Vapaa kuvaus

Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.

Aloituksia

670

Kommenttia

4150

  1. Oletteko muuten käyneet ulkomailla ja nähneet ihmisiä, joilla ei ole yhtään mitään? Minä olen. Siellä myös asutaan rauta-aitojen takana, taloissa on kalterit ikkunoissa ja pimeällä ei uskalla liikkua. Siellä on Sammallahden ehdotus käytössä. Ja näitä maita on paljon.

    Kysyisin, että vahvistaako Sammallahden ehdotus yksilön toimintakykyä tuoda arvoa yhteiskuntaan vai heikentääkö se sitä? Sosiaaliautomaatti yhteiskunta ei pidä oleman, mutta sekään ei yhteiskuntaa vahvista jos kadulla on kerjäläisiä ja sen takia pitää asentaa kalterit ikkunaan ja pystyttää teräsaita tontin ympärille.

    Niin että mitä tämä Sammallahden ehdotus ratkaisee?