KehoVastattu 8 v

En pidä itsestäni auta

Olen melkein 13v poika täytän ens viikolla ja olen läski. Siis kirjaimellisesti olen 65kiloa ja murrosikä ei ole alkanut. Olen myös omasta mielestäni ruma ja ainakun katson peiliin haluaisin vain itkeä. yritän aina peit…
NuoretVastattu 4 v

Etsin kaveria

Etsin kaveria mieluiten 11-13 Saa olla tyttö tai poika ei väliä missä asuu ja mieluiten tykkää peleistä (Koneella) Jos vastaat niin laita ikä ja lempipelit kiitos :) Minulla on discord snäppi ja Whatsapp ps. varmaan hyv…
TerraarioEi vastauksia

Terraarioeläin

Mikä olisi terraarioeläin joka 1. Pystyy elämään 60x30x35 terraariossa (ei tavaroita sinne hankittu vielä) 2. jonka voi jättä Harvoin kotiin viikoksi yksin esim jonkun ruoka-automaatin kanssa 3. jotenkin sosiaalinen Kii…
NuoretVastattu 7 v

Juttuseuraa

Haluisin juttuseuraa ihan kestä vaa plussaa ois jos tykkää pelaa jotai pelei (Esim steamis) oon siis 13
NuoretVastattu 8 v

Olen ylipainoinen

Miten voi 13v pudottaa painoa aloitin harrastamaan vapaaottelua viimeviikolla ja olen karkkilakossa painan 68kg
NuoretVastattu 8 v

Työtä nuorelle

Olen 13v poika ja mietin olisiko mahdollista saada jostain joku ns. työpaikka kun haluaisin vähän rahaa tämmöisen idean sain kun siis kaverini 14v jakelee lehtiä ja saa siitä n. 90€ kuukaudessa kiitos
LemmikitEi vastauksia

Terraarioeläin

Mikä olisi terraarioeläin joka 1. Pystyy elämään 60x30x35 terraariossa (ei tavaroita sinne hankittu vielä) 2. jonka voi jättä Harvoin kotiin viikoksi yksin esim jonkun ruoka-automaatin kanssa 3. jotenkin sosiaalinen Kii…