transpositio

Moi!
Olin joskus nimimerkki Minea40 - pitkään pois oltuani profiilini pyyhkiytyi pois, enkä silti voi käyttää vanhaa nimimerkkiäni, joka on varattu?!
Transpositio - merkkini viittaa vaikeaan sydänvikaani, jonka yksi diagnoosi on valtasuonten transpositio Q20.5ccTGA. Olen - kumma kyllä vieläkin hengissä - kiitos erinomaisen kardiologini !
Kissat ovat edelleen rakkaat lemmikkini ja kaikki kummallinen kiinnostaa minua. Luonto ja sen ilmiöt erittäin tärkeitä myös.
Isoäiti ja onnellinen vaimo edelleen, joka toivoo avarakatseisuutta ja lämpöistä mieltä kaikille palstalaisille (kin)!
Kuvassa nuorimmaiseni Majk 8 vuotta, n. kuusiviikkoisena metsästä löytynyt hylätty mahdottoman rakas lapseni.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia35 aloitusta · 472 kommenttia
- Olen itse ainakin muuttunut toki ulkoisesti, mutta onneksi myös saanut lisää jotakin viisauden tapaista kokemuksien kautta.
- Niin ja näköismukit!
- Samat kuviot toistuvat pieneliöiden rakenteesta avaruuden ilmiöihin asti...
- Tietokoneellahan ne hommat hoitavat...
Kävin 70 -luvulla "oikealla ennustajalla". Tuo vanhempi piippua poltteleva rouva plarasi kortteja ja kertoi toisesta suupielestään mm äitini tulevasta avioerosta, hänen tulevasta sairaudestaan (ei kuolemaksi, mainitsi) ja jopa missä olosuhteissa tapaan silloisen poikaystäväni seuraavaksi (oli ulkomailla siihen aikaan). Sanaakaan en sanonut session aikana, joten hän ei voinut puheitteni perusteella mitään päätellä - ai niin sen verran sanoin, etten halua nostaa pakasta korttia. En ainakaan äitini asioihin voinut vaikuttaa ja se poikaystävän tapaamisjuttukin palautui mieleeni, kun tajusin juuri olleeni ko tilanteessa.
Mukanani oli minua vanhempi työkaverini, joka otti vihkisormuksetkin pois ennen tapaamista. Tuli kalaman kalpeana huoneesta ja kertoi rouvan heti ottaneen avioliiton ongelmat ja sisaren kanssa olleen perintösotkun puheeksi... Melkoinen velho ! ;D - Tämä on tosin kuulopuhetta, mutta: Jos ihminen käy "ennustajalla", joka kertoo jotakin henkilön tulevan elämän valintoihin liittyvää, saattaa henkilö tiedostamattaan toimia ennustuksen mukaisesti?!
- Etkö osaa lukea - peittääkö tuuhea kulmakarvasto näkökenttäsi, vai haluatko oikeasti haastaa riitaa?
Kukahan tässä on tyrkky!!!? - Lue profiilini, kiitos. Latinaa lienee?
- Tampereella on usein aina pilvistä tai sataa, kun jotain kiinnostavaa taivaalla luvassa...
Aloittamissani ketjuissa on ihan normikommentteja poistettu - kokemusta itsellänikin, Kirjoitin uudestaan saman ja säilyi. Joku taas vauhkoaa .( - Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ;))
- Mukavia mottoja!
- Viihdettähän päivittäishoroskoopit ovat. Eihän nyt toki kaikille esim vesimies -merkkisille samoja asioita tapahdu. Uskon, että joillekin sattumalta voi natsatakin - se on vain sattumaa :)
Kumma kyllä, noita skooppeja on ollut vuosikymmenet viikkolehdissä...mitä se kertoo? - Minulla vajaatoiminta ja sauna saa oloni aina hyväksi. Laskee verenpainetta ja rentouttaa mieltä plus lihaksia. Lääkäreitä on kovin erilaisia...toiset hokevat "hauki on kala" ja toiset ovat luovempia.
- Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen.
Taivaalta tähden, valitsen ja sitä seurailen... Tuo Suurlähettiläiden?! olikohan - biisi oli kova sana, kun tein -97 radikaalin elämänmuutoksen ;) - Mootorin soundit kohdillaan :)
- Lappi on minulle mieluinen varsinkin talvella, kun eivät öttiäiset vaivaa.
- En ole koskaan käynyt Virossa tai muussa Baltian maassa. Ei ennakkoluuloja asukkaita kohtaan, vaikka tuttujen Tallinnan reissut ovatkin olleet joskus liiankin "värikkäitä". Ehkä vanha Leningradin reissu teininä koulun kanssa vaikutti kyllä myöhempiin valintoihin?
- Lapsena mietin tuota sammakkojuttua ihan konkreettisesti, kun mummolan piha-alueen sammakot eivät syöneet savea. Olin kai kolmivuotias - äiti kyllä selvitti aisan ytimen .)
- Unohdin mainita, etten maksanut tulkinnasta, vaan henkilö halusi itse tehdä sen minulle "vastapalveluksena" poikaystävänsä auttamisesta...
- Seppo Tanhuahan kovasti näitä mainostaa...
Minulle teki kerran 90 -luvulla eräs tuntemattomampi alan ihminen syntymäaikaan perustuvan monisivuisen tutkielman. Kaiki planeettojen asemat ym ym. Lukaisin sen nopsasti ja säästin muistoksi enempää asiaa ajattelematta. Kului pari vuotta ja tapasin nykyisen puolisoni. Muuton yhteydessä löysin tuon "ennustuskartan" ja kylmät väreet kulkivat kropan läpi.
Siinähän oli koko silloinen elämäni - pysäytti kyllä... - Minulle on Mummo ankkaa lainatakseni "herttaisen yhdentekevää" , miten kanssaeläjät pukeutuvat. Kukin persoonansa ja tarpeensa mukaan! Ainoa, jonka pukeutumiseen saattaisin puuttua on rakas mieheni - yleensä teen sen "suosittelemalla" jotakin vaatetta ja homma hoituu ;D