Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Kiitos+kommentistasi.+Olen+samaa+mieltä+kanssasi,+että+homoista+voi+tulla+heteroita.+Kiitos+jälleen,+kun+esität+asiat+siten,+että+ne+voivat+tukea+myös+minun+mielipiteitäni.
  2. Saana+Lind+ajattelee,+että+yhteiskunta+ja+ihmiset+eivät+huomioi+tarpeeksi+homojen+tarpeita.+Mutta+kyllä+kaikki+ihmiset+joutuu+sopeutumaan+yhteiskuntaan,+sen+vaatimuksiin+ja+muihin+ihmisiin.+Siinä+ei+ole+mitään+eroa.Ratkaisuna+ei+ole+ehdottaa,+että+muut+ihmiset+alkavat+puhumaan+eri+tavalla.+Se+on+aika+tyhmä+ehdotus.+Nehän+ovat+vain+sanoja!+Ei+niistä+tarvitse+välittää.+Jokainen+on+vapaa+itse+määrittelemään+mitä+sanat,+kuten+"tyttö"+tai+"poika",+tarkoittaa+omassa+päässään+ja+antamaan+niille+ihan+ikiomat+merkitykset.+Mutta+ei+ole+oikein+määritellä+toisten+puolesta+mitä+toiset+saavat+sanoa+tai+ajatella+ja+tarkoittaa.Mutta+uskovaiset+eivät+välitä+ihmisten+mielipiteistä,+vaan+vain+Jumalan+mielipiteistä.+On+järkevää+pelätä+ja+kunnioittaa+sitä+todellista+auktoriteettia+jolla+on+valta,+eli+Jumalaa,+ei+ihmisiä.+Ymmärrän+kyllä+sen,+että+homon+elämä+on+varmaan+tosi+masentavaa+ja+vaikeaa.+Ei+saa+lapsia,+ei+voi+perustaa+perhettä,+mennä+naimisiin,+jatkaa+sukua,+kuten+heterot,+vaan+aina+on+mielessä+se+vajavuus+ja+epänormaali+tunne,+että+nyt+ei+kaikki+ole+niin+kuin+pitäisi...+jossain+on+nyt+vikaa.+Tietoisuus+siitä,+että+oma+ruumis+on+ristiriidassa+oman+seksuaalisen+himon+kanssa,+on+varmaan+musertavan+masentava.+Tässä+tilanteessa+on+aivan+ymmärrettävää,+että+aletaankin+syyttää+muita+ihmisiä+ja+yhteiskuntaa.+Ei+ihme.+Jostainhan+se+syyllinen+pitää+löytää+omalle+onnettomalle+elämälle.Homot+eivät+vain+ole+rehellisiä+itselleen.+He+eivät+tajua+että+"vika"+on+heissä+itsessään,+ei+maailmassa.+Maailmaa+on+siis+turha+yrittää+muuttaa,+koska+se+ei+auta+yhtään.+Homojen+pitää+itse+muuttua,+olla+reippaita+eikä+aina+valittaa+kaikesta.+Ja+lakata+samaistumasta+homouteen,+lopettaa+uskominen+seksuaalisen+suuntauksen+teoriaan.+Me+olemme+ensisijaisesti+ihmisiä,+emme+suuntauksia.+Ei+se+seksi+ole+koko+elämä.Jos+homot+todella+haluaisivat+muuttaa+yhteiskuntaa+paremmaksi,+he+eläisivät+hiljaa+ja+omissa+oloissaan+eivätkä+toisi+homouttaan+esille.+Pyrkisivät+siis+sopeutumaan,+olemaan+kuten+kaikki+muutkin+ja+lopettamaan+erityisoikeuksien+vaatimisen.+Ottaisivat+vastuun+omasta+elämästään+eivätkä+aina+olisi+pelkkiä+uhreja.+Elämä+on+elämän+arvoista+vasta+sitten,+kun+ottaa+vastuun+siitä+ja+kantaa+omien+valintojensa+seuraukset+rehellisesti+ja+suoraselkäisesti.+Homous+voi+olla+synnynnäistä,+mutta+kaikki+muu+on+omaa+valintaa.+Onhan+heterouskin+synnynnäistä,+mutta+ei+se+silti+tarkoita,+että+voi+elää+niin+kuin+pellossa.+Joku+roti+sentään.Homoavioliitoista,+osana+sukupuolineutraalia+ajattelua+ja+liberaalia+maallistumista,+on+ollut+paljon+harmia+ja+mielipahaa,+se+on+jakanut+ihmiset+kahtia,+kiristänyt+ilmapiiriä+ja+hämmentänyt+monia+lapsia+ja+nuoria.+Haitta+on+ollut+valtava+ja+mittaamaton.+Kyllä+homot+voisi+vähän+muitakin+ajatella+eikä+aina+vain+itseään.Eniten+kuitenkin+toivon,+että+homot+löytäisivät+Jeesuksen+armon+ja+rakkauden.+Jeesus+pelastaa,+mutta+myös+parantaa.+Todellinen+merkitys+ja+onnellinen+elämä+on+heidänkin+saavutettavissa.+Koputtavalle+avataan+ja+etsivä+löytää+tien.
  3. Kiitos+kaunis+kommentistasi.+Nyt+vasta+muistin,+että+olemme+käyneet+tämän+keskustelun+joskus+aikaisemminkin.+Eikö+sinusta+siis+vieläkään+ole+mitenkään+hassua,+että+ei-seksuaalisesta,+puhtaasti+lepäämiseen+tähtäävästä+nukkumisesta+samassa+tilassa+annetaan+kuolemanrangaistus?+Tai+että+kun+aikaisemmin+samassa+luvussa+18+kielletään+makaamasta+toisen+vaimon+kanssa,+että+se+tarkoittaa,+että+seksi+on+ok,+mutta+samassa+tilassa+tapahtuva+ei-seksuaalinen+nukkuminen+on+iso+synti?Sen+sijaan+minun+esittämä+tulkinta,+että+kyseessä+tosiaankin+on+seksi,+on+aivan+johdonmukainen+luvun+muiden+käskyjen+seksuaalisen+luonteen+ja+rangaistuksien+kanssa.