Mieliviini

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia3 aloitusta · 155 kommenttia
- No arvasin...ja tiedetään sunlaisten jutut...joo.. No mulleppa on kuule ihan sama, mitä se äijä nyt kenenkin vosun kanssa tuseeraa, kunhan ruotot kilahtaa tilille, niin muulla väliä...se on niiiin thiend se...
- No en kyttää, mä en ymmärrä, että miks moni luulee, että kyttäilen ihmisiä, mä vaan olen utelias. Ja minusta on hyvä tietää, että mihin voi varautua. Yks Henkka...siis huhhuh. Se juttu oli kyllä aika ruma. Siis Henkka oli ihan komee, mutta sen kanssa se juttu äityi rumaks. Katos kun siinä oltiin tansseissa tavattu ja mä aloin miettii, että siinähän ois ihan salskin komee äijä, että entäs jos tästä miehen itelleen nappais. No pientä sutinaa alko olemaan ja vaihdettiin numeroita ja whatsappia laiteltiin. Ja sit mua alkoi kiinnostamaan, että kun yöllä..siis yöllä se oli käynyt katsos siellä whatsapissa. No mä kysyin siltä sitä, niin se sanoi, että oli kattonut yöllä puhelimesta aikaa...voi vit..u mikä selitys, no selitin sille sitä ja vähän tietenkin liian agressiivisesti tietenkin tein, että heitin sen puhelimen sitten sen kädestä seinään. Pyysin kyllä anteeks, mutta se kuulkaas alkoi syyttää mua siitä puhelimen hajottamisesta...siis mitä? Sehän sen draaman aloitti...silleen alkoi sössöttämään omiaan...minä kun annoin jätkälle lähöt kämpästä ja tuollasta valehtelevaa toistensyyttäjää minä en ala kattomaan... Ja kehtas vielä syyttää kyttääjäks...yök mikä jätkä! hyi ja yök.
- No onhan se kusipää, eikai se exä muuten oliskaan. Mutta onhan se siis ollut ihan kivakin, että sehän katsos huomioi mun miehiäkin...joo! Tännä olin yhen Veksin kanssa pitkän tovin.... Me alettiin seukkaamaan joskus kevättalvella. Oli tosi kiihkeetä. Siis see oli kyllä aika ihana mies. Oli niin vähään tytyväinen, eikä narissut oikeestaan mistään. Mä olinkin tosi paljon sen kanssa ja mä oon miettinyt, niin exää piti pommittaa tosivähän silloin. Enhän mä kerennyt, kun se Veksi oli niin lutunen...No tuli joulu ja mä vein muksuille lahjat exän luo, kun ne oli joulun siellä. Niin seuraavana päivänä exä toi mulle suklaalevyn ja Veksille Jack Daniels viskipullon. Taputti olalle ja sanoi, että pidä yhtä hyvää huolta ja tiedättekö, että minusta tuntui, että se tarkoitti sitä ihan oikeesti, sillä tais olla jopa tippa silmäkulmassa ja sit se lähti. Sanoi vielä ihan selvästi jess oven takana...kuulinhan mä sen...että kyllä se osaa olla mukavakin...Veksi kyllä uutena vuotena hyppäs sillalta, että sillä oli jotain mielenterveyden kanssa ongelmia. Heippalapun se oli jättänyt, että ei jaksa enää...kai sillä oli sit jossain kohti elämää rankkaa?
- Siis oikeastihan mä oon tosi rauhallinen ihminen, että en ymmärrä, että miks exällä vaikkapa menee mun kanssa hermot, sitä en tajua. Mä selitän ihan rauhassa kaikki ja olen ihan ystävällinen, niin se vaan hermoilee. Tässä kesälläkin mulle tuli ihan mieletön tarjous, että voisin lähtee Penan, Siirin ja Issakaisen kanssa porukalla lavalle...ei noita yhteisiä hetkiä ole ihan noin vaan tarjolla, sit sanoin, että sähän voit ottaa töistä vapaata ja olla muksujen kanssa. Niin ensin ilmoitti, että on töissä. No mitäs varten ne vapaat on? Voihan siihen päivän varoitusajallakin helposti saada tuuraajan. Niin ei....alkoi kuule ensin sanomaan, että ei muka onnistu ja vaikka kuinka kuule koitin sanoa, että kyllä sitä vapaata saa kun haluaa kunnolla, niin hermostu...löi kuulkaas luurin korvaan....Vähänkö...siis vähänkö oli noloa perua lähteminen, vaikka olin jo luvannut.... Ei siis...en mä tiedä...on ihmiset sit niin itsekkäitä...ei omia lapsiaan suostu ottamaan yhdeks päiväks...huhhuh...elä näitten kanssa sit...
- Tapsa on kyllä aika jännä mies kieltämättä. Se asuu yksin, eikä sillä oo kakaroita. Eikä kai koskaan naistakaan, me tyttöjen kaa baarilla sitä kiusataan ja se naama punasena vaan myhäilee, tai lähtee takahuoneeseen piiloon. Mutta Tapsa on niin lutunen. Ja iso kun mikä. Se on syntymästään asti ollut niin iso. Se kantaa pari kolme äijää mennessään ja vaan oviaukossa hidastaa...mutta vaan vähän...siihen jää usein kenkiä ja hattuja, mutta se viskoo ne sit perään kyllä.
- Hei nyt kuule...mä tiedän millainen nainen sä oot....sä oot just sellainen miesten edessä trikoissapyllistelijä, että ei kauheesti oikeesti kiinnostas sulle mitään kertoo, kuitenkin exä on sulle jotain pajunköyttä syöttänyt ja koitat mun kautta päästä nappaamaan miehen siitä, kuule nyt alkaa olla tämän tytön pinna tässä....vedän katsos horo tähän viivan....tässä raja... nyt...siis...e.ei yhtään enää... nyt riitti...yök
- No siis mähän oon nyt työttömänä, mutta onhan mulla vaikka mitä siis vetämässä tässä ja olin töissäkin, mutta siellä oli ihan kamala se työilmapiiri. Siis mähän oon lähihoitaja ja kävin koulut ja kaikki, niin tiedättekö kun sellaiset vanhat harput alkaa neuvomaan, miten joku patu nostetaan sängystä...kuule mä oon just käynyt koulussa ja kyllä tiedän, mitä se nyt haittaa, jos joskus joku muksahtaa maahan, kyllä mä siinä tehdessä opin, mutta kun tullaan siihen neuvomaan ja pätemään viereen, niin kyllä ahdistaa. Mä sit lopetin kesken siellä ja nyt on ollut vähän taloudellisesti vaikeempaa...Mutta muahan ei neuvo mitkään vanhat osastohoitajat, sellaiset iänikuiset vanhat korput vaan haluaa olla olevinaan...yök
- Hei siskot, nyt ymmärsitte ihan väärin, ei sillä virtsan pidättämisessä ollut ongelmia...kun siis kun ei pitkään aikaan tiedättekö...touhuttu...niin miehillähän...no...tiedättehän...yök. siis
- En jaksa jaaritella siitä tuppimunasta... muutakin mielenkiintoisempia aiheita olemassa. Ja ottakaa itse selvää, täällähän se kuulemma tuon harmaaritarin mielestä just kaikkia naisia liehittelee, mikä sinäänsä ei mitään uutta mulle ole, ihme keikari. Sillä tais tulla keski-iän kriisi ja tuntu olevan se seksi niin, tärkeää. Nyt mitä oon sen kanssa lasten takia jutellut, niin sehän on ihan kuin joku saakelin Jeesus. Paitsi, että vittumaisempi siitä on tullut, enää sitä ei saa pompoteltua, ennen sai vaan kun vetos lapsiin tai sen isyyteen, niin nyt helkatti ei auta mitään. On ollut pakko tiedättekö vaihtaa autonrenkaat ite, tai Ranehan ne baarilla vaihto ja kaikkee tällästä. Aika tylysti on kuule pitänyt itse alkaa hoitaa juttuja ja aatelkaa lasten isä...ei voi mulle tiedättekö muutamaa olutta tai viinipulloo tuoda, kun käy hakee lapset? Viini on muuten nykyään vähän yök...
- No just! Ootko säkin sellaisia hihittelijänaisia, mitkä hihittelee kaikille ukoille ja on oikein mielinkielin...ootko tyrkky? yök.
- En mä niin muista, enkä haluakaan, katos ne on jo unohdettu... yök
- Mut ei hitto, nyt tuli mieleen yksi juttu. Kun mähän käyn tuossa lähibaarissa sillointällöin laulaa karaokea ja saatan ottaa siinä ihan tiedätkö yhen...kaks..no korkeintaan kolme tuoppia, niin siellä on tätä kantasakkia. On yks Rane, se on kuule kännissä ihan sekaisin. Sillä jalat kantaa ja näyttää ihan ookoolta, mutta se näkee ihan harhoja. Kerran mä lauloin aukuista naista, niin se vaan rupes nojaamaan siihen pikkupöytään ja veti kalun esille ja rupes kusemaan. Minä että mitä hel.ettiä Rane sä teet, niin vastas vaan hymyillen, että no kusen...mitä sä siihen kuset... Se katsoi ympärilleen ja sanoi, no voi helevetti. Luuli vissiin olevansa vessassa...yök...
- Tiedätkö että minua ahdistaa tavattomasti, kun mun exästä kysellään jatkuvasti, ei siinä mitään, että se silleen kipeä kohta enää on, mutta se on katsos exä.
No ei se ihan kuivana pysynyt, kun meillä oli aikoinaan hiukan hiljaisempaa tuolla makuuhuonepuolella, niin...no ....tiedäthän tuon...ei ollut kuiva...yök - No tiedän, mä koitin vetää varpaista jalkaa suoraks, mutta se äijä tuli siihen nostamaan mun päätä, pakkohan se oli veden alle laittaa. No mistä muusta se tietenkään osas nostaa kuin rinnoista. No minähän tietenkin kiljaisin yök ja vettä meni henkeen. Yksin papan päälle vettä ja se oli ihan pelästyneen näköinen. Koitin huitoa itseni siihen laitakaiteelle, että voin yskiä rauhassa, niin mähän vetäsin sitä patua kädellä nenään. No se alkoi vuotaa siinä ja valvoja tuli paikalle, Mä huusin sen suonenvedon takia ja valvoja sille papalle, että pois altaasta valumasta verta...hirmu hässäkkä yhden suonenvedon takia...ja se vesi siinä altaassa...siis. yök.
- Joo, kuules lähipiirin Tapsa nakkelee noita kantabaarilaisia moniosaajia kuin tikkaa. Viime kesänä itseasiassa Tane, se meidän baarin laihin juippi, se kai kärsii jostain bulimiasta suostui kaljasta olemaan viskattavana. Tapsa tarttui toisella kädellä farkkujen vyötäröstä ja toisella t-paidan selkämyksestä ja kertaheitolla sai Tanet 4, 6 m päähän oviaukosta. Ja siis Tanen jalat oli sen 4,6 m oviaukosta. Tanehan lehti odotettua pitemmälle ja siltä murtu ranne ja nenä meni ruttuun, paita repes, mutta baarin mainospaijan sai. Nenä paikattiin ja sillä murtuneella ranteellahan se istui koko illan, aamulla kun tuli valittamaan sitä baarille, Mirkku käytti sitä ensiavussa röntgenissä. Mut sen se nenä...yök.
- Eiköhän tässä kuules vastusta ole ihan tarpeeks...
Ja puoli tuntia riittää mulle, sittenkin jo alkaa kintusta suonta vetämään. Oon magneesiumia ja suoloja koittanut ottaa, mutta eikun vaan alkaa vetämään ja on se siinä vedessä vaikeaa alkaa rimpuilemaan, tänäänkin tuli joku vanha ukko käpälöimään, kun luuli että oon hukkumassa kesken suonenvedon...yök. vanha kääpä. - Mut nyt meen nukkumaan, mulla on huomenna aikasin vesijuoksu...heippa hei...moikkuliskoikkulis...
- Joo. Näitähän löytyy...ollaan valmiita mihin vaan ja sit loppujen lopuksi ihan sananhelinää. Joutsenia ja plääpäti plääpäti. Ikuinen rakkaus sitä ja toinen tätä. Nainen on jalustalla tasan niin pitkään kunnes siltä saa sitä...sit alkaa se "oma aika"... mitä hittoa sitä suhdetta toisen kanssa haluaa, jos haluaa omaa aikaa....oisivat omissa oloissaan vaan...mitä sitä muitten elämää pilaamaan? Yök.
- Solejäätelöt oli hyviä. Nam.
- No kyllähän se aina jotain typeriä vitsejä heitteli ja tietenkin ne tyrkyt akat kiherteli siinä naama punasena, mutta ukko oli sitten autossa korvat punasena. Sai kuulla kunniansa. Eipäs mulle kujertanut. Vielä rupes sanomaan meidän seksielämää avaruusseksiks... hölmö kysyin, niin kuulemma kerran kuussa...no arvaa saiko ees sitäkään enää sit...sitten jossain vaiheessa höllyin, että ois voitu pikkusen lauantaina peiton alla pimeässä, niin saakeli sano, että piä kusinen suolenpätkäs...yök