Vapaa kuvaus

Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni. - Joh. 14:15

. . .

JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY LISTA:

KÄSITELTÄVÄT --- RIKKOMUS ASIAT ---> LUETTELO KESKUSTELUISTA

. . .

JUMALA - JÄRJESTÄÄ KÄSITTELYN - TÄÄLLÄ PROFETIAT PALSTALLA . . . ;)

KÄSITTELYLLÄ - EI OLE ALKAMISPÄIVÄMÄÄRÄÄ - EIKÄ KESTOSTA VIELÄ TIETOA !

. . . . . . . .

JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

........

JEREMIA 23

30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

Aloituksia

0

Kommenttia

66

  1. Jobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  2. Jobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  3. Jobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  4. Jobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  5. Jobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  6. Herran+rauhaa+ja+armoa+!JEREMIA+2318.+Mutta+kuka+on+seisonut+Herran+neuvottelussa+ja+nähnyt+ja+kuullut+hänen+sanansa?+Kuka+on+tarkannut+ja+kuullut+hänen+sanansa?"+19.+Katso,+Herran+myrsky,+kiivastus,+puhkeaa,+pyörremyrsky+vyöryy+kohti+jumalattomien+päätä.+20.+Eikä+Herran+viha+asetu,+ennenkuin+hän+on+toteuttanut+ja+täyttänyt+sydämensä+aivoitukset.+Aikojen+lopulla+te+tulette+sen+hyvin+ymmärtämään.+21.+"Minä+en+ole+lähettänyt+noita+profeettoja,+mutta+silti+he+juoksevat.+Minä+en+ole+puhunut+heille,+mutta+kuitenkin+he+ennustavat.+22.+Jos+he+olisivat+seisoneet+minun+neuvottelussani,+niin+he+julistaisivat+minun+sanani+kansalleni+ja+kääntäisivät+heidät+pois+heidän+pahalta+tieltään+ja+pahoista+teoistansa.+23.+Olenko+minä+Jumala+vain+lyhyeltä+matkalta,+sanoo+Herra;+enkö+ole+Jumala+myöskin+kaukaa?+24.+Saattaako+joku+niin+piiloon+piiloutua,+etten+minä+häntä+näe?+sanoo+Herra.+Enkö+minä+täytä+taivasta+ja+maata?+sanoo+Herra.+25.+Minä+olen+kuullut,+mitä+sanovat+nuo+profeetat,+jotka+ennustavat+minun+nimessäni+valhetta+sanoen:+'Minä+olen+nähnyt+unta,+olen+nähnyt+unta'.+26.+Kuinka+kauan?+Mitä+on+mielessä+noilla+profeetoilla,+jotka+ennustavat+valhetta,+ennustavat+oman+sydämensä+petosta?+27.+Aikovatko+he+unillaan,+joita+he+kertovat+toinen+toisellensa,+saattaa+minun+kansani+unhottamaan+minun+nimeni,+niinkuin+heidän+isänsä+ovat+unhottaneet+minun+nimeni+Baalin+tähden?+28.+Se+profeetta,+jolla+on+uni,+kertokoon+unensa;+mutta+se,+jolla+on+minun+sanani,+puhukoon+minun+sanani+uskollisesti.+Mitä+tekevät+oljet+jyvien+seassa?+sanoo+Herra.+29.+Eikö+minun+sanani+ole+niinkuin+tuli,+sanoo+Herra,+ja+niinkuin+vasara,+joka+kallion+murtaa?