Onko Periksen putiikki myynnissä?

Anonyymi

20

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ole myynnissä, mutta toisaalta kaikki on aina myynnissä kunhan hinta on kohdallaan 😁 Mutta jos tarkemmin ajattelee, niin mun olisi loppupeleissä varsin vaikea myydä yritystäni tai liiketoimintaani, sillä varastot ja "myymälä" on periaatteessa samalla tontilla missä myös kotini. Ja varastoissa olevien satojen banaanilaatikollisten, kuormalavoilla olevien peltiosien, ja autoissa kiinni olevien palikoiden / autojen jäännösarvon arvioiminen on täysin mahdotonta.

Mutta mitäpä sitä yritystä myymään kun en persnettoa tee, pidän työstäni, ja maaliskuussa tulee muuten 10 vuotta kun yritykseni on ollut virallisesti olemassa. Vaikkakin jo ammattikouluaikoina hankin sivutuloja purkamalla pari-kolme rikkinäistä peltoautoa osiksi. Ekat kaupat tein tammikuussa 2009 17-vuotiaana kun myin Skoda Formanin ohjauspyörän muistaakseni 20 eurolla 😄

• Anonyymi

Voin harkita ostamista. Paljonko yrityksesi tuotti voittoa viime vuonna?

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa en tiedä vielä tarkkaan, veroilmoitus pitää jättää 1.4 mennessä ja viime loppuvuodesta saattaa olla vielä jotain kuitteja ja kauppakirjoja pöydällä lojumassa, jotka pitäisi mapittaa ja pistää Excel-taulukkoon. Jonka siis teen tässä kuukauden sisällä. Eikä sekään kerro vielä kaikkea, kun veroilmoitukseen saa laittaa vähennyksiä ja poistoja yms.

Sanotaan näin, että käytännössä tienaan alle suomalaisten mediaanipalkkojen mutta jonkun laskurin mukaan ei mennyt alle köyhyysrajan yhden hengen taloudessa. Mutta toki viikottaista ja kuukausittaista vaihtelua on joskus paljonkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari vuotta sitten liikevaihto oli 11.000€ vuodessa, mistä peris sitten sponssasi mielikuvitusystäviensä Daytona-projektia 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Pari vuotta sitten liikevaihto oli 11.000€ vuodessa, mistä peris sitten sponssasi mielikuvitusystäviensä Daytona-projektia 😂

No jos sä pari vuotta sitten olet saanut periksen firmasta tuollaista tietoa, niin kaipa sen täytyy viitata tilikauteen 2018. Eikä se mulle kuulu mitä peris on tienannut, mutta saanen muistuttaa että 2018 emme osallistuneet Daytonaan vaan osallistuin ainoastaan Indy500-kisaan Ed Carpenter Racing tiimin autolla johon peris ei liittynyt millään tapaa: https://aijaa.com/pXskPt

• paksuniska-make kirjoitti:

No jos sä pari vuotta sitten olet saanut periksen firmasta tuollaista tietoa, niin kaipa sen täytyy viitata tilikauteen 2018. Eikä se mulle kuulu mitä peris on tienannut, mutta saanen muistuttaa että 2018 emme osallistuneet Daytonaan vaan osallistuin ainoastaan Indy500-kisaan Ed Carpenter Racing tiimin autolla johon peris ei liittynyt millään tapaa: https://aijaa.com/pXskPt

No joo eikä mun tietääkseni edes toiminimien taloustiedot ole samalla tavalla julkisia kuin vaikkapa osake- tai kommandiittiyhtiöiden, että ei mulla ole pahemmin sanottavaa mistään liikevaihdosta. Leipää olen saanut pöytään, laskut maksettua eikä ole silti tarvinnut kiskoa hiuksia päästään laskujen eräpäivinä.

Niin enkä mä tosiaankaan liittynyt Maken, PMC:n ja ECR:n Indy-projektiin 2018 mitenkään. Nehän käyttää Chevroletin tuplaturbo-V6 koneita ja tiimin omistajan / osa-aikaisen kuskin Carpenterin isäpuoli eli aisurifaija on koko Indianapoliksen radan entinen omistaja Tony George. Että miettikääpä sitä kukin tahollaan, miten tuohon kuvioon mahtuu joku vanhojen Volvon osien trokari Turun maaseudun perukoilta.🙄

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Peris-hyvä, eikö olis jo aika keksiä jotain aikuiselle miehelle sopivampaa puuhaa kuin nuo mielikuvitusystävät? :)

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

No joo eikä mun tietääkseni edes toiminimien taloustiedot ole samalla tavalla julkisia kuin vaikkapa osake- tai kommandiittiyhtiöiden, että ei mulla ole pahemmin sanottavaa mistään liikevaihdosta. Leipää olen saanut pöytään, laskut maksettua eikä ole silti tarvinnut kiskoa hiuksia päästään laskujen eräpäivinä.

Niin enkä mä tosiaankaan liittynyt Maken, PMC:n ja ECR:n Indy-projektiin 2018 mitenkään. Nehän käyttää Chevroletin tuplaturbo-V6 koneita ja tiimin omistajan / osa-aikaisen kuskin Carpenterin isäpuoli eli aisurifaija on koko Indianapoliksen radan entinen omistaja Tony George. Että miettikääpä sitä kukin tahollaan, miten tuohon kuvioon mahtuu joku vanhojen Volvon osien trokari Turun maaseudun perukoilta.🙄

Hyvinhän siihen turkulaistrokari mahtuu mukaan kun kyse on satuolentojen asioista, joihin ei oikeaa rahaa kulu.

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

peris hei toi läskimake hahmo on tosi nolo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peris-hyvä, eikö olis jo aika keksiä jotain aikuiselle miehelle sopivampaa puuhaa kuin nuo mielikuvitusystävät? :)

Peris-höppänä luulee hahmojensa ja tarinoidensa olevan jotenkin uskottavia :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

peris hei toi läskimake hahmo on tosi nolo

On se parempi hahmo kuin eno-seksuaalinen ” bicky”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peris-höppänä luulee hahmojensa ja tarinoidensa olevan jotenkin uskottavia :-)

Ainoa mitä periksellä on, perheen korvike.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se parempi hahmo kuin eno-seksuaalinen ” bicky”

Taitaa peris hävetä vanhoja bicky-juttujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs itse olet saanut elämässäsi aikaan? Muutakin kuin toisille naureskelua? Vai siinäkö ne suurimmat saavutukset sitten onkin?

-palstahessu

• Anonyymi

Ostajaehdokas on kuulemma Darkkiksen puoliso Jussuf, joka haluaa muuttaa maalle alkeellisiin olosuhteisiin.

• Anonyymi

Ei pankki anna lainaa mielikuvitushahmoille

• Anonyymi

Autokorjaamot on lähes konkurssin partaalla turussa. Isäni mattofirma sen sijaan menestyy ja olen perimässä sen 5 vuoden sisällä. On meinaan miljoonaluokan yritys sitten.

• En mä ainakaan ole kuullut, että autokorjaamot olisivat mitenkään erityisessä ahdingossa, paitsi tokihan se Pansiontiellä tapahtunut iso tulipalo varmasti vaikutti kyseisessä kiinteistössä toimineisiin yrityksiin. Kyllä ainakin uudet autot on sellaisia, että korjaamoilla luulisi riittävän asiakkaita, mutta en ole tosiaan perehtynyt asiaan. Ja ehkä jotkut korjaamot hinnoittelevat itsensä vähän ulos. Viton suutinvian halusin korjauttaa hyvämaineisella korjaamolla, joka ei kylläkään mikään halpa keikka ollut, mutta monesti muuten jos omat työkalut, osaaminen tai viitseliäisyys ei riitä niin aina joku karvaranne tekee hommat paljon halvemmalla kuin suomalaiset isommat korjaamot, puhumattakaan merkkikorjaamoista.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En mä ainakaan ole kuullut, että autokorjaamot olisivat mitenkään erityisessä ahdingossa, paitsi tokihan se Pansiontiellä tapahtunut iso tulipalo varmasti vaikutti kyseisessä kiinteistössä toimineisiin yrityksiin. Kyllä ainakin uudet autot on sellaisia, että korjaamoilla luulisi riittävän asiakkaita, mutta en ole tosiaan perehtynyt asiaan. Ja ehkä jotkut korjaamot hinnoittelevat itsensä vähän ulos. Viton suutinvian halusin korjauttaa hyvämaineisella korjaamolla, joka ei kylläkään mikään halpa keikka ollut, mutta monesti muuten jos omat työkalut, osaaminen tai viitseliäisyys ei riitä niin aina joku karvaranne tekee hommat paljon halvemmalla kuin suomalaiset isommat korjaamot, puhumattakaan merkkikorjaamoista.

Uusia autoja korjautetaan kai enimmäkseen merkkihuollossa, niin ei pienemmillä autokorjaamoilla varmaan kovin hyvin mene. Eikä niitä uudempia autoja osaa niin moni enää korjatakaan, kun pitäisi olla joku koodarinörtti osatakseen korjata monia vikoja uusissa autoissa. Entisaikaan olikin helpompaa, kun kuka vaan jolla jakoavain pysyy kädessä, saattoi oppia korjaamaan autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusia autoja korjautetaan kai enimmäkseen merkkihuollossa, niin ei pienemmillä autokorjaamoilla varmaan kovin hyvin mene. Eikä niitä uudempia autoja osaa niin moni enää korjatakaan, kun pitäisi olla joku koodarinörtti osatakseen korjata monia vikoja uusissa autoissa. Entisaikaan olikin helpompaa, kun kuka vaan jolla jakoavain pysyy kädessä, saattoi oppia korjaamaan autoja.

Niinpä. Ennään ei nää härskihartiksisia hommissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe