Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai+peris+on+kutsuttu,+toivottavasti+pääsee+paikalle+:)
Itse+asiassa+meidän+Le+Mans+autokunta+oli+nimeltään+Thunderdick+Racing.+Ollaanhan+me+käyty+siellä+tutustumassa,+mutta+se+on+vähän+budjettikysymys+ajaako+nuori+herra+Royal+MotoGP:ssa+vai+panostammeko+näihin+merkittävämpiin+autokisoihin+kuten+Daytona,+Indycar,+Le+Mans+jne.+Aika+näyttää+😊
23.09.2019 21:09
No+sinänsä+ihan+ymmärrettävää+että+Penetratorsia+ei+oltu+mainittu+artikkelissa,+joka+käsitteli+rikollisia+jengejä+tai+jopa+järjestäytynyttä+rikollisuutta.+Mehän+ollaan+vain+moottoripyöräkerho+ja+meitä+yhdistää+harrastus+rassata+prätkiä.+Jos+joku+joskus+tyrii+jotain,+niin+se+on+sen+oma+asia+eikä+liity+kerhoon+mitenkään.
Bicky+on+ostanut+/+rakentanut+keulivan+Silveradonsa+ja+minä+hommannut+ajopaikan+Daytonaan,+Indyyn+yms.+ihan+vain+taksifirman+ja+mun+omistaman+rakennus/saneerausfirman+tuloilla+😊
Ja+mitähän+noihin+peris/mielikuvitusystävä/paattinen/sasikalju+kommenteihin+vastaisi+🙄+Mä+en+liity+perikseen+mitenkään,+hänellä+ei+mun+tietääkseni+ole+mitään+mielikuvitusystäviä+ja+DarkFearin+nähneenä+voin+sanoa+että+hänellä+on+tummahko,+tuuhea,+hulmuava,+melkein+olkapäille+ulottuva+tukka.
17.09.2019 22:18
Niin+eipä+periksellä+tosiaan+ole+mitään+mielikuvituskavereita+ainakaan+täällä+palstalla+kirjoittamassa.+Tolkun+mies+kaikin+puolin.+Tietty+jotkut+pihtiputaan+tai+takahikiän+hc-ätmit+vetävät+johtopäätöksen,+että+jos+mä+olen+ollut+vähemmän+aktiivinen+viime+päivinä+niin+se+muka+liittyisi+perikseen+jotenkin.+Se+on+toi+mun+vuorotyö,+naisjutut,+kerholla+vietetty+aika+jne.+mikä+on+pois+palstailusta.+Tämä+palsta+ei+ole+sentään+kaikkien,+kuten+vaikka+just+mun+ja+periksen,+ainoa+sisältö+elämässä.
Ja+hei+peris,+tsemppiä+sun+mutsille!+Se+on+rento+ja+avarakatseinen+tyyppi,+oli+kiva+silloin+toissa+kesänä+syödä+pizzaa+teidän+kanssa+samassa+pöydässä+:)
16.09.2019 23:06
Ihan+oikeassa+DarkFear+on,+että+en+mä+ole+kenenkään+mielikuvitusystävä+vaan+tavallinen+turkulainen+mies+joka+nyt+vaan+tuntee+periksen.+Ja+siinä+videossa+mä+ajan+JyystaXin+GMC-pikkubussia,+mutta+siihen+on+tosiaan+vaihdettu+mailimittarin+tilalle+Mersu+Sprintterin+mittaristo.+Ja+jos+siinä+heijastuksessa+näkyy+jotain+neonkeltaista,+niin+talvella+aamut+ja+illat+ovat+niin+pimeitä+että+pidin+huomioväristä+liiviä,+johon+on+tottakai+ommeltu+peniksen+muotoinen+heijastin+selkään+:)
14.09.2019 11:32
Onhan+periksen+lista+erittäinkin+tasokas+ja+osuva.+Poliitikot+joista+hän+pitää,+ovat+tolkun+ihmisiä+ja+ajattelevat+oman+maansa+parasta+kukin.+Ja+alemman+listan+poliitikot+ovat+just+tollasia+riistäjäkapitalisteja+tai+suvakkeja+jotka+eivät+ajattele+tavallisen+ihmisen+asioita+ollenkaan.
Ja+myös+noi+kilpa-autoilijat+käy+ihan+järkeen.+Kuka+jostain+harmaahiirulaisesta+Bottaksesta+tai+aisuri-Latvalasta+pitäisi,+kun+maailmalla+on+ihan+oikeita+supertähtiä+jotka+tietävät+mitä+haluavat+niin+radalla+kuin+sen+ulkopuolellakin.
25.08.2019 15:56
Tossa+se+nauttii+portviiniä+ja+John+olutta+Vakken+paikallisen+pubin+terdellä+ja+kuulin+kun+hän+sanoi+Johnille+että+he+lähtevät++Annesburgiin.+
Eli+ihan+väärän+huhun+kuulit+:))))))))))))))))))))))))))))))))))
19.08.2019 19:39
Viime+yönä+Suomen+aikaa+Indycarit+vähän+kolistelivat+Poconon+ovaaliradalla:+https://www.youtube.com/watch?v=saOCEVYMBQs&t=
Onneksi+ei+tullut+henkilövahinkoja,+viime+vuonnahan+oli+samankaltainen+tilanne+tuolla+radalla+ja+kanadalainen+Robert+Wickens+halvaantui+lantiosta+alaspäin.+Tai+tavallaan+kuntoutuu+vieläkin+onnettomuudesta,+kuulemma+jonkin+verran+on+toivoa+että+mies+kuntoutuisi+jotenkuten+tolpilleeen.
19.08.2019 19:34
Kieltämättä+vähän+samaa+näköä+Jorman+kanssa,+mutta+onhan+monella+ihmisellä+kaksoisolento.+Muistuttaahan+DarkFear:kin+ihan+selvästi+Andrea+Pirloa.
Peris+teki+ihan+oikein,+kun+käsittääkseni+hänelle+ihan+tyrkytettiin+pussya.+Joten+saipahan+kokemusta+ja+pääsipähän+kollektiivisesti+maksamaan+kalavelkoja+takaisin+eksilleen.
18.08.2019 22:18
Olet+sä+peris+kova+jätkä+👍+Muistan+kun+muutama+vuosi+sitten+juteltiin+Lidlin+pihalla+ja+toki+myös+tällä+palstalla+naisista+niin+toi+on+kyllä+pirun+hyvä+juttu+että+päästit+irti+siitä+tiukasta+neitsyys-vaatimuksesta.+Se+on+helpottanut+sun+saantijuttuja+valtavasti+ja+nimenomaan+nyt+sitä+lihaa+kannattaa+työstää+kun+sitä+on+tarjolla.+Ja+vaikka+toi+jäisi+tohon+yhteen+kertaan,+niin+oot+taas+pykälää+kokeneempi.+Hulluhan+seksiehdotuksista+kieltäytyisi.
14.08.2019 00:53
Mitä+otsikkoon+tulee+niin+IRL+oli+typerä+ja+epäonnistunut+vaihe+autourheilussa.
09.08.2019 11:19
Mitä+kaverini+peris+tossa+kertoi+eilen+illalla+Whatsapissa+niin+nykyään+laiska+seisontajarru+ilmeisesti+johtaa+hylkyyn+ja++myös+ajokieltoon+eli+punainen+tarra+tuulilasiin+ja+oksat+pois+🙈+Kiitti+vaan+Berneri!+
Ennen+sentään+oli+kuukausi+aikaa+korjata+vikoja+ja+silti+ajella+jos+lystää+🤦♂️
09.08.2019 01:33
Hyvin+sanottu,+Peris-dude!+
Tällaista+se+kohtelu+palstalla+on,+jos+satut+olemaan+vähänkään+onnistunut+naisjutuissa+ja+elämässä+noin+ylipäätään.+Ja+jos+satut+olemaan+turkulainen+niin+ajojahti+senkun+kiihtyy.
Mutta+tässä+on+ne+Indianapoliksen+OIKEAT+tulokset+https://aijaa.com/2i8ttU
Se+on+jännä+että+palstalla+nousee+aina+ihme+kulttimaineeseen+sellaiset+kuskit+jotka+karsiutuvat+kisasta+ulos+kun+on+ns.+bump+day.+Viime+vuonna+Rossi+ja+tänä+vuonna+Pagenaud.
25.06.2019 19:04
Jep+minähän+sen+voitin,+mutta+nyt+porukalla+menee+faktat+ja+fiktiot+sekaisin.+Viime+vuonna+Alex+Rossi+ei+suinkaan+ollut+neljäs,+vaan+mä+olin.
Tässä+viime+vuoden+tulokset:+https://aijaa.com/ICw5gq
Ja+tässä+tän+vuoden:++https://aijaa.com/2i8ttU
28.05.2019 21:39
Kuva+on+tosiaan+otettu+Impivaaran+Uimahallin+salilla+toissa+vuonna+:)+Siellä+on+varsin+rento+ja+suvaitsevainen+meininki+eikä+eläkeläismummot+enää+kavahda+ollenkaan+mun+ja+Bickyn+penislihasreenejä+kun+ovat+oppineet+tuntemaan+meidät+:)))))
28.05.2019 21:33
Kiitti+vinkistä+hei!+Tollanen+mela+sopisi+tosi+hyvin+vaikkapa+kasipätkä-Volvon+kojelaudalle+ja+ainahan+sitä+voi+kynäruiskulla+maalata+kunnon+tribaalikuviot+tuohon!+😊
28.05.2019 21:30
Kyllä+se+on+ihan+mun+oma+kuva+profiilissa.+Bicky+Royal+mies+otti+sen+kerran+kun+oltiin+salilla+reenaamassa.+Toi+on+kuitenkin+ihan+asiallinen+kuva,+en+viitsinyt+laittaa+kuvaa+missä+bodaan+penislihaksia+kun+se+saattaisi+olla+sääntöjen+vastainen+:))))
Ja+ihan+hyvin+mä+mahduin+Indycar-autoon,+tosin+insinöörit+sanoivat+että+olisin+pystynyt+ajamaan+vieläkin+parempia+kierroksia+jos+auto+ja+kuski+-yhdistelmä+olisi+ollut+muutaman+kilon+kevyempi.
28.05.2019 15:02
Kyllä+se+olin+minä+ketä+ylitti+maalilinjan+ekana+ihan+kuten+tuosta+videosta+näkee.+Ja+jos+joku+höpönassu+luulee+että+se+ei+muka+ole+tv-lähetyksestä+kuvattu+video,+niin+mitäs+sanotte+näistä+kisan+OIKEISTA+tuloksista:+https://aijaa.com/2i8ttU
28.05.2019 14:59
En+tiedä+mitä+ulkomaisten+höpöhöpö-sivustojen+linkkejä+tänne+on+postattu.+Ei+niitä+kannata+avata+ettei+tule+viruksia+tai+vakoiluohjelmia+koneeseen.
Tässä+on+ne+kisan+oikeat+viralliset+tulokset:+https://aijaa.com/2i8ttU
Että+kyllä+se+#69+Chevy+sponsored+by+P234+Genuine+Volvo+Parts+ylitti+maalilinjan+ekana!+😊
28.05.2019 14:55
Eikös+John+Marston+pistänyt+Dutchin+kylmäksi+RDR+ykkösessä.+Ja+muutenkin+kun+kyse+on+fiktiohahmosta,+niin+väliäkö+sillä+🙄
Eikä+tollanen+ole+muuten+yhtään+reilua+arvostella+toisen+painoa.+
#bodypositive
#kehopositiivisuus
#curvy
#älämahdumuottiin
🤣
15.05.2019 11:50
Meillä+kävi+alunperin+pieni+kämmi+ja+aivopieru+kun+laitoimme+pääsponsorin+mainostekstit+suomeksi.+Eihän+suuressa+maailmassa+kukaan+tajunnut+siitä+mitään.+Noh,+tollasia+bugeja+voi+sattua+kenelle+tahansa+ja+asia+on+nyt+korjattu+vaihtamalla+englanninkieliset+mainostarrat.+Eihän+me+nyt+kuitenkaan+olla+mitään+härmäläisiä+juntteja,+vaan+halutaan+profiloitua+kansainvälisinä+toimijoina.+
http://aijaa.com/yZXeGd
http://aijaa.com/HQCkLB
15.05.2019 11:47
8 / 17