PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Onko sinusta Jumalan tahto, että ihminen leikelee itsestään vastakkaista sukupuolta muistuttavan olennon?
- Sinä itse olet sulkenut itsesi ulkopuollelle.
- Kukaan tuossa ohjelmassa ei ollut intersukupuolinen.
Miehen ja naisen geenejä ja soluja ei voida vaihtaa, se vain on tosiasia joten älä minau hauku vaan hyväksy totuus. - Sinä et ole Jeesuken seurakunnan jäsen jos tuo on vastauksesi.
Miksi sellaista edes väität? - Milloin viimeksi olet käynyt Vapaakirkon kokouksessa?
- En ole ollenkaan siitä varma.
Voisitko nyt kertoa vain ihan oman perusteesi. - Millä perusteella?
- Jeesuksen seurakunnassa on muitakin kuin minä.
- Paavali sanoi oman tietonsa olevan vajavaista. Mutta se ei suinkaan tarkoittanut sitä, etteikö hän olisi ymmärtänyt kaikkea tarpeellista kirjoituksista.
Jokainen tietää, että kukaan ihminen ei ole täydellinen.
Niinkuin edellä sanoin erotamme kyllä lampaat vuohista vaikka tietomme onkin vajavaista. - Mitä sitten tarkoitit kun sanoit
"Vai tunnistavat Raamatun sanaa tuntevat....ja kuitenkin tietomme on niin kovin vajavaista ja tunnistaminenkin näyttää sitä olevan" - En minä syytä sinua mistään mutta onko sattumaa, että käytät ateistien argumentteja?
- Voitko ystävällisesti selittää mitä sillä sitten tarkoitit.
- Ihmisen sukupuolta ei voida muuttaa.
- Et pysty enää muuttamaan kirjoitustasi.
- Mitä sitten tarkoitit kun sanoit
"Vai tunnistavat Raamatun sanaa tuntevat....ja kuitenkin tietomme on niin kovin vajavaista ja tunnistaminenkin näyttää sitä olevan" - Kysyin, jos olisit tiennyt muutoksen opilliset peristeet koska otit ne puheeksi.
- Mikä kirkon opillinen asia puoltaa avioliittokäsityksen muuttamista?
- Kyllä sinä mitätöit jos väität, että Jumala ei ole tarkoittanut Sanaansa ihmisen ymmärrettäväksi.
Tottakai meidän on tarkoitus tunnistaa kuka on veljeme ja kuka sisaremme. Seurakunta on yksi ja siinä on pyhien yhteys. - Vajavaisuus ei tarkoita sitä, ettemme tietäisi sitä mikä meidän tuleekin tietää. Ateistit käyttävät yleensä tuota sinun argumenttia Raamatun sanan mitätöimiseksi.
- Muistan. Sinä kuitenkin tunnet ylemmyyttä kuten sanoin. Aloituksesi on jopa vihamielinen.