Tsemppiä Halit Rekatuille Ja Muille!

Täällä on moni rekattu saanut kakkaa niskaan ja ihan turhaan.. Haluan antaa teille tsemppi halit ja voimia! Minusta olette mukavia ja tärkeitä, kuin ystäviä! ❤️

Terkkuja myös muille Kokkolalaisille täällä palstalla! 🙂

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No säki saat täältä sellaisen tiukan rutistuksen ennen ku duuni kutsuu :)

• Kiitos paljon! ❤️ Mukavaa työpäivää!

• Sulla on muuten ihan järjettömän upea kampauspöytä. Ihastelin sitä niin kovasti ollessani lounaalla, etten enää edes muista, mistä mun ateria koostui... (ʘ‿ʘ✿)

• Heh! 😀 Kiitos! Itsekin tykkään siitä kovasti, nuorempana olisin jo sellaisen halunnut.. No, kun muutin Treelle mieheni luo ja alettiin sisustamaan asuntoa, niin hän osti tuon pöydän minulle kirpparilta.. ❤️🙂

• Anonyymi

Voi teitä ihania naisia, köyhää olisi elo ilman teitä!

• Anonyymi

Ite oon semmoinen poikatyttö että noi jutut on jääneet välistä. Vois kai kysyä että mikä hitto on kampauspöytä ku en tiiä?:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Ite oon semmoinen poikatyttö että noi jutut on jääneet välistä. Vois kai kysyä että mikä hitto on kampauspöytä ku en tiiä?:)

Sunflower

Ole vaan oma itsesi. 🙂 Kampaus pöytä on esim. sellainen missä on pöytä ja peili, sen ääressä kammataan hiukset, ja laitetaan naama kuntoon. Netistä varmasti löytyy kuvia.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi teitä ihania naisia, köyhää olisi elo ilman teitä!

Kiitos!❤️ Täällä myös tarvitaan sellaisia kuin sinä, jotka vastaa/kirjoittaa ilman haukkumista.

• Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

Ole vaan oma itsesi. 🙂 Kampaus pöytä on esim. sellainen missä on pöytä ja peili, sen ääressä kammataan hiukset, ja laitetaan naama kuntoon. Netistä varmasti löytyy kuvia.

Ok:) Oon kuullu puhuttavan tosta eri nimellä, oisko se ollu meikkauspöytä?

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Ok:) Oon kuullu puhuttavan tosta eri nimellä, oisko se ollu meikkauspöytä?

Sunflower

Joo, samaa tuo meikkaus ja kampauspöytä tarkoittaa.

• Anonyymi

Menee ohi aiheen, mutta tietääkös kukaan onko Kallentorin kirppis jo suljettu?

• Anonyymi

Kiitti:) Ite oon säästyny morkkaamisilta suht hyvin. Oisko vaan kerran verrattu autorähjään jolle ei oo markkinoita:D

Sunflower

• Et ole mikään autorähjä, olet tärkeä ja kaunis nainen. Muista se! 🙂

• Anonyymi

Autorähjä
        hah hah hah

• Anonyymi

Et ole mikään autorähjä, olet tärkeä ja kaunis nainen. Muista se! 🙂

Toi oli kivasti sanottu, lämmitti mieltä:) Ite jäin perheessä velipoikien varjoon, perin niiltä vanhat vaatteet jne, piti harrastaa köyhästi että raha riitti heidän urheilukamppeisiin jne:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Toi oli kivasti sanottu, lämmitti mieltä:) Ite jäin perheessä velipoikien varjoon, perin niiltä vanhat vaatteet jne, piti harrastaa köyhästi että raha riitti heidän urheilukamppeisiin jne:(

Sunflower

No voi kurja.. ☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

No lukaisimpa muuatta nettipalstaa, jossa miesväki tuumaili pettyneensä/pettyvänsä tyttäreen/tyttövauvaan. Pojan saanti on vaan jotakin, lisääntykööt mokomat keskenään meinasin ja häivyin tieheni (olen nainen).

• Anonyymi kirjoitti:

No lukaisimpa muuatta nettipalstaa, jossa miesväki tuumaili pettyneensä/pettyvänsä tyttäreen/tyttövauvaan. Pojan saanti on vaan jotakin, lisääntykööt mokomat keskenään meinasin ja häivyin tieheni (olen nainen).

☹️☹️☹️

• Anonyymi

Missä T-L piileksii? Ei ole näkynyt viikkokausiin:(

• On vissiin jotain huolta lemmikistä..

• Anonyymi

Töissä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä on

Mistä tiedät?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Antakaa nyt arvuuttelut olla, Tinttuliina käy täällä sitten kun itse haluaa.

• Anonyymi

Antakaa nyt arvuuttelut olla, Tinttuliina käy täällä sitten kun itse haluaa.

Töissä on. Koska T-L on fiksu.

Harvat ei ole töissä edes joskus.

Työ voi olla vaikka piha työ mitä hoitaa ulkona.

Liikkuminen on työtä koska se kuluttaa energiaa.

Kaikki asiat ovat työn tekemistä jopa eläminen käy työstä.

• Tsemppii Tinttis :) Lauhkee pässi lähettää lämpöisii ajatuksii <3

• artagnan kirjoitti:

Tsemppii Tinttis :) Lauhkee pässi lähettää lämpöisii ajatuksii <3

Kiitos Artsi...

Sait mut kyyneliin.. :((
        Mun sydän on ihan pirstaleina.

• tinttu-liina kirjoitti:

Kiitos Artsi...

Voi.. ❤️ Jaksamista! ☹️

• tinttu-liina kirjoitti:

Kiitos Artsi...

No mä annan sit sellaisen lohduttavan virtuaalihalin ja pyyhkäisen noi kyyneleet pois. Kyl toi suru ajan kaa helpottaa vaikka nyt onkin eri fiilikset :)

• Kuinka usein käytte nyt ruokakaupoissa muistatteko käyttää siellä käsidesiä ja pitää välimatkaa muihin ihmisiin?

• No mä käyn niinku ennenki ku oon muuteski kaupan setä :)

• artagnan kirjoitti:

No mä käyn niinku ennenki ku oon muuteski kaupan setä :)

Okei, eli olet kaupassa töissä?

Me käydään mieheni kanssa nyt kaupassa tarvittaessa. Käytetään siellä sitä käsidesiä ja pidetään välimatkaa muihin kaupassa. Ja ei kyllä hamstrata tavaraa..

• Aika paljon on juttua että ihmiset ovat lepsuja vaikka edelleen pitää varoa korona tartuntaa.. Kaikki eivät esim. ruokakaupassa pidä turvaväliä.. 😕

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe