Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Just+tällaista+se+on+tänä+päivänä,+että+eri+palstojen+ja+palvelujen+ylläpito+luulevat+olevansa+jotain+suuriakin+pomoja+kun+jakelevat+banneja+ympäriinsä+ja+poistavat+viestejä+ja+viestiketjuja.+Taitavat+matkia+Twitterin+ylläpitoa,+joka+täysin+mielivaltaisesti+jäädytti+väistyvän+(ja+OIKEAN+vaalituloksen+mukaan+voittaneen)+Trumpin+tilin+pysyvästi,+vaikka+tämä+käyttäytyi+siellä+kaikin+puolin+asiallisesti+ja+virkaansa+kuuluvalla+arvokkuudella.+Helposti+siitä+syntyy+eri+somekanavien+tai+keskustelupalstojen+modeille+jonkinlainen+kaikkivoipaisuuden+tunne,+kun+kerran+Yhdysvaltain+presidenttikin+voidaan+bannata.
Kokeile+etsiä+puhelimesi+valikosta+sellanen,+että+saat+jaettua+puhelimesi+nettiyhteyden+tietokoneelle,+eli+yhdistät+läppärin+puhelimen+verkkoyhteyteen+langattomasti.+Ainakin+omasta+Androidista+löytyy+asetuksista+sellanen+kuin+"hotspot+ja+yhteyden+jako".+Ja+kun+saat+sen+yhteyden+jaettua,+niin+varmasti+läppärin+verkkoasetuksissa+se+näkyy+langattomana+verkkona+johon+voit+yhdistää+koneesi.
18.01.2021 10:05
Jep+mähän+tuossa+videossa+otan+tuntumaa+uuteen+kilpa-autoomme.+Ihmeellistä+että+jotkut+luulevat+sua+Penetratosin+tiimin+yhdeksi+kuskiksi,+vaikka+mielestäni+kirjoitin+aika+selkeästi+ketkä+tiimissämme+ajaa,+ja+sun+firman+kanssa+tehdään+teknistä+ja+asiantuntijatason+yhteistyötä+🙄
Tosin+onhan+meillä+aika+samankaltainen+ajotyyli,+eli+periaatteessa+voisit+hyvinkin+pärjätä+samalla+autolla+ja+suunnilleen+samoilla+säädöillä+kuin+minä,+toki+painoero+huomioiden.+Tietty+myöhemmissä+harjoituksissa+ja+viimeistään+aika-ajoissa+haetaan+niitä+viimeisiä+sadasosia,+mutta+turha+sitä+autoa+on+opetella+ajamaan+tai+säätää+sen+mukaan+että+koko+24h+kisa+pitäisi+riuhtoa+läpi+kuin+joku+Pastor+Maldonado.
15.01.2021 13:55
No+sitten+me+ei+olla+varmaankaan+tavattu.+Kunhan+tuossa+myöhemmin+talvella+palaan+takaisin+Suomeen+ja+olen+ollut+aikani+omaehtoisessa+karanteenissa,+tarjoan+sulle+pullakahvit+talon+piikkiin+ravintola+J:ssä+Vakken+Liikekeskuksessa.+Ja+jos+haluat+niin+voidaan+ottaa+vaikka+yhteis-selfie+🤗
15.01.2021 13:48
No+eipä+se+mikään+iso+vaiva+ollut+pysähtyä+GMC:llä+bussipysäkille,+laittaa+Raptorin+Oi+Beibi+soimaan,+ja+samalla+kuvata+puhelimen+kameralla+kun+ajan+kohti+lentoasemaa+🙄
Taidat+olla+joku+boomer+joka+ei+ymmärrä+sisällöntuottamisesta+mitään+😝😊😊😊
27.12.2020 13:53
No+jos+suomalainen+verrattaen+kokematon+parikymppinen+mies+onnistuu+menettämään+poikuutensa+tummahkolle+aasialaiselle+naiselle,+niin+onhan+se+sellanen+saavutus+että+ainakin+mun+puolesta+silloin+on+varaa+vähän+huudellakin.+Niin+mäkin+tekisin.+Mielestäni+toi+menee+helpostikin+periksen+elämän+top3+parhaisiin+saavutuksiin+mitä+hän+on+elämässään+tehnyt+tai+asioissa+onnistunut.+Yh-mutseilta+nyt+saa+muutenkin+helpommin+kuka+tahansa,+mutta+harvalla+on+kokemuksia+ääripäistä,+joiden+piti+käsittääkseni+olla+tän+ketjun+aihe,+niin+eipä+peris+siinä+mitään+törppöillyt+vaan+kertoi+miten+asia+hänen+mielestään+on.
08.12.2020 19:05
Eihän+peris+vielä+mikään+wanhus+ole,+kun+hänhän+on+reilut+10+vuotta+mua+nuorempi+ja+itse+koen+että+mullakin+on+vielä+ne+kaikkein+parhaimmat+nuoruusvuodet+vasta+edessäpäin.+Eikä+mun+mielestäni+periksen+mitenkään+erityisemmin+tarvii+hellittää+tai+relata,+ihan+mukava+ja+rento+tyyppi+hän+on.
04.12.2020 12:21
Niin+onhan+se+kieltämättä+vähän+outoa,+että+sponsori+saa+suuremman+mediahuomion+kuin+itse+urheilija,+mutta+se+taitaa+olla+lähinnä+tän+palstan+ilmiö.+Kuitenkin+noita+kisoja+on+katsonut+joko+paikan+päällä,+netistä+tai+tv:n+välityksellä+valtava+määrä+ihmisiä+ja+varsinkin+venäläisillä+uutissivustoilla+on+varsin+hyviä+artikkeleja+noista+kisoista+ja+musta+henkilönä,+mutta+en+nyt+viitsi+laittaa+mitään+linkkiä+ettei+sensuurin+luuta+taas+viuhua.+Mutta+en+mä+kyllä+ole+törmännyt+ikinä+ennen+missään+yhteydessä,+että+sponsorista+keskustellaan+enemmän+kuin+itse+kisasta+tai+urheilijoista.+Varmaan+moni+amerikkalainen+tietää,+että+tänä+vuonna+Indyn+voitti+Takuma+Sato,+mutta+paljonko+jostain+Panasonicista+tai+muista+hänen+sponsoreistaan+jauhetaan+missään+🙄
Mutta+kuten+peris+tossa+sanoikin,+niin+markkinointi+taisi+olla+onnistunutta+ja+yhteistyökuviomme+oli+selkeästi+win-win+tilanne+kaikille+osapuolille.+😊
Eikä+mulla+ole+mitään+spämmihahmoja,+joten+miksipä+mä+varta+vasten+tai+jonkun+näennäisen+tasa-arvon+takia+loisin+mitään+ohutkaulaista+hahmoa?+🙄+Ja+onhan+mun+kavereista+/+tän+palstan+kirjoittajista+esim.+Periskin+nykyään+paljonkin+hoikempi+kuin+minä.+Että+ei+me+Penetratorsin+jäseniä+tai+heiden+kaveripiiriä+seulota+mitenkään+kaulan/niskan+perusteella.+Enemmänkin+ollaan+kuntosalilla+shortsit+kintuissa+ja+sen+jälkeen+saunassa+äijien+kesken+😊😊😊😊😊
30.11.2020 17:07
Satuolento+sulla+on+housuissas.
Mutta+onhan+Haas:n+väellä+tiedossa+esim.+mun+sähköpostini,+niin+kyllä+he+varmasti+ottavat+yhteyttä+jos+katsovat+että+olisin+sopiva+tuuraamaan,+mutta+vähän+epäilen.+Ei+kuitenkaan+ole+formula+ykkösistä+ajokokemusta+ja+muutenkin+tallille+tuli+todennäköisesti+nyt+hyvä+tilaisuus+ajattaa+näitä+Ferrarin+juniorikuskeja,+jotka+mahdollisesti+ajaa+tallissa+ensi+vuonna.
29.11.2020 23:17
Eihän+Peris+liity+tähän+ketjuun+tai+muhun+muuten+kuin+että+hänen+yrityksensä+toimi+tiimimme+sponsorina+🙄+Peris+on+ihan+eri+tyyppi,+reilut+kymmenisen+vuotta+mua+nuorempi,+aika+paljonkin+hoikempi,+eikä+hänelle+kasva+sasikaljua+niin+hän+ei+vetele+samalla+tavalla+jyystärikaljua+kuin+minä.+Että+ei+ainakaan+mun+mielestä+pitäisi+olla+pienintäkään+sekoittamisen+vaaraa.
29.11.2020 23:14
Eihän+periksellä+mitään+mielikuvitustallia+ole+kuin+korkeintaan+jossain+peleissä,+jotka+hän+aikuisena+tervejärkisenä+miehenä+tajuaa+tietenkin+fiktioksi+🙄+Ja+olihan+hänellä+oma+karting-tiimikin+aikoinaan.+Mutta+Penetrators,+Jyystech,+mitä+nimiä+milloinkin+olemme+käyttäneet,+on+ihan+oikea+tiimi+tai+sanotaanko+että+talliporukka.+
Enkä+ainakaan+mä+ole+kuullut+mitään+huhuja+Max+Verstappenista,+mutta+siinäpä+vasta+olisikin+kova+vahvistus+tiimiimme.+Ja+asennekin+on+Maxilla+ja+isäukko+Jos:lla+jo+valmiiksi+Penetratorsin+henkeen+ja+toimintakulttuuriin+sopiva,+joten+ilman+muuta+hän+on+tervetullut+tiimiimme+tilanteessa+jos+kokee+ettei+halua+jatkaa+Red+Bullilla+eikä+Mersulta+aukea+paikkaa+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
29.11.2020 14:50
Ensin+mainittu+ei+sano+ainakaan+mulle+yhtään+mitään,+enkä+tiedä+olisiko+Perezillä+ja+hänen+meksikolaisilla+tukijoillaan+kiinnostusta+lähteä+mukaan+näinkin+pienehköön+suomalaiseen+projektiin.+Varmaan+hänen+katseet+on+enemmänkin+Red+Bullin+kuin+Varissuon+suuntaan.+Todennäköisesti+tammikuussa+osallistumme+Daytona24h+kisaan+mun,+Bicky+Royal+miehen+ja+joko+venezuelalaisen+Javier+Escuellan+tai+britin+Micah+Bellin+voimin.+Paraikaa+on+neuvottelut+käynnissä+kyseisten+kuskien+taustajoukkojen+sekä+pääyhteistyökumppanimme+P234:n+kanssa.
29.11.2020 14:45
Niinhän+siinä+varmasti+olikin,+mutta+miksi+ihmeessä+puhuttelet+mua+"periksenä"?+🤔+Kuitenkin+kaksi+ihan+eri+henkilöä+kun+ollaan.
Unohtui+muuten+mainita+tuosta+ansioluettelosta,+että+viime+vuonna+tuurasin+mahataudissa+ollutta+Colton+Hertaa+Indycar-sarjan+päätösosakilpailussa+Laguna+Secan+radalla.+Ja+voittohan+sieltäkin+napsahti+kotiin.
29.11.2020 14:40
Nyt+on+ketjun+aloittelijalla+vähän+faktat+hukassa+🙁
2019+ja+2020+mä+voitin+Daytona500+Nascar-kisan+Toyota+Camrylla+meinaan.+Siinä+vaadittiin+kyllä+luotettavuutta+ja+kestävää+tekniikkaa+kun+ajettiin+tuo+500+mailia+eli+noin+800km+noin+330km/h+taulussa+kaasu+pohjassa+ympäri+Daytonan+ovaalia.
Samaten+Daytona24h+kestävyyskisa+urheiluautoille+on+viimeiset+kolme+vuotta+mennyt+Penetratorsin+autokunnalle.+Viimeksi+kokoonpanolla+Porari-Royal-Escuella,+2019+Porari-Royal-Royal+Jr.+ja+2018+Porari-Royal-Kvyat.
Indianapolis500-kisaan+osallistuin+2018+Ed+Carpenter+Racing+-tiimissä+ja+sijoituin+neljänneksi,+2019+oman+porukkamme+tiimillä+yhteistyössä+P234+Genuine+OEM+Quality+Volvo+Parts+-sponsorimme+kanssa+ja+tuolloin+voitin.+Tänä+vuonna+osallistuin+niin+ikään+oman+tiimimme+autolla+ja+olin+jälleen+neljäs.
Le+Mans+24h+kisaan+osallistuimme+yhdessä+Bicky+Royal+miehen+ja+hänen+poikansa+kanssa+2018+ja+2019,+jolloin+molemmilla+kerroilla+napsahti+luokkavoitto.
Mukavaa+sunnuntaita+kaikille+🤗
29.11.2020 10:02
Joo+myötistä+näille+haima-anattelijoille+🤦♂️+Enhän+mäkään+ole+mikään+korva-Make+jos+olen+kakarana+sairastanut+korvatulehduksen+🙄
Mut+että+mielipide+periksestä?+No+ainakin+palstan+yksi+selkeästi+tervejärkisimmistä+ja+asiallisimmista+kirjoittajista.+Yleensä+sellaisia+keskustelunaloituksia,+että+niihin+viitsii+jotain+vastatakin.+Oikeassa+elämässä+hän+on+suht+hillitty+olemukseltaan,+mutta+hauskaa+seuraa+ja+hyvä+duunissaan.+Ja+sponsorin/yhteistyökumppanin+asemassa+hänkin+on+näköjään+saanut+osansa+fanijoukkojen+huomiosta,+kun+minä+tai+Penetratorsin+tiimi+ollaan+pärjätty+kohtuu+hyvin+noissa+arvokisoissa.
23.11.2020 11:54
No+täällä+ainakin+yksi,+ellen+ajelisi+päätäni+aina+höylällä+ja+hieroisi+siihen+vauvaöljyä+että+kunnon+jyystärikalju+kiiltää+kuin+Jyystaxin+mustaa+nahkaa+oleva+työasu💁♂️
Darkkiin+tässä+selkeästi+viitattiin+vaikka+eipä+hänellä+mitään+sasikaljua+ole.+Sinänsä+ihan+oikein+että+antoi+persujunttien+kuulla+kunniansa,+mutta+taisi+vastata+vähän+liian+rajuin+sanankääntein.+Tai+mistä+mä+tiedän+mistä+onkaan+kyse.+🙄
20.11.2020 07:35
Mitä+mieltä+olette+saako+nimi+Marco+Porari+stringit+pyörimään+jaloissa?
16.11.2020 21:34
Hei+kiitti+peris,+oot+sä+reilu+jätkä!
Mutta+joo,+mä+olen+tällainen+neljänkympin+tuntumassa+oleva+tatuoitu+jämäkkäniskainen,+-kätinen+ja+-kaluinen+jyystärikarju.+Oon+tosiaan+Penetrators+MC:n+Vice+President,+arkiajot+hoidetaan+GMC+Sierralla+ja+harrastuksena+mulla+on+ollut+osallistua+yksittäisiin+arvokisoihin+autourheilun+saralla.+Oon+voittanut+esim.+Indianapolis500+kisan+vuonna+2019,+Daytona500+kisan+2019+&+2020,+Daytona+24h+kisan+2019+&+2020,+ja+monessa+kisassa+olen+ollut+siinä+top-viidessä+jos+ei+ole+voittoon+asti+riittänyt+vauhti.+Harrastan+salilla+myös+penislihasten+bodaamista+😊😊😊😊😊
Mun+varsinainen+duuni+on+toimia+vuoropäällikkönä+ravintola+Jyysteriassa+sekä+JyystaXi-taksifirmassa.+Eli+käytännössä+teen+ihan+käytännön+töitä,+mutta+toimin+samalla+myös+esimiehenä+ja+katson+että+kaikki+sujuu+kuten+kuuluukin.+Tää+ei+ole+mikään+ylpeilynaihe,+mutta+oon+ollut+muutama+vuosi+sitten+ulkomaillakin+jonkin+aikaa,+Sarajevossa+nimittäin.+Mut+se+on+taaksejäänyttä+elämää.+
Laita+sähkö
[email protected]
+niin+tutustutaan+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
13.11.2020 10:05
Ja+onhan+meillä+Penetrators+MC:n+kerhotiloilla+erityinen+penislihasspinning-pyörä+😊😊😊+Hieman+normaalia+kuntopyörää+leveämmällä+haara-asennolla+poljettava+kuntopyörä,+jonka+runkoon+jalkojen+väliin+on+integroitu+eräänlainen+soutulaite/alatalja,+jonka+vaijerin+päässä+on+kätevä+silmukka+jonka+voi+pujottaa+jortikan+ympärille+ja+samalla+reenata+myös+sitä+kun+polkee+pyörää+😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊+Mutta+toi+on+jo+vähän+hifistelyä,+ei+aloittelijan+kannata+vielä+tollaseen+satsata+:)
11.11.2020 22:47
Eihän+peris+täällä+mitään+ole+nostellut+etusivulle+vaan+minä+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Eikä+toi+nyt+varmaankaan+ole+kenenkään+normaalin+heteromiehen,+kuten+vaikkapa+mun+tai+periksen,+mitään+fantasioita.+Varmaan+joku+isoa+kalua+vailla+ollut+tyttö+fantasioinut+millaista+se+olisi+kun+joku+Bickyn+kaltainen+tatuoitukaluinen+jyystärikarju+oikein+ähkimällä+ähkii+naisen+päällä+:)))))))))))))))))))))))))))))+Tai+joku+ätmi+vain+esiintynyt+"suomityttönä"+ja+trollannut+palstaa,+mistä+sitäkään+tietää++😂
11.11.2020 21:36
Ai+katos+vaan,+siinä+onkin+joku+tyttö+kuolannut+hyvän+kaverini+Bicky+Royal+miehen+perään+ja+kuvaillut+melkeinpä+inhorealistisesti+mieltymyksensä+:)))))))))))))))))))))))))))))))+No+mut+tollasta+se+on+kun+tatuoitu+pinkeäkaluinen+penetraattori+oikein+jyystämällä+jyystää+:))))))))))))))))))))))))))))))))))+Ja+Bickyllä+on+millä+jyystää,+kun+hän+on+vuosikausia+käynyt+impparin+salilla+ja+pujottanut+levytangon+penikseensä+ja+nostellut+sitä,+tehnyt+alataljassa+peniskulmasoutua+selinmakuulla,+yms.+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja+ketju+näytti+olevan+niin+vanha+että+joku+on+noteerannut+jo+hänen+entisen+Dodge+Raminsa+mutta+kyllä+nyt+vasta+leuka+loksahtaisi+ja+pikkarit+pyörisi+housujen+alla+kun+näkisi+hänen+keulivan+Chevy+Silveradon+:)))))))))))))))))))))))+Bicky+kun+runttaa+liikennevaloissa+kaasun+pohjaan+niin+typpioksiduulin+aiheuttamat+vihreät+lieskat+syöksyy+pakoputkista+kuin+Tapen+lohikäärmeen+suusta+konsanaan+ja+25+metrin+keulimisen+jälkeen+kajareista+alkaa+soimaan+Crash+ykkösen+kentän+Hog+wild+taustamusiikki:+https://www.youtube.com/watch?v=UGdmWxLqw9Y
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ps.+Pärisee+ihan+hvetisti+🌿🍄🤗
11.11.2020 19:48
3 / 17