Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. janica_näätä
                                                1. Keskustelu24
                                                2. janica_näätä

janica_näätä

janica_näätä profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Janskuksi kutsutaan :))))))))))

Bicky The Kid <3
                                                Mohammed <3
                                                Minttu-Petteri<3
                                                Timppa <3

Liittynyt 9 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                7 aloitusta · 55 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Niin on se kyllä kumma että useiden eri trollihahmojen on pitänyt tulla kyseenalaistamaan mun poikani OIKEAN iskän sekä hänen kavereidensa välistä palstakeskustelua, identiteettejä ja että kuka on lähettänyt kortin ja kenelle.28.02.2018 11:59
                                                • Hihi, hän on kyllä isäänsä tullut :) Sillä on noita tyttöystäviä tullut ja mennyt, ja jos hän joskus hankkii lapsia niin kyllä hän varmasti on niiden OIKEA isä :)))))) Ja eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa hänelle myönnettäisiin Penetrators MC:n sisällä arvonimi Tatuoitukaluinen Penetraattori 😊21.01.2018 10:27
                                                • Ei Peris ole mikään mies86:n luoma trollihahmo vaan oikea henkilö jonka olen monesti nähnyt esimerkiksi Myllyssä :)))))))))))))09.01.2018 12:06
                                                • Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.

Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia.
                                                  15.12.2017 08:44
                                                • JA MITÄ SÄKIN LANTA-AIVO TULET MUKA MUN NIMISSÄNI VÄITTÄMÄÄN TOLLASTA VALHEELLISTA PASKAA ETTÄ AVIOMIEHENI OLISI MUKAMAS JONKUN PERIKSEN LAATIMA HAHMO, PUHUMATTAKAAN SIITÄ ETTÄ HÄN OLISI MIEHEKKÄIN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????

POIKANI OIKEA ISKÄ BICKY ROYAL-MIES ON EHKÄ MIEHEKKÄIN TYYPPI KENET TUNNEN, JA EILENKIN SE OLIN MUUTEN MINÄ JOKA HAIN SAMMUTTIMEN JA SAMMUTIN PALON ALUN KUN TOI YKS TOHVELISANKARI OLI ETSIMÄSSÄ JOTAIN HELVETIN YLEISMITTARIA MILLÄ EI SIINÄ TILANTEESSA OLISI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!
                                                  06.12.2017 18:37
                                                • No onhan se kyllä melkoista kidutusta. Ja ne arvet ja raskauskilot... :((((((

Mutta omalla kohdallani kiintiö on täynnä ja voimme keskittyä täysillä perhe-elämään :)))))
                                                  31.10.2017 19:52
                                                • No niinpä! :) Timppa on kyllä ihan sika reilu mies kun takasi Volkkarin osamaksusopimuksen! En ois muuten pystynyt sitä hankkimaan. Toki ykkös-sarjalainen Bemari kutitteli eniten, mut Timppa piti takavetoa vaarallisena lasten kannalta joten päädyimme sitten Poloon.

Mut hei mehän ollaan moikkailtu myös Tokmannilla, Myllyn Prismassa yms. joten ei mun ja Timpan perhe ole tosiaankaan mikään keksitty juttu!
                                                  24.10.2017 22:48
                                                • Mun isä Markku Näätä eli SUOMI-Make ja hänen sukunsa on Lahden suunnalta kotoisin :)07.09.2017 19:47
                                                • Hihih ei mun päätä särje tällä hetkellä pahasti, niin eihän sitä tiedä mitä me keksitään ;) Kenties ylimääräinen saantitorstai sen kuukauden saantiperjantain lisäksi...

Timppa on just tollanen kunnollinen nallekarhu johon voi luottaa ja joka pitää aina huolen perheestään :) Hän oli kyllä yllättävänkin jämäkkä sen asian suhteen, että hän suostuu takaamaan osamaksun vain jos ostan etuvetoisen Volkkarin, Skodan tai Seatin.

Itse kun kattelin alun perin samassa hintaluokassa olevia 1-sarjan Bemareita ja Audi A3:sia, mut Timpan mukaan takavetoinen BMW olisi liian vaarallinen varsinkin talvella ja Audi herättäisi liikaa naapurikateutta. Mutta hyvä auto tää Polokin on <3
                                                  07.09.2017 19:44
                                                • Hihih älä nyt ihan kaikkea kirjoita palstalle ;) Timppa kuitenkin huolehtii sun ja mun pojasta ja nytkin oli niin huomaavainen että auttoi mua ton Volkkarin ostamisessa. Ja ennen kaikkea hän ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))07.09.2017 18:44
                                                • a) parisuhde
                                                  - Bicky Royal miehen kanssa ja nyt avioliitto Timpan kanssa <3
                                                  b) vakipanosude
                                                  - No comments ;)
                                                  c) yhden illan seksisuhde
                                                  - Noin 124 miehen kanssa. Onneksi nykyinen mieheni ymmärtää että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :)))
                                                  22.08.2017 22:31
                                                • Grrr vaikka heti ;))))21.08.2017 22:50
                                                • Rauhoituhan nyt vähän Bicky :D Kyllähän kaikki näkee jo pojan ulkonäöstä että sä olet hänen oikea iskä. Mut ihan ymmärrettävää että oot ylpeä hänestä, niin mäkin oon :)17.08.2017 07:53
                                                • Onhan tää vähän epäreilua julkisesti lähteä vertailemaan heitä, mut kyllä Bicky Royal miehen kanssa on aina ollut tietynlaista kipinää ja hän kyllä tietää miten nainen otetaan. Grr! ;) Timppa taas on tollanen lutunen nallekarhu ja hänen kanssaan elämä on turvallista. Niin ja hän on niin ymmärtäväinen eikä tuominnut mua sen perusteella että mulla oli kaks muksua kun me tutustuttiin :)17.08.2017 07:45
                                                • Niin onhan tää tuttu palsta, kirjoittelin tänne jo ennen kun menin Timpan kanssa naimisiin. Itse asiassa esikoiseni Bicky Jr:n biologinen isä löytyi tätä kautta kun mies86 kertoi Bicky Royal miehen olemassaolosta :)))16.08.2017 22:38
                                                Edellinen
                                                Sivu 3 / 3

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                Lista loppui

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."9

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää15

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!208

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa1

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202677

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Andy McCoy sai taiteilijaeläkkeen jo 61-vuotiaana - Eläkettä napsahtaa tämän verran kuussaTaiteen edistämiskeskus jakaa taiteilijaeläkkeitä. Taiteilijaeläkkeiden saajista uutisoi Keskisuomalainen.
                                                • Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Sutinaa TTK-kulisseissa! Nämä kaksi ovat rakastavaiset – Eikä kyseessä ole Erkku ja VeronicaTanssii Tähtien Kanssa on täynnä yllätyksiä.

Stara

• Emilia Clarkelta suorat sanat Instagramista – tutkijat samaa mieltäGame of Thrones -sarjasta tunnettu brittinäyttelijä Emilia Clarke kertoo välttelevänsä
                                                • Nämä lauseet paljastavat, että kärsivällisyys on lopussaJatkuva stressi, pettymykset ja kuormittavat ihmissuhteet voivat vähitellen muuttaa ihmisen
                                                • Burgerimiehet kiertävät seuraavaksi Suomea – mukana kiekkolegendojaBurgerimiehet eli Akseli Herlevi ja Ossi Lahtinen lähtevät jälleen tien

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia