Vapaa kuvaus

Elä siis nyt, huomisesta et tiedä mitä se tuo eteesi... muista myös se, että jos tuhoat luontoa tänään voi se tuhota sinut huomenna...On olemassa kultainen keskitie... Mutta kaikkina aikoina elämä on ollut ihmiselle mysteeri. Kuten minunkin elämäni on.... Muuta infoa: Menevä mies, niin duunissa kuin vapaalla. Matkustanut olen paljon, ja jatkossakin rikastutan itseäni näin! Suurin saavutus tähän asti on Tansania, Mt.Kilimanjaro:n valloitus... ja olisi joskus ihanaa päästä maailman ympärys purjehdukselle, vai mitä: Pieni purjevene , muutama "hauras" ihminen ja iso ankara meri! Joku viisas on sanonut, että vain raivoava meri voi opettaa ihmiselle nöyryyden, tiedä sitten. Vielä on tyydyttävä H veneen hiljaiseen kulkuun... Salilla (siis kuntosalilla) viihdyn noin 4kertaa viikossa "puntteja" nostamassa, ja kitaraa soittelen omaksi huviksi ja toisten.... Niin ja "viihteellä" joskus jopa karaoke soi... Elämän suuria haaveita olisi taas saada "uusi/vanha Harrikka" So HD rules! Ja tiedoksi... Karavaanariksi minusta ei ole ollut, eikä minusta sellasta tule... :D Hotellissa asuu mukavammin, ja raflassa syö paremmin.... vaikkakin karavaanari on kaikkien kaveri... Tatska on, ja yksi pitäisi vielä ottaa. Siis ehdotuksia toiseen käteen ... Toisessa seikkailee lohikäärme... Jos asiaa niin j-p-s(att)suomi24.fi vastaanottaa mailejä! Linkit: http://www.widescreenmode.com/, http://meteli.net, http://www.torkytorstai.fi/isantatesti/, http://www.laskuvarjokerho.com, http://fi.wikipedia.org/wiki/Nainen Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

25

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Niin siis jos haluat energian säästöä, ja on suorasähkö-lämmitys hanki ihmeessä Ilmalämpö pumppu. Se toimii ja säästää energiaa aina tuonne -10C asti. Ja nykyiset pumput tuottavat 3.4 kertoimella (vertailu kohta 0C) tuota lämpöä, joten luulisi sitä säästöä tulevan. Siis jos ajatellaan että suomessa eli 300 vuorokautta vuodessa on yli tuon -10C niin säästöä tulee kohtuullisesti vuodessa. Vielä kun voidaan sanoa, että jopa halvimmat (300€) olevat pumput ovat todella toimivia, niin suosittelen asiaa. Lisäksi kesällä(näin helteellä) voi säästöä sitten tuhlata ja jäähdyttää kotia... :) Jos talvella energia kallistuu kuten on sanottu, niin pumppu säästää itsensä jo viidessä vuodessa takasin, ja lisäksi se puhdistaa ilmaa...