Täällä on moni rekattu saanut kakkaa niskaan ja ihan turhaan.. Haluan antaa teille tsemppi halit ja voimia! Minusta olette mukavia ja tärkeitä, kuin ystäviä! ❤️
Terkkuja myös muille Kokkolalaisille täällä palstalla! 🙂
Tsemppiä Halit Rekatuille Ja Muille!
32
<50
Vastaukset
No säki saat täältä sellaisen tiukan rutistuksen ennen ku duuni kutsuu :)
Sulla on muuten ihan järjettömän upea kampauspöytä. Ihastelin sitä niin kovasti ollessani lounaalla, etten enää edes muista, mistä mun ateria koostui... (ʘ‿ʘ✿)
Heh! 😀 Kiitos! Itsekin tykkään siitä kovasti, nuorempana olisin jo sellaisen halunnut.. No, kun muutin Treelle mieheni luo ja alettiin sisustamaan asuntoa, niin hän osti tuon pöydän minulle kirpparilta.. ❤️🙂
- Anonyymi
Voi teitä ihania naisia, köyhää olisi elo ilman teitä!
- Anonyymi
Ite oon semmoinen poikatyttö että noi jutut on jääneet välistä. Vois kai kysyä että mikä hitto on kampauspöytä ku en tiiä?:)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite oon semmoinen poikatyttö että noi jutut on jääneet välistä. Vois kai kysyä että mikä hitto on kampauspöytä ku en tiiä?:)
SunflowerOle vaan oma itsesi. 🙂 Kampaus pöytä on esim. sellainen missä on pöytä ja peili, sen ääressä kammataan hiukset, ja laitetaan naama kuntoon. Netistä varmasti löytyy kuvia.
Anonyymi kirjoitti:
Voi teitä ihania naisia, köyhää olisi elo ilman teitä!
Kiitos!❤️ Täällä myös tarvitaan sellaisia kuin sinä, jotka vastaa/kirjoittaa ilman haukkumista.
- Anonyymi
Kittiechihunen kirjoitti:
Ole vaan oma itsesi. 🙂 Kampaus pöytä on esim. sellainen missä on pöytä ja peili, sen ääressä kammataan hiukset, ja laitetaan naama kuntoon. Netistä varmasti löytyy kuvia.
Ok:) Oon kuullu puhuttavan tosta eri nimellä, oisko se ollu meikkauspöytä?
Ok:) Oon kuullu puhuttavan tosta eri nimellä, oisko se ollu meikkauspöytä?
SunflowerJoo, samaa tuo meikkaus ja kampauspöytä tarkoittaa.
- Anonyymi
Menee ohi aiheen, mutta tietääkös kukaan onko Kallentorin kirppis jo suljettu?
- Anonyymi
Kiitti:) Ite oon säästyny morkkaamisilta suht hyvin. Oisko vaan kerran verrattu autorähjään jolle ei oo markkinoita:D
Sunflower- Anonyymi
Autorähjä
hah hah hah - Anonyymi
Et ole mikään autorähjä, olet tärkeä ja kaunis nainen. Muista se! 🙂
Toi oli kivasti sanottu, lämmitti mieltä:) Ite jäin perheessä velipoikien varjoon, perin niiltä vanhat vaatteet jne, piti harrastaa köyhästi että raha riitti heidän urheilukamppeisiin jne:(
Toi oli kivasti sanottu, lämmitti mieltä:) Ite jäin perheessä velipoikien varjoon, perin niiltä vanhat vaatteet jne, piti harrastaa köyhästi että raha riitti heidän urheilukamppeisiin jne:(
SunflowerNo voi kurja.. ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SunflowerNo lukaisimpa muuatta nettipalstaa, jossa miesväki tuumaili pettyneensä/pettyvänsä tyttäreen/tyttövauvaan. Pojan saanti on vaan jotakin, lisääntykööt mokomat keskenään meinasin ja häivyin tieheni (olen nainen).
Anonyymi kirjoitti:
No lukaisimpa muuatta nettipalstaa, jossa miesväki tuumaili pettyneensä/pettyvänsä tyttäreen/tyttövauvaan. Pojan saanti on vaan jotakin, lisääntykööt mokomat keskenään meinasin ja häivyin tieheni (olen nainen).
☹️☹️☹️
- Anonyymi
Missä T-L piileksii? Ei ole näkynyt viikkokausiin:(
- Anonyymi
Töissä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä on
Mistä tiedät?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Antakaa nyt arvuuttelut olla, Tinttuliina käy täällä sitten kun itse haluaa.
- Anonyymi
Antakaa nyt arvuuttelut olla, Tinttuliina käy täällä sitten kun itse haluaa.
Töissä on. Koska T-L on fiksu.
Harvat ei ole töissä edes joskus.
Työ voi olla vaikka piha työ mitä hoitaa ulkona.
Liikkuminen on työtä koska se kuluttaa energiaa.
Kaikki asiat ovat työn tekemistä jopa eläminen käy työstä. artagnan kirjoitti:
Tsemppii Tinttis :) Lauhkee pässi lähettää lämpöisii ajatuksii <3
Kiitos Artsi...
Sait mut kyyneliin.. :((
Mun sydän on ihan pirstaleina.tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Artsi...
Mun sydän on ihan pirstaleina.Voi.. ❤️ Jaksamista! ☹️
tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Artsi...
Mun sydän on ihan pirstaleina.No mä annan sit sellaisen lohduttavan virtuaalihalin ja pyyhkäisen noi kyyneleet pois. Kyl toi suru ajan kaa helpottaa vaikka nyt onkin eri fiilikset :)
Kuinka usein käytte nyt ruokakaupoissa muistatteko käyttää siellä käsidesiä ja pitää välimatkaa muihin ihmisiin?
artagnan kirjoitti:
No mä käyn niinku ennenki ku oon muuteski kaupan setä :)
Okei, eli olet kaupassa töissä?
Me käydään mieheni kanssa nyt kaupassa tarvittaessa. Käytetään siellä sitä käsidesiä ja pidetään välimatkaa muihin kaupassa. Ja ei kyllä hamstrata tavaraa..
Aika paljon on juttua että ihmiset ovat lepsuja vaikka edelleen pitää varoa korona tartuntaa.. Kaikki eivät esim. ruokakaupassa pidä turvaväliä.. 😕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860