Uusi avaus/kyssäri!

Heissuli tekstit ja muut mukavat! ❤️

Taas on entinen ketju niin pitkä, niin laitan uuden.

1. Onko teillä tekemistä/harrastuksia, millä saatte ajan kulumaan karanteenissa?

2. Hamstraatteko kaupassa tavaraa kuin viimeistä päivää?

Itselläni harrastuksia piisaa, mitä puuhailla kotona. Mm. Luen, katson elokuvia, askartelen, piirrän, maalaan..

Emme kaupassa käydessämme hamstraa tavaroita, ajattelemme muitakin. Ostamme sen verran mitä tarvitaan.

125

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis heissuli rekatut ja muut mukavat. 😀

• Anonyymi

1. Kotityöt, eipä muuta. Jotain pitäisi kehittää.
      2. Toki hamstraan, vessapaperia ja kuivamuonaa etenkin.

• Kannattaa keksiä puuhaa, että jaksetaan tämä karanteeni aika, voi kestää vielä kauankin..

• Anonyymi

Heissuli vaan sinnekkin! Ryhtyisin minäkin tekstiksi mutta kun ryökäleet vaativat puhelinnumeron. Hamstraan tavaraa kun harvemmin käyn kaupassa ja kauppa kaukana.

• Joo, rekkaus on oma juttunsa.. Voit toki nimimerkkiä käyttää ilman rekkausta myös?

• ilmannimiiä
        Kittiechihunen kirjoitti:

Joo, rekkaus on oma juttunsa.. Voit toki nimimerkkiä käyttää ilman rekkausta myös?

10 asiaa minusta. Tehkää samanlainen itsestämme.

1. Joukkuelaji ei voi harrastaa.
        Ulkoilua vaan... Ei muuta. Ja kotona kaikenlaista kotihommia.

2. En hamsraa. Pitää jättää muillekin.
        Tai yhden asian joo, mutta enpä kerro, ettei lopu.. (kittie tietää ketä varten ostan)

3. Tuulee ja kylmä sää.

4. Vaihdoin taustakuvan mun nimimerkkiin ja ny se on mun näköinen.

5. Yritän vältellä nettiä... Ei hyvin onnistu.

6. En murjoita

7. Elään päivä kerrallaan ja tyytyväinen, kun elään Suomessa ja Kokkolassa.

8. Pidän seuraa ystävälleni (kittie tietää kenelle)

9. Herään aamulla ajoissa ja nousen ylös

10. Tärkein aamukahvi (rakkaani seurassa)

• Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

10 asiaa minusta. Tehkää samanlainen itsestämme.

1. Joukkuelaji ei voi harrastaa.
        Ulkoilua vaan... Ei muuta. Ja kotona kaikenlaista kotihommia.

2. En hamsraa. Pitää jättää muillekin.
        Tai yhden asian joo, mutta enpä kerro, ettei lopu.. (kittie tietää ketä varten ostan)

3. Tuulee ja kylmä sää.

4. Vaihdoin taustakuvan mun nimimerkkiin ja ny se on mun näköinen.

5. Yritän vältellä nettiä... Ei hyvin onnistu.

6. En murjoita

7. Elään päivä kerrallaan ja tyytyväinen, kun elään Suomessa ja Kokkolassa.

8. Pidän seuraa ystävälleni (kittie tietää kenelle)

9. Herään aamulla ajoissa ja nousen ylös

10. Tärkein aamukahvi (rakkaani seurassa)

Sähäkkä täplä Ilmannimellä, oikein kiva ja värikäs:)

• Kittiechihunen kirjoitti:

Joo, rekkaus on oma juttunsa.. Voit toki nimimerkkiä käyttää ilman rekkausta myös?

Niin on ku haluaa nykyään kaikki tiedot...

Onneksi ehdin rekisteröidä ennen noin paljon tietoa mitä pitää antaa...

• Anonyymi
    • Anonyymi

No liikaa oon netissä:( Sitten järjestelen paikkoja, siivoan, pesen pyykkiä ja oon taas netissä. Hamstraamaan en oo alkanut, ostan minkä tarvin ja se on siinä. Tintulle semmoiset terveiset että en viittinyt vastata tonne toisaalle ku hävettää hitosti koko juttu:(

Sunflower

• Sama, netissä kyllä on helppo olla päivittäin..

• Anonyymi

Sama, netissä kyllä on helppo olla päivittäin..

Oon koittanut vähentää netin käyttöä mutta kuiteski lukaisen koronajutut plus kommentit päälle ja pyörin täällä. Ku ei viittis kokonaan erakoituakkaan:)

Sunflower

• Anonyymi

Ei hitto, mites sait väännettyä rekatuista tekstit?:D Ennakoiva tekstinsyöttökö?:D

Sunflower

• No juu, ennakoiva tekstinsyöttö ja uusi kännykkä.. 😁

• En voi harrastaa....
      Joukkuelaji.

• No se on harmi..

• Anonyymi

Heti tuli eloa palstalle kun tänne saatiin naisia. Kyllä se on vain niin että naisväki tätä maailmaa pyörittää!

• Et vois enempää olla oikeassa.

• Anonyymi

Jep, myönnetään että me äijät ollaan pelkkiä statisteja:)

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, myönnetään että me äijät ollaan pelkkiä statisteja:)

No ette ole. ❤️

• Anonyymi

Keksitäänpäs aikamme kuluksi kuninkaalliset arvonimet palstan neitosille, leikkimielellä toki tietenkin:)

• Anonyymi

Heh, aloitan: Kittie, Kvikantin kreivitär!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita ei saa rimmaamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hah haa! Hauska, kiitos! 😆❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Hah haa! Hauska, kiitos! 😆❤️

• Anonyymi

Ilmannimi Infanta de Indola (espanjaa, Suomeksi Ilmannimi Indolan prinsessa:)

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli hyvä myös. 🙂

• Anonyymi

Tinttu-Liina, Torkinmäen tsaaritar:)

• Anonyymi kirjoitti:

Tinttu-Liina, Torkinmäen tsaaritar:)

Ei jeesus, mikä nimi !! :))))
        Tais pää sauhuta, ku tuon keksit ;))
        Mut kiitos arvonimestä..kumartakaa...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Ei jeesus, mikä nimi !! :))))
        Tais pää sauhuta, ku tuon keksit ;))
        Mut kiitos arvonimestä..kumartakaa...

En ole Jeesus mutta kiitos kumminkin;) Kesti aikaa kehitellä ennen kuin välähti. Nuorin neito taitaa olla mahdottomuus, keksiikö kukaan mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole Jeesus mutta kiitos kumminkin;) Kesti aikaa kehitellä ennen kuin välähti. Nuorin neito taitaa olla mahdottomuus, keksiikö kukaan mitään?

Mulla lyö tyhjää... :}

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Nej tack!

En halua olla prinsessa. Haluan olla vaan ilmannimiiä. Kiitos

• ilmannimiiä kirjoitti:

Ei kiitos. Nej tack!

En halua olla prinsessa. Haluan olla vaan ilmannimiiä. Kiitos

Älä nyt, läppää vaan. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokkolassa ei liene yhtäkään a-kirjaimella alkavaa kylää/ kaupunginosaa?

• No ei ole kyllä puutetta tekemisistä, ku pitää viikonloppuna hoitaa huushollia.

Tuo hamstraaminen saa mun veren kiehumaan. Mihin ihmeeseen ne ihmiset kantaa sitä ruokaa ja vessapaperia?

Ärsyttää, kun itse haluais ostaa jonkin tuotteen, niin hyllyt huutaa pelkkiä rippeitä. Käyn kerran viikossa kaupassa, niin olis mukavaa, että löytyis kaikki tarvittava.

• No mä vein jo ne pussikeitot joita sä kaipailet ;) On kuules joka sorttii monin kappalein :)

• artagnan kirjoitti:

No mä vein jo ne pussikeitot joita sä kaipailet ;) On kuules joka sorttii monin kappalein :)

Pidä kuule keittos vaa ihan vapaasti...
        Sit jos hamuat kaikki jauhelihat, makaronit ja veski/talouspaperit, niin sit annan sulle korville ;)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Pidä kuule keittos vaa ihan vapaasti...
        Sit jos hamuat kaikki jauhelihat, makaronit ja veski/talouspaperit, niin sit annan sulle korville ;)

Tokko kykenet kokkailemaan makaronilaatikkoa kun korona kurittaa suolistoa ja hätähuone kutsuu?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Tokko kykenet kokkailemaan makaronilaatikkoa kun korona kurittaa suolistoa ja hätähuone kutsuu?;)

Sitä varten on sitten nuudelit ja muut pikku pikajutut... :)

• Anonyymi

1. En ole karanteenissa
      2. En hamstraa koska voin käydä kaupassa. En ole karanteenissa
      3. Täällä päin on tosi vähän ihmisiä karanteenissa. Pidetään käsitteet oikeina

• Anteeksi, kun karanteeni ei ollut oikea sana..

• Anonyymi

Anteeksi, kun karanteeni ei ollut oikea sana..

Turhaa pyytelet anteeksi. Sitä sanaa käyttävät muutkin:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa pyytelet anteeksi. Sitä sanaa käyttävät muutkin:)

Karanteenissa ovat sairastuneet, altistuneet tai ulkomailta palanneet. Muita kehoitetaan välttämään turhaa liikkumista ym. joten edelleenkään ei suurinta osaa ihmisistä pidetä karanteenissa vaikka miten sanaa käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karanteenissa ovat sairastuneet, altistuneet tai ulkomailta palanneet. Muita kehoitetaan välttämään turhaa liikkumista ym. joten edelleenkään ei suurinta osaa ihmisistä pidetä karanteenissa vaikka miten sanaa käytetään.

Älä nillitä, sana on käytössä valtiojohtoa myöten. Suuntaa kritiikkisi sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nillitä, sana on käytössä valtiojohtoa myöten. Suuntaa kritiikkisi sinne.

Käyttää niistä jotka ovat karanteenissa mutta ei kaikista. Älä ny vedä hernettä nokkaan. Karanteeni vaan on ainakin toistaiseksi liian vahva sana

• Anonyymi kirjoitti:

Käyttää niistä jotka ovat karanteenissa mutta ei kaikista. Älä ny vedä hernettä nokkaan. Karanteeni vaan on ainakin toistaiseksi liian vahva sana

Kertokaa nyt viisaammat mikä olisi oikea sana ?

• Anonyymi

Kertokaa nyt viisaammat mikä olisi oikea sana ?

Eristyksissä? Kaiketi tuostakin löytyy jollakulla valitettavaa. Yleisesti puhutaan kyllä karanteenista.

• Anonyymi kirjoitti:

Eristyksissä? Kaiketi tuostakin löytyy jollakulla valitettavaa. Yleisesti puhutaan kyllä karanteenista.

Eristys kuulostaa hyvältä, siis oikealta. 🙂

• Mun mieluisin harrastus on unelmoida siitä hetkestä, kun voin liikkua jälleen vapaasti. Linkistä näette mun ja mun rakkaan Toljanterin ensimmäisen ostosreissun karanteenin jälkeen, haha... (◠‿◠✿)♡

https://youtu.be/08otuC7Ed_A

Välillä treenaan itsekseni balettitekniikkaa ja temppuilen puomilla. Sitten palaan takaisin mun töiden pariin... (◕‿◕✿)

• Onneksi minulla on huulirasva.. 😁

Joo, minulla on kova ikävä omaisia Kokkolassa.. Tosi harmi kun sairauskohtaukset perui reissuni helmikuussa.. Ja nyt en voi reissusta koronan takia.. Ja sitten joskus kun voin reissusta, niin tarkoitus olisi mieheni tulla mukaan tueksi ja seuraksi, kun ei kannata kuulemma yksin heti reissusta.

En päässyt katsomaan linkkiäsi.

Koiramme on levoton, ehkä sillä on juoksut tulossa.. ?

Onneksi minulla on huulirasva.. 😁

Joo, minulla on kova ikävä omaisia Kokkolassa.. Tosi harmi kun sairauskohtaukset perui reissuni helmikuussa.. Ja nyt en voi reissusta koronan takia.. Ja sitten joskus kun voin reissusta, niin tarkoitus olisi mieheni tulla mukaan tueksi ja seuraksi, kun ei kannata kuulemma yksin heti reissusta.

Siis reissata.. 😆

Haha, voit kysyä multa lisää, mikäli sulta pääsevät huulirasvat loppumaan. Mulla nimittäin on kaikkea mahdollista Lumenen ja Himalaja Herbalsin väliltä. Voin kyllä kärsiä vähän nälkääkin, mutten todellakaan rohtunein huulin... (ಥ◡ಥ❀)

• Anonyymi

Tokko partaheppu toivoo karanteenin loppumista? Miehenpuolille linkki on kauhistus;)

• Anonyymi

Sulhasmiestä koiralle?;) Jospa ne juoksut sillä helpottaa?

• Anonyymi

Ite en oo pätkääkään shoppailuihmisiä, käyn rättikaupoissa vaan kun tarvin jotain. Kait joku geeni puuttuu siltä osin. Laukkujaki on vaan yks vanha reppu. Ei olla me muijatkaan samasta muotista. Mut kun ahtaisi balleriinamekkoon, ei hitto ku naurattaa:D

Sunflower

• Anonyymi

Kerro sille että jätkät jättää lemmiskelyn jälkeen niin koiru tulee järkiinsä:)

Sunflower

• :)) Tuo on kyllä hyvä teko lähteä miestä ulkoiluttamaan, ku siinä saa terveellistä liikuntaa ;)

• tinttu-liina kirjoitti:

:)) Tuo on kyllä hyvä teko lähteä miestä ulkoiluttamaan, ku siinä saa terveellistä liikuntaa ;)

Mäki laitan gimmakamun kassiin ja lähden ulkoileen ;)

• artagnan kirjoitti:

Mäki laitan gimmakamun kassiin ja lähden ulkoileen ;)

Ootte varmaan söpö pari ;)
        Käyttekö meikkiostoksilla?

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Haha, voit kysyä multa lisää, mikäli sulta pääsevät huulirasvat loppumaan. Mulla nimittäin on kaikkea mahdollista Lumenen ja Himalaja Herbalsin väliltä. Voin kyllä kärsiä vähän nälkääkin, mutten todellakaan rohtunein huulin... (ಥ◡ಥ❀)

Sain muuten jouluna lahjaksi käsivoiteen ja huulirasvan japanilaiselta kirjekaverilta. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Sulhasmiestä koiralle?;) Jospa ne juoksut sillä helpottaa?

Meidän koiru on niin kipakka luonne, ei ole kuin muutaman naapurin koiran saanut kaveriksi.. 😀

Ootte varmaan söpö pari ;)
        Käyttekö meikkiostoksilla?

Ei ku mä vien hänet vaan haukkaamaan happee ku pääki tarvii liikuntaa. Mä en katsos yhtään diggaa jos hän tuhrii meikkein kaa, tsiigailen oitis tosi pahana ylähyllyyn päin ;)

Sain muuten jouluna lahjaksi käsivoiteen ja huulirasvan japanilaiselta kirjekaverilta. 🙂

Olipa tosi ihana lahja. Millaista se huulirasva muuten oli verrattuna Suomessa myytäviin tuotteisiin?... (◕‿◕✿)

Olen mun töiden puolesta tutustunut Ukrainasta, Kazakstanista, Ranskasta ja Briteistä kotoisin oleviin tyttöihin. Jotenkin keksimme sellaisen ihan älyttömän tavan, että aina kun näemme, annamme toisillemme lahjaksi kotimaidemme palasaippuoita. Ja tämä ei siis ole aprillipila... (◠‿◠✿)

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Olipa tosi ihana lahja. Millaista se huulirasva muuten oli verrattuna Suomessa myytäviin tuotteisiin?... (◕‿◕✿)

Olen mun töiden puolesta tutustunut Ukrainasta, Kazakstanista, Ranskasta ja Briteistä kotoisin oleviin tyttöihin. Jotenkin keksimme sellaisen ihan älyttömän tavan, että aina kun näemme, annamme toisillemme lahjaksi kotimaidemme palasaippuoita. Ja tämä ei siis ole aprillipila... (◠‿◠✿)

Kiva kun sinulla on noin monta tuttua eri maista. 🙂

Ne mitä sain, siis käsivoide ja huulirasva, olivat hello kitty aiheisia. Käsivoiteen olen jo käyttänyt, oli ihan jees. Huulirasvaa on vielä, ja on tosi hyvä, kosteuttava.

• Anonyymi

Iteltäni viimeisetki kamut katosi ku alkoivat seukkaamaan:( Mitä kieltä puhut noitten kaa, osaako ne englantia?

Sunflower

• Anonyymi

Iteltäni viimeisetki kamut katosi ku alkoivat seukkaamaan:( Mitä kieltä puhut noitten kaa, osaako ne englantia?

Sunflower

• artagnan kirjoitti:

Ei ku mä vien hänet vaan haukkaamaan happee ku pääki tarvii liikuntaa. Mä en katsos yhtään diggaa jos hän tuhrii meikkein kaa, tsiigailen oitis tosi pahana ylähyllyyn päin ;)

Oho..onpas siel kova komento...No onneks hän pääsee välillä raittiiseen ilmaan, ettei neito vallan pölyynny ;)

• Niin, ja olen hamstrannut itselleni ihan kaikki Kokkolan huulirasvat. Eli niitä voi kysellä multa... (◠‿◠✿)

• Kertokaa ny mullekki, että mikä juttu tää huulirasva oikein on?? Onko multa menny jotain ohi.. :}

Mulla muutes on useampi rasva myös :)

• Miksi??

• Anonyymi

Toki syy on ilmiselvä miksi merenneitonikki on hamstrannut kaupungin huulirasvat. Lempi leiskuu parrakkaan herrasmiehen kanssa, tämä taasen käy neitosen huulten päälle: ne rohtuvat suudellessa!

Kertokaa ny mullekki, että mikä juttu tää huulirasva oikein on?? Onko multa menny jotain ohi.. :}

Mulla muutes on useampi rasva myös :)

Tottakai pitää olla, minulla on huulirasva olkkarissa ja käsilaukun meikkipussissa.. 😀

Tottakai pitää olla, minulla on huulirasva olkkarissa ja käsilaukun meikkipussissa.. 😀

No hyvin harvoin sitä tarvii...

Huulille voi tehdä sokerikuorinnan, niin tulee pehmeet pusuttimet :)

Ai kuinka pitkään ne maistuu mageelta? Mä vaan sitä funtsin jos ton gimmakamun huulet kuorisi ;)

• Mun hamstraaminen liittyy ainoastaan siihen, että mulla on aivan kamala huulirasva-addiktio. Siis luultavasti vielä paljon pahempi kuin Therese Johaugilla... (ʘ‿ʘ✿)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mikä hitto on huulien sokerikuorinta, on aivan uutta.

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sunflower

• artagnan kirjoitti:

Ai kuinka pitkään ne maistuu mageelta? Mä vaan sitä funtsin jos ton gimmakamun huulet kuorisi ;)

Höpsö...ei sitä sokerimönjää jätetä huuliin :))

Meinasikko sitä nuoleskella?

Mun hamstraaminen liittyy ainoastaan siihen, että mulla on aivan kamala huulirasva-addiktio. Siis luultavasti vielä paljon pahempi kuin Therese Johaugilla... (ʘ‿ʘ✿)

Theresella oli ehkä vähän tujumpaa, nii riitti yks ;)

Mulla on käsienpesusaippuapullo-addiktio...Ne on niin nätin värisiä monet, että tekee mieli hamstrata niitä :))
        Yhden laitan käyttöön ja viikon päästä ootan, että loppuis, nii sais vaihtaa jonku toisen värin...vaan kauan se kestää :}
        Voi muutes samalla käsipyyhkeiden värin pistää sopimaan pullon väriin :))

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Tekee mössön oliiviöljystä, sokerista ja hunajasta. Tuo laitetaan huulille :))

Höpsö...ei sitä sokerimönjää jätetä huuliin :))

Meinasikko sitä nuoleskella?

Mites mä sen sit poistan? Laitanko mä Klara-Larissan pään lavuaariin upoksiin? ;)

• artagnan kirjoitti:

Mites mä sen sit poistan? Laitanko mä Klara-Larissan pään lavuaariin upoksiin? ;)

No höh...Elä ny hyvä mies Klaraa ihan hukuta...Riittää ku hellästi hierot sitä mönjää huuliin jaa huuhtelet nätisti pois ;))

Klara-Larissa?? Ootkos ite keksiny,? :)

No höh...Elä ny hyvä mies Klaraa ihan hukuta...Riittää ku hellästi hierot sitä mönjää huuliin jaa huuhtelet nätisti pois ;))

Klara-Larissa?? Ootkos ite keksiny,? :)

No tota... Kyl toi nimi on Klara-Larissan mutsin Raija-Kaarinan ja faijan Larsin peruja :)

• artagnan kirjoitti:

No tota... Kyl toi nimi on Klara-Larissan mutsin Raija-Kaarinan ja faijan Larsin peruja :)

No mitäs tykkäät anopista ja appiukosta? ;)

No mitäs tykkäät anopista ja appiukosta? ;)

No on ollut sillai snadisti vääntöö heidän kaa et kandeeko Klara-Larissan vaihtaa sukunimee ku mennään naimisiin. Ku mä oon kuiteski Artsi Xxxxxx ja hän ois sit Klara-Larissa Br-Toys ;)

• Onko paha jos mä kerron et hamstraan? :) Pussikeittoi ja muuta helppoo safkaa jos toi tauti iskee :( Päivät kuluu duunis et ajanvieton kaa ei oo ongelmii :)

• Pidä ny Artsi sinäkin huolen, ettet vaa sairastu... :(

Voihan se olla mahdottomuus karttaa, kun joutuu töissä käymään, mut voi yrittää tehä kaikkensa, että se mahdollisuus ois pieni.

Ku voiski linnoittautua kotiin...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Pidä ny Artsi sinäkin huolen, ettet vaa sairastu... :(

Voihan se olla mahdottomuus karttaa, kun joutuu töissä käymään, mut voi yrittää tehä kaikkensa, että se mahdollisuus ois pieni.

Koita Tinttu laittaa väriä lätkään:)

Pidä ny Artsi sinäkin huolen, ettet vaa sairastu... :(

No mä sanon tuon saman toiveen koko jengille et kandee käyttää hanskoi ja naamarii :)

• artagnan kirjoitti:

No mä sanon tuon saman toiveen koko jengille et kandee käyttää hanskoi ja naamarii :)

Pitää muistaa se maski riisua oikein, ettei mee harakoille koko touhu.

Pitää muistaa se maski riisua oikein, ettei mee harakoille koko touhu.

Sekin kandee sit muistaa et sormee ei tunge nenään ku hanska on kädes :)

• artagnan kirjoitti:

Sekin kandee sit muistaa et sormee ei tunge nenään ku hanska on kädes :)

Yöök! :(
        Hyi olkoot, ku mulle tuli kamala mielikuva tuosta..

• Anonyymi

Seuraatteko tubettajia? Vinkatkaas hyvistä että saisi ajan kulumaan:) tv. nm. Pakkokaranteenissa

• Ööh.. Tyhmä kysymys, tarkoittaako tubettaja siis niitä jotka laittavat videoita YouTubeen? Itse olen sinne muutaman videon tehnyt.

• Anonyymi

Roni Bäck, Deata. Meinaatko oudompia?

• Anonyymi

Ööh.. Tyhmä kysymys, tarkoittaako tubettaja siis niitä jotka laittavat videoita YouTubeen? Itse olen sinne muutaman videon tehnyt.

Juuri niitä tarkoitetaan:)

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri niitä tarkoitetaan:)

Oukkei. 😀

Ööh.. Tyhmä kysymys, tarkoittaako tubettaja siis niitä jotka laittavat videoita YouTubeen? Itse olen sinne muutaman videon tehnyt.

Jos on muuten yhtään kiinnostunut laukuista, kannattaa seurata Autumn Beckmania. Hän on sekä tosi hauska että hyödyllinen... (◕‿◕✿)

• Anonyymi

Jos on muuten yhtään kiinnostunut laukuista, kannattaa seurata Autumn Beckmania. Hän on sekä tosi hauska että hyödyllinen... (◕‿◕✿)

Minulla on muutama video YouTubessa, siellä näytän mitä desigualin laukkuja käytän. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on muutama video YouTubessa, siellä näytän mitä desigualin laukkuja käytän. 😀

Ahaa, sitten mun pitääkin käydä katsomassa. Koska juuri tuo nimenomainen merkki kiinnostaisi mua itseänikin... (ʘ‿ʘ✿)

Ahaa, sitten mun pitääkin käydä katsomassa. Koska juuri tuo nimenomainen merkki kiinnostaisi mua itseänikin... (ʘ‿ʘ✿)

Käy vaan katsomassa. 🙂

• Anonyymi

Käy vaan katsomassa. 🙂

Sori, en vaan hoksaa tota laukkuintoilua:D Itelleni on sama mikä veska keikkuu mukana, oisko yläasteikäinen reppu toi nykyinen. Muita ei ookkaan.

Sunflower

• Anonyymi

Käy vaan katsomassa. 🙂

Sori, en vaan hoksaa tota laukkuintoilua:D Itelleni on sama mikä veska keikkuu mukana, oisko yläasteikäinen reppu toi nykyinen. Muita ei ookkaan.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Ei se mitään, kaikki ollaan erilaisia. Itse tykkään noista pirtsakoista laukuista. Piristää kummasti mielialaa ja voi vaihtaa laukkua välillä. 🙂

• Anonyymi

Ei se mitään, kaikki ollaan erilaisia. Itse tykkään noista pirtsakoista laukuista. Piristää kummasti mielialaa ja voi vaihtaa laukkua välillä. 🙂

Itelleni vaikuttaa taatusti toi että on vaan veljiä. Ei oo päässyt kehittyyn mitään tyttöjen juttuja:)

Sunflower

• Anonyymi

Itelleni vaikuttaa taatusti toi että on vaan veljiä. Ei oo päässyt kehittyyn mitään tyttöjen juttuja:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Okei. Minulla on yksi isosisko.

• Mä joudun sit sanomaan heipat koko jengille ja lähtee stadiin. Mut valittiin yllättäen hoitamaan matikan professuurii ku on tota laskupäätä. Väikkärinki tein teiltä salas :) Mut koittakaas sit pärjäillä :)

• Onnea sun uuteen työhön! Muista sitten nuori Einstein, että E²=(mc²)² (pc)², ettet ole jo ensi viikolla täällä takaisin... (Θ‿Θ✿)

• Anonyymi

Jep, tervetuloa takaisin 'proffa':D

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö äkkiä se meni ja tuli? Taisi sälli haista jo 'landelle'?:D

• Vai että ihan stadiin meinaa poika lähteä...Ja noin hienoon duuniin on pestattu....

Joo ei..., ei mee oikeen läpi nyt Artsin jutut ;))))

• Ai meinaattekos et mä en osaa hoitaa professuurii ku oon ollu vaan kirurgipalomiehen duunis ilman paitaa. Kyl mä ny loukkaannuin :(

• artagnan kirjoitti:

Ai meinaattekos et mä en osaa hoitaa professuurii ku oon ollu vaan kirurgipalomiehen duunis ilman paitaa. Kyl mä ny loukkaannuin :(

Äläs ny..kato ku jos oot ollu palomiehen duunissa ilman paitaa, niin eihän sellasta kroppaa kannata haaskata joittenki kuivien matikkakaavojen takia ;))

Yhtään en epäile, etteikö Artsista ois vaikka mihin...
        ;))))

• Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

Ai meinaattekos et mä en osaa hoitaa professuurii ku oon ollu vaan kirurgipalomiehen duunis ilman paitaa. Kyl mä ny loukkaannuin :(

Oot kyllä hitonmoisen huumoritajuinen vaikka ylenkatsot muuatta muijaa:(

Sunflower

Äläs ny..kato ku jos oot ollu palomiehen duunissa ilman paitaa, niin eihän sellasta kroppaa kannata haaskata joittenki kuivien matikkakaavojen takia ;))

Yhtään en epäile, etteikö Artsista ois vaikka mihin...
        ;))))

No mä taidan hoitaa tota professuurii siihen asti ku ilmat lämpenee. Ku en mä ny tarkene olla tuossa palomiehen duunis :(

Vai että ihan stadiin meinaa poika lähteä...Ja noin hienoon duuniin on pestattu....

Joo ei..., ei mee oikeen läpi nyt Artsin jutut ;))))

Hih. April pila toi on, että muka stadiin lähtee.

Perusteluksi käy se, että Uusimaa on suljettu.

Eikä kukaan niin tyhmä ole että matkustaa pois rakkaansa luota (en tiedä suhde elämästä mitään ku tarkoitan onhan Artagnan läheisiä Kokkolassa ystäviä jne. )

Ja miksi joku ehdon tahdoin lähtisi ny Kokkolasta pois ku meillä on täällä luonto ja metsä lähellä ja tilaa liikkua???

Indolan prinsessa ei ole mun lemppari ja vaihdan se.

Ja jos saan ehdottaa niin jokin joka liittyy luontoon.

Esimerkiksi 7 sillan neito, sillä rakastan luontoa yli kaiken ja vettä

• Anonyymi

Millainen tukkatyyli sopii ku hiukset on suht ohuet. Ulottuvat olkapäille ja ovat blondit. Tyyli on nykyisellään semmoinen massaan sekoittuva. Hiton mitäänsanomaton:(

Sunflower

• Anonyymi

Ota tatska käsivarteen niin voit antaa tukan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota tatska käsivarteen niin voit antaa tukan olla.

Mihin hittoon toi neuvo perustuu?

Sunflower

• Hmm.. Olisiko kerroksittain leikattu hyvä? Sopii ohuille hiuksille. Tai sitten polkka tukka tai ihan lyhyet hiukset?

• Anonyymi

Hmm.. Olisiko kerroksittain leikattu hyvä? Sopii ohuille hiuksille. Tai sitten polkka tukka tai ihan lyhyet hiukset?

No meinaan kyllä lyhentää ku tää on tämmöinen hiirenhäntä. Ponnarille kun koitan laittaa tulee semmoinen etusormen paksuinen ruipelo vaan:(

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

No meinaan kyllä lyhentää ku tää on tämmöinen hiirenhäntä. Ponnarille kun koitan laittaa tulee semmoinen etusormen paksuinen ruipelo vaan:(

Sunflower

On kai niitä jotain "vitamiinitabletteja", jotka voi auttaa hiustenkasvua? En tiedä onko ne hyviä, mutta varmaan apteekista tai kampaajalta voi kysyä?

Hmm.. Olisiko kerroksittain leikattu hyvä? Sopii ohuille hiuksille. Tai sitten polkka tukka tai ihan lyhyet hiukset?

Minä olen 7 sillan neito.

Hih. en ole prinsessa.. tykkään olla neitonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe