Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janica_näätä
janica_näätä
janica_näätä
Vapaa kuvaus
Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Liittynyt 9v sitten
7
aloitusta ·
55
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+on+se+kyllä+kumma+että+useiden+eri+trollihahmojen+on+pitänyt+tulla+kyseenalaistamaan+mun+poikani+OIKEAN+iskän+sekä+hänen+kavereidensa+välistä+palstakeskustelua,+identiteettejä+ja+että+kuka+on+lähettänyt+kortin+ja+kenelle.
28.02.2018 11:59
Hihi,+hän+on+kyllä+isäänsä+tullut+:)+Sillä+on+noita+tyttöystäviä+tullut+ja+mennyt,+ja+jos+hän+joskus+hankkii+lapsia+niin+kyllä+hän+varmasti+on+niiden+OIKEA+isä+:))))))+Ja+eihän+sitä+tiedä+vaikka+tulevaisuudessa+hänelle+myönnettäisiin+Penetrators+MC:n+sisällä+arvonimi+Tatuoitukaluinen+Penetraattori+😊
21.01.2018 10:27
Ei+Peris+ole+mikään+mies86:n+luoma+trollihahmo+vaan+oikea+henkilö+jonka+olen+monesti+nähnyt+esimerkiksi+Myllyssä+:)))))))))))))
09.01.2018 12:06
Niin+peris+sen+tossa+jo+sanoikin+että+joku+yrittää+esittää+mua.+Mä+kirjoitan+aina+kirjautuneena+ja+omalla+kasvokuvallani.
Hihih+ja+tietäisittepä+vaan+mitä+kaikkea+mä+ja+moni+mun+kaveri+oltiin+tehty+13-vuotiaana+😜+Että+siinä+mielessä+periksen+lähes+kuuden+vuoden+takaiset+halit+ja+pusut+ei+oo+minkään+lynkkauspartion+arvoisia.
15.12.2017 08:44
JA+MITÄ+SÄKIN+LANTA-AIVO+TULET+MUKA+MUN+NIMISSÄNI+VÄITTÄMÄÄN+TOLLASTA+VALHEELLISTA+PASKAA+ETTÄ+AVIOMIEHENI+OLISI+MUKAMAS+JONKUN+PERIKSEN+LAATIMA+HAHMO,+PUHUMATTAKAAN+SIITÄ+ETTÄ+HÄN+OLISI+MIEHEKKÄIN+MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????
POIKANI+OIKEA+ISKÄ+BICKY+ROYAL-MIES+ON+EHKÄ+MIEHEKKÄIN+TYYPPI+KENET+TUNNEN,+JA+EILENKIN+SE+OLIN+MUUTEN+MINÄ+JOKA+HAIN+SAMMUTTIMEN+JA+SAMMUTIN+PALON+ALUN+KUN+TOI+YKS+TOHVELISANKARI+OLI+ETSIMÄSSÄ+JOTAIN+HELVETIN+YLEISMITTARIA+MILLÄ+EI+SIINÄ+TILANTEESSA+OLISI+VOINUT+TEHDÄ+MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!
06.12.2017 18:37
No+onhan+se+kyllä+melkoista+kidutusta.++Ja+ne+arvet+ja+raskauskilot...+:((((((
Mutta+omalla+kohdallani+kiintiö+on+täynnä+ja+voimme+keskittyä+täysillä+perhe-elämään+:)))))
31.10.2017 19:52
No+niinpä!+:)+Timppa+on+kyllä+ihan+sika+reilu+mies+kun+takasi+Volkkarin+osamaksusopimuksen!+En+ois+muuten+pystynyt+sitä+hankkimaan.+Toki+ykkös-sarjalainen+Bemari+kutitteli+eniten,+mut+Timppa+piti+takavetoa+vaarallisena+lasten+kannalta+joten+päädyimme+sitten+Poloon.
Mut+hei+mehän+ollaan+moikkailtu+myös+Tokmannilla,+Myllyn+Prismassa+yms.+joten+ei+mun+ja+Timpan+perhe+ole+tosiaankaan+mikään+keksitty+juttu!
24.10.2017 22:48
Mun+isä+Markku+Näätä+eli+SUOMI-Make+ja+hänen+sukunsa+on+Lahden+suunnalta+kotoisin+:)
07.09.2017 19:47
Hihih+ei+mun+päätä+särje+tällä+hetkellä+pahasti,+niin+eihän+sitä+tiedä+mitä+me+keksitään+;)+Kenties+ylimääräinen+saantitorstai+sen+kuukauden+saantiperjantain+lisäksi...+
Timppa+on+just+tollanen+kunnollinen+nallekarhu+johon+voi+luottaa+ja+joka+pitää+aina+huolen+perheestään+:)+Hän+oli+kyllä+yllättävänkin+jämäkkä+sen+asian+suhteen,+että+hän+suostuu+takaamaan+osamaksun+vain+jos+ostan+etuvetoisen+Volkkarin,+Skodan+tai+Seatin.+
Itse+kun+kattelin+alun+perin+samassa+hintaluokassa+olevia+1-sarjan+Bemareita+ja+Audi+A3:sia,+mut+Timpan+mukaan+takavetoinen+BMW+olisi+liian+vaarallinen+varsinkin+talvella+ja+Audi+herättäisi+liikaa+naapurikateutta.+Mutta+hyvä+auto+tää+Polokin+on+<3
07.09.2017 19:44
Hihih+älä+nyt+ihan+kaikkea+kirjoita+palstalle+;)+Timppa+kuitenkin+huolehtii+sun+ja+mun+pojasta+ja+nytkin+oli+niin+huomaavainen+että+auttoi+mua+ton+Volkkarin+ostamisessa.+Ja+ennen+kaikkea+hän+ymmärtää+että+kaikilla+meillä+on+historiamme+eikä+toista+voi+omistaa+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
07.09.2017 18:44
a)+parisuhde
-+Bicky+Royal+miehen+kanssa+ja+nyt+avioliitto+Timpan+kanssa+<3
b)+vakipanosude
-+No+comments+;)
c)+yhden+illan+seksisuhde
-+Noin+124+miehen+kanssa.+Onneksi+nykyinen+mieheni+ymmärtää+että+kaikilla+meillä+on+historiamme+eikä+toista+voi+omistaa+:)))
22.08.2017 22:31
Grrr+vaikka+heti+;))))
21.08.2017 22:50
Rauhoituhan+nyt+vähän+Bicky+:D+Kyllähän+kaikki+näkee+jo+pojan+ulkonäöstä+että+sä+olet+hänen+oikea+iskä.+Mut+ihan+ymmärrettävää+että+oot+ylpeä+hänestä,+niin+mäkin+oon+:)
17.08.2017 07:53
Onhan+tää+vähän+epäreilua+julkisesti+lähteä+vertailemaan+heitä,+mut+kyllä+Bicky+Royal+miehen+kanssa+on+aina+ollut+tietynlaista+kipinää+ja+hän+kyllä+tietää+miten+nainen+otetaan.+Grr!+;)+Timppa+taas+on+tollanen+lutunen+nallekarhu+ja+hänen+kanssaan+elämä+on+turvallista.+Niin+ja+hän+on+niin+ymmärtäväinen+eikä+tuominnut+mua+sen+perusteella+että+mulla+oli+kaks+muksua+kun+me+tutustuttiin+:)
17.08.2017 07:45
Niin+onhan+tää+tuttu+palsta,+kirjoittelin+tänne+jo+ennen+kun+menin+Timpan+kanssa+naimisiin.+Itse+asiassa+esikoiseni+Bicky+Jr:n+biologinen+isä+löytyi+tätä+kautta+kun+mies86+kertoi+Bicky+Royal+miehen+olemassaolosta+:)))
16.08.2017 22:38
3 / 3