Uutisissa unohdettu

Anonyymi

Mainita Penetrators MC:stä. Huomasin eräs päivä lehdessä juttua noista Suomessa toimivista moottoripyöräjengeistä, niin ihmettelin kovasti sitä lukiessa, kun palstallakin tunnetuksi tullutta Penetrators MC:tä ei mainittu koko jutussa ollenkaan.

Penetrators MC:llä kuitenkin on heidän presidentin mukaan Suomessa kerhotilat Turun lisäksi ainakin mm. Lahdessa ja Ulvilassa. Silti noissa lehtijutuissa ei vaan ollut mainittu Lahden tai Turun liivijengeistä ollenkaan Penetrators MC:tä.

Aikamoinen unohdus sitten käynyt monissakin uutislähteissä.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/tallaisia-ovat-suomen-suurimmat-moottoripyorajengit-ainakin-kolmella-on-toimintaa-tampereella-200444890

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei periksen mielikuvitusystävät kiinnosta kuin yhtä harvahiuksista koko Suomessa.

• Anonyymi

Kyseisellä henkilö lienee sasi-tyyppinen 20 sentin jakaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseisellä henkilö lienee sasi-tyyppinen 20 sentin jakaus.

20 sentin jakaus 🤔 Kyseessä on sitten varmaan DarkFear.

• Anonyymi

Penetraattorit ja muut perisspäämit olivat parempia silloin kun niillä kettuiltiin DarkFearille.

• Anonyymi

Media varmaan haluaa keskittyä todellisiin moottoripyöräjengeihin.

• Anonyymi

Samaa luulen ja siksi nämä tällä palstalla esiintyvät sadut eivät kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa luulen ja siksi nämä tällä palstalla esiintyvät sadut eivät kiinnosta.

Mitkä ihmeen palstasadut? Luulisi nyt median kirjoittavan kaikista todellisista moottoripyöräjengeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen palstasadut? Luulisi nyt median kirjoittavan kaikista todellisista moottoripyöräjengeistä.

Sori darkkis, mutta juurikin todellisista ja siksi paattisen pojan satuilut eivät pääse lehtien palstoille :-)

Sarita ja Eki

• Anonyymi

Hyvä, että ylläpito poistaa välittömästi kaikki darkin mökellykset. Itse aloituskin joutaisi mennä.

• Anonyymi

Kiitokset ylläpidolle 👍🏼 Dark näyttää olevan bannissa taas, mutta IP-banni tarvittaisiin sasille vielä.

• Anonyymi

Tasokasta keskustelua tässä ketjussa vaikka aloitus on ääliömäistä darkkismia.

• Anonyymi

Bannia taas pukannut deeäffälle;)

• Anonyymi

Kovasti ihmetyttää että miksi DF:lle sitä bannia aina annetaan, vaikka hän ei koskaan edes kirjoita täällä mitään toisia loukkaavaa tai vihamielisiä kirjoituksia.

• Anonyymi

Kaikki nämä lehdet saa tietonsa STT:ltä. Ilmeisesti Suomen tietotoimistolle on sattunut pienoinen kömmähdys ja Penetrators MC on unohtunut listalta. Se selittänee tämän virheellisen uutisoinnin.

• Anonyymi

Paattisen STT ilmestyy vain tällä palstalla;)

Stt on muuten menettänyt merkittävästi asemaansa, esimYLE ei enää osta uutisia sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paattisen STT ilmestyy vain tällä palstalla;)

Stt on muuten menettänyt merkittävästi asemaansa, esimYLE ei enää osta uutisia sieltä.

Mikä ihmeen Paattisten STT? En ole moisesta uutistoimistosta kuullutkaan.

• Anonyymi

Unohdit Fina tabletit.

• No sinänsä ihan ymmärrettävää että Penetratorsia ei oltu mainittu artikkelissa, joka käsitteli rikollisia jengejä tai jopa järjestäytynyttä rikollisuutta. Mehän ollaan vain moottoripyöräkerho ja meitä yhdistää harrastus rassata prätkiä. Jos joku joskus tyrii jotain, niin se on sen oma asia eikä liity kerhoon mitenkään.

Bicky on ostanut / rakentanut keulivan Silveradonsa ja minä hommannut ajopaikan Daytonaan, Indyyn yms. ihan vain taksifirman ja mun omistaman rakennus/saneerausfirman tuloilla 😊

Ja mitähän noihin peris/mielikuvitusystävä/paattinen/sasikalju kommenteihin vastaisi 🙄 Mä en liity perikseen mitenkään, hänellä ei mun tietääkseni ole mitään mielikuvitusystäviä ja DarkFearin nähneenä voin sanoa että hänellä on tummahko, tuuhea, hulmuava, melkein olkapäille ulottuva tukka.

• Anonyymi

Hyvää yötä peris, aika mennä nukkumaan että jaksat romukauppaa huomennakin :)

• Anonyymi

Juu hulmuaa ylikin olkapäiden kuten Juicella.

• Anonyymi

Eikös peris sun firma sponssaa mitään? Kun oot joskus kertonut jopa 120 euroa päivässä tienanneesi 😂

• Anonyymi

Onneksi tuo läski-make porari ei ole todellinen henkilö, sillä hän ei mahtuisi edes Viton ohjaamoon saati kilpa-auton :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tuo läski-make porari ei ole todellinen henkilö, sillä hän ei mahtuisi edes Viton ohjaamoon saati kilpa-auton :D

Kummasti siinä vaan näkyy miehestä kuva olevan ja vielä ihan todellinen sellainen. Että pakko se on sunkin todeksi uskoa, kun siinä oikea mies kuvassa on.

Toyota Hiaceen Make sopii ainakin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Ei kai toi profiilikuvan mies ole Bull Mentula? Eikä siinä Peris varmasti ole mitään kuvia kenenkään profiiliin laittanut, sillä eiköhän jokainen laita ne omat kuvansa tänne ihan itse.

Pääskyvuoren Jormalla ja Bicky Royal-miehellä onneksi on myös omat hyvät kuvat heidän profiileissa, niin ei tarvitse heitä suinkaan Perikseen olla yhdistämässä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei kai toi profiilikuvan mies ole Bull Mentula? Eikä siinä Peris varmasti ole mitään kuvia kenenkään profiiliin laittanut, sillä eiköhän jokainen laita ne omat kuvansa tänne ihan itse.

Pääskyvuoren Jormalla ja Bicky Royal-miehellä onneksi on myös omat hyvät kuvat heidän profiileissa, niin ei tarvitse heitä suinkaan Perikseen olla yhdistämässä.

mentula se o, ”jormalla” o kuollut kilpa autoilija earnhard ja ”bickyllä” se näyttelijä djalili

• Anonyymi kirjoitti:

mentula se o, ”jormalla” o kuollut kilpa autoilija earnhard ja ”bickyllä” se näyttelijä djalili

Ei kai nyt sentään Peris laittaisi mitään toisen henkilön kuvia johonkin feikkiprofiileihin. Vaikea olisi Periksestä tollaista uskoa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei kai nyt sentään Peris laittaisi mitään toisen henkilön kuvia johonkin feikkiprofiileihin. Vaikea olisi Periksestä tollaista uskoa.

Helppo uskoa, onhan peris itsekin kertonut niin tehneensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Helppo uskoa, onhan peris itsekin kertonut niin tehneensä.

Eipä ole kyllä tollaista Peris kertonut. On sen sijaan kertonut siitä, että kuinka hänen nimissä on kirjoiteltu täällä vääriä tietoja jonkun feikkiprofiilin nimissä.

Sen sijaan omalla tunnuksellaan Peris on kertonut nähneensä mm. Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kuten myös kertoi siitä, että Pääskyvuoren Jorma kävi ostamassa häneltä niitä auton varaosia siihen Kasipätkän Volvoon:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siinä Bicky Royal-miehen Volvossa onkin muuten hauska rekisterinumero, kun sen rekkari onkin se NAI-247:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sen Peris on myös kertonut ihan itse omin silmin Turussa usein ajossa nähneensä.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu hulmuaa ylikin olkapäiden kuten Juicella.

Ole sä itse joku juice-tukka vaan, kun oot varmasti joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, kuten kaikki muutkin tämän palstan ahdasmielisey persujuntit ovat.

Mulla ainakin itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään persuja äänestävä juntti.

• Anonyymi

Miks tää sama aloitus on täällä × 100?

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe