Ensitreffit alttarilla riitaa ruuasta

Totuuss

18

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurppa26vuotta

      Miehet aina haastamassa riitaa. Ei miehen kroppa voi mennä pilalle jos kerran syö ulkona.

    • kaisanoasaa

      Naiset on roskaruuan ystäviä ja sitten ihmettelevät kun läskiä tulee perseeseen.

      • Kaunis.nainen-

        Miehet syö enemmän roskaa ja ovat läskimahoja.


      • Kaunis.nainen- kirjoitti:

        Miehet syö enemmän roskaa ja ovat läskimahoja.

        En usko. Aika tasan taitaa mennä, ja siksi toiseksi miehille rasva kerääntyy keskimäärin ensin vatsaan, naisille bebaan ja reisiin, joten jos/kun naisella on yhtä iso "reppu", kuin miehellä, niin hänellä on yleensä enemmän laardia kehossaan, kuin sillä miehellä.


      • Mitäs se nyt perseessä ketään haittais ( naisellista), mutta kun se läski tulee mahaankin ja sisuskaluille! >:(


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Kyllä avioliitto on hankala koska naiset on niin hankalia.

      • sinkkunainenn

        Koska tämä on yleisesti tiedossa niin miksi mies haluaa avioliittoon? Itse en halua koska tiedän että miehet on hankalia.


      • kuitenkin.menisit
        sinkkunainenn kirjoitti:

        Koska tämä on yleisesti tiedossa niin miksi mies haluaa avioliittoon? Itse en halua koska tiedän että miehet on hankalia.

        Kuitenkin heti menisit naimisiin, jos joku komea rikas prinssi kosisi, senkin ripulihousu. :)


      • sinkkunainenn
        kuitenkin.menisit kirjoitti:

        Kuitenkin heti menisit naimisiin, jos joku komea rikas prinssi kosisi, senkin ripulihousu. :)

        En menisi. Rikkaan rahat voisin ottaa mutta olen ilman koska en miestä halua kaupanpäällisiksi.


    • niiiinnooon

      Mari on kyllä aika hankala, sille ei mikään taida olla hyvä.
      Kumpikaan ei jousta. En usko, että Marille sopivaa miestä on olemassakaan.
      Mari on koko ajan kuin olisi sipulin juuri syönyt.

      • kaikkeasitäjoo-o

        Marilla naama koko ajan tiukkana ja silmät iskee tulta joka puolelle. Karmee muija.


    • suomalainen-mies-

      Kumma kun aikuiset ihmiset ei tule toimeen keskenään. Siksi suomessa onkin miljoona yksin asuvaa kun eivät syö samaa ruokaa.

    • Normimies38

      Ei se ollutkaan mikään ihannevaimo. Miehen onni että ero tuli.

      • änkkämiesoli

        Mieskö oli ihan ok?


    • Äm32

      Kannattaako tuollaiseen ohjelmaan lähteä, jos ei pysty joustamaan? Koskee kai molempia. Eikä tuo rimppakinttu mitään proteiinilisiä tarvitsisi ja kebabilla se lihaskin kasvaa paremmin kuin imeväisten maitonaamojen mössöillä.

      • näinonn

        Käsikirjoitettu ohjelma. Voisi olla katsojille liian tasaista jos menisi "näyttelijöiden" mukaan.


    • Niin just. Kyllä naista pitää sen verran arvostaa...

      Mutta on tää ihana ohjelma ja se maajussille morsian. Vaikka kaikenlaisia lutkia ne sinnekin ottaa. Ihan varmasti vaan haluavat televisioon. Ja tissejä esittelevät jatkuvasti. Yök.

    • huoijahai

      Mari on kyllä aika nirppa nokka. Parempi kun laittavat kantapäät vastakkain nyt heti jo alkuunsa.
      Ei tuollaisen naisen kanssa tule elämisestä kuitenkaan mitään, joka ottaa nokkiinsa joka asiasta.
      Mari sopisi paremmin ohjelmaan maajussille morsian, tai sitten ei.
      Ei pitäisi hakea ohjelmaan, kun on ei tiedä, kuka on sermin takana.
      Ja seuraavaksi rupeaa naama tympimään jo alttarilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe