janica_näätä
Vapaa kuvaus
Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Aloituksia
7
Kommenttia
50
Joku saa Mies86:sta vielä hyvän miehen :)))))))
Hänellähän on akateeminen koulutus, oma yritys, sekä luontaisesti korkeat testosteronitasot joka ilmenee hiustenlähdön m13391MeToo: Mieheni Timppa halasi ja
pussasi mua hetki sitten 😣😣😣 Oli kuulemma saanut palkankorotuksen ja oli siitä ihan innoissaan. Ja nyt sitä ollaan13330Huoh! Ei tsiisus tota meidän Timppaa...
Ostettiin tänään uus seinään kiinnitettävä valaisin makuuhuoneeseen kun koira söi vanhan pöytälampun johdon riekaleiksi.12314Ostin tänään ensimmäisen oman auton!
Timppa on niin ihana ja lutunen nallekarhu, että mahdollisti sen <3 Eli ostin tänään vm. 2011 VW Polon 1,2 TSI moot15310Peris, joku saa susta vielä
hyvän poikaystävän :))))))) Ei sitä joka pojalla ole omaa firmaa, kahta Mersua pihassa ja perintöä luvassa. Kunhan mu13183Black Friday ja tyttöjen ilta
Hihih, tää on kyllä niin paras päivä vuodesta! Oon jo pitkin viikkoa ja varsinkin tänään shoppaillut ja tehnyt toinen to20158Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa
Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa: -Perheleipurien viipaloitua sekaleipää -Valio Arki-juustoa -10122