Hihih, tää on kyllä niin paras päivä vuodesta! Oon jo pitkin viikkoa ja varsinkin tänään shoppaillut ja tehnyt toinen toistaan kivempia löytöjä 🤩 Ja päivän nimikin on niin onnistunut. Tiedättehän, "once you get black, …
pussasi mua hetki sitten 😣😣😣 Oli kuulemma saanut palkankorotuksen ja oli siitä ihan innoissaan. Ja nyt sitä ollaan niin suurta ja mahtavaa miestä että heti ollaan siinä luulossa että tollanen oikeuttaisi kähmintään s…
hyvän poikaystävän :))))))) Ei sitä joka pojalla ole omaa firmaa, kahta Mersua pihassa ja perintöä luvassa. Kunhan muistat jatkossakin käydä suihkussa, laitaa hiukset hyvin ja pukeutua siististi niin eiköhän se unelmien…
Hänellähän on akateeminen koulutus, oma yritys, sekä luontaisesti korkeat testosteronitasot joka ilmenee hiustenlähdön muodossa. Grrauh! ;)
Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa: -Perheleipurien viipaloitua sekaleipää -Valio Arki-juustoa -Valio Arki-jogurttia -Maitoa -Jauhelihaa -Atria Kunnon Arki nakkeja -X-tra lihapullia -Rainbow ransk…
Timppa on niin ihana ja lutunen nallekarhu, että mahdollisti sen <3 Eli ostin tänään vm. 2011 VW Polon 1,2 TSI moottorilla ja mukavalla DSG-automaattivaihteistolla. Tällanen peli: https://upload.wikimedia.org/wikiped…
Ostettiin tänään uus seinään kiinnitettävä valaisin makuuhuoneeseen kun koira söi vanhan pöytälampun johdon riekaleiksi. Avattiin siinä sitten pakkausta ja tuli otettua puheeksi että mahtaakohan ruuvinvääntimen akussa o…