P234: Tapasin tänään tän naisen ketä olen viime aikoina tavannut

Näimme hänen luonaan, mutta emme olleet tositoimissa kun hänellä on ilmeisesti jokin hormonaalinen juttu minkä vuosi hänen menkat ovat pitkittyneet. En nyt viitsi täällä avautua hänen terveydentilastaan sen yksityiskohtaisemmin.

Mitäs me. Joimme kahvia, kattelimme telkkaria, pussailimme ja halimme 🤗 Tämä kuvio on ihan ok myös hänen tyttöystävälleen eikä mulle ole ongelmaa jakaa naista toisen naisen kanssa kun eipä tässä mitään kirkkoa olla varaamassa.

Hetki sitten nainen laittoi viestiä, että olin kuulemma onnistunut tekemään fritsun hänen kaulaansa vaikka käyttäydyin kuulemma "hellästi". Puhui myös jotain BDSM-henkisiä juttuja ja toivoi jatkossa mustelmia. Sanoin että mulle ei ole mikään ongelma antaa kämmentä pyllylle, mutta tällaisella metoo-aikakaudella olen ainakin alkuun hieman varovainen uusien tuttavuuksien kanssa.

Nainen suhtautuu muhun jotenkin jännästi ja ristiriitaisesti. Hän kuvailee mua "erilaiseksi" ja söpöksi ja siitä on tullut jonkinlainen inside-läppä että hän katsoo mua silmiin kuin koiranpentua. Silti hän toivoo että mies vie ja nainen vikisee. Mä korostin omaa miehekkyytäni kertomalla että jokin aika sitten eräällä kaverillani oli treffit hänen luonaan ja hän oli leiponut vadelmamuffinsseja joista tämä hänen nainen oli kuulemma tykännyt, mutta heillä ei ollut sen läheisempää kontaktia 🤣 Nainen ei voinut pidätellä naurua kun tajusi että jos mä olen hieman hillitty ja mulla on söpöt hymykuopat, niin on olemassa vielä kertaluokkaa kiltempiä ja kunnollisempia miehiä 😂

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etköhän säkin sen vaimon löydä jos sellaisen haluat, mutta sitä etsiessä voi aina pitää kivaa 👍

Toi on muuten hyvä taktiikka että mustamaalaat kilpailijoita. Jos sun kaveri on yrittänyt tehdä vaikutuksen leipomisillaan niin ei tsiisus 🙈 Eiköhän toi sun Hiace toimi ihan hyvänä käyntikorttina sun tapauksessa. Enpä tiedä millaisia miehiä tää nainen on käyttänyt verrokkina jos katsoo sua kuin koiranpentua, mutta sä olet kuitenkin äijä 😎👍

• Anonyymi

harmillista peris ettet pysty irrottautumaan noista mielikuvitustyypeistäsi.

• Anonyymi

Peris nyt on komea top10 mies joka juo kaljaa ja viinaa ja kaataa jopa lespoja

• Anonyymi

Niin ja aiemmin on esiintynyt täällä jonain ätminä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja aiemmin on esiintynyt täällä jonain ätminä.

KilttiMies89

En ollut humalassa kun näimme. Ihan ekalla kerralla kun näimme mun luona, join välillä pari olutta. Ja näiden kertojen välillä näimme julkisella paikalla enkä ymmärrettävästi ollut silloin huppelissa.

Ja sehän nyt menee niin että atm=atm=atm eli mä en ole koskaan mikään ätmi ollutkaan kun olen viimeisen 13kk aikana ollut kuitenkin 5 naisen kanssa. Lista olisi paljon pidempi, mutta kun oli aiemmin ongelmia korvien välissä niin minkäs teet. Mutta mulla on nyt ne parhaat nuoruusvuodet meneillään. 😎

• peris234 kirjoitti:

En ollut humalassa kun näimme. Ihan ekalla kerralla kun näimme mun luona, join välillä pari olutta. Ja näiden kertojen välillä näimme julkisella paikalla enkä ymmärrettävästi ollut silloin huppelissa.

Ja sehän nyt menee niin että atm=atm=atm eli mä en ole koskaan mikään ätmi ollutkaan kun olen viimeisen 13kk aikana ollut kuitenkin 5 naisen kanssa. Lista olisi paljon pidempi, mutta kun oli aiemmin ongelmia korvien välissä niin minkäs teet. Mutta mulla on nyt ne parhaat nuoruusvuodet meneillään. 😎

Niin ethän sä ole koskaan mikään varsinainen ätmi ollutkaan, kun oot kuitenkin ollut ainakin mun tietääkseni varsin hyvin elämässä kiinni. Et ole mitenkään luovuttanut ja ottanut tollaista oikeiden ätmien asennetta, jonka mukaan sitä ei töitäkään kannattaisi elämässä tehdä, jos siitä ei sitä naista ole palkintona.

Mutta hyvä juttu, kun sulla menee nykyään paremmin. Mikäs siinä on ollessa, kun on ne parhaat nuoruusvuodet kukoistaa ja Hiacekin hyvin kulkee:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Niin ethän sä ole koskaan mikään varsinainen ätmi ollutkaan, kun oot kuitenkin ollut ainakin mun tietääkseni varsin hyvin elämässä kiinni. Et ole mitenkään luovuttanut ja ottanut tollaista oikeiden ätmien asennetta, jonka mukaan sitä ei töitäkään kannattaisi elämässä tehdä, jos siitä ei sitä naista ole palkintona.

Mutta hyvä juttu, kun sulla menee nykyään paremmin. Mikäs siinä on ollessa, kun on ne parhaat nuoruusvuodet kukoistaa ja Hiacekin hyvin kulkee:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jep mutta täytyy myöntää että muutama vuosi sitten olin paljojn katkerampi ja negatiivisempi ihminen, mutta koitin irroittautua siitä ätmilahkosta parhaani mukaan. Jossain ketjussa mikä ilmeisesti on näköjään poistettu, sivuttiin mun lääkitystä, niin mun tapauksessa se Lyrica on auttanut ainakin henkisesti. Enkä halua kuulostaa julmalta, mutta yksin asuessa sitä on matalampi kynnys tutustua uusiiin ihmisiiin kuin se että joutuu raportoimaan äidilleen kaikki menonsa.

• Anonyymi

Hahah voi ...tti näitä tarinoita:’D

• Anonyymi

Ennen luulin et asiat on hyvin mut tuo selostukses näytti että asiat onkit onkin huonosti.

• En nyt ihan ymmärrä miksi joku kutsuu tätä joksikin tarinaksi tai miksi jonkun mielestä asiat on huonosti. Kirjoitin tässä aloituksessa täyttä totta kuten tapanani yleensä on.

Jos olisin joku satuilija, niin eiköhän me silloin oltaisi oltu täysissä tositoimissa eikä katteltu Simpsoneita tai Wheeler Dealeria vierekkäin kahvia hörppien ja kissaa silitellen 🙄

Päätin nyt kertoa eilisillan tapahtumista palstalle, mutta taisi olla taas arka pala joillekin. Toistan sen saman mitä ennenkin, että jos kerran itse peris saa naisseuraa niin se ei ole mahdottomuus kenellekään.

No pääasia että tiedän itse missä mennään.

• On se näköjään sitten arka juttu monille noille palstan ätmeille, jos sitä jotkut pystyvät muuttamaan elämäänsä ja menemään siinä elämässä eteenpäin, eivätkä vaan jämähdä noiden ätmien tavoin niihin tämän palstan iänikuisiin ja samoihin juttuihin.

• DarkFear kirjoitti:

On se näköjään sitten arka juttu monille noille palstan ätmeille, jos sitä jotkut pystyvät muuttamaan elämäänsä ja menemään siinä elämässä eteenpäin, eivätkä vaan jämähdä noiden ätmien tavoin niihin tämän palstan iänikuisiin ja samoihin juttuihin.

Niin jos joku haluaa väittää mun kertoman kokemuksen joksikin keksityksi tarinaksi niin aivan sama mulle. Jos siitä tulee lohdullinen olo niin sitten tulee.

Ja kuten sanoinkin niin ei tässä olla mitään kirkkoa varaamassa ja varmaan lähiaikoina tapaan yhden sinkkunaisen ekaa kertaa joka on ehkä enemmän mun tyyppiä pidemmän päälle ajatellen. Se on ollut alusta asti selvää että pidämme hauskaa sitä oikeaa etsiessä. Mutta tulemme hyvin juttuun myös vaatteet päällä, joten varmasti olemme vähintään ystäviä jatkossakin.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niin jos joku haluaa väittää mun kertoman kokemuksen joksikin keksityksi tarinaksi niin aivan sama mulle. Jos siitä tulee lohdullinen olo niin sitten tulee.

Ja kuten sanoinkin niin ei tässä olla mitään kirkkoa varaamassa ja varmaan lähiaikoina tapaan yhden sinkkunaisen ekaa kertaa joka on ehkä enemmän mun tyyppiä pidemmän päälle ajatellen. Se on ollut alusta asti selvää että pidämme hauskaa sitä oikeaa etsiessä. Mutta tulemme hyvin juttuun myös vaatteet päällä, joten varmasti olemme vähintään ystäviä jatkossakin.

Miten juttuihisi voisi uskoa kun vuosikaudet olet trollanut palstaa feikkiprofiileillasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten juttuihisi voisi uskoa kun vuosikaudet olet trollanut palstaa feikkiprofiileillasi?

No jos muutama vuosi sitten trollasin tällä typerällä suomityttö24v nimimerkillä, niin ei kai sen pitäisi enää vaikuttaa mun nykyisiin kirjoituksiin. 🙄

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

No jos muutama vuosi sitten trollasin tällä typerällä suomityttö24v nimimerkillä, niin ei kai sen pitäisi enää vaikuttaa mun nykyisiin kirjoituksiin. 🙄

Sun pitäisi lääkärille kertoa ettet pysty irrottautumaan luomastasi rinnakkaistodellisuudesta, jossa maket, timpat ja bickyt seikkailevat.

• Anonyymi

Miten nainen voi katsoa miestä kuin koiranpentua jos tämän katse on samanlainen kuin Ott Tänakilla???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241