Onko kaikki slut, kun aivot kuolevat?
Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?
44
1296
Vastaukset
Joskus elämässä voi kaikki tuntua hankalalta. Pieni ei aina ole iloinen. Silloin tulee mieleen kummallisia ajatuksia: jospa kukaan ei rakasta minua enää!
Pieni mökötti ja synkisteli. Mietti, josko tosiaankin on niin, että Suuri ei enää välitä. Pieni oli niin kiukkuinen, että hän viskoi tavaroita ympäriinsä.
Sitten hän istahti lattialle ämpäri päässään.
"Kulta pieni", sanoi Suuri. " Mistä moinen kiukkukuuri?"
"No kun minä olen möhnää", sanoi Pieni. "Möhnää ja pöhnää ja myrkkysientä, eikä kukaan rakasta Pientä."
Suuri kaappasi Pienen syliinsä ja halasi oikein kunnolla.
"Kulta pieni", sanoi Suuri, "aina päästä häntään asti rakastan sua valtavasti."
Vaikka Suuri kuinka yritti sanoa Pienelle, kuinka tärkeä hän oli, ei Pieni tuntunut uskovan asiaa. Huoli vain kasvoi. Entä jos rakkaus menee rikki! Voiko sen korjata?
Kysymys oli Suurelle vaikea.
"Voihan nenä, nyt tuli tenä", sanoi Suuri. "Sitä kun minä en tiedä, mutta ei rakkautta ainakaan roskiin viedä".
Illalla kun oli aika käydä nukkumaan, Pieni mietti vieläkin mitä rakkaudelle tapahtuu. Mitä sille tapahtuu silloin kun ei ollakaan vierekkäin:
"Voitko mua vielä rakastaa vai jääkö rakkaus tänne näin?"
Yhdessä Suuri ja Pieni katsoivat tummuvaan yöhön.
Suuri painoi Pientä rintaansa vasten.
" Kulta pieni, katsohan kauas kuinka tähdet loistelee tuolla. Ne loistavat, loistavat aina vaan, eivät kuole, ei kuole rakkauskaan"
- Debi Gliori.- muute
olet aika helposti pidettävä mies, tarkotan sanoa että mukava.
- Varmaankaan
vaikeuksia löytää naisseuraa ;)
*olet haaveissani* Varmaankaan kirjoitti:
vaikeuksia löytää naisseuraa ;)
*olet haaveissani*En tiedä onko. En ole vielä yrittänyt.
Haluaisin oikeastaan uskoa johonkin korkeampaan voimaan. Uskoisin sen helpottavan vaikeina hetkinä ja tuovan lohdutusta. Mutta kun en pysty uskomaan niin en sitten.
- kuolla, jos
ei ole syntynytkään.
- viisaus.
Kaikkihan me tänne ollaan äidistämme synnytty.
- .......
Onko koneen avulla elossa oleva aivokuollut elävä vai kuollut?
- jenzsku
en taida uskoa kuolemanjälkeiseen elämään,ennen uskoin :)
- vänkyrä-nainen
koska se on ainoa järkevä selitys sille miks mun päälle kasautuu kaikki paska tässä elämässä. Mun on täytynyt olla joku tosi paha ihminen edellisessä elämässäni.
- Nyt olet sitten
tekemässä tiliä itsesi kanssa ja selvittämässä, mitä piti oppia ja minkä olet oppinut.
Villi arvaus, että elämänpolkunumerosi on 8.
Sori tunkeilustani. - .........
Onhan se hyvä keino välttyä peiliin katsomiselta tai itsensä kehittämiseltä. On se myös aika lohduttavaa: jaksaa taas eteenpäin kun seuraavassa elämässä kaikki on paljon paremmin.
- vänkyrä-nainen
Nyt olet sitten kirjoitti:
tekemässä tiliä itsesi kanssa ja selvittämässä, mitä piti oppia ja minkä olet oppinut.
Sori tunkeilustani.8, mutta mistä sinä sen tiedät!?
- -PB-
Nyt olet sitten kirjoitti:
Sori tunkeilustani.Selitätkö ummikolle mikä on tuo elämänpolkunumero, tänks.
- nyt jollain
vänkyrä-nainen kirjoitti:
8, mutta mistä sinä sen tiedät!?
tavalla kaltaisensa tunnistaa. Kun ei tarvi vääntää rautalangasta mitään. On se 8 minullakin. Se on aika vittumainen numero. Karman numero. Ääretön.
Ja mun on erittäin helppo ymmärtää ajatusmaailmaasi. Ymmärtää miksi ajattelet, niin kuin ajattelet. Olet mielestäni turhan avoin täällä. Ei kaikkea tarvitse muille kuuluttaa. Asiat voi kertoa myös toisin. Toisaalta ihailen sellaista rohkeutta. - vänkyrä-nainen
8, mutta mistä sinä sen tiedät!?
"Kahdeksikko-ihminen kasvaa usein tyrannimaisen ankarien vanhempien lapsena, ja saa taakakseen negatiivisen elämänasenteen. Vaarana on itsepäisyys, kärsimättömyys ja suvaitsemattomuus. Toisaalta heillä on yleensä varsin hyvä ja vahva fysiikka."
Hyvin kuvaavaa tekstiä tuo... - Liian hapokasta
-PB- kirjoitti:
Selitätkö ummikolle mikä on tuo elämänpolkunumero, tänks.
tänne. Numerologiaa.
- -PB-
"Kahdeksikko-ihminen kasvaa usein tyrannimaisen ankarien vanhempien lapsena, ja saa taakakseen negatiivisen elämänasenteen. Vaarana on itsepäisyys, kärsimättömyys ja suvaitsemattomuus. Toisaalta heillä on yleensä varsin hyvä ja vahva fysiikka."
Hyvin kuvaavaa tekstiä tuo...saa selville mihin kukin lokeroidaan?
Kysyn nyt sulta kun ei toi yks jaksanut vastata. - Viihtyy yksin
Hyvin kuvaavaa tekstiä tuo...mutta pelkää yksinäisyyttä.
Piti kohdallani paikkansa kunnes tapahtui jotain... Olen edelleen yksin mutten yksinäinen. Ja en tullut uskoon. En sillä tavalla. Aloin vaan ja ainoastaan uskomaan. Uskomaan itseäni. Muita ei voi uskoa. Ainoastaan itseä.
Siitä vahvasta fysiikasta en tiedä, että miten päin sitä katsotaan. Sietokyky on kyllä jotain muuta kuin monella muulla. Kaikessa. Ja en ole kertaakaan rikkonut itseäni fyysisesti, vaikka todennäköisesti minun olisi pitänyt rikkoontua monta kertaa. - vänkyrä-nainen
-PB- kirjoitti:
saa selville mihin kukin lokeroidaan?
Kysyn nyt sulta kun ei toi yks jaksanut vastata.ELÄMÄNPOLKU: Päivän, kuukauden ja syntymävuoden summa (kertoo, mitä olet tullut maan päälle suorittamaan – tai mitä sinun pitäisi suorittaa)
http://mediatiedot.kuvalehdet.fi/numerologia/
Tuolla ainakin voit sen laskea - -PB-
ELÄMÄNPOLKU: Päivän, kuukauden ja syntymävuoden summa (kertoo, mitä olet tullut maan päälle suorittamaan – tai mitä sinun pitäisi suorittaa)
Tuolla ainakin voit sen laskeaKäynpä katsomassa mikä olen...
- vänkyrä-nainen
nyt jollain kirjoitti:
tavalla kaltaisensa tunnistaa. Kun ei tarvi vääntää rautalangasta mitään. On se 8 minullakin. Se on aika vittumainen numero. Karman numero. Ääretön.
Ja mun on erittäin helppo ymmärtää ajatusmaailmaasi. Ymmärtää miksi ajattelet, niin kuin ajattelet. Olet mielestäni turhan avoin täällä. Ei kaikkea tarvitse muille kuuluttaa. Asiat voi kertoa myös toisin. Toisaalta ihailen sellaista rohkeutta.Mä ajattelen kyllä niinkin, et sit vasta kun ihminen sitä pahaa saa kokea tarpeekseen, niin vasta sitten se osaa niitä hyviäkin asioita arvostaa. Niin ainakin on, mitä ympärillä olevia ihmisiäkin katselee...
Ja tietty omalla kohdallakin... - vänkyrä-nainen
Viihtyy yksin kirjoitti:
mutta pelkää yksinäisyyttä.
Piti kohdallani paikkansa kunnes tapahtui jotain... Olen edelleen yksin mutten yksinäinen. Ja en tullut uskoon. En sillä tavalla. Aloin vaan ja ainoastaan uskomaan. Uskomaan itseäni. Muita ei voi uskoa. Ainoastaan itseä.
Siitä vahvasta fysiikasta en tiedä, että miten päin sitä katsotaan. Sietokyky on kyllä jotain muuta kuin monella muulla. Kaikessa. Ja en ole kertaakaan rikkonut itseäni fyysisesti, vaikka todennäköisesti minun olisi pitänyt rikkoontua monta kertaa.se vahva fysiikka oli lähinnä sellanen loppukevennys...Eka kerrotaan kaikki huonommat asiat ja sit loppuun, et fysiikka kuitenkin pelaa:) Jotain positiivista sentään..
Tuo itseen uskominen on mun kohdalla aina välillä hiukan hakusessa. Se varmaan antaisi sitä voimaa, jota tarvitaan. - kyllä niin
se vahva fysiikka oli lähinnä sellanen loppukevennys...Eka kerrotaan kaikki huonommat asiat ja sit loppuun, et fysiikka kuitenkin pelaa:) Jotain positiivista sentään..
Tuo itseen uskominen on mun kohdalla aina välillä hiukan hakusessa. Se varmaan antaisi sitä voimaa, jota tarvitaan.nalli napsahti, ettei voi paremmin sanoa. Tosin en tiedä mistä te revitte vaan sen yhen numeron mä sain ainaski 4, mutta kohilleen osu nappiin ainakin miten itse tulkitsen.
7 7 5 9 Meinaatko, ettei omilla vallinnoillasi ole ollut mitään tekemistä sen suhteen, miten elämäsi on mennyt?
ELÄMÄNPOLKU: Päivän, kuukauden ja syntymävuoden summa (kertoo, mitä olet tullut maan päälle suorittamaan – tai mitä sinun pitäisi suorittaa)
Tuolla ainakin voit sen laskeaEi kyllä pitäneet noi minun numeroni ollenkaan paikkansa... mutta sehän olikin naistenlehden sivuilla, pätee varmaan vaan naisiin...
Eli kaikkeen ei ole uskominen- vänkyrä-nainen
J-P-S kirjoitti:
Ei kyllä pitäneet noi minun numeroni ollenkaan paikkansa... mutta sehän olikin naistenlehden sivuilla, pätee varmaan vaan naisiin...
Eli kaikkeen ei ole uskominenmutta kun laitoin oman synt.aikani ja alkuperäisen kasteessa saadun sukunimeni, joka on siis vaihtunut ja siis etunimeni tietenkin myös niin sain tismallen samat kolme numeroa, jotka on eräällä elämääni paljonkin vaikuttaneella ihmisellä. Siinä oli siis elämänpolkunumero 8, minuuden numero 3 ja kohtalon numero 11. Mielenkiintoisin oli varmaan tuo kohtalonnumero. Se, jos mikä piti paikkansa.
Sattumaa tai ei niin, ei kai kukaan voi väittää etteikö asialla jotain merkitystä olisi.
Maailma on täynnä nimiä ja syntymäaikoja niin miksi meille olis tullut samat numerot ellei sillä jotain merkitystä olisi. Ainakin muotit on kummankin elämällä samansuuntaiset...erot tulekn sit niissä valinnoissa.
Numerologiasta muuten on ihan alan kirjallisuuttakin, et varmaan aiheesta enemmän faktaa on monissa muissakin paikoissa, kuin naistenlehdissä.:)
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/numerologia.shtml
Tuolla hiukan pidemmin kerrottuna.... - vänkyrä-nainen
Ratikkakuski kirjoitti:
Meinaatko, ettei omilla vallinnoillasi ole ollut mitään tekemistä sen suhteen, miten elämäsi on mennyt?
et olen paljon tehnyt vääriä valintoja ja monissa tilanteissa jättänyt valitsematta ollenkaan. En tiedä, millaista kaikki olisi jos olisin valinnut itse oman mielen mukaan. Monesti kaikki on tapahtunut jonkun toisen tahdon mukaan tai ainakin niin ettei mulla ole ollut mahdollisuuttakaan tehdä toisin. Jos kahdesta pahasta on pitänyt valita, niin..
..ei oo aina niin ollut vaihtoehtoja. - aika huonoja
mutta kun laitoin oman synt.aikani ja alkuperäisen kasteessa saadun sukunimeni, joka on siis vaihtunut ja siis etunimeni tietenkin myös niin sain tismallen samat kolme numeroa, jotka on eräällä elämääni paljonkin vaikuttaneella ihmisellä. Siinä oli siis elämänpolkunumero 8, minuuden numero 3 ja kohtalon numero 11. Mielenkiintoisin oli varmaan tuo kohtalonnumero. Se, jos mikä piti paikkansa.
Sattumaa tai ei niin, ei kai kukaan voi väittää etteikö asialla jotain merkitystä olisi.
Maailma on täynnä nimiä ja syntymäaikoja niin miksi meille olis tullut samat numerot ellei sillä jotain merkitystä olisi. Ainakin muotit on kummankin elämällä samansuuntaiset...erot tulekn sit niissä valinnoissa.
Numerologiasta muuten on ihan alan kirjallisuuttakin, et varmaan aiheesta enemmän faktaa on monissa muissakin paikoissa, kuin naistenlehdissä.:)
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/numerologia.shtml
Tuolla hiukan pidemmin kerrottuna....tulkintoja. Ne on aika pintapuolisia. En nyt osaa antaa vinkkejä asiaan. En oikeastaan halua antaa. Se on kuitenkin mielestäni jotain, millä ei pitäisi leikkiä...
Siksi en jaksanut alkaa kertomaan tästä. Liian hapokasta. Sekin on jokaiselle saatavilla. Silloin kun aika on oikea, jokainen etsii itse itselle tarvittavan tiedon. Sinä olet todennäköisesti tehnyt sen niin, minä olen ja miksi joku muu olisi jotenkin poikkeus asiassa? Näissä asioissa ajoitus on aina ratkaisevassa roolissa. Että lukee oikeat asiat oikeaan aikaan. Toisin ei ymmärrä niitä niin kuin ne täytyy ymmärtää. Ymmärtää korkeintaan niin kuin haluaa ne ymmärtää... Ei siis kannata tästä yhtään isompaa numeroa tehdä kuin siitä on jo tehty. - vänkyrä-nainen
aika huonoja kirjoitti:
tulkintoja. Ne on aika pintapuolisia. En nyt osaa antaa vinkkejä asiaan. En oikeastaan halua antaa. Se on kuitenkin mielestäni jotain, millä ei pitäisi leikkiä...
Siksi en jaksanut alkaa kertomaan tästä. Liian hapokasta. Sekin on jokaiselle saatavilla. Silloin kun aika on oikea, jokainen etsii itse itselle tarvittavan tiedon. Sinä olet todennäköisesti tehnyt sen niin, minä olen ja miksi joku muu olisi jotenkin poikkeus asiassa? Näissä asioissa ajoitus on aina ratkaisevassa roolissa. Että lukee oikeat asiat oikeaan aikaan. Toisin ei ymmärrä niitä niin kuin ne täytyy ymmärtää. Ymmärtää korkeintaan niin kuin haluaa ne ymmärtää... Ei siis kannata tästä yhtään isompaa numeroa tehdä kuin siitä on jo tehty.Olenhan mä joskus vuosia sitten jo lukenut noita, en vaan niin ajatuksella kuin nyt.
..Mutta sinänsä mielenkiintoinen aihe kaikin puolin. - itse lukenut
Olenhan mä joskus vuosia sitten jo lukenut noita, en vaan niin ajatuksella kuin nyt.
..Mutta sinänsä mielenkiintoinen aihe kaikin puolin.ne vaikka vuottakin aikasemmin kuin luin, olisi se ollut ajanhukkaa. Ajoitus osui ainakin minun tapauksessa loistavasti kohdalleen. Leikin tavallaan päässäni numeroilla ihan huvikseen ja yhtäkkiä ymmärsin miksi numerot toimii niin kuin ne toimii ja vasta sen jälkeen heräsi mielenkiinto lukea aiheesta enemmän. Enää en kovin paljon pohdi niitä asioita. Ne täytti tarkoituksensa. Sun tapauksessa vaan välähti mieleen ne numerot kun kirjoitit, että olet kai entisessä elämässä tehnyt jotain... Kahdeksan on karman numero. Numero, milloin maksetaan karman velat.
Eipä siihen voi muutakaan sanoa, että vastoinkäymiset loppuu kun velat on kuitattu. Ne on kuitattu silloin kun ymmärtää Miksi. Se Miksi ei ole mielen ymmärrettävissä. Mieli on rajallinen ymmärtääkseen miksi(on kyllä taas vaihteeksi aika hihhulitekstiä mutta menköön).
Tavallaan surullista lukea välillä sun ajatuksia täällä. Olet nyt jossain, mikä on minulla jo takanapäin mutta suunta on oikea. Se tie on kivulias. Valehtelisin, jos väittäisin sitä kivuttomaksi. Sitä se ei ole.
Kaikki, mikä auttaa ymmärtämään omaa itseään on mielenkiintoista. Siruja on ihan kaikkialla. Ihan joka paikassa. - vänkyrä-nainen
itse lukenut kirjoitti:
ne vaikka vuottakin aikasemmin kuin luin, olisi se ollut ajanhukkaa. Ajoitus osui ainakin minun tapauksessa loistavasti kohdalleen. Leikin tavallaan päässäni numeroilla ihan huvikseen ja yhtäkkiä ymmärsin miksi numerot toimii niin kuin ne toimii ja vasta sen jälkeen heräsi mielenkiinto lukea aiheesta enemmän. Enää en kovin paljon pohdi niitä asioita. Ne täytti tarkoituksensa. Sun tapauksessa vaan välähti mieleen ne numerot kun kirjoitit, että olet kai entisessä elämässä tehnyt jotain... Kahdeksan on karman numero. Numero, milloin maksetaan karman velat.
Eipä siihen voi muutakaan sanoa, että vastoinkäymiset loppuu kun velat on kuitattu. Ne on kuitattu silloin kun ymmärtää Miksi. Se Miksi ei ole mielen ymmärrettävissä. Mieli on rajallinen ymmärtääkseen miksi(on kyllä taas vaihteeksi aika hihhulitekstiä mutta menköön).
Tavallaan surullista lukea välillä sun ajatuksia täällä. Olet nyt jossain, mikä on minulla jo takanapäin mutta suunta on oikea. Se tie on kivulias. Valehtelisin, jos väittäisin sitä kivuttomaksi. Sitä se ei ole.
Kaikki, mikä auttaa ymmärtämään omaa itseään on mielenkiintoista. Siruja on ihan kaikkialla. Ihan joka paikassa.Mulla on mennyt monta vuotta ohi niin etten ole paljoakaan ehtinyt mitään "suurempia asioita" ajattelemaan. Muutenhan voisin olla jo pidemmälläkin tällä tielläni. Mutta tarkoituksensa kai tälläkin, niinkuin kaikella. Kirjoitit ainakin niin, ettei ole epäilystäkään ettetkö tietäisi mistä puhut. Siksi kiitin kun se tuntui jotenkin vaan niin lohdulliselta.
- on kai se,
Mulla on mennyt monta vuotta ohi niin etten ole paljoakaan ehtinyt mitään "suurempia asioita" ajattelemaan. Muutenhan voisin olla jo pidemmälläkin tällä tielläni. Mutta tarkoituksensa kai tälläkin, niinkuin kaikella. Kirjoitit ainakin niin, ettei ole epäilystäkään ettetkö tietäisi mistä puhut. Siksi kiitin kun se tuntui jotenkin vaan niin lohdulliselta.
että haluaisi voida auttaa jotenkin enemmän mutta kun tietää, ettei pysty. Ei pysty vaikka kuin haluaisi... Toivottavasti tästä on ollut edes jotain...
- vänkyrä-nainen
on kai se, kirjoitti:
että haluaisi voida auttaa jotenkin enemmän mutta kun tietää, ettei pysty. Ei pysty vaikka kuin haluaisi... Toivottavasti tästä on ollut edes jotain...
yksinhän se tie on läpi käytävä. Kivistähän tää on tähän asti ainakin ollut, mutta toisaalta hengissä sitä vieläkin ollaan ja onhan mulla tää vänkyräluonne, etten helposti ainakaan anna muiden nujertaa mua. Toivottavasti se auttaa.
Ja kyllä säkin autoit... - v*tusta
Hyvin kuvaavaa tekstiä tuo...te oikein sössötätte?
- unohda..
yksinhän se tie on läpi käytävä. Kivistähän tää on tähän asti ainakin ollut, mutta toisaalta hengissä sitä vieläkin ollaan ja onhan mulla tää vänkyräluonne, etten helposti ainakaan anna muiden nujertaa mua. Toivottavasti se auttaa.
Ja kyllä säkin autoit...et mä oon kattomassa täälä sun perään.. :)
aika mielenkiintoseltahan tuo näytti 1,5,6
T: änkyrä.. - vänkyrä-nainen
unohda.. kirjoitti:
et mä oon kattomassa täälä sun perään.. :)
aika mielenkiintoseltahan tuo näytti 1,5,6
T: änkyrä..unohda. Kyllä mun perään vähän aina tarviikin katsoo, kun ei musta aina muuten tiedä mitä seuraavaks keksin :)
- la.ra
sielunvaellukseen eli vastaukseni on kyllä.
- Quark
mikä on se sielu on, joka vaeltaa?
tietoisuusko, muistilla vai ilman? - la.ra
Quark kirjoitti:
mikä on se sielu on, joka vaeltaa?
tietoisuusko, muistilla vai ilman?enkä puhuisi tietoisuudesta, vaan sielullisesta energiasta.
Tämä on mulle nimenomaan uskon asia, ei välttämättä järjellä aukottomasti selitettävä juttu. - Quark
la.ra kirjoitti:
enkä puhuisi tietoisuudesta, vaan sielullisesta energiasta.
Tämä on mulle nimenomaan uskon asia, ei välttämättä järjellä aukottomasti selitettävä juttu.tässä kukaan sen viisaampi liene...
silti, liittyykö uskoosi ajatus muistista, eli siitä että tulevassa elämässä voit olla jollain tavoin tietoinen siitä mitä sielusi aikaisemmin on ollut/tehnyt? - la.ra
Quark kirjoitti:
tässä kukaan sen viisaampi liene...
silti, liittyykö uskoosi ajatus muistista, eli siitä että tulevassa elämässä voit olla jollain tavoin tietoinen siitä mitä sielusi aikaisemmin on ollut/tehnyt?Se ainakin selittäisi monta asiaa... Ja olen minä tehnyt sielunvaellusmatkankin, joka selvitti aika paljon asioita.
Jotenkin tällä teorialla kaikki palaset loksahtavat paremmin paikoilleen. Eli uskoni perustuu järjelliseen selitykseen :) - Quark
la.ra kirjoitti:
Se ainakin selittäisi monta asiaa... Ja olen minä tehnyt sielunvaellusmatkankin, joka selvitti aika paljon asioita.
Jotenkin tällä teorialla kaikki palaset loksahtavat paremmin paikoilleen. Eli uskoni perustuu järjelliseen selitykseen :)tässä on se mielenkiintoinen piirre, että jos muisti vaeltaa, niin se on vain tietoisuuden kohde, mutta jos sielun energia vaeltaa, niin se on tietoisuuden käyttövoima. Muistin sisällön voi monistaa, kun taas energian voi jakaa... mitä tästä seuraa - mietipä sitä :)
- kunnon mies
miksi ihmisellä olisi joku kosminen sielu kun muillakaan elukoilla ei sellaista ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704