Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
iida.pupu
profiilit
iida.pupu
iida.pupu
Vapaa kuvaus
💄👠👜👙👗💅😊🙊🍌🥑🍏🍇🥞🍕🍦🍱🛴📚
Aloituksia
1
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😨EEEIIIIII!+Mä+häpeen+niiiiin+hirveesti+miten+mä+tollasen+möläytyksen+päästin+eilen!!+😣+Tietenki+haluun+tutustuu,+mutta+piti+mun+nyt+tuollassii+heti+ehdotella,+mä+mokaan+aina+ja+pilaan+kaiken+😖+Olen+kiltti+tyttö+oikeesti!
18.05.2018 19:05
Nythä+mä+tajusin+että+sä+oot+varmaan+se+rakkaus+mistä+ennustaja+puhui,+kun+se+sano+mulle+että+rakkaus+oottaa+mua+yllättävässä+paikassa!+Ihanaaaa!!!+Oot+niin+komea+ja+tyylikäs+että+sun+kanssa+kehtaa+lähtee+uimarannalle?+Tykkäätkö+pelata+rantalentistä?+apuaa+mitä+mä+laitan+päälleni!+ai+niin+bikinit+tietty+ja+sellaset+farkkusortsit+misä+on+helmiä+ja+tupsuja.+tykkäät+niistä.+Kesäloma+alkaa+hymyillen+nyt+jo+tunnen+sen,+kesäleikit+meikit+ohentaaa,+tuu+mukaan+vaaa...+ihana+biisi,+mua+niin+laulattaa.+haluukko+ohentaa+mun+kesämeikkii?😋+Misää+päin+sä+oot?+Vastaa+äkkiä!+oijoi+ku+laulattaa,+liikehtivän+viljapellon+syliin+silloin+kuljin,+levottoman+iltatuulen+sisimpääni+suljin,+rukiintähkän+kypsänlaisen+käteheni+taitoin,+oljenkorren+kuivakkaisen+korvantaakse+laitoin,+hihihiii+:).+Sulla+on+varmaan+ihaanan+vahvat+kädet+ja+komea+sixpäk.+Sit+mennää+meiän+mökille+ja+peuhkataa+viljapellosa+valkeana+juhannusyönä.+IIIIK!😀
17.05.2018 18:26
Ellipsin+keskipiste+on+origossa+ja+puoliakseleiden+pituudet+ovat+5+x-akselin+suuntaan+ja+4+y-akselin+suuntaan.+Piirretään+kolmio+ABC+siten,+että+kärkipisteet+ovat+ellipsillä+ja+sivut+AB+ja+AC+kulkevat+ellipsin+polttopisteiden+kautta.+Laske+kolmion+sivujen+pituudet+ja+pinta-ala,+kun+kärjen+A+x-koordinaatti+on+1.
Yks+matikantehtävä+vielä+pitää+tehä+ja+kun+mä+näin+tään+kotona+ku+en+uskaltant+kattoo+koulussa+mä+söin+heti+yhen+tiikerikakun+ja+pussin+vadelmamunkkeja+jotka+ostin+kotimatkalla.+Siinä+saa+käyttää+jotai+ohjelmaa+ratkaissemaa+niitä+yhtälöitö+muttaku+en+mä+tiedä+mitää+ja+sit+sille+pitää+kirjottaa+joku+alporitti+tai+jotain.,+ja+nyt+mä+oon+varmaa+jo+lihonu+ja+kun+mä+katoin+peiliin+mun+otsaasa+oli+ryppy+ku+oon+miettiny+liikaa+AUTTAKAAA!!!+😭
14.05.2018 19:31
Mikä+se+sellanen+on?+Onko+se+joku+tyyli?
11.05.2018 17:23
Ihanaa!
11.05.2018 17:23
Ja+hölynpölyt!+Tottakai+pääsen+kun+meen+valmennuskurssille!+Ei+siihen+tarvite+lukee+vuosikausia.
11.05.2018 17:22
Ihanaa!+Kävin+ennustajalla+ja+se+sano+että+keskity+olennaiseen+niin+unelmasi+toteutuvat+ja+rakkaus+odottaa+yllättävässä+paikassa!+Iiiik+miten+jännittävää!!!+Olenhan+kokoajan+keskittyny+olennaiseen+ja+siks+tästä+tulee+elämäni+kesä+ja+löydän+ihanan+poikaystävän+ja+kaikki+on+ihanaa!+Ei+tällässii+tehtävii+voi+nyt+miettii+pitää+mennä+pedikyyriin+ja+hankkii+sellaset+koristekivisandaalit+👡😊
Massaspektrometrissä+kapea+ionisuihku+kulkee+1+mm+leveän+raon+läpi+tasaiseen+magneettikenttään,+jonka+magneettivuon+tiheys+on+0.15+T.+Kuljettuaan+puoliympyrän+ionit+osuvat+fotografiseen+levyyn.+Mikä+on+osumakohtien+välimatka,+kun+ionisuihku+muodostuu+boori-10+ja+boori-11+ioneista,+joiden+varaus+on++e+ja+energia+on+5+keV?+Mikä+on+laitteen+massaresoluutio?+
😝
APUAAA!!!
09.05.2018 14:50
Auttakaa!!!+Ihan+kauhee+tehtävä!+😨+En+mä+osaa+ratkasta+ja+alan+heti+syömään+pullaa+ja+suklaata+kun+pitää+miettii+jotain+tehtävää+ja+paisun+kokoajan+enkä+saa+lakattuu+varpaankynsiä+ja+tulee+finnejä+ja+treenit+menee+hukkaan+ja+kesäloman+alussa+oon+turvonnu+plösö+enkä+mahdu+bikinein+kun+pitäis+mennä+uimarannalle+😝+ja+nyt+oon+menosa+ennustajalle.
Kolmion+ABC+kärjestä+A+piirretyt+korkeusjana,+keskijana+ja+kulmanpuolittaja+jakavat+kärkikulman+A+neljään+yhtäsuureen+osaan.+Laske+kolmion+kulmien+suuruudet+ja+sivujen+pituuksien+suhteet.
07.05.2018 14:46
Ei+vielä.!Sitten+vasta+kun+minusta+tulee+lääkäri!
02.05.2018 15:03
Apuaaaa!+ihan+hirvee+fyssa!+En+mä+ymmärä+kun+lasketaan+kirjaimilla+ja+ne+vaan+lentää+paikasta+toiseen+ja+sit+yhtäkkii+siitä+tulee+joku+tulos+ja+nyt+mun+kynsi+katkesi+kuntosalilla+ja+aattelin+laitatattattaa+samattien+kaikki+kynnet+uusiks+niihin+tulee+sama+kuvio+kuin+uusissa+bikineissä+joihin+en+vielä+mahdu+enkä+ehdi+miettii+tätä+tehtävää+enkä+osaa+kuiteskaan+😣
Laske+4+MeV:n+elektronin+radan+kaarevuussäde+magneettikentässä,+jonka+magneettivuon+tiheys+on+1+T.+Mikä+on+radan+suoristamiseen+tarvittavan+sähkökentän+voimakkuus+ja+suunta?
02.05.2018 15:00
Uusi+tehtävä!+Ratkaise+yhtälö+2x(x+++z)+++z(z+++2)+-+cos(+xy+)+++3+=+0.
Ihan+kauhee!+Siis+mitä+tuolle+voi+tehä?+En+mä+voi+istuu+miettimäs+tällasii+kun+mä+en+mahtunu+sellasiin+bikineihin+jotka+halusin+ja+sain+PT:ltä+uudet+ruokavalion+ja+treeniohjelman+ja+nyt+pitää+mennä+salille+joka+ilta!+AUTTAKAAAA!
23.04.2018 14:10
Eiiiiii!+Siis+missää+se+ratkasu+on?+Nyt+mä+oon+pulassa!+Aupuaaaa!!!
18.04.2018 14:29
1 / 1