nainen-1984

Parisuhteessa oleva yhden lapsen Äiti, jolla suuri kokeilun halu.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 7 kommenttia
- Noh kyllähän mä sen tiedän, mutta joskus lukenut et joku mies olis muka ne kierukan nauhat tuntenut naidessa. En oo mitenkään vajakki, mutta kierukka on vaan ihan vieras ehkäsy mulle kun tähän asti aina vaan pillereitä syönyt.
- Öö minä en nyt tajua et miten osuu kohdalle jos tuo tarjoaa naisia =D kun satun kuitenkin itse olemaan naimisissa miehen kanssa oleva nainen =D
- Eikun leveydeltää tuo onkin 4.5cm, mut isohko joka tapauksessa.
- Kyllä sinne mahtuu, mäkin pelkäsin aluks mut nytkin leikissä alkaa olla dildo joka kooltaa 20cm ja halkasija 8cm ja menee kyllä kun kunnolla liukastaa, et rohkaise vaan sitä kokeilee. Ensin vaan hitaasti.
- Jaa-a välillä tulee haaveiltua tästä itsekin, Kun pääsis kerran kokeilee edes yhden naisen kanssa.
- Vaikka olen naimisissa ollut 10v ja 12 vuotta melkein tuon miehen kanssa asunut ja yhden lapsenkin tehnyt niin en ole kyllä huomannut muuttuneeni mieheksi. Mut täytyykin olla tarkkana jos tuo on vaikka tarttuvaa ? =D
- Joku se jaksaa jakaa tota löylykauha fetissiään joka keskustelussa =D En nyt tajua miten löylykauha auttas tähän mun haaveeseen =D