Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko tuo ikä siis semmonen ominaisuus ja mitäpä muita semmosia ominaisuuksia on?
10.04.2023 12:20
Ok, kiitos vastauksesta 😊 Mistäs sen voi tietää onko joku täysin mahdotonta. Harvemmin kai on, jollei ihan kuuta tavottele tee-se-itse-astronauttina. Tuosta sopivan tai optimaalisen hetken odottamisesta oon kyllä samaa mieltä. Ei välttämättä odottamalla parane.
Mä ajattelen vaan jotenkin silleen, jotta sillon ei tuhlaa aikaa, kun tekee semmosia asioita jotka hyvältä tuntuu ja sillon kun antaa sitä aikaansa toisille.
10.04.2023 12:17
No kyllä se varmasti näin on, jotta parempi olla tietämätön. Vaan tuota mietin, että mitä se tuhlaus on ja millon menee aika hukkaan. Kuinkas sä sen sanosit?
09.04.2023 13:45
Kyllä sulla siihen oikeus on, eikä kellään ole oikeutta kohdella toista tuolla tavalla parisuhteessa tai muutenkaan. En ikävä kyllä usko, että tuo teidän tilanne tuosta kovasti muuttuu, kun harvemmin me ihmiset niin kovin muututaan, vaikka kyllä ihmeitäkin tapahtuu.
09.04.2023 12:47
Aikaa ja voimia on tosiaan rajallisesti ja etenkään tuosta ensin mainitusta ei tiiä yhtään kauanko sitä jäljellä on. Voimatkin voi loppua ihan yhtäkkiä varoittamatta, kellä tahansa.
09.04.2023 12:31
Luultavasti tässä oli viittaus mun nimimerkkiini, kun oon tuosta bi-tuuliviiriydestä saanut täällä muutaman kerran kuulla. Epäilen, jotta saman tyypin toimesta 😁
Vaan älähän sie mun rakkauselämästä (menneestä tai tulevasta) huoli, vaan pidä hyvä huoli omastas 😉
Mitä tuohon terävyyteen tulee, niin ehken optimaalisinta olisi jos ei olis vallan tylsä, mutta ei myöskään liian terävä missään suhteessa, esimerkiksi sanoissaan, kun sillon tulee helposti haavaa.
Sanosin myös, jotta kaikkein pahin on tylsä kynä, joka luulee olevansa terävä.
Vaan nyt rauha jokaselle kynälle, ikään, väriin ja muihinkin puoliin kahtomatta. Pidetään penaalissa sopu 😉
09.04.2023 12:20
Ja tuohon "Menetin siinä toisen puolen suvusta" vielä, jotta ikävä kyllä kaikki eivät niin helpolla ja suvaitsevaisesti näitä asioita ota 🙄 Itsekin olen varautunut joidenkin osalta heikkoon tai huonoon vastaanottoon. Kaikille en toki koe tarpeelliseksi omista asioista edes pukahtaa. Se on sitten eri asia vastata jos joku sattuu kysymään. Vaan eipä oo tähänkään asti kysytty.
02.04.2023 13:00
Heippa, kiva kun vastasit 😊 Muuten täällä näyttäs olevan aika hiljasta porukkaa, kun lukukertoja riittää vaan vastauksia ei tipahtele.
Mä olen suurimmalle osalle tyypeistä edelleen kaapissa. "Aiemmassa elämässä" en kokenut oikeastaan millään tavalla tarpeelliseksi tästä "piirteestäni" pukahdella. Nyt viime aikoina olen vähitellen raotellut sitä ovea.
02.04.2023 12:55
No eipä oikeastaan, voishan tuossa olla mikä vaan muukin ikä. Satavuotiaski on kuulemma karannu ikkunasta...Kai tuota tehtyä tai tekemätöntä voi nuorempikin katua. Mutta saahan sitä kysyä mitä tahtoo ja kuinka tahtoo 😉
Mä otan sitten vapauden vastata vaikka en kuulukaan "kohderyhmään".
Mitä sitä uskaltas menneisyydessä muuttaa, sitä mietin. On toki asioita jotka harmittaa ja semmosia juttuja, joita ei ehkä uudelleen tekis, nyt kun tietää asioiden seuraukset. Vaan voipa ihan pienelläkin muutoksella mennä sitten kaikki viä pahemmin mönkään. Erään ihmisen jättäsin ehkä kohtaamatta ja yhden toisen ettisin luultavasti"käsiini" aiemmin.
29.03.2023 22:54
Mistä tuo ikä?
27.03.2023 22:56
Ja vastauksena tähän, ei kovin ärsytä, miksipä ärsyttäs.
21.03.2023 17:16
Eipä ole paljon nimimerkillisiä viime aikoina näkynyt, eikä kauheesti kyllä muitakaan. Sen sijaan veemäistä käytöstä ja näemmä myös (vaino)harhaa tuntuu täällä olevan.
21.03.2023 17:13
😅 Jaha. No Heinäveelle sitten vaan katsastamaan tarjonta.
14.03.2023 21:08
Niin myös rakastunut.
14.03.2023 20:15
Mitäs kamalaa tuossa?
14.03.2023 20:11
Piti taas googlata, kun ei ollu mitään havaintoa jotta mitä tää qpp tarkottaa, mutta nyt on kutakuinkin selvää sekin.
24.02.2023 14:47
Ei vissiin sitten kovin vahvasti mennyt.
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009405508.html
23.02.2023 11:50
Kuulostaa hyvältä. Mä en myöskään kaipaa liioin draamaa aiheuttavia tai yltiönegatiivisia ihmisiä ihan lähelle.
20.02.2023 11:46
Kiitti vinkistä 👍🏻
20.02.2023 11:43
👍🏻 Juu, mielummin pari hyvää sydänystävää kuin puolittaisia kamuja pataljoona.
19.02.2023 14:40
6 / 278