Oletko laittanut ketään vastausboikottiin?
Vastausboikotti
17
279
Vastaukset
- Teknodonna
Mä en viitsi vastailla itselleni. Musta se on jotenkin dorkaa.
(hirn) Edellisen miehen laitoin. Sai maistaa omaa lääkettään. Moneen tuntiin ei vastannut whatsappviestiin, niin ajattelin, että nyt saa samaa. Kun vastas illalla, en edes laittanut sen hyvänyöntoivotukseen mitään takaisin ja vasta päivällä laitoin sitten, että no miltä tuntui? Kuulemma ei hyvältä. Mutta eipä se pitkään sitä tajunnut, kun jo alkoi uudestaan...ja varmasti on kännykkä ihan lähellä töissäkin, kylläpä alussa tuli viestiä, mutta heti kun seksiä oltiin harrastettu, niin mielenkiinto laantui. Se on selvä merkki. Sitten kuulemma ahdisti...just...kovinpas se rupes ahdistamaan, minä sanoin, että kuule oleppas sitten ilman seksiä, niin ei tarvitse viestiä laitella. Sittenhän se menikin ihan mahdottomaksi. Koitin kyllä keskustella asiasta järkevästi kuten aikuiselle, mutta ihan sekos koko ukko.
Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.
- Jaksuhalaus
Miehet on paljon tyhmempiä kuin naiset, eikö vain sisko.
Harmaaritari kirjoitti:
Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.
Ettei vaan ois kaappi? Sehän tuossa alempana suunnitteli naisnikin luomista
pujotteIija kirjoitti:
Ettei vaan ois kaappi? Sehän tuossa alempana suunnitteli naisnikin luomista
.. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P
Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D
- Tarkennus
Harmaaritari kirjoitti:
Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.
"meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä."
Niistä? Harmaaritari ei ole hyvä mies tai kiltti ja kunnollinen(ei mies?) Harmaaritari kirjoitti:
Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D
.. Noh, Olishan se kivempi, että palstalle tulisi ja/tai palstalla olisi enemmän aitoja persoonia.. Selkeät Feikki Persoonat on ihan OK, kunhan niitä ei ole liiaksi.. Mut tämä on Vain MunMieliPidee.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P
Ei se nyt täysin varmaa ole, taidan laittaa Mieliviinille lällyn
Harmaaritari kirjoitti:
Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D
Elä vaan sano, että olet joku skottiruutuflanellipaita-jamppa, mikä haaveilee, että saisi naisen hellan ja nyrkin väliin. Ensin vaihdellaan renkaat alle ja asennetaan taulut seinään, sitten muka pullakahvit riittäs. Kohta alat huomauttelemaan, että mun muksut syö paljon ja alat laskemaan joka euron. Lapsia pitäis tehdä enemmän kuin mitä edellisen kanssa, ettei ois joku ihme aisuri. Joo. Kuule tiedän nämä "kiltit ja kunnolliset". Romantiikkakin on sitä, että avaa oven ja kumartaa perään. Just...yök.
Jaksuhalaus kirjoitti:
Miehet on paljon tyhmempiä kuin naiset, eikö vain sisko.
No jos aivot mahtuu jalkojen väliin, niin ei siinä paljoa fiksuutta mahdu. Muutaman fiksun miehen tiedän, mutta ne ovat sellaisten tyrannien kanssa naimisissa, että turha luulo, että ne mihinkään soeltä pois pääsee...
- PalstaTrolli
REps!
- kaikysyäsaa
Mikä se on?
- KaupanPäälleLoukkis
Sellaiset, jotka järjestelmällisesti käsittävät kaiken väärin, ja vielä loukkaantuvat.
- Buhahaha
Puhutaan siis tämän palstan kirjoittelijoista? Aika monellekin, joskaan se ei ole 100% pitävä, saatan heittää kommentin silloin tällöin listallani olevillekin, mutta useimmiten en vastaile koska se ei maksa vaivaa, kun tietää muutenkin mitä kyseinen kirjoittaja vastaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664