AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Pitäisikö heittää että teekö sun mieli piirakkaa kun piirakka pitää postiin pistää? ;D
Harvoin sitä tekee jotain pirtelöö laittaa sit johonki muuhun niitä..... :D - Pitää sit punasen lenkin alkaa trimmaa karvojaan :D
- Ainahan sitä ihmettelee että ketä nää tyypit on :D
- Tyylikäs en ole mutta mukavuus on kaikkein tärkeintä :P
- Erilaisuutta arvostan kans ei mun mielestä tarvi pukeutua sillai muodin mukaisesti.
Miksei niitä uskalleta käyttää? :D - Jos nyt liian siivoton niin sitten ehkä vois sanoa vähän mutta tuskin nyt kukaan sellanen on.
- Itekkin 27v mutta tuo on aika helvetin hyvä kysymys. Olenkin miettiny että mikä vois olla se raja iässä.
Ehkäpä 22-35 olis sellanen sopiva.
Liian nuorta eikä liian vanhaa.🤔 - Jos jonkun kanssa olis niin tulis ainakin noi 2 ja 4.
Tossun alla ei pidä olla ja muutenkin pukeutumiseeni ei kannata puuttua koska en itsekkään puutu siihen miten joku pukeutuu. :P - Saattaapi olla hyvä ku on varuillaan.
Aattelin että sulla saattais olla :D - No sen takia pistin tuon ;D
- https://youtu.be/6sWJXK8AHlI
Tämmöstä yöhön.
Parempi linkata sellanen että on englanniksi sanat myös harvat varmaan osaa kieltä. :) - Eikö se oo hyvä ku on vastustusta? :D
Mikkäs ne sun nerokkaimmat oli hmmm🤔 - Kaippa ne on harvinaisia ;D
- Neiti tai herra A tajuaa pian millaisen henkilön kanssa on ja lähtee lätkimään sitten otetaan B tilalle säälistä.
B voisi tehdä saman lähteä meneen koska kuka nyt olis odottamaan omaa vuoroaan. - Saattaa välillä herpaantua vahtiminen mut kyllä tässä tarkkoja ollaan ;D
Kannattaa siis sunkin olla varuillas kun vikkelää porukkaa liikkeellä. :P - Mä pidän aina pään viileenä vähän liiankin. Taitaa aivotkin jäätyy ;D
- Voihan siipiotukset. :D
Harvinaisia ne? :p - No ei sentään :P
Hiki päässä ei tarvi kirjotella takas.
Pitää antaa sullekki omaa aikaa niinku eräälle annoin :D - Ai säkin tarviit :D
En tiennytkään 🤔 - Mähän oon hankala jo eikös se näy :p