Ostettiin tänään uus seinään kiinnitettävä valaisin makuuhuoneeseen kun koira söi vanhan pöytälampun johdon riekaleiksi. Avattiin siinä sitten pakkausta ja tuli otettua puheeksi että mahtaakohan ruuvinvääntimen akussa olla voimaa kun ei olla vähään aikaan tarvittu sitä. No Timppa lähti autotalliin ja hetken päästä mä aloin ihmettelemään että mikähän sillä nyt oikein kestää. Menin kattomaan, niin eikös tää meidän tohvelisankari mittaa ruuvinvääntimen akkua jollain yleismittarilla ja vertaile lukemaa edellisen käyttökerran jälkeiseen lukemaan, jonka hän oli kuulemma laittanut johonkin Excel-taulukkoon!!!
Otin autotallista vasaran ja nauloja ja nyt on seinävalaisin kiinni! Aiemmin päivällä aattelin että ehkä uus lamppu makuuhuoneessa loisi romanttista tunnelmaa, mut kyllä mulla nyt särkee pää tulevat pari viikkoa!!!
Huoh! Ei tsiisus tota meidän Timppaa...
12
314
Vastaukset
Oivoi.. voi...
Olis siinä ruuvinvääntimessä ollut riittävästi virtaa tämän valaisimen asentamiseen, mutta sä ehdit ensin. Pääasia että sängyssä näkee lueskella Tuulilasista ja Autobildistä VAG-konsernin farmari- ja tila-autoista.Eikös olekin Timppa hyvä, kun Janica liittyi myös tänne palstalle?
Tällä palstalla on muutenkin naisia melko vähän, niin hyvä juttu, että saatiin myös joku hyvätasoinen naiskirjoittaja tänne mukaan.DarkFear kirjoitti:
Eikös olekin Timppa hyvä, kun Janica liittyi myös tänne palstalle?
Tällä palstalla on muutenkin naisia melko vähän, niin hyvä juttu, että saatiin myös joku hyvätasoinen naiskirjoittaja tänne mukaan.Niin onhan tää tuttu palsta, kirjoittelin tänne jo ennen kun menin Timpan kanssa naimisiin. Itse asiassa esikoiseni Bicky Jr:n biologinen isä löytyi tätä kautta kun mies86 kertoi Bicky Royal miehen olemassaolosta :)))
janica_näätä kirjoitti:
Niin onhan tää tuttu palsta, kirjoittelin tänne jo ennen kun menin Timpan kanssa naimisiin. Itse asiassa esikoiseni Bicky Jr:n biologinen isä löytyi tätä kautta kun mies86 kertoi Bicky Royal miehen olemassaolosta :)))
No sä oot varmaan sitten kiitollinen Mies86:lle:)))))
Jos suoraan kysyn, niin kumpi on ollut sulle parempi ja mieleisempi mies, Bicky Royal vai Timppa?
Varmaan molemmissa on ne omat hyvät puolensa:)DarkFear kirjoitti:
No sä oot varmaan sitten kiitollinen Mies86:lle:)))))
Jos suoraan kysyn, niin kumpi on ollut sulle parempi ja mieleisempi mies, Bicky Royal vai Timppa?
Varmaan molemmissa on ne omat hyvät puolensa:)Onhan tää vähän epäreilua julkisesti lähteä vertailemaan heitä, mut kyllä Bicky Royal miehen kanssa on aina ollut tietynlaista kipinää ja hän kyllä tietää miten nainen otetaan. Grr! ;) Timppa taas on tollanen lutunen nallekarhu ja hänen kanssaan elämä on turvallista. Niin ja hän on niin ymmärtäväinen eikä tuominnut mua sen perusteella että mulla oli kaks muksua kun me tutustuttiin :)
- PalstaTrolli
Huokaus...
Kjähähäää! Ehkä Timpan ois pitänyt pyytää asennuspalvelu vaikkapa Paksuniska-Maken remppafirmasta.
Eikä Janskulla muuten silloin reilut 15 vuotta sitten pää särkenyt jatkuvasti. Pitäiskö sun muru käydä lääkärissä ja vaatia Lyricaa migreeniin? Vai onko sulla ns."päänsärkyä" kun Timppa on tollanen lapanen? Ymmärrän kyllä. Kjähähääää!!!!
Kai sä Timppa muuten muistat että mä olen sun "pojan" oikea isä ja se arvostaa mua paljon enemmän kuin sua :))))))))))))))))))))))))))))))))))Niin varmaan paksuniska-Maken remppafirma olisi ton homman hyvin hoitanut.
Niin sähän oot tosiaan Bicky juniorin OIKEA isä, eikä Timpalla taida olla paljoakaan sanan valtaa noissa lasten kasvatukseen ja perheeseen liittyvissä asioissa:)))))))))))))))))))
Tossa eräässä keskustelussa, jotkut tietämättömät väittivät tosissaan sellaista, että nuoret tytöt tykkäisivät ja kiinnostuisivat muka eniten niistä oman ikäisistä nuorista pojista ja jostain Cheekin näköisistä/tyylisistä pojan klopeista.
Mutta mä kävin kertomassa heille totuuden tosta asiasta ja kerroin siitä, että kuinka ne nuoret tytöt kiinnostuvat varmasti paljon enemmän niistä neljäkymppisistä jyystärikarjuista, kuten mm. sun ja Paksuniska-Maken kaltaisista lihaksikkaista ja tatuoitukaluisista penetraattoreista:))))))))))))))))))))))
Tuskin siellä Varissuon ostarillakaan jotkut yläasteikäiset tytöt kiinnostuvat yhtään mistään oman koulunsa mopoautopojista, kun sieltä löytyy niitä kunnon jyystö-Truckeilla ajavia jyystäreitä ja vielä ne teidän kerhotilat:))))))))))))))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Niin varmaan paksuniska-Maken remppafirma olisi ton homman hyvin hoitanut.
Niin sähän oot tosiaan Bicky juniorin OIKEA isä, eikä Timpalla taida olla paljoakaan sanan valtaa noissa lasten kasvatukseen ja perheeseen liittyvissä asioissa:)))))))))))))))))))
Tossa eräässä keskustelussa, jotkut tietämättömät väittivät tosissaan sellaista, että nuoret tytöt tykkäisivät ja kiinnostuisivat muka eniten niistä oman ikäisistä nuorista pojista ja jostain Cheekin näköisistä/tyylisistä pojan klopeista.
Mutta mä kävin kertomassa heille totuuden tosta asiasta ja kerroin siitä, että kuinka ne nuoret tytöt kiinnostuvat varmasti paljon enemmän niistä neljäkymppisistä jyystärikarjuista, kuten mm. sun ja Paksuniska-Maken kaltaisista lihaksikkaista ja tatuoitukaluisista penetraattoreista:))))))))))))))))))))))
Tuskin siellä Varissuon ostarillakaan jotkut yläasteikäiset tytöt kiinnostuvat yhtään mistään oman koulunsa mopoautopojista, kun sieltä löytyy niitä kunnon jyystö-Truckeilla ajavia jyystäreitä ja vielä ne teidän kerhotilat:))))))))))))))))))))))))Näin se asia just on. Timppa on pelkkä AISURI! Kjähähäää!!! Keväällä se ihmetteli että mistä mä ja Janica oikein tullaan. No mehän tultiin koulun vanhempienillasta :)))))
Joo eipä näillä mopoautopojilla ole samanlaista lihaksikasta, tatuoitua ja värähtelevää penistä kuten esim. mulla. Enkä mä ainakaan keksi miten mopoauton saisi keulimaan yhtä näyttävästi kuin Silveradon. Okei, kyllähän toi huutaa aika kovilla kierroksilla motarilla kun vaihdoin tosiaan siihen hieman erilaisen perän ja moottorikarttoja ohjelmoitiin niin että keuliminen on mahdollista :))))) Onneks pidempiä matkoja varten on toi Hummer H2 :)bicky_royal kirjoitti:
Näin se asia just on. Timppa on pelkkä AISURI! Kjähähäää!!! Keväällä se ihmetteli että mistä mä ja Janica oikein tullaan. No mehän tultiin koulun vanhempienillasta :)))))
Joo eipä näillä mopoautopojilla ole samanlaista lihaksikasta, tatuoitua ja värähtelevää penistä kuten esim. mulla. Enkä mä ainakaan keksi miten mopoauton saisi keulimaan yhtä näyttävästi kuin Silveradon. Okei, kyllähän toi huutaa aika kovilla kierroksilla motarilla kun vaihdoin tosiaan siihen hieman erilaisen perän ja moottorikarttoja ohjelmoitiin niin että keuliminen on mahdollista :))))) Onneks pidempiä matkoja varten on toi Hummer H2 :)Niin Timppaa sitä kun ei varmasti edes kaivata noissa koulujen vanhempainilloissa:))))))))))))))))))
Vaikka varmaan Timppa saa kyllä osallistua esim. koulujen luokkaretkien rahoituksiin ja muihinkin perheen maksuihin:))))))))))))))))))))))))
Niin sepä teillä jyystärikarjuilla onkin just etuna, kun teillä on lihaksikkaat ja tatuoidut kropat, sekä myös penikset, jotka oikein värähtelevät niin, että se paneminen tuntuu ihan vatsalaukussa asti:))))))))))))))))))
Eikä niillä mopoautoilla voi edes keulia yhtä näyttävästi, kun niillä jyystö-Truckeilla:)))))))))))))bicky_royal kirjoitti:
Näin se asia just on. Timppa on pelkkä AISURI! Kjähähäää!!! Keväällä se ihmetteli että mistä mä ja Janica oikein tullaan. No mehän tultiin koulun vanhempienillasta :)))))
Joo eipä näillä mopoautopojilla ole samanlaista lihaksikasta, tatuoitua ja värähtelevää penistä kuten esim. mulla. Enkä mä ainakaan keksi miten mopoauton saisi keulimaan yhtä näyttävästi kuin Silveradon. Okei, kyllähän toi huutaa aika kovilla kierroksilla motarilla kun vaihdoin tosiaan siihen hieman erilaisen perän ja moottorikarttoja ohjelmoitiin niin että keuliminen on mahdollista :))))) Onneks pidempiä matkoja varten on toi Hummer H2 :)Ai niin, mutta Timppahan voi mennä sitten aikanaan Janican kanssa niihin M-P:n koulun vanhempien iltoihin, kun sen aika sitten aikanaan tulee:)))))))
Hänen oikea isähän Timppa kuitenkin sentään on tai ainakin pitäisi olla:))))))))))))))))Rauhoituhan nyt vähän Bicky :D Kyllähän kaikki näkee jo pojan ulkonäöstä että sä olet hänen oikea iskä. Mut ihan ymmärrettävää että oot ylpeä hänestä, niin mäkin oon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196