran päivässä mutta joskus on vedelly 3-4 kertaa ja isoin väli on varmaa muutama viikko joskus alaasteell
Ilmianna
Jaa
Oudoin paikka varmaa ripparil, oli nii kovat paineet XD ja siel siis saunas
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä kans riparilla aika lopussa kun kans oli kovat paineet. En ehtinyt runkata ennen lähtöä vaikka painetta oli. Kyl paineella sit tuli. Mites sulla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

missä olette runkanneet...

niin pojille...missä paikoissa olette runkanneet ja mitkä ovat olleet ne oudoimmat paikat :) itse olen runkannut kotona,koulussa,laivalla,yleisessä vessassa,riparileiril,kaveril,ulkona mettäs,autos,junas. oudoin on ehkä yleises vessas...laittakaa omat :DD

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta