Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janica_näätä
janica_näätä
janica_näätä
Vapaa kuvaus
Janskuksi kutsutaan :))))))))))
Bicky The Kid <3
Mohammed <3
Minttu-Petteri<3
Timppa <3
Liittynyt 9v sitten
7
aloitusta ·
55
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Exäni Bicky Royal nostelee kahvakuulia ja levypainoja penislihasvarrella, ja suositteli alapääreeniä mullekin 😁 Pystyn nykyään nostamaan täyden 2l limpparipullon lattialta alapäälihaksilla. Hihiih.
25.08.2026 07:01
Grrr, mä olen aika alistuva mutta vain jännämiehille ja jyystärikarjuille 😉 Kiltit ja kunnolliset miehet kuten Timppa saavat puolestaan alistua mulle kun pääsevät jännämiesten jälkiliukkaille 😌
06.08.2026 18:16
Itse tatuoitukaluinen penetraattori Bicky Royal mies on aika ihana 🥰 Samaten se hondis kenen kanssa Bicky pyörii rallipiireissä, aika söpö nuori mies 😉
07.07.2026 18:25
Eiku Bicky Jr:n iskän Bickyn taksissa siis!!! 😊😊😊
30.01.2026 23:13
Kyllä se varmaan on ollut itse tatoitukaluinen penetraattori Bicky Royal mies. Grrr mikä sonni ;) Bicky sitä kun nosteleekin kahvakuulia ja levypainoja keskimmäisellä tatuoidulla jalalla, käynnisti keulivan jenkki pick upin Itäharjun kaupan pihalla heilauttamalla viskotuulettimen propellista farkut nilkoissa, ja on yli kymmenen vuotta sitten ystävystynyt palstalla tän hondakuskin kanssa ja jeesinyt häntä paljon lähinnä henkisesti kun toinen on sellainen lutunen hassu itkupilli. Aika söpis hänkin, mutta mä tarviin kunnon ytm-panosonni-jyystärikarjun jonka kaIu tuntuu vatsalaukussa asti ;))
14.01.2026 10:53
Höpö höpö nyt Bicky unohdat noi menneen maailman V8-jutut ja teet itellesi sen onlyfriends-profiilin 😘 Vähän matskua levypainojen ja kahvakuulien nostelusta penislihasvarrella, Silveradon starttaamisesta heilauttamalla viskotuulettimen siivistä, ja haukien pyydystämisestä kuristusotteella housut kintuissa Littoistenjärvellä, niin äkkiä sulla on 10 vuoden tankkausbudjetti kasassa tai saat oikein GLX mallin Carinan ostettua 😍
16.10.2023 08:44
No+siis...+kylhän+te+tiiätte+että+oonkin+antanut+lovee+ainakin+parille+palstalaiselle+🤭😏+Bicky+Jr.+ja+Minttu-Petteri+sen+todistaa+😜
En+ehkä+ihan+lovee+antaisi+mut+on+toi+yksi+Suomen+espanjalaisin+turkulainen+niin+söpö+ja+komee+nuori+mies+että+ihan+varmasti+pussaisin+jos+tulis+Prisman+käytävällä+vastaan+🥰🤗
14.08.2022 09:46
Palstan+miehistä+ketä+tunnen+niin+onhan+Bicky+se+mun+elämäni+mies+ja+vanhimman+poikani+OIKEA+faija+💞+Liljalaakson+Timpan+kanssa+kun+oltiin+naimisissa+monta+vuotta+niin+ei+meillä+ihan+saman+laista+kipinää+ollut+kyllä+🙄+Meidän+elämäntilanteet+kohtasi+kai+tosi+hyvin+kun+mä+olin+kyllästyin+sinkkuelämään+ja+halusin+jotain+pysyvää.+Timppa+oli+hyvässä+duunissa+ja+tosi+perhekeskeinen+mies,+mut+ei+se+pidemmän+päälle+toiminut+kun+etelänlomalla+tutustuin+Manoloon+ja+tunsin+itseni+taas+naiseksi+ja+voimaantuneeksi+😍😍😍Meidän+suhteessa+on+ihan+eri+tavalla+kipinää+ja+ollaan+myös+vapaampia+menemään+kun+Bicky+Jr+ja+Mohammed+alkaa+olla+jo+aikuisia+ja+Minttu-Petterikin+melkein+kouluikäinen.+
Ja+onhan+se+P234+aika+söpö+🤭+Joku+nainen+saa+hänestä+vielä+ihan+mahtavan+poikaystävän+joku+päivä,+ja+se+on+niin+hirveen+kiltti+ja+auttavainenkin+kun+kerrankin+antoi+vanhasta+punaisesta+Fiestasta+kaapelilla+virtaa+Timpan+Octaviaan+Ikean+parkkiksella+kun+oltiin+shoppailemassa+ja+akku+oli+hyytynyt+sillä+aikaa.+Hän+ite+kuulemma+oli+50+centin+korvapuustikahveilla+tai+jtn.+😊
05.02.2022 10:51
No+mut+onneks+sä+oot+kunnossa!!+🥰+Mieti+jos+se+koira+olis+purrut+sua,+ja+siitä+sitten+päivystykseen+tän+koronatilanteen+keskellä+😔
Mut+ei+vitsi+mikä+asenne+sillä+omistajalla!!+Että+näköjään+oman+koiran+turvallisuus+meni+toisen+ihmisen+turvallisuuden+edelle+😠+Se+siis+päästi+monta+kertaa+koiran+uudestaan+sun+kimppuun+ja+kytki+vasta+sitten+kun+pitelit+sitä+kiveä?+Vähän+paistaa+sellanen+hällä+väliä+asenne+että+antaa+purra+ohikulkijaa+mutta+vasta+sitten+tehdään+jotain+kun+oman+pikku+sudenpennun+turvallisuus+on+"uhattuna".+Tsiisus.
🤦♀️
17.12.2021 13:06
Noi+tollaset+bileet+on+niin+kivoja+🤩+<3+Tuli+käytyä+itsekin+muutaman+kerran+siinä+välissä+kun+ero+Liljalaakson+Timpasta+alkoi+olla+jo+selvä+ja+ennenku+ollaan+nyt+Manolon+kanssa+oltu+yhdessä+❤️
31.07.2021 15:10
"Maailman+nähdä+voi+niin+kauniina,+jos+on+elänyt+kuin+Cicciolina!"+
Hihiih!+🥰
29.07.2021 19:56
Kuka+viettää+juhannusta+missäkin,+mut+jos+Turussa+kaupunki+alueella+vietätte+niin+ei+muuta+kun+poikkeette+Jyysteriaan+vaikkapa+pizzalle.+Ja+vink+vink,+tänään+on+komea+tarjoilija+töissä,+enkä+nyt+viittaa+raflan+omistajaan+;)+Ei+oo+tälleen+juhannuksenpyhinä+mun+parturi-kampaamossa+paljoa+asiakkaita+ni+pidän+liikkeen+pyhinä+kiinni,+ja+Manolo+tekee+Jyysteriassa+tuurauskeikkoja+pyhälisineen++🥰
26.06.2021 11:59
Hihih,+olen+mä+antanut+vähintäänkin+"jaxuhaleja"+monellekkin+palstalaiselle+🤭
Mut+tällä+kertaa+tällainen+etähali+lähtee+perikselle+🤗+Onhan+hän+ihan+hyvännäköinen+nuori+mies,+fiksu+ja+hauska+tyyppi+ja+jonain+päivänä+varmaan+ihan+maailman+ihanin+poikaystävä+jollekkin+naiselle+<3
25.04.2021 08:32
Hihiih,+en+kerro.+Arvatkaa+<3+🤭
08.04.2021 10:20
Hei+Timbe-kulta+koitahan+nyt+piristyä+😘+Nythän+on+maaliskuu,+ja+kuukauden+saantilauantai+käyttämättä+niin+voihan+se+olla+vaikka+heti+ensi+viikon+loppuna.+Sähän+se+mies+olet+talossa+ja+päätät,+hihiih+😍
Eikä+Bicky+nyt+varmaan+mitään+altistusta+ole+saanut,+kun+salilla+käydessäkin+käyttää+kuulemma+p3nismaskia+😊
02.03.2021 20:49
No+siis+hei+mä+oon+🙋♀️
Hihi,+ollut+periaatteessa+kahdenkin+🤭😍
12.01.2021 10:28
"Joskus+tuntuu+että+liljalaaksolaisista+palstalaisista+kirjoitetaan+enemmän+kuin+he+itse+kirjoittavat+tänne"
-Tämä!+😂+Timppa+on+aina+joko+töissä,+ylitöissä,+Prismassa+tai+kärsii+ilmastoahdistuksesta+enkä+mäkään+kaikkia+päiviä+jaksa+tällä+palstalla+kuluttaa.+Enemmän+tulee+AV:n+puolella+pyörittyä+jos+on+luppoaikaa.+Kuitenkin+tulee+käytyä+tyttöjen+illoissa,+shoppailemassa,+muksujen+harrastuksissa,+vietän+paljon+aikaa+faijani+ja+vanhimman+poikani+oikean+faijan+kanssa...+🥰🥰🥰
04.01.2021 16:42
Niin+ja+tietty+Naikkarien+Seksi+vie+ja+taksi+tuo,+Satasen+Laina,+Rakastuin+mä+luuseriin+😄
04.12.2020 18:57
Täällä+tyttöjen+illassa+soi+ainakin+Movetronin+Oi+Flavio,+Mr+Presidentin+Coco+Jambo,+Britneyn+Oops+I+did+it+again+🤩
Hihih,+tilattiin+vieläpä+useita+k**kerin+n*lli+-annoksia+ravintola+J:stä+Vakken+Liikekeskuksesta+🤭😋
04.12.2020 18:55
*etkobiisejä+😂😂😂
27.11.2020 12:33
1 / 3