janica_näätä
Vapaa kuvaus
Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Aloituksia
7
Kommenttia
50
Black Friday ja tyttöjen ilta
Hihih, tää on kyllä niin paras päivä vuodesta! Oon jo pitkin viikkoa ja varsinkin tänään shoppaillut ja tehnyt toinen to20157MeToo: Mieheni Timppa halasi ja
pussasi mua hetki sitten 😣😣😣 Oli kuulemma saanut palkankorotuksen ja oli siitä ihan innoissaan. Ja nyt sitä ollaan13329Peris, joku saa susta vielä
hyvän poikaystävän :))))))) Ei sitä joka pojalla ole omaa firmaa, kahta Mersua pihassa ja perintöä luvassa. Kunhan mu13181Joku saa Mies86:sta vielä hyvän miehen :)))))))
Hänellähän on akateeminen koulutus, oma yritys, sekä luontaisesti korkeat testosteronitasot joka ilmenee hiustenlähdön m13391Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa
Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa: -Perheleipurien viipaloitua sekaleipää -Valio Arki-juustoa -10120Ostin tänään ensimmäisen oman auton!
Timppa on niin ihana ja lutunen nallekarhu, että mahdollisti sen <3 Eli ostin tänään vm. 2011 VW Polon 1,2 TSI moot15309Huoh! Ei tsiisus tota meidän Timppaa...
Ostettiin tänään uus seinään kiinnitettävä valaisin makuuhuoneeseen kun koira söi vanhan pöytälampun johdon riekaleiksi.12314