paksuniska-make

paksuniska-make profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Liittynyt 9v sitten
24 aloitusta · 348 kommenttia
Niin+mitäpä+tähän+lisättävää,+mutta+tuli+mieleen+että+onhan+periksen+yrityksenkin+nettovarallisuus+todennäköisesti+ihan+reilusti+plussalla+kun+on+tarkka+mies+ja+Daytonastakin+liikeni+p234:lle+vähän+provikkaa.+Ja+ennen+kaikkea+hänellä+on+ihan+tälleen+toisen+miehen+näkökulmasta+sanottuna+aika+söpö+Fernando+Alonso+tyylinen+tuuhea+tukka,+Toista+se+on+mulla+kun+pitää+valita+jyystärikaljun,+sasikaljun+tai+finasteridin+lukuisten+haittavaikutusten+väliltä,+joista+olen+tohon+ekaan+vaihtoehtoon+päätynyt.
Niin+onhan+se+kieltämättä+vähän+outoa,+että+sponsori+saa+suuremman+mediahuomion+kuin+itse+urheilija,+mutta+se+taitaa+olla+lähinnä+tän+palstan+ilmiö.+Kuitenkin+noita+kisoja+on+katsonut+joko+paikan+päällä,+netistä+tai+tv:n+välityksellä+valtava+määrä+ihmisiä+ja+varsinkin+venäläisillä+uutissivustoilla+on+varsin+hyviä+artikkeleja+noista+kisoista+ja+musta+henkilönä,+mutta+en+nyt+viitsi+laittaa+mitään+linkkiä+ettei+sensuurin+luuta+taas+viuhua.+Mutta+en+mä+kyllä+ole+törmännyt+ikinä+ennen+missään+yhteydessä,+että+sponsorista+keskustellaan+enemmän+kuin+itse+kisasta+tai+urheilijoista.+Varmaan+moni+amerikkalainen+tietää,+että+tänä+vuonna+Indyn+voitti+Takuma+Sato,+mutta+paljonko+jostain+Panasonicista+tai+muista+hänen+sponsoreistaan+jauhetaan+missään+🙄Mutta+kuten+peris+tossa+sanoikin,+niin+markkinointi+taisi+olla+onnistunutta+ja+yhteistyökuviomme+oli+selkeästi+win-win+tilanne+kaikille+osapuolille.+😊Eikä+mulla+ole+mitään+spämmihahmoja,+joten+miksipä+mä+varta+vasten+tai+jonkun+näennäisen+tasa-arvon+takia+loisin+mitään+ohutkaulaista+hahmoa?+🙄+Ja+onhan+mun+kavereista+/+tän+palstan+kirjoittajista+esim.+Periskin+nykyään+paljonkin+hoikempi+kuin+minä.+Että+ei+me+Penetratorsin+jäseniä+tai+heiden+kaveripiiriä+seulota+mitenkään+kaulan/niskan+perusteella.+Enemmänkin+ollaan+kuntosalilla+shortsit+kintuissa+ja+sen+jälkeen+saunassa+äijien+kesken+😊😊😊😊😊