Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aune-täti
profiilit
Aune-täti
Aune-täti
Vapaa kuvaus
Aune tietää kaiken.
Aloituksia
12
Kommenttia
189
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kukaan+hitossa+nyt+lähde+paarista+panemaan+jonkun+puolitutun+kanssa+tarkotuksena+perustaa+perhettä+tai+tehdä+lapsia.+Tämä+on+ihan+selvä+asia.++Eikä+jostain+mokasta+nyt+voi+mitään+elinkautista+naiselle+langettaa+siitä+että+sattu+ehkäisy+pettää+tai+unohtuu+kun+oli+niin+hönössä.
26.07.2021 20:12
Eipä+huono!++Viikossa+melkein+30000+kannatusta.+Herramunjee.++Tuohan+rullaa+kuin+aborttilakialoite+konsanaan.
26.07.2021 20:09
Totta+hitossa+Aune+rustaa+nimensä+heti+alle.+Aina+kun+on+jossain+jotain+mihin+Räivi+Päsänen+on+sanonut+ei,+niin+Aune+sanoo+joo.
26.07.2021 20:07
Tänäänkin+Aune+oli++uimassa+ja+oli+sokeutua+himosta+kun+oli+varmaan+100+ukkoa+tissit+paljaana.+Meinasin+siinä+soittaa+poliisille+kun+kiihotti+niin+ne+erokeeniset+alueet+ja+teki+mieli+iskeä+kiinni+lähimpiin+manboobseihin.
26.07.2021 20:04
Jotkut+pikkupojat++ei+tosiaan+halua+leikkiä+tyttöjen+kanssa++samassa+hiekkalaatikossa+tietyssä++kehitysasteessa.+Tytöillä+on+niin+kumma+vaikutus+mieleen+ettei+sitä+siinä+aivojen+kehitysvaiheessa+oikein+ymmärretä.+Jotkut+jää+sille+tasolle+sitten+pitempään.+
Kuitenkin+jokainen+pikkupoika+kipittää+kotiin+huutamaan+äitiiii+onko+ruoka+valmista!!!+Missä+mun+pallo+on,+missä+mun+housut+on!!??+Kakka+tuli!+
Ja+jokaisessa+iässä+poika+ja+mies+on+täysin+riippuvainen+naisesta.+Hedelmöityksestä+kuolemaan.++Huvittavinta+on+että+vanhusmies++huutaa+nuo+samat+kysymykset+sitten+muistiongelmaisena+vanhanakin.+🙂++Ajatelkaa+jos+naiset+kieltöytyisi+millään+tavalla+huomioimasta+persuja,+koska+nämä+vihaa+naisia.+Persu-pappa+saisi+olla+nälässä+ja+paskavaipoissaan.++Naiset+tekis+abortin+jos+sais+kuulla+että+poika,+mahdollinen+persu+ja+naisten+sortaja+tulossa.+Naislääkärit+kieltäytyisi+hoitamasta+persumiehiä,+naiset+ei+suostuisi+seksiin+persujen+kanssa...++Yippee..
24.07.2021 12:57
"Katsokaa+mulla+on+tissit,+ette+saa+katsoa+se+on+seksuaalista+häirintää.
Y-hyy+mulla+on+uhmaikä."
Kiitos+ilmoituksesta.+Miehillä+tissit+on+kyllä+vähä+omituiset,+ja+liittyy+yleensä+ylipainoon+joten+pitäiskö+sun+pudottaa+painoa.+Mut+kärpäslätkät+kuitenkin+tuppaa+jäämään+jos+on+jo+ikää.
24.07.2021 12:28
Kyllä+minä+tykkään+Niinistöstä+presidenttinä.+Presidentin+virkahan+on+semmoinen+eläkevirka+ja++lähinnä+keulakuvana+olemista+ilman+valtaa.
24.07.2021 12:22
Olen+visualisti+kyllä+😏
24.07.2021 12:19
Minulle+persuus+näyttäytyy+sellaisena+että+persut+kyllä+tykkää+arvoliberalismista+siinä+tapauksessa+että+se+kohdistuu+persuihin+itseensä,+mutta+ei+muihin.+Muiden+pitää+sallia+persuus,+mutta+persujen+ei+tarvi+hyväksyä+muita.+Persuilla+on+ihan+oma+käsityksensä+tästä+maailmankaikkeudesta,+jossa+persumies+on+kaiken+keskus,+Jumala+ja+keisari,+Ajatusten+Tonava.+Ja+jokainen+persu+haluaa+olla+sitä,+Suuri+Johtaja.+Jos+Persut+saisi+päättää+niin+Persut+olisi+ainoa+sallittu+puolue+ja+jokaisessa+korttelissa+olisi+joku+persuvaltakunnankansleri,+ja+viikon+sisällä+oltaisiinkin+sodassa+naapurikorttelin+kanssa.++Persut+haluaa+ratkaista+kiistat+ja+valtataistelut+väkivallalla+kun+ei+oikein+ole+älyllä+siunattu++eikä+ole+sosiaalisia+taitoja+mutta+vielä+heikompi+yleissivistys+ja+impulssikontrolli.+
Persunaiset+on+vähän+hämmennyksissä.+Kun+he+ovat+puolueessa+jossa+heitä+ei+oikeastaan+hyväksytä+politiikkaan.+Heidän+siis+pitää+yrittää+olla+taustalla+ja+hiljaa+ettei+kukaan+vaan+huomaa+ja+pitää+suostua+sorrettavaksi+koska+se+nyt+kuuluu+persujen+arvoihin,+että+naiset,+vaikka+on+vaaleita+suomalaisia,+on+samalla+viivalla+kuin+mamut+ja+pakolaiset.+Jos+persunainen+sanoo+jotain+ääneen,+hänet+haukutaan+ja+hiljennetään+vihervassarifeministiksi.+Oikea+persunainen+on+siis+äänetön.+Hänellä+ei+ole+oikeutta+kyseenalaistaa+yhtäkään+persumiestä+vaikka+tämä+repisi+Päivi+Räsäseltä+viimeisetkin+haivenet+päästä.+
Persunaisia+hyväksytään+paljon+suopeammin+kaikkien+muiden+puolueiden+edustajajien+taholta+kuin+persumiesten+porukassa,+jotka+ei+hyväksy+naisten+puhuvan+mitään.+Naisten+pyhä+päämäärä+persuissa+on+vain+levittää+jalkansa+persumiehelle+ja+tehdä+lisää+persuja+mukisematta+ja+valittamatta.++Persujen+lempiohjelma+telkkarissa+on+Handmaid's+Tale,+mutta+siinä+mielessä+että+he+ihailee+esitettyä+dystopiaa.
24.07.2021 12:17
Oliko+Mika+Pohjonen+vai+Charles+Plogman?+Nämä+on+kyselleet+muilta+naisia+baarissa+iskiessä+että+ketä+he+oikein+ovat.+Eivät+itse+enää+muista+ilmeisesti.+Olen+näille+tietämättömille+kyllä+kertonu+vienosti+hihittäen,+että+totta+kai+heti+tunnistin+Timo+Soiniksi+ja+Turja+Lehtoseksi.
23.07.2021 22:12
On+sitäkin+sattunu.
23.07.2021 22:05
"Persut+voi+tosiaan+järjestää+omat+festarinsa,+tuskin+sinne+muut+haluaisivatkaan+tulla."
Siellä+missä+on+kaksi+persua+niin+tulee+heti+näiden+välillä+joukkotappelu.
23.07.2021 22:03
Ei+siinä+heti+lohjennut+mutta+sitte+yöllä+kyllä+kämpillä.
23.07.2021 22:00
Kyllä+Aune-tätikin+on+osannut+iskeä+miehiä.+Kerran+baaritiskillä+Turussa+menin+tiskille+erään+komean+karpaasin+viereen+joka+oli+pukeutunut+Aunen+makuun+villaslipoveriin+ja+teryleenihousuihin++ja+kysyin+että+Moi+komistus,+onko+nuo+uudet+nuo+sun+tekohampaat+vai+oletko+vaan+pessyt+kun+on+niin+valkoiset.
23.07.2021 21:53
Näin+on.+😉👍
23.07.2021 21:45
Ajatelkaa+nyt+herran+jumala+sitä+toisin+päin,+että+jos+homous+olisi+normi,+ja+kaikki+heterot+yritettäisin+eheyttää+homoksi.+Yhtä+hyvin+onnistuisi+varmaan+eheytys+kuin+näinkin+päin+on+onnistunut.
23.07.2021 21:44
Ne+"homot"+joita+on+aivopesty+heteroiksi+on+oikeasti+olleet+bi-seksuaaleja.+Siksi+heitä+käytetään+virheellisesti+esimerkkeinä+siitä+että+homo+on+muuttunut+heteroksi+kun+parisuhde+onkin++mahdollinen+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa.+
Tuokin+poika+sanoi,+että+valehteli+hellareille+koska+halusi+täyttää+heidän+odotukset+ja+lopettaa+syntisenä+oleminen.+Silti+ei+kiinnostunut+naisista+vaikka+kuinka+samat+tyypit+kehui+että+rukouksella+muutkin+vammat+parenee+ja+kuolleista+herätetään+melkein+niin+kyllä+homotkin+saadaan+muutettua+heteroiksi.
23.07.2021 21:41
"Olen+jo+76+ja+alkuperäinen+paarisuhdekin+on+jatkunut+51+vuotta,+joten+en+naisen+rinnoissa+näe+mitään+ihmeellistä+siinä+mielesä,+että+niitä+erityisesti+olisi+tarpee+vilautella+julkisilla+paikoilla"
No+jos+olet+mies+niin+ei+sulla+ole+kyllä+muijas+tissejä+asiaa+mennä+vilauttelemaankaan+julkisilla+paikoilla.+Jos+et+sitten+tarkoita+että+sulla+on+itsellä+isot+manboobsit.+On+ne+kyllä+hämmentävän+näköiset,+kun+isolla+miehellä+on+c-kupin+rinnat.
https://www.riemurasia.net/kuva/Man-boobs/100908
23.07.2021 21:36
"Minä+naisena+toivon,+että+oma+kroppani+miellyttää+puolisoani.+En+voisi+kuvitellakaan,+että+tasa-arvon+nimissä+haluan+nakuilla+julkisesti."
Älä+hitossa+sitten+nakuile,+ei+kukaan+pakota.+++Kaikki+ei+saa+puolisoa+eikä+edes+halua.+Saahan+tuota+seksiä+muutenkin+ja+sitä+voi+harrastaa+vaatteet+päälläkin,+vaikka+mikä+rooliasu.+Suosikkini+on+paavin+ja+nunnan++asu+kun+leikitään+luostarielämää.+Se+on+paljon+kinkympää+kuin+joku+tylsä+nakuilu.
23.07.2021 21:32
Tuossahan+niitä+ukkoja+juoksee+munasillaan+ja+akkojakin+sata+kappaleetta.+Olikohan+Ukkola+paikalla+pahoittamassa+mieltään+heiluvista+tisseistä+ja+kelleistä?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006143934.html
Vuodelta+2019.
23.07.2021 20:41
7 / 10