Vastausboikotti

poikotti

Oletko laittanut ketään vastausboikottiin?

17

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mä en viitsi vastailla itselleni. Musta se on jotenkin dorkaa.

      (hirn)

    • Edellisen miehen laitoin. Sai maistaa omaa lääkettään. Moneen tuntiin ei vastannut whatsappviestiin, niin ajattelin, että nyt saa samaa. Kun vastas illalla, en edes laittanut sen hyvänyöntoivotukseen mitään takaisin ja vasta päivällä laitoin sitten, että no miltä tuntui? Kuulemma ei hyvältä. Mutta eipä se pitkään sitä tajunnut, kun jo alkoi uudestaan...ja varmasti on kännykkä ihan lähellä töissäkin, kylläpä alussa tuli viestiä, mutta heti kun seksiä oltiin harrastettu, niin mielenkiinto laantui. Se on selvä merkki. Sitten kuulemma ahdisti...just...kovinpas se rupes ahdistamaan, minä sanoin, että kuule oleppas sitten ilman seksiä, niin ei tarvitse viestiä laitella. Sittenhän se menikin ihan mahdottomaksi. Koitin kyllä keskustella asiasta järkevästi kuten aikuiselle, mutta ihan sekos koko ukko.

      • Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.


      • Jaksuhalaus

        Miehet on paljon tyhmempiä kuin naiset, eikö vain sisko.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.

        Ettei vaan ois kaappi? Sehän tuossa alempana suunnitteli naisnikin luomista


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ettei vaan ois kaappi? Sehän tuossa alempana suunnitteli naisnikin luomista

        .. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P

        Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D


      • Tarkennus
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kas uusi kirjoittaja palstalla. Huono on tosiaan tuommoinen mies mutta meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä. Mulla heti tuli mieleen pari romantikkoa jotka vois olla sulle sopivia.

        "meillä täällä sinkut-palstalla on hyviä miehiä, kilttejä & kunnollisia niin eiköhän niistä sulle passeli löydetä."

        Niistä? Harmaaritari ei ole hyvä mies tai kiltti ja kunnollinen(ei mies?)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D

        .. Noh, Olishan se kivempi, että palstalle tulisi ja/tai palstalla olisi enemmän aitoja persoonia.. Selkeät Feikki Persoonat on ihan OK, kunhan niitä ei ole liiaksi.. Mut tämä on Vain MunMieliPidee.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joo.. Kaappi se on.. Ei täällä tänään näköjään paljon ketään muuta ole pyörinyt.. ;P

        Ei se nyt täysin varmaa ole, taidan laittaa Mieliviinille lällyn


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Älkää nyt helkkari toisen tyttöilyä heti tyrmätkö, olis ny vähän huviteltu :D

        Elä vaan sano, että olet joku skottiruutuflanellipaita-jamppa, mikä haaveilee, että saisi naisen hellan ja nyrkin väliin. Ensin vaihdellaan renkaat alle ja asennetaan taulut seinään, sitten muka pullakahvit riittäs. Kohta alat huomauttelemaan, että mun muksut syö paljon ja alat laskemaan joka euron. Lapsia pitäis tehdä enemmän kuin mitä edellisen kanssa, ettei ois joku ihme aisuri. Joo. Kuule tiedän nämä "kiltit ja kunnolliset". Romantiikkakin on sitä, että avaa oven ja kumartaa perään. Just...yök.


      • Jaksuhalaus kirjoitti:

        Miehet on paljon tyhmempiä kuin naiset, eikö vain sisko.

        No jos aivot mahtuu jalkojen väliin, niin ei siinä paljoa fiksuutta mahdu. Muutaman fiksun miehen tiedän, mutta ne ovat sellaisten tyrannien kanssa naimisissa, että turha luulo, että ne mihinkään soeltä pois pääsee...


      • PalstaTrolli

        REps!


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        REps!

        Repee se mullakin polla näitten urveloiden kanssa...


    • kaikysyäsaa

      Mikä se on?

    • KaupanPäälleLoukkis

      Sellaiset, jotka järjestelmällisesti käsittävät kaiken väärin, ja vielä loukkaantuvat.

    • Buhahaha

      Puhutaan siis tämän palstan kirjoittelijoista? Aika monellekin, joskaan se ei ole 100% pitävä, saatan heittää kommentin silloin tällöin listallani olevillekin, mutta useimmiten en vastaile koska se ei maksa vaivaa, kun tietää muutenkin mitä kyseinen kirjoittaja vastaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe