Uutisissa unohdettu

Anonyymi

Mainita Penetrators MC:stä. Huomasin eräs päivä lehdessä juttua noista Suomessa toimivista moottoripyöräjengeistä, niin ihmettelin kovasti sitä lukiessa, kun palstallakin tunnetuksi tullutta Penetrators MC:tä ei mainittu koko jutussa ollenkaan.

Penetrators MC:llä kuitenkin on heidän presidentin mukaan Suomessa kerhotilat Turun lisäksi ainakin mm. Lahdessa ja Ulvilassa. Silti noissa lehtijutuissa ei vaan ollut mainittu Lahden tai Turun liivijengeistä ollenkaan Penetrators MC:tä.

Aikamoinen unohdus sitten käynyt monissakin uutislähteissä.

https://www.aamulehti.fi/uutiset/tallaisia-ovat-suomen-suurimmat-moottoripyorajengit-ainakin-kolmella-on-toimintaa-tampereella-200444890

32

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei periksen mielikuvitusystävät kiinnosta kuin yhtä harvahiuksista koko Suomessa.

      • Anonyymi

        Kyseisellä henkilö lienee sasi-tyyppinen 20 sentin jakaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseisellä henkilö lienee sasi-tyyppinen 20 sentin jakaus.

        20 sentin jakaus 🤔 Kyseessä on sitten varmaan DarkFear.


    • Anonyymi

      Penetraattorit ja muut perisspäämit olivat parempia silloin kun niillä kettuiltiin DarkFearille.

    • Anonyymi

      Media varmaan haluaa keskittyä todellisiin moottoripyöräjengeihin.

      • Anonyymi

        Samaa luulen ja siksi nämä tällä palstalla esiintyvät sadut eivät kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa luulen ja siksi nämä tällä palstalla esiintyvät sadut eivät kiinnosta.

        Mitkä ihmeen palstasadut? Luulisi nyt median kirjoittavan kaikista todellisista moottoripyöräjengeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ihmeen palstasadut? Luulisi nyt median kirjoittavan kaikista todellisista moottoripyöräjengeistä.

        Sori darkkis, mutta juurikin todellisista ja siksi paattisen pojan satuilut eivät pääse lehtien palstoille :-)

        Sarita ja Eki


    • Anonyymi

      Hyvä, että ylläpito poistaa välittömästi kaikki darkin mökellykset. Itse aloituskin joutaisi mennä.

      • Anonyymi

        Kiitokset ylläpidolle 👍🏼 Dark näyttää olevan bannissa taas, mutta IP-banni tarvittaisiin sasille vielä.


    • Anonyymi

      Tasokasta keskustelua tässä ketjussa vaikka aloitus on ääliömäistä darkkismia.

    • Anonyymi

      Bannia taas pukannut deeäffälle;)

      • Anonyymi

        Kovasti ihmetyttää että miksi DF:lle sitä bannia aina annetaan, vaikka hän ei koskaan edes kirjoita täällä mitään toisia loukkaavaa tai vihamielisiä kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Kaikki nämä lehdet saa tietonsa STT:ltä. Ilmeisesti Suomen tietotoimistolle on sattunut pienoinen kömmähdys ja Penetrators MC on unohtunut listalta. Se selittänee tämän virheellisen uutisoinnin.

      • Anonyymi

        Paattisen STT ilmestyy vain tällä palstalla;)

        Stt on muuten menettänyt merkittävästi asemaansa, esimYLE ei enää osta uutisia sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paattisen STT ilmestyy vain tällä palstalla;)

        Stt on muuten menettänyt merkittävästi asemaansa, esimYLE ei enää osta uutisia sieltä.

        Mikä ihmeen Paattisten STT? En ole moisesta uutistoimistosta kuullutkaan.


    • Anonyymi

      Unohdit Fina tabletit.

    • No sinänsä ihan ymmärrettävää että Penetratorsia ei oltu mainittu artikkelissa, joka käsitteli rikollisia jengejä tai jopa järjestäytynyttä rikollisuutta. Mehän ollaan vain moottoripyöräkerho ja meitä yhdistää harrastus rassata prätkiä. Jos joku joskus tyrii jotain, niin se on sen oma asia eikä liity kerhoon mitenkään.

      Bicky on ostanut / rakentanut keulivan Silveradonsa ja minä hommannut ajopaikan Daytonaan, Indyyn yms. ihan vain taksifirman ja mun omistaman rakennus/saneerausfirman tuloilla 😊

      Ja mitähän noihin peris/mielikuvitusystävä/paattinen/sasikalju kommenteihin vastaisi 🙄 Mä en liity perikseen mitenkään, hänellä ei mun tietääkseni ole mitään mielikuvitusystäviä ja DarkFearin nähneenä voin sanoa että hänellä on tummahko, tuuhea, hulmuava, melkein olkapäille ulottuva tukka.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä peris, aika mennä nukkumaan että jaksat romukauppaa huomennakin :)


      • Anonyymi

        Juu hulmuaa ylikin olkapäiden kuten Juicella.


      • Anonyymi

        Eikös peris sun firma sponssaa mitään? Kun oot joskus kertonut jopa 120 euroa päivässä tienanneesi 😂


      • Anonyymi

        Onneksi tuo läski-make porari ei ole todellinen henkilö, sillä hän ei mahtuisi edes Viton ohjaamoon saati kilpa-auton :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuo läski-make porari ei ole todellinen henkilö, sillä hän ei mahtuisi edes Viton ohjaamoon saati kilpa-auton :D

        Kummasti siinä vaan näkyy miehestä kuva olevan ja vielä ihan todellinen sellainen. Että pakko se on sunkin todeksi uskoa, kun siinä oikea mies kuvassa on.

        Toyota Hiaceen Make sopii ainakin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Ei kai toi profiilikuvan mies ole Bull Mentula? Eikä siinä Peris varmasti ole mitään kuvia kenenkään profiiliin laittanut, sillä eiköhän jokainen laita ne omat kuvansa tänne ihan itse.

        Pääskyvuoren Jormalla ja Bicky Royal-miehellä onneksi on myös omat hyvät kuvat heidän profiileissa, niin ei tarvitse heitä suinkaan Perikseen olla yhdistämässä.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kai toi profiilikuvan mies ole Bull Mentula? Eikä siinä Peris varmasti ole mitään kuvia kenenkään profiiliin laittanut, sillä eiköhän jokainen laita ne omat kuvansa tänne ihan itse.

        Pääskyvuoren Jormalla ja Bicky Royal-miehellä onneksi on myös omat hyvät kuvat heidän profiileissa, niin ei tarvitse heitä suinkaan Perikseen olla yhdistämässä.

        mentula se o, ”jormalla” o kuollut kilpa autoilija earnhard ja ”bickyllä” se näyttelijä djalili


      • Anonyymi kirjoitti:

        mentula se o, ”jormalla” o kuollut kilpa autoilija earnhard ja ”bickyllä” se näyttelijä djalili

        Ei kai nyt sentään Peris laittaisi mitään toisen henkilön kuvia johonkin feikkiprofiileihin. Vaikea olisi Periksestä tollaista uskoa.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Ei kai nyt sentään Peris laittaisi mitään toisen henkilön kuvia johonkin feikkiprofiileihin. Vaikea olisi Periksestä tollaista uskoa.

        Helppo uskoa, onhan peris itsekin kertonut niin tehneensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppo uskoa, onhan peris itsekin kertonut niin tehneensä.

        Eipä ole kyllä tollaista Peris kertonut. On sen sijaan kertonut siitä, että kuinka hänen nimissä on kirjoiteltu täällä vääriä tietoja jonkun feikkiprofiilin nimissä.

        Sen sijaan omalla tunnuksellaan Peris on kertonut nähneensä mm. Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kuten myös kertoi siitä, että Pääskyvuoren Jorma kävi ostamassa häneltä niitä auton varaosia siihen Kasipätkän Volvoon:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Siinä Bicky Royal-miehen Volvossa onkin muuten hauska rekisterinumero, kun sen rekkari onkin se NAI-247:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sen Peris on myös kertonut ihan itse omin silmin Turussa usein ajossa nähneensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu hulmuaa ylikin olkapäiden kuten Juicella.

        Ole sä itse joku juice-tukka vaan, kun oot varmasti joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, kuten kaikki muutkin tämän palstan ahdasmielisey persujuntit ovat.

        Mulla ainakin itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään persuja äänestävä juntti.


    • Anonyymi

      Miks tää sama aloitus on täällä × 100?

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe