Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Aloituksia

24

Kommenttia

338

1. No+ihan+oikea+henkilö+kyllä+olen,+nuori+turkulainen+sinkkumies.+Olenhan+mä+ollut+sinkkuna+jo+aika+pitkään,+kun+tapailemani+naiset+eivät+ole+hyväksyneet+sitä+mun+persujen+äänestämistä+eikä+Trump-+ja+Putin-myönteisiä+mielipiteitä.+Ei+olla+vain+kyetty+kenenkään+mimmin+kanssa+mihinkään+vakavempaan,+kun+poliittinen+näkemys+on+monesti+ollut+niin+jyrkästi+erilainen.+Mutta+ei+se+sitä+tarkoita+että+tässä+oltaisiin+mitenkään+oltu+puutteessa,+päinvastoin+naisia+pörrää+ympärillä+niin+Suomessa+kuin+täällä+Daytonassa.+Yllättävänkin+usein+naispuoliset+asiakkaat+käyttävät+JyystaXin+joustavia+maksutapoja+jos+riihikuiva+käteinen+on+tyttöjen+illassa+päässyt+hupenemaan.
  2. Joo+myötistä+näille+haima-anattelijoille+🤦‍♂️+Enhän+mäkään+ole+mikään+korva-Make+jos+olen+kakarana+sairastanut+korvatulehduksen+🙄Mut+että+mielipide+periksestä?+No+ainakin+palstan+yksi+selkeästi+tervejärkisimmistä+ja+asiallisimmista+kirjoittajista.+Yleensä+sellaisia+keskustelunaloituksia,+että+niihin+viitsii+jotain+vastatakin.+Oikeassa+elämässä+hän+on+suht+hillitty+olemukseltaan,+mutta+hauskaa+seuraa+ja+hyvä+duunissaan.+Ja+sponsorin/yhteistyökumppanin+asemassa+hänkin+on+näköjään+saanut+osansa+fanijoukkojen+huomiosta,+kun+minä+tai+Penetratorsin+tiimi+ollaan+pärjätty+kohtuu+hyvin+noissa+arvokisoissa.