Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mieliviini
profiilit
Mieliviini
Mieliviini
Vapaa kuvaus
Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
155
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+arvasin...ja+tiedetään+sunlaisten+jutut...joo..+No+mulleppa+on+kuule+ihan+sama,+mitä+se+äijä+nyt+kenenkin+vosun+kanssa+tuseeraa,+kunhan+ruotot+kilahtaa+tilille,+niin+muulla+väliä...se+on+niiiin+thiend+se...
03.10.2017 12:57
No+en+kyttää,+mä+en+ymmärrä,+että+miks+moni+luulee,+että+kyttäilen+ihmisiä,+mä+vaan+olen+utelias.+Ja+minusta+on+hyvä+tietää,+että+mihin+voi+varautua.+Yks+Henkka...siis+huhhuh.+Se+juttu+oli+kyllä+aika+ruma.+Siis+Henkka+oli+ihan+komee,+mutta+sen+kanssa+se+juttu+äityi+rumaks.+Katos+kun+siinä+oltiin+tansseissa+tavattu+ja+mä+aloin+miettii,+että+siinähän+ois+ihan+salskin+komee+äijä,+että+entäs+jos+tästä+miehen+itelleen+nappais.+No+pientä+sutinaa+alko+olemaan+ja+vaihdettiin+numeroita+ja+whatsappia+laiteltiin.+Ja+sit+mua+alkoi+kiinnostamaan,+että+kun+yöllä..siis+yöllä+se+oli+käynyt+katsos+siellä+whatsapissa.+No+mä+kysyin+siltä+sitä,+niin+se+sanoi,+että+oli+kattonut+yöllä+puhelimesta+aikaa...voi+vit..u+mikä+selitys,+no+selitin+sille+sitä+ja+vähän+tietenkin+liian+agressiivisesti+tietenkin+tein,+että+heitin+sen+puhelimen+sitten+sen+kädestä+seinään.+Pyysin+kyllä+anteeks,+mutta+se+kuulkaas+alkoi+syyttää+mua+siitä+puhelimen+hajottamisesta...siis+mitä?+Sehän+sen+draaman+aloitti...silleen+alkoi+sössöttämään+omiaan...minä+kun+annoin+jätkälle+lähöt+kämpästä+ja+tuollasta+valehtelevaa+toistensyyttäjää+minä+en+ala+kattomaan...+Ja+kehtas+vielä+syyttää+kyttääjäks...yök+mikä+jätkä!+hyi+ja+yök.
03.10.2017 12:55
No+onhan+se+kusipää,+eikai+se+exä+muuten+oliskaan.+Mutta+onhan+se+siis+ollut+ihan+kivakin,+että+sehän+katsos+huomioi+mun+miehiäkin...joo!+Tännä+olin+yhen+Veksin+kanssa+pitkän+tovin....+Me+alettiin+seukkaamaan+joskus+kevättalvella.+Oli+tosi+kiihkeetä.+Siis+see+oli+kyllä+aika+ihana+mies.+Oli+niin+vähään+tytyväinen,+eikä+narissut+oikeestaan+mistään.+Mä+olinkin+tosi+paljon+sen+kanssa+ja+mä+oon+miettinyt,+niin+exää+piti+pommittaa+tosivähän+silloin.+Enhän+mä+kerennyt,+kun+se+Veksi+oli+niin+lutunen...No+tuli+joulu+ja+mä+vein+muksuille+lahjat+exän+luo,+kun+ne+oli+joulun+siellä.+Niin+seuraavana+päivänä+exä+toi+mulle+suklaalevyn+ja+Veksille+Jack+Daniels+viskipullon.+Taputti+olalle+ja+sanoi,+että+pidä+yhtä+hyvää+huolta+ja+tiedättekö,+että+minusta+tuntui,+että+se+tarkoitti+sitä+ihan+oikeesti,+sillä+tais+olla+jopa+tippa+silmäkulmassa+ja+sit+se+lähti.+Sanoi+vielä+ihan+selvästi+jess+oven+takana...kuulinhan+mä+sen...että+kyllä+se+osaa+olla+mukavakin...Veksi+kyllä+uutena+vuotena+hyppäs+sillalta,+että+sillä+oli+jotain+mielenterveyden+kanssa+ongelmia.+Heippalapun+se+oli+jättänyt,+että+ei+jaksa+enää...kai+sillä+oli+sit+jossain+kohti+elämää+rankkaa?
03.10.2017 12:43
Siis+oikeastihan+mä+oon+tosi+rauhallinen+ihminen,+että+en+ymmärrä,+että+miks+exällä+vaikkapa+menee+mun+kanssa+hermot,+sitä+en+tajua.+Mä+selitän+ihan+rauhassa+kaikki+ja+olen+ihan+ystävällinen,+niin+se+vaan+hermoilee.+Tässä+kesälläkin+mulle+tuli+ihan+mieletön+tarjous,+että+voisin+lähtee+Penan,+Siirin+ja+Issakaisen+kanssa+porukalla+lavalle...ei+noita+yhteisiä+hetkiä+ole+ihan+noin+vaan+tarjolla,+sit+sanoin,+että+sähän+voit+ottaa+töistä+vapaata+ja+olla+muksujen+kanssa.+Niin+ensin+ilmoitti,+että+on+töissä.+No+mitäs+varten+ne+vapaat+on?+Voihan+siihen+päivän+varoitusajallakin+helposti+saada+tuuraajan.+Niin+ei....alkoi+kuule+ensin+sanomaan,+että+ei+muka+onnistu+ja+vaikka+kuinka+kuule+koitin+sanoa,+että+kyllä+sitä+vapaata+saa+kun+haluaa+kunnolla,+niin+hermostu...löi+kuulkaas+luurin+korvaan....Vähänkö...siis+vähänkö+oli+noloa+perua+lähteminen,+vaikka+olin+jo+luvannut....+Ei+siis...en+mä+tiedä...on+ihmiset+sit+niin+itsekkäitä...ei+omia+lapsiaan+suostu+ottamaan+yhdeks+päiväks...huhhuh...elä+näitten+kanssa+sit...
03.10.2017 12:29
Tapsa+on+kyllä+aika+jännä+mies+kieltämättä.+Se+asuu+yksin,+eikä+sillä+oo+kakaroita.+Eikä+kai+koskaan+naistakaan,+me+tyttöjen+kaa+baarilla+sitä+kiusataan+ja+se+naama+punasena+vaan+myhäilee,+tai+lähtee+takahuoneeseen+piiloon.+Mutta+Tapsa+on+niin+lutunen.+Ja+iso+kun+mikä.+Se+on+syntymästään+asti+ollut+niin+iso.+Se+kantaa+pari+kolme+äijää+mennessään+ja+vaan+oviaukossa+hidastaa...mutta+vaan+vähän...siihen+jää+usein+kenkiä+ja+hattuja,+mutta+se+viskoo+ne+sit+perään+kyllä.
03.10.2017 12:25
Hei+nyt+kuule...mä+tiedän+millainen+nainen+sä+oot....sä+oot+just+sellainen+miesten+edessä+trikoissapyllistelijä,+että+ei+kauheesti+oikeesti+kiinnostas+sulle+mitään+kertoo,+kuitenkin+exä+on+sulle+jotain+pajunköyttä+syöttänyt+ja+koitat+mun+kautta+päästä+nappaamaan+miehen+siitä,+kuule+nyt+alkaa+olla+tämän+tytön+pinna+tässä....vedän+katsos+horo+tähän+viivan....tässä+raja...+nyt...siis...e.ei+yhtään+enää...+nyt+riitti...yök
03.10.2017 12:13
No+siis+mähän+oon+nyt+työttömänä,+mutta+onhan+mulla+vaikka+mitä+siis+vetämässä+tässä+ja+olin+töissäkin,+mutta+siellä+oli+ihan+kamala+se+työilmapiiri.+Siis+mähän+oon+lähihoitaja+ja+kävin+koulut+ja+kaikki,+niin+tiedättekö+kun+sellaiset+vanhat+harput+alkaa+neuvomaan,+miten+joku+patu+nostetaan+sängystä...kuule+mä+oon+just+käynyt+koulussa+ja+kyllä+tiedän,+mitä+se+nyt+haittaa,+jos+joskus+joku+muksahtaa+maahan,+kyllä+mä+siinä+tehdessä+opin,+mutta+kun+tullaan+siihen+neuvomaan+ja+pätemään+viereen,+niin+kyllä+ahdistaa.+Mä+sit+lopetin+kesken+siellä+ja+nyt+on+ollut+vähän+taloudellisesti+vaikeempaa...Mutta+muahan+ei+neuvo+mitkään+vanhat+osastohoitajat,+sellaiset+iänikuiset+vanhat+korput+vaan+haluaa+olla+olevinaan...yök
03.10.2017 12:12
Hei+siskot,+nyt+ymmärsitte+ihan+väärin,+ei+sillä+virtsan+pidättämisessä+ollut+ongelmia...kun+siis+kun+ei+pitkään+aikaan+tiedättekö...touhuttu...niin+miehillähän...no...tiedättehän...yök.+siis
03.10.2017 12:02
En+jaksa+jaaritella+siitä+tuppimunasta...+muutakin+mielenkiintoisempia+aiheita+olemassa.+Ja+ottakaa+itse+selvää,+täällähän+se+kuulemma+tuon+harmaaritarin+mielestä+just+kaikkia+naisia+liehittelee,+mikä+sinäänsä+ei+mitään+uutta+mulle+ole,+ihme+keikari.+Sillä+tais+tulla+keski-iän+kriisi+ja+tuntu+olevan+se+seksi+niin,+tärkeää.+Nyt+mitä+oon+sen+kanssa+lasten+takia+jutellut,+niin+sehän+on+ihan+kuin+joku+saakelin+Jeesus.+Paitsi,+että+vittumaisempi+siitä+on+tullut,+enää+sitä+ei+saa+pompoteltua,+ennen+sai+vaan+kun+vetos+lapsiin+tai+sen+isyyteen,+niin+nyt+helkatti+ei+auta+mitään.+On+ollut+pakko+tiedättekö+vaihtaa+autonrenkaat+ite,+tai+Ranehan+ne+baarilla+vaihto+ja+kaikkee+tällästä.+Aika+tylysti+on+kuule+pitänyt+itse+alkaa+hoitaa+juttuja+ja+aatelkaa+lasten+isä...ei+voi+mulle+tiedättekö+muutamaa+olutta+tai+viinipulloo+tuoda,+kun+käy+hakee+lapset?+Viini+on+muuten+nykyään+vähän+yök...
03.10.2017 12:00
No+just!+Ootko+säkin+sellaisia+hihittelijänaisia,+mitkä+hihittelee+kaikille+ukoille+ja+on+oikein+mielinkielin...ootko+tyrkky?+yök.
03.10.2017 11:50
En+mä+niin+muista,+enkä+haluakaan,+katos+ne+on+jo+unohdettu...+yök
03.10.2017 11:48
Mut+ei+hitto,+nyt+tuli+mieleen+yksi+juttu.+Kun+mähän+käyn+tuossa+lähibaarissa+sillointällöin+laulaa+karaokea+ja+saatan+ottaa+siinä+ihan+tiedätkö+yhen...kaks..no+korkeintaan+kolme+tuoppia,+niin+siellä+on+tätä+kantasakkia.+On+yks+Rane,+se+on+kuule+kännissä+ihan+sekaisin.+Sillä+jalat+kantaa+ja+näyttää+ihan+ookoolta,+mutta+se+näkee+ihan+harhoja.+Kerran+mä+lauloin+aukuista+naista,+niin+se+vaan+rupes+nojaamaan+siihen+pikkupöytään+ja+veti+kalun+esille+ja+rupes+kusemaan.+Minä+että+mitä+hel.ettiä+Rane+sä+teet,+niin+vastas+vaan+hymyillen,+että+no+kusen...mitä+sä+siihen+kuset...+Se+katsoi+ympärilleen+ja+sanoi,+no+voi+helevetti.+Luuli+vissiin+olevansa+vessassa...yök...
03.10.2017 11:45
Tiedätkö+että+minua+ahdistaa+tavattomasti,+kun+mun+exästä+kysellään+jatkuvasti,+ei+siinä+mitään,+että+se+silleen+kipeä+kohta+enää+on,+mutta+se+on+katsos+exä.+
No+ei+se+ihan+kuivana+pysynyt,+kun+meillä+oli+aikoinaan+hiukan+hiljaisempaa+tuolla+makuuhuonepuolella,+niin...no+....tiedäthän+tuon...ei+ollut+kuiva...yök
03.10.2017 11:39
No+tiedän,+mä+koitin+vetää+varpaista+jalkaa+suoraks,+mutta+se+äijä+tuli+siihen+nostamaan+mun+päätä,+pakkohan+se+oli+veden+alle+laittaa.+No+mistä+muusta+se+tietenkään+osas+nostaa+kuin+rinnoista.+No+minähän+tietenkin+kiljaisin+yök+ja+vettä+meni+henkeen.+Yksin+papan+päälle+vettä+ja+se+oli+ihan+pelästyneen+näköinen.+Koitin+huitoa+itseni+siihen+laitakaiteelle,+että+voin+yskiä+rauhassa,+niin+mähän+vetäsin+sitä+patua+kädellä+nenään.+No+se+alkoi+vuotaa+siinä+ja+valvoja+tuli+paikalle,+Mä+huusin+sen+suonenvedon+takia+ja+valvoja+sille+papalle,+että+pois+altaasta+valumasta+verta...hirmu+hässäkkä+yhden+suonenvedon+takia...ja+se+vesi+siinä+altaassa...siis.+yök.
03.10.2017 11:19
Joo,+kuules+lähipiirin+Tapsa+nakkelee+noita+kantabaarilaisia+moniosaajia+kuin+tikkaa.+Viime+kesänä+itseasiassa+Tane,+se+meidän+baarin+laihin+juippi,+se+kai+kärsii+jostain+bulimiasta+suostui+kaljasta+olemaan+viskattavana.+Tapsa+tarttui++toisella+kädellä+farkkujen+vyötäröstä+ja+toisella+t-paidan+selkämyksestä+ja+kertaheitolla+sai++Tanet+4,+6+m+päähän+oviaukosta.+Ja+siis+Tanen+jalat+oli+sen+4,6+m+oviaukosta.+Tanehan+lehti+odotettua+pitemmälle+ja+siltä+murtu+ranne+ja+nenä+meni+ruttuun,+paita+repes,+mutta+baarin+mainospaijan+sai.+Nenä+paikattiin+ja+sillä+murtuneella+ranteellahan+se+istui+koko+illan,+aamulla+kun+tuli+valittamaan+sitä+baarille,+Mirkku+käytti+sitä+ensiavussa+röntgenissä.+Mut+sen+se+nenä...yök.
03.10.2017 11:19
Eiköhän+tässä+kuules+vastusta+ole+ihan+tarpeeks...
Ja+puoli+tuntia+riittää+mulle,+sittenkin+jo+alkaa+kintusta+suonta+vetämään.+Oon+magneesiumia+ja+suoloja+koittanut+ottaa,+mutta+eikun+vaan+alkaa+vetämään+ja+on+se+siinä+vedessä+vaikeaa+alkaa+rimpuilemaan,+tänäänkin+tuli+joku+vanha+ukko+käpälöimään,+kun+luuli+että+oon+hukkumassa+kesken+suonenvedon...yök.+vanha+kääpä.
03.10.2017 11:12
Mut+nyt+meen+nukkumaan,+mulla+on+huomenna+aikasin+vesijuoksu...heippa+hei...moikkuliskoikkulis...
02.10.2017 23:24
Joo.+Näitähän+löytyy...ollaan+valmiita+mihin+vaan+ja+sit+loppujen+lopuksi+ihan+sananhelinää.+Joutsenia+ja+plääpäti+plääpäti.+Ikuinen+rakkaus+sitä+ja+toinen+tätä.+Nainen+on+jalustalla+tasan+niin+pitkään+kunnes+siltä+saa+sitä...sit+alkaa+se+"oma+aika"...+mitä+hittoa+sitä+suhdetta+toisen+kanssa+haluaa,+jos+haluaa+omaa+aikaa....oisivat+omissa+oloissaan+vaan...mitä+sitä+muitten+elämää+pilaamaan?+Yök.
02.10.2017 23:27
Solejäätelöt+oli+hyviä.+Nam.
02.10.2017 23:03
No+kyllähän+se+aina+jotain+typeriä+vitsejä+heitteli+ja+tietenkin+ne+tyrkyt+akat+kiherteli+siinä+naama+punasena,+mutta+ukko+oli+sitten+autossa+korvat+punasena.+Sai+kuulla+kunniansa.+Eipäs+mulle+kujertanut.+Vielä+rupes+sanomaan+meidän+seksielämää+avaruusseksiks...+hölmö+kysyin,+niin+kuulemma+kerran+kuussa...no+arvaa+saiko+ees+sitäkään+enää+sit...sitten+jossain+vaiheessa+höllyin,+että+ois+voitu+pikkusen+lauantaina+peiton+alla+pimeässä,+niin+saakeli+sano,+että+piä+kusinen+suolenpätkäs...yök
02.10.2017 22:57
5 / 8