Profetiat alkavat toteutua

Näin viime yönä sellaista unta että yhtäkkiä profetiat joita oli julkaistu ja monia joita oli haukuttu väärinä, alko toteutua kirjaimelleen. Näin kuinka moni tajusi vasta kun profetia täyttyi kuinka tarkasti se profetia oli loppujenlopuksi ilmoitettu. Kaikki olivat ihmeissään tästä seikasta ja pelkäsivät.
Sitten yhtäkkiä taivaanrantaa tuli venäläinen hävittäjälaivue ja kuulin huudon, no nyt ne tulee.

58

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin näen joskus ihan pöhköjä unia. Nuorempana näin toisinaan ydinsotaunia, mutta iän karttuminen jostain syystä vei ne poies.

    • Se mitä tuleman pitää, menettää moni järkensä ja romahtaa:

      Hes. 7:17-21 Kaikki kädet herpoavat, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. He kääriytyvät säkkeihin, heidät peittää vavistus, kaikilla kasvoilla on häpeä, ja kaikki päät ovat paljaiksi ajellut. Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin. Siitä tehtyjen korujen loistolla he ylpeilivät, siitä he tekivät kauhistavat kuvansa, iljetyksensä; sentähden minä teen sen heille saastaksi. Ja minä annan sen vieraitten käsiin ryöstettäväksi ja maan jumalattomien saaliiksi, ja ne häpäisevät sen.

      Jesaja 5:13-16 Sentähden minun kansani siirretään maastansa äkkiarvaamatta, sen ylhäiset kärsivät nälkää, ja sen remuava joukko nääntyy janoon. Sentähden tuonela levittää kitansa ammolleen, avaa suunsa suunnattomaksi; ja sinne menee sen loisto, sen remuava ja pauhaava joukko, kaikki sen ilonpitäjät. Silloin ihminen masentuu ja mies painuu maahan, maahan painuvat ylpeitten silmät; mutta Herra Sebaot on oleva korkea tuomiossa, pyhä Jumala on oleva pyhä vanhurskaudessa.

      • Jeesus_valitsi_tekstin
        23.12.2016 17:09

        ""Hyvä aloitus! Kiitos!
        Mutta täytyy muistaa myös se että me tulkitsemme kaikki Raamattua ja kaikki se minkä olet jo omaksunut, saattaa olla joltain osin väärä ja sitten alat nimittää vääräksi niitä jotka eivät käy oman käsityksesi mukaan yhteen.""
        -----------------------------------------------------------------------------------------

        Kaksi nimimerkkiä eksyttäjiä

        Jarmo__EiKirj

        7.12.2016 16:47

        Palstalla on kaksi väärää profeettaa, jotka kutsuvat itseään Jumalaksi ja/tai Jeesukseksi. Heissä täyttyy raamatullinen varoittava tunnusmerkki:

        Matteus 24
        3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        He ovat "Jumalan_Henkäys" ja "Jeesus_valitsi_tekstin". Molemmat nimimerkit puhuvat keskustelevansa ja toistavansa Jumalan puhetta. He käyttävät puhuessaan Jumalan sana-pelotetta ja näin esiintyvät Jumalana!
        Etenkin Jeesus valitsi tekstin = minä olen Jeesus
        Samaa tarkoittanee ainkin puheiden perusteella uhkailevat lauseet "TÄMÄ ON JUMALAN PUHETTA"

        Varokaa ja karttakaa tätä henkilöä!!!

        ------------------------------------------

        Jeesus_valitsi_tekstin

        8.12.2016 21:34

        Rakas "Sinä joka et ymmärrä - mikä on Profeetan TEHTÄVÄ" !

        Jumalan PROFEETTA . . .

        . . . EI ESITÄ OMIA MIELIPITEITÄNSÄ --- vaan . . .

        . . . SANOO --- sen --- MINKÄ Herra KÄSKEE SANOA . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        8.12.2016 20:11

        Rakas Jarmo !

        Jumala SANOO . . .

        . . . OLET JUURI --- todistanut --- ITSESI . . . PANETTELIJAKSI . . . !

        . . .

        3 MOOS 9:16. Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra.

        PS 15:1. Daavidin virsi. Herra, kuka saa vierailla sinun majassasi, kuka asua sinun pyhällä vuorellasi?
        3. joka ei panettele kielellänsä, joka ei tee toiselle pahaa eikä saata lähimmäistään häväistyksen alaiseksi;

        PS 50:20. Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
        21. Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti?

        PS 101:5. Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan

        SN 11:13. Joka panettelijana käy, ilmaisee salaisuuden, mutta jolla luotettava henki on, se säilyttää asian.

        SN 16:28. Kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset

        SN 18:8. Panettelijan puheet ovat kuin herkkupalat ja painuvat sisusten kammioihin asti.

        SN 26:20. Halkojen loppuessa sammuu tuli, ja panettelijan poistuessa taukoaa tora

        2 KOR 12:20Minä pelkään, että teidän keskuudessanne ehkä on riitaa, kateutta, vihaa, juonia, panetteluja, juoruja, pöyhkeilyä, epäjärjestyksiä

        1 TIM 3: 11. Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa

        TIIT 2:3. niin myös vanhat naiset olkoot käytöksessään niinkuin pyhien sopii, ei panettelijoita, ei paljon viinin orjia, vaan hyvään neuvojia

        JAAK 4:11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        1 PIET 2: 1. Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,

        SN 10:18. Joka salavihaa pitää, sen huulilla on valhe, ja joka parjausta levittää, on tyhmä.

        1. Mutta Mirjam ja Aaron parjasivat Moosesta etiopialaisen naisen tähden, jonka hän oli ottanut vaimokseen; sillä hän oli ottanut vaimokseen etiopialaisen naisen.
        4 MOOS 12: 2. Ja he sanoivat: "Ainoastaan Mooseksen kauttako Herra puhuu? Eikö hän puhu myös meidän kauttamme?" Ja Herra kuuli sen.

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . SYYLLISTYT JATKUVAAN PANETTELUUN - ja - TUOMITSEMISEEN . . .

        . . . TEE PARANNUS . . . !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj

        Mä muistutan sua sellaisesta asiasta että mulle on ihan sama mitä sun herras sun näppäimiis laittaa, kato se jumala joka sun kirjoituksia sulle antaa, se ei ole Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, vaan saatana ja perkele, joka on aina ollut pelkkä näyttelijä ja valehtelija. Joten suolla vaan sitä rauhatonta "pikkukirjain/ISO-kirjain-katkoviiva-välimerkkirivistöjä" sakasikiömäistä hullunraporttias. Se kuvastaa juuri sitä saastaista henkeä missä niitä saat.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Mä muistutan sua sellaisesta asiasta että mulle on ihan sama mitä sun herras sun näppäimiis laittaa, kato se jumala joka sun kirjoituksia sulle antaa, se ei ole Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, vaan saatana ja perkele, joka on aina ollut pelkkä näyttelijä ja valehtelija. Joten suolla vaan sitä rauhatonta "pikkukirjain/ISO-kirjain-katkoviiva-välimerkkirivistöjä" sakasikiömäistä hullunraporttias. Se kuvastaa juuri sitä saastaista henkeä missä niitä saat.

        Rakas Jarmo !

        NUHTELIN --- sinua --- Jumalan KÄSKYSTÄ - ja - Jumalan SANOIN . . . !

        OLET --- todistanut --- ITSESI . . . OMAHYVÄISEKSI . . . :(

        ..............................................................................................................................
        Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8
        ..............................................................................................................................

        Jeesus_valitsi_tekstin

        24.4.2016 13:58

        Myös PALSTAN - SyyttäjäHengelle - omat jakeet . . .

        --------------------------------------------------------

        Sananlaskut 27 ---> Raivosta ja Vihasta eli Mustasukkaisuudesta

        4 Raivo on raakaa, viha kuin tulva, mutta kuka mustasukkaisuuden torjuu?

        22 Survo hullua huhmaressa, survimella kivien seassa: ei erkane hänestä hänen hulluutensa.

        . . .

        Hullukin käy viisaasta, jos on vaiti, järkevästä, ellei suutaan avaa.
        - Sananlaskut 17: 28

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Mä muistutan sua sellaisesta asiasta että mulle on ihan sama mitä sun herras sun näppäimiis laittaa, kato se jumala joka sun kirjoituksia sulle antaa, se ei ole Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, vaan saatana ja perkele, joka on aina ollut pelkkä näyttelijä ja valehtelija. Joten suolla vaan sitä rauhatonta "pikkukirjain/ISO-kirjain-katkoviiva-välimerkkirivistöjä" sakasikiömäistä hullunraporttias. Se kuvastaa juuri sitä saastaista henkeä missä niitä saat.

        Rakas Jarmo !

        Jumala NUHTELI --- sinua --- VIISI = 5 eri KERTAA --- 5 kuukauden AIKANA !!!

        ja sitten --- TOTESI --- ET HALUA TEHDÄ PARANNUSTA !!!

        Jeesus_valitsi_tekstin

        13.6.2016 11:28

        EKSYTTÄJÄ on EKSYTTÄJÄ, mutta . . .

        . . . KUKA HALUAA OLLA . . . EKSYTTÄJÄ . . . ja ---Jumalan VIHAN KOHTEENA . . . !
        . . . .................................................................................................................................... . . .

        EI --- AUTA --- MITÄÄN . . . SELITTELYSI . . . :(

        Sananlaskut 3:11-18 ---> Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu

        11 Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu, kun hän ojentaa sinua --
        12 jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa niin kuin isä omaa lastaan.
        13 Onnellinen se, joka on löytänyt viisauden, se, joka on tavoittanut tiedon,
        14 sillä parempi on viisaus kuin hopea, tuottoisampi on tieto kuin kulta.
        15 Se voittaa korallit kalleudessa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.
        16 Sen oikeassa kädessä on pitkä ikä, vasemmassa rikkaus ja kunnia.
        17 Sen tiet ovat suloisia teitä, sen polut onnen polkuja.
        18 Se on elämän puu niille, jotka siihen tarttuvat -- onnellinen, ken pitää siitä kiinni!
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • KyseIiä

      No, montako näistä sinun profetioista ja unista on toteutunut tähän mennessä? Luettele vaikka 3 kpl semmoisia jotka olet tarkalleen etukäteen ennustanut ja jotka ovat sitten todistettavasti toteutuneet.

      • Jarmo__EiKirj

        Esimerkiksi jo vuonna 2007 kirjoitin omilla sivuillani että Venäjä miehittää osan Georgiaa ja sitten sanoin että ehkä Ukrainaa. Mites kävi?

        Sitten esimerkiksi kun Michael Schumacher joutui lasketteluonnettomuuteen, näin kaksi unta parin viikon välein. Ensimmäisessä unessa hän vain heräsi, eikä muuta. Toisessa unessa hän kertoi nähneensä jotain siellä jossain koomassa ja tällä on viesti kerrottavana.
        Noh, kukaan ei uskonut että se heräisi... sitten se yhtäkkiä vaan heräs, täsmälleen kuten sen näin. No loppu on toinen uni, joka odottaa toteutumistaan.

        Olis mulla muitakin, mutta en viitsi heitellä helmiä sioille.


      • Kerran pelastettu . . . AINA PELASTETTU . . . ?

        Jumalan_henkäys
        23.11.2016 11:02

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        . . . . . . . .

        Jumala SANOO . . .

        . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
        . . . .................................... . . . ........................................................ . . .

        . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

        » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »

        . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:13-18 ---> Rukouksen voima

        » . . . Jos joku teistä kärsii, hän rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, hän laulakoon kiitosvirsiä . . .

        . . . Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan, ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi . . .

        . . . Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan . . .

        . . . Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen . . .

        . . . Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää . . . »

        . . . . . . . .

        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj
        23.11.2016 21:06

        Aloittaja on TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ! Kerran pelastettu on aina pelastettu!!!
        Otan vain yhden esimerkin. Hyvä Paimen! Millainen on hyvä paimen?
        Se on sellainen jonka Jeesus itsestään kertoi, pitää huolen omistaan.
        Jos satapäisestä laumasta katoa yksi ainoa lammas, hyvä paimen menee ja etsii tämän ja tuo takaisin lauman pariin. Paha paimen ei välitä, vaan se lyö lampaansa hajalle.

        Aloittaja ei käsitä yhtä asiaa: Mitä on olla pelastettu ja/tai mitä on olla tullut uskoon? Nämä kaksi ovat TÄYSIN kaksi eri asiaa. Sellainen joka on tullut uskoon, ei ole vielä pelastettu, vaan vasta sellainen, johon on kylvetty siemen. Kun taas sellainen joka on ottanut vastaan Jeesuksen ja saanut Pyhän Hengen, häntä ei enää kukaan voi viedä lopullisesti. Häntä toki koetellaan ja ulkopuolisten silmin hän on poistunut uskon piiristä ja hänet ehkä moni on jo tuominnut kadotukseen. Mutta häntä koskettaa Jeesuksen lupauksen sanat... minä etsin sen lampaani ja haen sen lampaani takaisin, se on minun.


      • Jarmo__EiKirj
        23.11.2016 21:06

        ""Aloittaja on TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!""
        ------------------------------------------

        ALOITUS on . . Jumalan ILMOITUS . . . !

        Kun - Jumala LOI IHMISEN - niin - Hän määräsi - että - UUDESTISYNTYMISEN jälkeen PELASTUNUT voi --- siis --- EKSYÄ totuudesta - ja - LANGETA !!!

        OLET langennut . . . PENSEYTEEN - ja - VALEHTELUUN . . . :(

        ja . . . PENSEYTEEN auttaa - vain - ja - ainoastaan . . . PARANNUS . . . !

        . . . . . . . .

        ONKO --- siis --- Jumala VÄÄRÄSSÄ - ja - ??? . . . Sinä OIKEASSA . . . ???


      • Jeesus_valitsi_tekstin
        1.5.2016 20:21

        Jumala SANOO . . .

        . . . Haluan ihmisen ymmärtävän - Hänen omat ONGELMANSA . . .

        . . . SUHTEESSA Jumalaan - sekä myös muihin IHMISIIN . . .

        . . . koska niin kauan - kun - Hän EI NIITÄ TIEDOSTA . . .

        . . . niin - Hän EI VOI - eikä myöskään HALUA - TEHDÄ PARANNUSTA . . . !
        . . . ...................................................................................................................... . . .


      • Jarmo__EiKirj

        Koita jo tajuta että se jumala jonka luulet sulle ilmoittavan on pelkkä valheen henki.


      • Rakas Jarmo !

        Koita - JO - ymmärtää . . . SINÄ OLET --- SE --- EKSYNYT . . . lammas . . . !

        . . .

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • uiugupiohg

        paha paimen sinä olet joka itseään kehuu ja korottaa


    • Sana1234

      Jer.23:25-32

    • Moni asia on niin liipasimella että pian näiden asioiden on melkeenpä alettava vyöryä. Homoliittoja on alettu tehdä jatkuvasti, Trumpin asemasta puhutaan jo todella vakavaan sävyyn, jonka erottaminen nostaisi koko maan sisällisodan partaalle. Siellä on toinenkin puoli joka ei kyllä sietäisi sen erottamista, vaan alkaisi kauhea mielenosoitusten aalto. ISIS alueet ovat kohta vallattu ja saadaan piste sodalle, joka saisi aikaan rauhan levant alueelle, joka olisi se mistä puhutaan Daniel 9:27 ja Matteus 24:15-17 jakeissa. Kevät näyttää... ja Omeriin on enää 90 päivää.

      Kannattaa muistaa 5.6.2017 päivämäärä!

      • Jarmo__EiKirj

        Shakaali hyökkää heti kimppuun kun kirjoitan rivinkin. Häpeäisit! Sillä hedelmistä puut tunnetaan. Mitä hyvää olet saanut aikaan? Kerro!


      • Jarmo__EiKirj

        Vastineeksi voin omasta puolesta kertoa että täältä melkeen kaikki oikeat uskovat, kymmeniä ihmisiä, ne keskustelee nykyään pelastussanomien palstalla ilman kaltaisiasi häiriöitiä ja juamlattomien pilkkaamisia. Kuten huomaatte, niin täällä on melko hiljaista ollut viime aikoina.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Shakaali hyökkää heti kimppuun kun kirjoitan rivinkin. Häpeäisit! Sillä hedelmistä puut tunnetaan. Mitä hyvää olet saanut aikaan? Kerro!

        ""Mitä hyvää olet saanut aikaan? Kerro!""
        ------------------------------------------------

        Rakas Jarmo !

        OLET PENSEÄ --- Hengellisesti SOKEA --- ilman PYHÄÄ HENKEÄ !!!
        --------------------Jos ET OLISI SOKEA --- niin . . . TIETÄISIT . . . ;)

        HERÄÄ . . .
        --------- ja KOITA - JO - ymmärtää . . . SINÄ OLET --- SE --- EKSYNYT lammas . . . !

        . . .

        OLEN viimeiset --- 18 kuukautta --- TEHNYT TÖITÄ SEN ETEEN, että myös - SINÄ Rakas Jarmo PELASTUISIT ---- Jumalan KÄSKYSTÄ . . . :)

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • voisuapaimenpoikaa

        18 kuukautta paimenena, eikä ainoatakaan lammasta


      • voisuapaimenpoikaa kirjoitti:

        18 kuukautta paimenena, eikä ainoatakaan lammasta

        KOHTEENA --- KOKO MAAILMA . . . ;)

        Jumalan KÄSKYSTÄ ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .......................................... . . . .................. . . .

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        Kaikkivaltiaan Jumalan . . . KYSYMYS . . . ?

        Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

        Jumalan lapsille . . . jotka EIVÄT EKSY TOTUUDESTA . . . ;)
        ............................. . . . ........................................................... . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin

        11.5.2016 13:53

        NYT LUETAAN - Jumalan TAHDON - MUKAISESTI KIRJOJA ja myös MUUTA oppimateriaalia TULOSSA ja KERRATTAVANA !

        NE - jotka LUKEVAT ja OPISKELEVAT - ovat jo HERÄNNEET TOIMINTAAN . . . :)

        NYT - 2 kirjaa luettavana - joihin MOLEMPIIN liittyy TOIMINTAA ja kun kirja on luettu niin ALOITETAAN siihen liittyvä TEHTÄVÄ.

        . . . . . . . .

        HERÄTYS TULEE - sitten kun Jumala HALUAA ja valmistelut TEHTY.

        SAMALLA VALMISTELLAAN - Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . ;)

        Johannes Kastaja Toinen - ALOITTAA KOHTA Suomessa julkisen toimintansa !

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !


      • Jarmo__EiKirj

        On se hyvä että sullakin on joku agenda kun pääset mua syyttämään ja tuomaroimaan. En mä tiedä sitten kuinka laillista tämä on niinku palsta ylläpitäjän silmin katsottuna. Ei ainakaan Suomen lain mukaista toimintaa mutta sinähän olet Jumala, joten eihän se sinua koske.


      • Rakas Jarmo !

        KIRJOITAN ---- Jumalan TAHDON . . .

        OLET RIKKONUT --- TEOIN ja TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISIN --- Jumalaa VASTAAN . . . !

        . . .

        . . . mutta sitähän SINÄ ET YMMÄRRÄ . . . VALITETTAVASTI . . . !


      • Jarmo__EiKirj

        Tuskinpa mä kovin rakas sulle olen kun hyökkäät aina mun kimppuun kun jotain sanon täällä ja tuomaroit mua mennen tullen jos vaikka mihin kadotuksiin.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Tuskinpa mä kovin rakas sulle olen kun hyökkäät aina mun kimppuun kun jotain sanon täällä ja tuomaroit mua mennen tullen jos vaikka mihin kadotuksiin.

        Jumala SANOO . . .

        . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän RAKKAINA . . .
        . . . ........................................................................... . . .
        . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        » . . . Kaikkia niitä, joita minä pidän RAKKAINA, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Jaakobin kirje, Jaak. 5:19-20 ---> Vastuu eksyneestä

        » . . . Veljeni, jos joku teistä EKSYY totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka palauttaa syntisen harhatieltä, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit . . . »


      • Jumalan_henkäys
        4.1.2017 18:17

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        . . .

        ILON - ja - MURHEEN --- avulla --- PARANNUKSEEN - ja - PELASTUKSEEN . . . !

        . . .

        NUHTELU - ja - KEHOITUS --- PARANNUKSEN TEKOON . . .

        . . . AIHEUTTAA MURHETTA . . . !

        . . .

        2. Kor. 7:9-10 ---> Jumalan mielen mukainen murhe - SE - pelastava murhe

        » . . . NYT iloitsen, en siitä, että tulitte murheellisiksi, vaan siitä, että murheenne oli teille parannukseksi; sillä te tulitte murheellisiksi Jumalan mielen mukaan, ettei teillä olisi mitään vahinkoa meistä . . .

        . . . Sillä Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan parannuksen, joka koituu pelastukseksi ja jota ei kukaan kadu; mutta maailman murhe tuottaa kuoleman . . . »

        SILLÄ

        Jumala SANOO . . .

        . . . Kerran PELASTETTU . . . EI OLE --- aina --- PELASTETTU . . . !
        . . . .................................... . . . ........................................................ . . .


      • teppotoijalantakaa

        No eihän tää psykoosissa oleva puupää mitään ymmärrä. Turha sille on jankuttaa


      • LakiV

        On kauhasti juttua vielä psykologiassa lisääkin tästä maanisdepressivyydestä, jossa on suruja ja iloja lähes kuin biortymissä, kuukauden syklissä, mutta on ihmisiä, joilla ei ole monia tunteita, koska pelätään oman sielun näyttämistä. Monen oma sielu on joutunut jo eläessään kuolemaan ja kadotukseen, kun MÖI sielunsa, jonkun finanssin tai pelinsä tulosten parantamiseksi. Jeesus nimi - ILO(JEE!) ja SURU on Suomessa oikein mielletty ja Neitsyt Maria luuli kai aluksi että hänelle olisi tulossa kaksoset, koska kohdussa ollut lapsi oli vuoroin suuresti iloinen ja surullinen. Tämä on kirjoitettu juutalaisten itsensä tallentamiin apokryfeihin, vaikka niiden Kaifasten temppelipapisto ei sitä tietenkään kirjoittanut vaan joku Jeesuksen omista opetuslapsista. Ilo ja suru ovat nuoren ja kypsän sielun tapa reagoida voimakkaasti asioihin. Vauvat ja toisaalta tiettävästi vanhukset ovat peloissaan ja lapset ovat usein äärimmäisen rohkeita. Jeesus toi maailmaan suuren henkissielullisen voiman, koska ei nuo vanhan testamentin pelotteluvoimat saaneet kaikkia pysymään kaidallakaan tiellä... Minun nysä nimeni "Aki Veikko", voi valitettavasti tarkoittaa hieman liiankin montaa asiaa, mutta kirjoittajaksi murtumiseni oli aikaa trivaalia tuosta nimestä hetikin pongata. Jeesus nimessä on yksi suurimmista herruuksista läsnä, koska hänen tiedetään olleen suuren Satunnaisuuden Järjestelyn kanssa työtänsä paljonkin suorittanut henki, jopa ennen ihmiseksi tuloaankin... Ei kaaos ole elämää, vaan järjestelemällä tiedollaan asioita, on Elämä Kaikkialle Luotu, ja omaan maailmaamme Jeesus sen toi kauan ennen ihmisenä oloaankin... Valitettavan moni ei edes usko omaan nimeensä merkityksiin kätkeytyviä salaisuuksia, vain oman luomisvoimasa täydellinen ymmärtäminen tekee ihmisistä Luojapersoonia - Jumalan Lapsia.


      • PSYKOPE
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        ""Mitä hyvää olet saanut aikaan? Kerro!""
        ------------------------------------------------

        Rakas Jarmo !

        OLET PENSEÄ --- Hengellisesti SOKEA --- ilman PYHÄÄ HENKEÄ !!!
        --------------------Jos ET OLISI SOKEA --- niin . . . TIETÄISIT . . . ;)

        HERÄÄ . . .
        --------- ja KOITA - JO - ymmärtää . . . SINÄ OLET --- SE --- EKSYNYT lammas . . . !

        . . .

        OLEN viimeiset --- 18 kuukautta --- TEHNYT TÖITÄ SEN ETEEN, että myös - SINÄ Rakas Jarmo PELASTUISIT ---- Jumalan KÄSKYSTÄ . . . :)

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Haha, tulee ala-astee ajat itselläni mieleen, kun kuuntelee nyt jutusteluanne. Mutta älkää loukatko toisianne niin pahasti tässä keskustelussa kuitenkaan, ettei se kypsempi mutta jo seniilimpikin keksisi älykkäämpää ja nuorempaa veljeään sortaa sillä "kättä pidemmällä, mutta kynää heikommalla aseella", poistaa hetkeksi näköpiiristään.. Tosiaan ärsyttävä tosiasia on ollut suurillekin murhaajille se, että ei kuolleet ole kuin fyysisesti pois luotaan, jos sen silleen saavat listittyjä. Jos Pahan saa fyysisesti tapettua, niin kohta tuo Paha hallitsee laki-murhaajansa melko monessa asiassa Haadeksesta käsin, koska ei "kypsäkään sielu" vielä ymmärrä ajattelutoimintaa niin paljon aina, että erottaisi 1. kuolemaan vääryydellä ensimmäisenä päässyttä pahistaan pois tajunnastaan. Skitsofrenia pelastaa parantauessaan siltä tyhmyydeltä, että luulee kuten se kuuluisa BABY olevansa yksin elämänsä ajan päänsä sisässä... Minun rajuin psykoosini oli taannoin ala-asteella, kun luulin olevani ihmisenä omana henkenä aina yksin päässäni, mutta yx kax, joku alkoi hokea tuhansia kertoja viikon ajan samaa, erään vaatekappaleen nimeä, ja silloin lopulta minultakin vauva-aika loppui, ja uskoin, että on kehomme saa ja pitääkin olla usein muidenkin kuin pelokkaan vauvan käytössä, jopa se "ääniraita". Mutta älkää menkö psykiatrille ja kehitysvammaismääritteillä työelämästä, jos ette halua liian pientä rahapalkkaa, mutta valmiit asunnot ja muita yhtä kajahtaneita ihmisiä paljonkin seuraanne....


    • jeesuksenoma7

      Sillä meillä ei ole lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan ...

      Näin lauantaina, 4.2. tuo vanha, Lappeenrannasta oleva, n.90 vuotias evankelista julisti meille. Hänelle oli tärkeää, että tänään meidän on julistettava, että on vain nuo kaksi tietä, kumman valitsemme. Paholainen on todellinen! Hän sanoi: " Tietäisitte vaan, minä olen monasti nähnyt tuon paholaisen, ja uskokaa, se on RUMA ja SUURI ... ja se vihaa minua!"
      Hän kertoi kuinka monasti tuo paholainen oli yrittänyt tuhota hänet, tulipaloissa, salaman iskuilla ja entisenä lentäjänä, oli monesti vaara tilanteissa, joista ei ymmärrä, miten niistä selvisi, mutta Jumala hänet varjeli, tuon pahan iskuilta. Tämä vanhus tuntee tuon ötökän, eikä sille alistu, sillä hän on todella JUMALAN OMA! Hn tietää mistä puhuu ja sanoo että tuosta paholaisesta on myös puhuttava, liian usein se on siivuutettu, ihmisten tulee tietää totuus!
      Sitten totesi yksinkertaisuudessaan tämän, kun kysyimme ääneen, koska tulee tuo niin paljon puhuttu HERÄTYS? Vastaus tuli heti ja sanoimme ääneen että se on jo alkanut, kauan sitten, silloin kun Jeesus VOITTI ristillä kuoleman.
      Amen.

      • jeesuksenoma7

        Tuo puhumani evankelista kertoi, että häneltä kerran kysyttiin, mihin seurakuntaan hän kuuluu?
        Kysyjän yllätykseksi hän vastasi kuuluvansa Jeesuksen Kristuksen seurakuntaan ja Kristus on sen pää ja me jäseniä.
        Sitten hän kysyi, miksi on useita seurakuntia/ lahkoja ja samalla myös vastasi, että siksi, koska saatana niin tahtoo, että saa uskovat riitelemään eri opeista ja näin tuhoaa uskoa. Meidä kaikkien kuuluisi uskoa vain ja ainoastaan Jeesukseen Kristukseen ja olla yksi yhteys Häneen.
        Allekirjoitan tuon täysin, ja niin olen monasti omasta uskostanikin ilmoittanut. Amen.


      • ""Sillä meillä ei ole lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan ...""

        TARKOITIT siis . . .

        Sillä meillä ei ole --- TAISTELU --- lihaa ja verta vastaan ...

        » Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. » - Ef. 6:12

        TOTUUS on ARMOTON . . . vai ONKO . . . Sinä - ITSE - päätät . . . ONKO . . . !

        . . .

        Jumalan Pyhä Henki --- EI --- riitele - ja - väittele . . . ITSENSÄ KANSSA . . . ;)
        .............................................................................................................................. . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        20.9.2016 12:05

        TAISTELU . . .

        . . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
        . . . .................................................................................... . . .


      • Rakkaat Jumalan Lapset !

        TAISTELU HENKIVALTOJA VASTAAN
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Kirje efesolaisille 6: 10-20 ---> Taistelu PAHAA vastaan

        » . . . Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.

        Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

        Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

        Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.

        Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska, ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.

        Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet, ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

        Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta; ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta, jonka tähden minä olen lähettiläänä kahleissa, että minä siitä rohkeasti puhuisin, niinkuin minun puhua tulee . . . »
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        MINÄ OLEN . . . paimen . . . Jumalan TAHTO . . . ;)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Jarmo__EiKirj

      Ja maailmantalous makaa myös rajun järistyksen kynnyksellä. Taloussanomat tänään:

      "Seuraavan finanssikriisin keskeiset ainekset ovat jo koossa. Velkaa ja luottoriskejä velloo nyt maailman talous- ja rahoitusjärjestelmän eri osissa radikaalisti runsaammin kuin juuri ennen edellisen finanssikriisin alkamista. Samalla koko maailman korkoriski on paisunut suuremmaksi kuin kenties milloinkaan ennen.
      Korot ovat ainakin toistaiseksi lakanneet laskemasta ja alkaneet pitkästä aikaa nousta.
      Juuri tällaisista aineksista ovat syntyneet niin edellinen finanssikriisi kuin kaikki aiemmatkin velka- ja pankkikriisit."

    • LakiV

      Ei sotaa kannata pitää minään tavoittelmisen arvoisena asiana - tietenkään, mutta jos pointtisi oli se, että Venäjässä joku Shirinovskin kaltainen mies olisi tehnyt vallankaappauksen, niin silloin kai tuollaista voisi jo piankin tapahtua. Venäjä vain kyllästyisi silti Suomen kanssa kaveraamiseen sillä kirotulla hetkellä, jos Suomi liittyisi Natoon. Kuule silti, että jo vanhan testamentin profeetat itse tajusivat, että ei profeetan touhuun kannata pistää kauheasti omaa sieluaan ja henkeään likoon, koska kaikki se voi yx kax muuttua paljonkin, jos tulee yllättäviä kääntymisiä tai yllättäviä lankeemuksia, joilloin pahojen lankeemuksien sattuessa kaikki menee pahemminkin vidalix, kuin mitä profeetat olivat tajunneetkaan. Hengen maailmat vain ovat silti nekin jotenkin lainalaisia, ei vääryydellä olla tehty kuin taikatemppuja joille petettiin ihmisiä, väärät tiesivät joitakin oikeita trikityskikkoja, joilla hengen maailmat saatiin sekaisin ihmetyksestä, ja kaikkiin taikatemppuihinkin on yleensä luonnonlakien mukainen selitys miten ne tehtiin, JOS ei ollut, niin kai juuri se oli se Helvetti, jos koko asia ei ollut oikeasti edes mahdollista. Magiat ovat olleet suuri kirous aikoinaan, ihmiset tekivät pahoja ja suuria noituuksia, ja kohta kuolivat, koska oli tapahtunut mahdottomia asioita. Mutta jos näkysi olisi se, että jo elinaikanamme tulisi se "Saatanan Vankilastapäästö"(Ilm 20); tai se aiempi Taivaasta maan päälle syöksy(Ilm 12), mikä on jo käsittääkseni tapahtunut vuosisatojakin sitten, niin rukoilkaamme, että kääntymisemme pahuudesta tms. pelastaisi sukupolvemme, ja edes normaalit terveet ihmiset saisivat jatkaa sukuaan. Mutta ei kannata ruveta jatkamaan sukuaankaan, jos ei ole varma että itse on uskollinen ja että kumppani tasa-arvosta huolimatta ei kekkase eroja heti tehdä. Minä en edes ymmärrä, miten kukaan tavallinenkaan lapsi on pysynyt edes järjissään tai pikemminkin sielullisesti rakkauden Jumalan puolella, jos vanhemmat ovat eron ottaneet, joistakin omituisista syistä. Se kulttuuri on vain Suomessakin jo pitkä, että joissakin piireissä lapsia pukataan maailmaan suuriakin määriä, monenkin kumppanin kanssa, ja jos he ovat keksineet sitten jonkin henkisen mekanismin siitä selvitä, että lapsistakin tulee todennäköisesti samanlaisia, niin se on kyllä hyvä. Armeijaunet ovat tavallisia. Ja monet Juovatkin että pääsisivät päissään näkemään sotaunia ja elokuvia. Niiden profeetallisuudesta ei minulla ole kuitenkaan mitään tajua.

    • Sekin profetia on toteutunut, minkä tämä "Jumalan_henkäys" ja "Jeesus_valitsi_tekstin" lausui vuosi- puolitoista sitten että tämä palsta puhdistuu ja jakautuu kahtia. Näin tosiaan kävi. Ei täällä kukaan enää kirjoita, ei einakaan ne joilla olisi jotain fiksua annettavaa. Kiitos ylläpidon laiminlyönnin puolustaa asiaa kirjoittavien oikeuksia uskontonsa sananvapauteemme, uskonrauhaan nähden. Kaikki lensivät toisiaan muualle ja kirjoittavat nyt siellä. Tiedätte kyllä missä.
      Hauskinta tässä on se että tämä häirikkö joka tämän porofetian antoi, jäi itse yksinään tänne omine sillisalaattikirjoitteluineen, jossa ei ole juuri päätä eikä häntää. Hän kirjoittelee mitä hänen jumalansa hänen käskee milloinkin kirjoitella. Mutta yksin.

      Katsotaan mikä profetia toteutuu seuraavaksi.

      • KTS--

        "Kaikki lensivät toisiaan muualle ja kirjoittavat nyt siellä. Tiedätte kyllä missä."

        Ei kai vaan kuitenkaan Netmissionissa? Sekundaseurakuntien pohjanoteerauksessa?


      • Jarmo__EiKirj

        No meille on koko ajan tullu uusia. Osa kirjoittaa aktiivisemmin osa vähemmän. http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/


      • Jarmo__EiKirj

        Mut se mikä meillä on olennaista, on että meillä ei kauaa kirjoittele, jos ei noudata sääntöjä jotka siellä kyllä on kirjallisessa muodossa. Tulee nopeasti noutaja jos alkaa sekoileen tai häirtsemään millään tavalla.


      • Jarmo__EiKirj

        Jos jollekin pilkka ja solvaaminen ja epämääräisten tekstien kopiointi on keskustelua, niin kannattaa ehdottomasti vaan jäädä tänne ;)


      • Jaakobin kirje 4 ---> Maailman ystävä on Jumalan vihollinen

        1. Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sotivat jäsenissänne?
        2. Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.
        3. Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.
        4. Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
        5. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
        6. Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
        7. Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.
        8. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
        9. Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi.
        10. Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.

        11. Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        13. Kuulkaa nyt, te, jotka sanotte: "Tänään tai huomenna lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin ja viivymme siellä vuoden ja teemme kauppaa ja saamme voittoa" -
        14. te, jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu; sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu -
        15. sen sijaan, että teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo ja me elämme, niin teemme tämän tai tuon".
        16. Mutta nyt te kerskaatte ylvästelyssänne. Kaikki sellainen kerskaaminen on paha.
        17. Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.


      • Jarmo__EiKirj
        Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        Jaakobin kirje 4 ---> Maailman ystävä on Jumalan vihollinen

        1. Mistä tulevat taistelut ja mistä riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sotivat jäsenissänne?
        2. Te himoitsette, eikä teillä kuitenkaan ole; te tapatte ja kiivailette, ettekä voi saavuttaa; te riitelette ja taistelette. Teillä ei ole, sentähden ettette ano.
        3. Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.
        4. Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.
        5. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
        6. Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
        7. Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.
        8. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
        9. Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi.
        10. Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.

        11. Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
        12. Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?

        13. Kuulkaa nyt, te, jotka sanotte: "Tänään tai huomenna lähdemme siihen ja siihen kaupunkiin ja viivymme siellä vuoden ja teemme kauppaa ja saamme voittoa" -
        14. te, jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu; sillä mikä on teidän elämänne? Savu te olette, joka hetkisen näkyy ja sitten haihtuu -
        15. sen sijaan, että teidän tulisi sanoa: "Jos Herra tahtoo ja me elämme, niin teemme tämän tai tuon".
        16. Mutta nyt te kerskaatte ylvästelyssänne. Kaikki sellainen kerskaaminen on paha.
        17. Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

        Ja mitähän sä tällä copy/pastella halusit todistaa? Sitäkö ettet kirjoita sekavaa sillisalaattia, niinkö? Ei se kuule enää auta mitään vaikka kopioit Raamattua suoraan tänne ja käännät sillä asian kysyjää vastaan. Kirjoituksesi on aina kaikkea muuta kuin luettavissa olevaa, saati mitenkään rakentavaa. Pelkkiä isokirjain lausekkeita ja epämääräisiä rivejä välimerkkejä.


      • Evankeliumi Matteuksen mukaan 18 ---> Syntiä tekevä veli ja seurakunta

        1. Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
        2. Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
        3. ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
        4. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
        5. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
        6. Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        7. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
        8. Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.
        9. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
        10. Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.

        12. Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
        13. Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
        14. Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

        15. Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
        16. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
        17. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
        18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
        19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
        20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

        21. Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihanko seitsemän kertaa?"
        22. Jeesus vastasi hänelle: "Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän.
        23. Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä.
        24. Ja kun hän rupesi tilintekoon, tuotiin hänen eteensä eräs, joka oli hänelle velkaa kymmenentuhatta leiviskää.
        25. Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
        26. Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
        27. Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi.
        28. Mutta mentyään ulos se palvelija tapasi erään kanssapalvelijoistaan, joka oli hänelle velkaa sata denaria; ja hän tarttui häneen, kuristi häntä kurkusta ja sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa'.
        29. Niin hänen kanssapalvelijansa lankesi maahan ja pyysi häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle'.
        30. Mutta hän ei tahtonut, vaan meni ja heitti hänet vankeuteen, kunnes hän maksaisi velkansa.
        31. Kun nyt hänen kanssapalvelijansa näkivät, mitä tapahtui, tulivat he kovin murheellisiksi ja menivät ja ilmoittivat herrallensa kaiken, mitä oli tapahtunut.
        32. Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        33. eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        34. Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        35. Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."


      • Jarmo__EiKirj

        Maailman yksi vanhimmista keinoista on vastata suoraan raamatun kopiolla, ilman sanaakaan omaa tekstiä. Tämä keino antaa mahdollisuuden vetäytyä vastuusta ja kuitenkin sanoma sisältää raamatunvastaisen lyömäaseen. Tähän luonnollisesti ei voi vastata mi9tään, koska syyttäjä heti tarttuu sanaan, kuinka sinä voit vastustaa Jumalan sanaa. TÄMÄ ON SIIS PANETTELUA. Elikkä ei auta edelleenkään sinua mitenkään.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Maailman yksi vanhimmista keinoista on vastata suoraan raamatun kopiolla, ilman sanaakaan omaa tekstiä. Tämä keino antaa mahdollisuuden vetäytyä vastuusta ja kuitenkin sanoma sisältää raamatunvastaisen lyömäaseen. Tähän luonnollisesti ei voi vastata mi9tään, koska syyttäjä heti tarttuu sanaan, kuinka sinä voit vastustaa Jumalan sanaa. TÄMÄ ON SIIS PANETTELUA. Elikkä ei auta edelleenkään sinua mitenkään.

        Jumala SANOO . . .

        . . . KOSKA Profeettani - Jumalan Henkäys - EI ELÄNYT - Raamatun AIKANA - niin . . .
        . . . Hän KIRJOITTAA --- nyt --- TÄNNE Profetiat PALSTALLE --- juuri niinkuin . . .
        . . . MINÄ Kaikkivaltias Jumala TAHDON --- ENKÄ KYSY KENELTÄKÄÄN LUPAA . . .
        . . . siihen MITÄ HALUAN SANOA - ja - MILLÄ TAVALLA ASIANI ILMOITTAA . . . :)

        Jumalan_henkäys = Jeesus_valitsi_tekstin . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        Johannes Kastaja Toinen . . . aloittaa kohta JULKISEN toimintansa Suomessa . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj

        Kerro sitten kun tämä "Johannes II suuri" on aloittanut toimintansa. Pliis, ole hiljaa siihen saakka äläkä puhu Jumalan suulla, koska se on silkkaa syntiä ottaa Jumalan viitta harteille. Jumala ei puhu sinun suullasi! Usko jo!

        Yksikään ihminen ei kestä Jumalan läheisyyttä, etkö sinä ole sen vertaa oppinut Raamattua lukemalla. Israelin kansasta vain Mooses kykeni puhumaan Jumalan kanssa ja Raamattu mainitsee erityisen hurskaat miehet jotka kykeni tähän. He olivat Nooa, Abraham, Mooses ja Elia. Eikä siinä ole sinua mainittu, eikä luvattu toista Johannes kastajaa, koska ei tule toista Jeeustakaan, vaan se sama palaa.


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Kerro sitten kun tämä "Johannes II suuri" on aloittanut toimintansa. Pliis, ole hiljaa siihen saakka äläkä puhu Jumalan suulla, koska se on silkkaa syntiä ottaa Jumalan viitta harteille. Jumala ei puhu sinun suullasi! Usko jo!

        Yksikään ihminen ei kestä Jumalan läheisyyttä, etkö sinä ole sen vertaa oppinut Raamattua lukemalla. Israelin kansasta vain Mooses kykeni puhumaan Jumalan kanssa ja Raamattu mainitsee erityisen hurskaat miehet jotka kykeni tähän. He olivat Nooa, Abraham, Mooses ja Elia. Eikä siinä ole sinua mainittu, eikä luvattu toista Johannes kastajaa, koska ei tule toista Jeeustakaan, vaan se sama palaa.

        ""Pliis, ole hiljaa siihen saakka äläkä puhu Jumalan suulla, koska se on silkkaa syntiä ottaa Jumalan viitta harteille. Jumala ei puhu sinun suullasi! Usko jo!""
        -----------------------------------------------------------------------------------------

        Rakas "Sinä joka et ymmärrä - mikä on Profeetan TEHTÄVÄ" !

        Jumalan PROFEETTA . . .

        . . . EI ESITÄ OMIA MIELIPITEITÄNSÄ --- vaan . . .

        . . . SANOO --- sen --- MINKÄ Herra KÄSKEE SANOA . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin = Jeesuksen valitsema TEKSTI . . .

        . . . jonka PROFEETTA kirjoittaa --- Herran PUOLESTA . . . ;)

        . . . . . . . .

        Jumalan_henkäys 10.11.2016 15:42

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Jumalan Profeetta --- ON ELÄVÄ - Jumalan -TAHTO --- NYT . . .

        . . . ja mennyttä TAHTOA - KERTOVA --- TULEVAA AIKAA ILMOITTAVA . . . !

        . . . . . . . .

        Luuk. 12: 47-49 ---> Palvelija, Herran TAHTO - ja - rangaistus NISKUROINNISTA

        » . . . Ja sitä palvelijaa, joka tiesi herransa TAHDON . . .

        . . . mutta ei tehnyt valmistuksia eikä toiminut hänen tahtonsa mukaan, rangaistaan monilla lyönneillä.

        Sitä taas, joka ei tiennyt, mutta teki semmoista, mikä lyöntejä ansaitsee, rangaistaan vain muutamilla lyönneillä.

        . . . Sillä jokaiselta, jolle on paljon ANNETTU, myös paljon VAADITAAN; ja jolle on paljon USKOTTU, siltä sitä enemmän KYSYTÄÄN.

        . . . Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! . . . »


    • "Sitten yhtäkkiä taivaanrantaa tuli venäläinen hävittäjälaivue ja kuulin huudon, no nyt ne tulee."

      Oliko lahkeesi märkä?

    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2262
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1599
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1006
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    Aihe