marsunkiillottaja

Keski-ikäinen miekkonen joka työskentelee marsuvarikolla. Huuhaajutut ovat yksi minun ja paremman puoliskoni Knark5:n harrastuksista.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia55 aloitusta · 1431 kommenttia
- Tarkoitat varmaan tätä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tapani_Koivuniemen_uskonlahko - "Olen tätä samaa kysynyt johtavilta evoluutiobiologeilta ympäri maailmaa."
Unissasi.
Vehnä. - Tietääkö Hollolan kunnan päättävä elimistö millaista totuutta julistat?
- Ikävää että sinun pitää puhua peetä pitääksesi maailmasi pystyssä.
- Mutta onhan sekin jotain, että jyrbä pystyy kirjoittamaan noinkin pitkän litanian sortumatta hehettelemään.
- Eeva on luotu Aatamin penisluusta.
- Tuotahan te jaksatte hokea. Olisi aika oppia että Stalin oli ensisijaisesti vainoharhainen ja vallanhimoinen.
- Aloittajan laumassa ei ilmeisesti osata tehdä heittokeihästä eikä käyttää tulta...
- "Evoluutioteoria on valhetta ja sitä ohjaa ja ruokkii ateistinen maailmankatsomus."
Eikös Darwin tällä kertaa ollutkaan harras uskovainen? - Lakkaa jyrbä inisemästä ja perusta valtakunnallinen eheytyskeskus. Katsotaan sitten miten metodisi toimivat, hehe.
- "Vai syntyykö yhtäkkiä jokin uusi ihmislaji jolla on kolme jalkaa???"
Pohjois-Koreassa on jo syntynyt sellainen, iäti eläköön Suuri Johtaja, mutta se on salassapidettävää tietoa. - Markin anti on toistella itselleen, että ilman häntä maailmankaikkeutta ei olisi olemassa. Ilmeisesti hän vakuuttuu asiasta vasta kun hokee sitä kaikille muillekin.
- Näinpä. Fiksu alakoululainen ymmärtää luonnosta enemmän kuin sata uskovaista aikuista yhteensä.
- Tuota kannattanee kysyä Desmond Morrisilta.
- Kokeile itse niin huomaat.
- Niin, sinähän ne homouden ilmenemismuodot tunnet.
- Allekirjoitin.
- Raamatusta löytyy paljon perusteita ateismille.
- "Turboahdinvertauksesi ei toimi. Jumala on antanut eri lajeille eri ominaisuuksia ja samoja ominaisuuksia sen mukaan mikä on ollut hyvää ja tarpeellista. Varmasti ihminen voi laittaa turboahtimen vaikka ruohonleikkuriin, mutta se ei tarkoita mitään. Jumalan luomistyöstä ei sellaista kummallisuutta voi löytyä, koska se ei olisi järkevää ja hyvää työtä."
"Jumalan kaikkivoipaisuus ei tarkoita sitä että Jumala tekisi kaikkea mahdollista. Jumala on Hyvä Jumala ja toimii sen mukaisesti."
Sinun Jumalasi ei ole kaikkivoipa: hän ei tee mitään sellaista mistä sinä et pidä tai mitä sinä et itse olisi hoksannut ajatella. - Mistähän Sanford sai potkut? Wikipedia ei sitä mainitse. Se kylläkin kertoo, että Sanford on välivaiheiden kautta rappeutunut ateistista nuoren maan kreationistiksi; tuleekohan hänestä seuraavaksi litteän Maan kannattaja?
https://en.wikipedia.org/wiki/John_C._Sanford
Jos ryhtyy tieteen piirissä väittämään, että Maan ikä on alle 100.000 vuotta, joutaa saadakin potkut.