Turkulainen 33-vuotias nuori mies vähän riehui

Anonyymi

34

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai siinä hermot menee, jos ulkopuoliset tulevat väliin ja estävät saamasta teinipillua

      • Anonyymi

        Myrkynvihreä Huume Hörhö taas liikkeellä, linnaan linnaan !


    • Anonyymi

      Alfa!

    • Anonyymi

      Miksi Turussa on poikkeuksellisen paljon väkivaltaisia ihmisiä?

      • Anonyymi

        Turkulaiset ovat mukavia eivätkä ollenkaan väkivaltaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulaiset ovat mukavia eivätkä ollenkaan väkivaltaisia.

        Mua on vedetty turpaan Turussa


    • Anonyymi

      Turkulaiset suuttuvat kun niitä ärsytetään. Uhkailihan se yksi palstalainenkin lyödä kirveellä päähän niitä, jotka sille vittuilivat.

      • Anonyymi

        Nuorena alkanut kaljuus on miehelle kova paikka


    • Anonyymi

      Ätmillä kilahtanut.

    • Anonyymi

      Ei tuo mikään nuori ole. Aikuinen mies.

      • Kyllähän 33-vuotiaalla miehellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. En mäkään ton ikäisenä Sarajeevossa osannut kuvitella, että vajaat 10 vuotta myöhemmin teen rehellistä duunia taksikuskina, pizzakokkina ja osallistun vuosittain mm. Daytona, Indy, Le Mans yms. arvokisoihin.

        Että ihan selvää ätmien ja incelien marinaa tuo, että 33-vuotias ei muka olisi enää nuori mies. Tosin jos koskaan (teini-iässä) ei ole saanut läheisyyttä ikäisiltään tytöiltä, niin voihan siinä heikompi kilahtaa. Ihme tyyppejä kyllä Turussa, mutta ei ainakaan mun tuttuja tietääkseni.


      • Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllähän 33-vuotiaalla miehellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. En mäkään ton ikäisenä Sarajeevossa osannut kuvitella, että vajaat 10 vuotta myöhemmin teen rehellistä duunia taksikuskina, pizzakokkina ja osallistun vuosittain mm. Daytona, Indy, Le Mans yms. arvokisoihin.

        Että ihan selvää ätmien ja incelien marinaa tuo, että 33-vuotias ei muka olisi enää nuori mies. Tosin jos koskaan (teini-iässä) ei ole saanut läheisyyttä ikäisiltään tytöiltä, niin voihan siinä heikompi kilahtaa. Ihme tyyppejä kyllä Turussa, mutta ei ainakaan mun tuttuja tietääkseni.

        Peris, sulla ei ole parhaita nuoruusvuosia koskaan 8D


      • Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllähän 33-vuotiaalla miehellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. En mäkään ton ikäisenä Sarajeevossa osannut kuvitella, että vajaat 10 vuotta myöhemmin teen rehellistä duunia taksikuskina, pizzakokkina ja osallistun vuosittain mm. Daytona, Indy, Le Mans yms. arvokisoihin.

        Että ihan selvää ätmien ja incelien marinaa tuo, että 33-vuotias ei muka olisi enää nuori mies. Tosin jos koskaan (teini-iässä) ei ole saanut läheisyyttä ikäisiltään tytöiltä, niin voihan siinä heikompi kilahtaa. Ihme tyyppejä kyllä Turussa, mutta ei ainakaan mun tuttuja tietääkseni.

        Kyllä sinun antti kannattaisi keskittyä esim kahden edellisen Daytonan voittajaan Denny Hamliniin.


      • Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllähän 33-vuotiaalla miehellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet vasta edessäpäin. En mäkään ton ikäisenä Sarajeevossa osannut kuvitella, että vajaat 10 vuotta myöhemmin teen rehellistä duunia taksikuskina, pizzakokkina ja osallistun vuosittain mm. Daytona, Indy, Le Mans yms. arvokisoihin.

        Että ihan selvää ätmien ja incelien marinaa tuo, että 33-vuotias ei muka olisi enää nuori mies. Tosin jos koskaan (teini-iässä) ei ole saanut läheisyyttä ikäisiltään tytöiltä, niin voihan siinä heikompi kilahtaa. Ihme tyyppejä kyllä Turussa, mutta ei ainakaan mun tuttuja tietääkseni.

        Näiden joidenkin kirjoittajien mukaan 30-vuotias nainen on vanha mummo ja se(kin) on selkeä virhearvio. Kenenkään ikä ei ole mielipidekysymys. Tällä tyylillä vaan provotaan ja kiusataan.


    • Anonyymi

      Tuossa sanotaan että jännämiehellä on tyttöystävä ollut. Eli naiset haluaa tuollaisia jännämiehiä ja kyllä tuokin vielä pillua saa. Taitaa nais poliisi olla kiimoissaan vielä ja haluaa panna tuollaista jännämiestä. NAisten ei pitäisi kiistää ettei naiset halua väkivaltaisia miehiä koska tuossakin kerrotaan että miehellä ollut tyttöystävä.

      • Vain muutamalla prosentilla miehistä ei ikinä ole tyttöystävää.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vain muutamalla prosentilla miehistä ei ikinä ole tyttöystävää.

        Aivan. Serkullakin oli yksi nuoruusvuosinaan. Sen jälkeen jätti koko touhun.


    • Anonyymi

      Kyseessä on Suomeen kotoutunut uusturkulainen.

      Rauhan uskonnon edustaja ja ilmeisen hieno mies.

      Tasa-arvo tai naisten oikeudet on silkkaa rasistista länsimaalaisten höpinää, joka ei kuulu monikulttuurisen yhteiskuntaan. Koitetaan nyt suvaita sivistyneesti.

      Ei tästä tapauksesta mitään tuomiota ainakaan pidä antaa. Tuo poliisikin voisi nyt tulla julkisuuteen muistuttamaan, kuinka monikulttuurisuus on rikkaus.

      Ja kyllähän poliiseillakin on avainnippu. Avaimia kun kilistelee, niin kyllä se tilanne siitä rauhoittuu, jos ihan valtava seksuaalinen hätätila asiakkaaseen iskee.

      • Anonyymi

        Aika turhaa nyt taas lätinäsi. Mies on saanut tuomionsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika turhaa nyt taas lätinäsi. Mies on saanut tuomionsa.

        Ja vielä: fiksu tyttö, kun jätti miehen ja keksi paeta Hesburgeriin turvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä: fiksu tyttö, kun jätti miehen ja keksi paeta Hesburgeriin turvaan.

        Mut oli kuitenkin seurustellut aiemmin tuon sekopään kanssa. Ei kovin fiksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut oli kuitenkin seurustellut aiemmin tuon sekopään kanssa. Ei kovin fiksua.

        Sekopäisyys ei näy ulospäin. Ei kovin fiksua ajatella sen näkyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäisyys ei näy ulospäin. Ei kovin fiksua ajatella sen näkyvän.

        Nii, tai ehkä se ei silloin vielä narkannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut oli kuitenkin seurustellut aiemmin tuon sekopään kanssa. Ei kovin fiksua.

        Teinit käy kuumana yli 30v miehiin.


    • Anonyymi

      Taas joku huumehörhö napinkäyttäjä.

    • Anonyymi

      Mies ilmeisesti luuli omistavansa teinitytön, vähän niinkuin auton.
      Huomatkaapa, että ätmit ja kiltit miehet eivät tuolla tavalla olisi käyttäytyneet.
      Riittää, kun nainen toteaa, että ei nyt, niin ätmi ja kiltti mies ymmärtää, että se on EI.

      • Anonyymi

        Niin, ei tosiaan ollut mikään kilttimies. Pähkähullu.


      • Anonyymi

        Nainen kuuluu korkkaajalleen


    • Anonyymi

      Jos mies olisi ollut kantasuomalainen niin se olisi mainittu heti ensimmäisellä rivillä.

      • Anonyymi

        Jep, kyllä noita kultturelleja Turussa on ihan liikaa ja ovat sitten uussuomalaisia pakolaisia tai vasta odottavat turvapaikka oikeutta. Totuus on se ett naiset ei enää ole turvassa täällä edes päiväaikaan julkisilla paikoillakaan. Kulttuuri on täysin muuttunut tänä päivänä; Turku on monikulttuurinen "miesten kaupunki" nykyään.

        Kantasuomalaisen nimi olisi taatusti tuotu julki, ja naispoliisin uhkauksesta ois vielä rapsahtanut tuomiota enemmän, sekä Hesen vuoropäällikön pahoinpitelystä ym. ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kyllä noita kultturelleja Turussa on ihan liikaa ja ovat sitten uussuomalaisia pakolaisia tai vasta odottavat turvapaikka oikeutta. Totuus on se ett naiset ei enää ole turvassa täällä edes päiväaikaan julkisilla paikoillakaan. Kulttuuri on täysin muuttunut tänä päivänä; Turku on monikulttuurinen "miesten kaupunki" nykyään.

        Kantasuomalaisen nimi olisi taatusti tuotu julki, ja naispoliisin uhkauksesta ois vielä rapsahtanut tuomiota enemmän, sekä Hesen vuoropäällikön pahoinpitelystä ym. ym.

        Korkkaajaksi ei enää kelpuuteta finninaama amisBmwjätkää.
        Vaatimukset kasvaa.


    • Anonyymi

      Ei nyt kovin nuori mies enää.

      • Anonyymi

        Sillä on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on vielä parhaat nuoruusvuodet edessä

        : )))))))))))))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe