Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mun+kokemukset+ovat+sitten+täysin+päinvastaisia.+Opetin+mun+liikunnanopettajalle+uintitekniikkaa,+koska+kaikki+muut+tytöt+yleensä+lintsasivat,+kun+meillä+oli+uintia...+(◕‿◕✿)
15.05.2020 10:19
Ethän+Tinttu-Liina+anna+surun+musertaa+sua.+Koska+jos+sun+rakas+kissa+kykenisi+esittämään+sulle+toiveen,+se+tahtoisi+sun+muistelevan+pelkästään+teidän+hyviä+ja+onnellisia+hetkiä.+Ei+se+haluaisi+elää+sun+ajatuksissa+suruna+ja+luopumisen+tuskana...+♡♡♡♡♡♡
Sen+sijaan+se+käpertyisi+sun+syliin+kehräämään,+ja+kertoisi+eläneensä+hyvän+ja+onnellisen+kissanelämän+sun+huomassa.+Mutta+tästä+eteenpäin,+se+sanoisi+elävänsä+sun+muistoissa...+♡♡♡♡♡♡
Niissä+kun+se+voi+olla+edelleen+sun+luona...+♡♡♡♡♡♡
15.05.2020 10:17
Tuon+kaltaisiin+kommentteihin+ei+kannata+todellakaan+kiinnittää+mitään+huomiota.+Mun+rakas+Toljanter+on+nimittäin+ihan+mun+oma+samoin+kuin+minä+kuulun+pelkästään+hänelle...+♡♡♡♡(◕‿◕✿)♡♡♡♡
12.05.2020 10:54
Haha,+mun+ihanan+rakas+kakkiainen...+♡♡♡♡(✪‿✪✿)♡♡♡♡
I'll+cover+you+in+kisses...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
08.05.2020 20:48
Oikeastaan+Ressu+on+ihan+hauska,+kun+hän+ajaa+kaupungilla+ketunhäntä+tuulessa+viipottaen.+Sitäpaitsi+olen+oppinut+häneltä+kaksi+todella+käyttökelpoista+sanontaa,+eli+pissiäinen+ja+kakkiainen.+Käytän+niitä+toisinaan+henkilöistä,+jotka+eivät+mua+miellytä...+(◠‿◠✿)
08.05.2020 14:36
Sulla+on+muuten+ihan+järjettömän+upea+kampauspöytä.+Ihastelin+sitä+niin+kovasti+ollessani+lounaalla,+etten+enää+edes+muista,+mistä+mun+ateria+koostui...+(ʘ‿ʘ✿)
05.05.2020 12:46
Vietin+vappua+mun+uusissa+bikineissä,+eikä+mua+pahemmin+edes+palella.+Mulle+tuli+heti+toooooooooooooooosi+lämmin,+kun+kuulin+mun+rakkaan+Toljanterin+komentavan+mua+olemaan+kiltisti...+♡♡♡♡(◠‿◠✿)♡♡♡♡
03.05.2020 10:39
Olin+muuten+ihan+tajuttoman+päättömästi+ihastunut+sinuun+jo+tuolloin,+eli+sen+suhteen+mikään+ei+ole+ainakaan+muuttunut...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
03.05.2020 10:34
Ja+se+on+ainoa+paikka+maailmassa,+missä+tahdon+olla.+Koska+rakastan+sua+mun+sydämen+pohjasta+saakka...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
16.04.2020 20:38
Ahaa,+sitten+mun+pitääkin+käydä+katsomassa.+Koska+juuri+tuo+nimenomainen+merkki+kiinnostaisi+mua+itseänikin...+(ʘ‿ʘ✿)
01.04.2020 10:50
Onnea+sun+uuteen+työhön!+Muista+sitten+nuori+Einstein,+että+E²=(mc²)²+(pc)²,+ettet+ole+jo+ensi+viikolla+täällä+takaisin...+(Θ‿Θ✿)
01.04.2020 10:34
Jos+on+muuten+yhtään+kiinnostunut+laukuista,+kannattaa+seurata+Autumn+Beckmania.+Hän+on+sekä+tosi+hauska+että+hyödyllinen...+(◕‿◕✿)
01.04.2020 10:32
Mun+hamstraaminen+liittyy+ainoastaan+siihen,+että+mulla+on+aivan+kamala+huulirasva-addiktio.+Siis+luultavasti+vielä+paljon+pahempi+kuin+Therese+Johaugilla...+(ʘ‿ʘ✿)
01.04.2020 10:31
Olipa+tosi+ihana+lahja.+Millaista+se+huulirasva+muuten+oli+verrattuna+Suomessa+myytäviin+tuotteisiin?...+(◕‿◕✿)
Olen+mun+töiden+puolesta+tutustunut+Ukrainasta,+Kazakstanista,+Ranskasta+ja+Briteistä+kotoisin+oleviin+tyttöihin.+Jotenkin+keksimme+sellaisen+ihan+älyttömän+tavan,+että+aina+kun+näemme,+annamme+toisillemme+lahjaksi+kotimaidemme+palasaippuoita.+Ja+tämä+ei+siis+ole+aprillipila...+(◠‿◠✿)
01.04.2020 10:29
Haha,+voit+kysyä+multa+lisää,+mikäli+sulta+pääsevät+huulirasvat+loppumaan.+Mulla+nimittäin+on+kaikkea+mahdollista+Lumenen+ja+Himalaja+Herbalsin+väliltä.+Voin+kyllä+kärsiä+vähän+nälkääkin,+mutten+todellakaan+rohtunein+huulin...+(ಥ◡ಥ❀)
30.03.2020 11:03
Sun+kannattaa+ehdottomasti+hankkia+joku+tällainen+pussukka+sun+pikkutavaroille.+Niitä+voi+ostaa+esimerkiksi+Suomalaisesta+Kirjakaupasta,+mutta+ellet+sieltä+löydä+mieluista,+tilata+voit+ihan+netistäkin.+Mulla+oli+myös+se+ongelma+aiemmin,+että+huulirasva,+sakset,+laastarit,+aurinkolasit+ja+muistiinpanovälineet+olivat+hujan+hajan+mun+laukkujen+pohjalla.+Tällaisessa+ne+pysyvät+tosi+siististi+yhdessä...+(◕‿◕✿)
https://images.app.goo.gl/BAynjdWYENF924Gk7
30.03.2020 10:51
Sun+kannattaa+ehdottomasti+hankkia+joku+tällainen+pussukka+sun+pikkutavaroille.+Niitä+voi+ostaa+esimerkiksi+Suomalaisesta+Kirjakaupasta,+mutta+ellet+sieltä+löydä+mieluista,+tilata+voit+ihan+netistäkin.+Mulla+oli+myös+se+ongelma+aiemmin,+että+huulirasva,+sakset,+laastarit,+aurinkolasit+ja+muistiinpanovälineet+olivat+hujan+hajan+mun+laukkujen+pohjalla.+Tällaisessa+ne+pysyvät+tosi+siististi+yhdessä...+(◕‿◕✿)
https://images.app.goo.gl/BAynjdWYENF924Gk7
30.03.2020 10:51
Niin,+ja+olen+hamstrannut+itselleni+ihan+kaikki+Kokkolan+huulirasvat.+Eli+niitä+voi+kysellä+multa...+(◠‿◠✿)
30.03.2020 10:26
Mun+mieluisin+harrastus+on+unelmoida+siitä+hetkestä,+kun+voin+liikkua+jälleen+vapaasti.+Linkistä+näette+mun+ja+mun+rakkaan+Toljanterin+ensimmäisen+ostosreissun+karanteenin+jälkeen,+haha...+(◠‿◠✿)♡
https://youtu.be/08otuC7Ed_A
Välillä+treenaan+itsekseni+balettitekniikkaa+ja+temppuilen+puomilla.+Sitten+palaan+takaisin+mun+töiden+pariin...+(◕‿◕✿)
30.03.2020 10:25
Nii-in,+sulla+olisi+kieltämättä+paljon+muutakin+anteeksipyydettävää.+Jos+vaikka+aloittaisit+siitä,+miten+solvasit+mun+miestä+kuukausikaupalla.+Teit+sen+joka+ikinen+kerta,+kun+siihen+tarjoutui+pieninkään+tilaisuus.+Minkäänlaista+motiivia+en+keksi+sun+käytökselle.+Mitä+taas+sun+tämän+kertaiseen+sättimiseen+tulee,+niin+miten+hänen+olisi+pitänyt+muotoilla+sanomansa,+että+se+olisi+tyydyttänyt+myös+sun+vaativaa+mieltä?+Mun+mies+on+hellä,+rakastava+ja+huomaavainen.+Maailman+paras+kuten+olen+jo+moneen+otteeseen+sanonutkin.+Sun+kaltainen+ihme+räksyttäjä+voi+ainoastaan+haaveilla+hänen+kaltaisestaan,+ymmärrätkö+edes+sen?
28.03.2020 09:56
8 / 17