janica_näätä

Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia7 aloitusta · 55 kommenttia
- Niin on se kyllä kumma että useiden eri trollihahmojen on pitänyt tulla kyseenalaistamaan mun poikani OIKEAN iskän sekä hänen kavereidensa välistä palstakeskustelua, identiteettejä ja että kuka on lähettänyt kortin ja kenelle.
- Hihi, hän on kyllä isäänsä tullut :) Sillä on noita tyttöystäviä tullut ja mennyt, ja jos hän joskus hankkii lapsia niin kyllä hän varmasti on niiden OIKEA isä :)))))) Ja eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa hänelle myönnettäisiin Penetrators MC:n sisällä arvonimi Tatuoitukaluinen Penetraattori 😊
- Ei Peris ole mikään mies86:n luoma trollihahmo vaan oikea henkilö jonka olen monesti nähnyt esimerkiksi Myllyssä :)))))))))))))
- Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.
Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia. - JA MITÄ SÄKIN LANTA-AIVO TULET MUKA MUN NIMISSÄNI VÄITTÄMÄÄN TOLLASTA VALHEELLISTA PASKAA ETTÄ AVIOMIEHENI OLISI MUKAMAS JONKUN PERIKSEN LAATIMA HAHMO, PUHUMATTAKAAN SIITÄ ETTÄ HÄN OLISI MIEHEKKÄIN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????
POIKANI OIKEA ISKÄ BICKY ROYAL-MIES ON EHKÄ MIEHEKKÄIN TYYPPI KENET TUNNEN, JA EILENKIN SE OLIN MUUTEN MINÄ JOKA HAIN SAMMUTTIMEN JA SAMMUTIN PALON ALUN KUN TOI YKS TOHVELISANKARI OLI ETSIMÄSSÄ JOTAIN HELVETIN YLEISMITTARIA MILLÄ EI SIINÄ TILANTEESSA OLISI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!! - No onhan se kyllä melkoista kidutusta. Ja ne arvet ja raskauskilot... :((((((
Mutta omalla kohdallani kiintiö on täynnä ja voimme keskittyä täysillä perhe-elämään :))))) - No niinpä! :) Timppa on kyllä ihan sika reilu mies kun takasi Volkkarin osamaksusopimuksen! En ois muuten pystynyt sitä hankkimaan. Toki ykkös-sarjalainen Bemari kutitteli eniten, mut Timppa piti takavetoa vaarallisena lasten kannalta joten päädyimme sitten Poloon.
Mut hei mehän ollaan moikkailtu myös Tokmannilla, Myllyn Prismassa yms. joten ei mun ja Timpan perhe ole tosiaankaan mikään keksitty juttu! - Mun isä Markku Näätä eli SUOMI-Make ja hänen sukunsa on Lahden suunnalta kotoisin :)
- Hihih ei mun päätä särje tällä hetkellä pahasti, niin eihän sitä tiedä mitä me keksitään ;) Kenties ylimääräinen saantitorstai sen kuukauden saantiperjantain lisäksi...
Timppa on just tollanen kunnollinen nallekarhu johon voi luottaa ja joka pitää aina huolen perheestään :) Hän oli kyllä yllättävänkin jämäkkä sen asian suhteen, että hän suostuu takaamaan osamaksun vain jos ostan etuvetoisen Volkkarin, Skodan tai Seatin.
Itse kun kattelin alun perin samassa hintaluokassa olevia 1-sarjan Bemareita ja Audi A3:sia, mut Timpan mukaan takavetoinen BMW olisi liian vaarallinen varsinkin talvella ja Audi herättäisi liikaa naapurikateutta. Mutta hyvä auto tää Polokin on <3 - Hihih älä nyt ihan kaikkea kirjoita palstalle ;) Timppa kuitenkin huolehtii sun ja mun pojasta ja nytkin oli niin huomaavainen että auttoi mua ton Volkkarin ostamisessa. Ja ennen kaikkea hän ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- a) parisuhde
- Bicky Royal miehen kanssa ja nyt avioliitto Timpan kanssa <3
b) vakipanosude
- No comments ;)
c) yhden illan seksisuhde
- Noin 124 miehen kanssa. Onneksi nykyinen mieheni ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :))) - Grrr vaikka heti ;))))
- Rauhoituhan nyt vähän Bicky :D Kyllähän kaikki näkee jo pojan ulkonäöstä että sä olet hänen oikea iskä. Mut ihan ymmärrettävää että oot ylpeä hänestä, niin mäkin oon :)
- Onhan tää vähän epäreilua julkisesti lähteä vertailemaan heitä, mut kyllä Bicky Royal miehen kanssa on aina ollut tietynlaista kipinää ja hän kyllä tietää miten nainen otetaan. Grr! ;) Timppa taas on tollanen lutunen nallekarhu ja hänen kanssaan elämä on turvallista. Niin ja hän on niin ymmärtäväinen eikä tuominnut mua sen perusteella että mulla oli kaks muksua kun me tutustuttiin :)
- Niin onhan tää tuttu palsta, kirjoittelin tänne jo ennen kun menin Timpan kanssa naimisiin. Itse asiassa esikoiseni Bicky Jr:n biologinen isä löytyi tätä kautta kun mies86 kertoi Bicky Royal miehen olemassaolosta :)))