Nuuskamuikkunen oletko ylipainoinen

LiikuntaTarkastaja

Kuulostaa ihan ylipainoisen miehen mairealta puheen löperrykseltä niin oletko oikeasti ylipainoinen vai timmissä, lihaksikkaassa kunnossa. Treenaatko vapailla painoilla aerobinen liikunta 3-4 krt viikkoon??

41

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Miks Kysyt ja Kuka Kysyy?.. Onks Se Pertsa Taas Puskissa HämmentäMäs?.. ;D

      .. Älä Ol Huolissas.. Ei ole Liikaa Rasvaa.. ;P

      • Ananias.Palstamäki

        Joo, mulla ei ole muuta tekemistä kuin trollailla puskissa.


      • Pertsa tiedonkerääjä :D


      • Ananias.Palstamäki
        AinaNorsu kirjoitti:

        Pertsa tiedonkerääjä :D

        Mihin viittaat?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Joo, mulla ei ole muuta tekemistä kuin trollailla puskissa.

        .. Noh, "Välillä" se siltä Näyttää&Tuntuu, että.. Näin Just On.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, "Välillä" se siltä Näyttää&Tuntuu, että.. Näin Just On.. ;D

        .. Tosin.. On Sulla ainakin Yksi Helposti Tunnistettava Kilpailijakin.. ;D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Pertsa tiedonkerääjä :D

        .. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D


      • Ananias.Palstamäki
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D

        Älä imartele itseäsi Nuuska.

        Minulla ei ole ensimmäistäkään syytä kirjoitella sinulle/sinusta.


      • keskity.omaasi
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D

        Nuuskalla on Nuuskan luonto ja se se vasta onkin.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Mihin viittaat?

        Etkös tajuu? :D


      • Ananias.Palstamäki
        AinaNorsu kirjoitti:

        Etkös tajuu? :D

        En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D

        Et ymmärrä pertsan luontoa? :D


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.

        Terävä havainto. :P


      • keskity.omaasi kirjoitti:

        Nuuskalla on Nuuskan luonto ja se se vasta onkin.

        .. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D


      • Joo.o
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.

        Hetikö se alkaa taas se vanhan koulukunnan vainoharha nostella päätään :D


      • Ananias.Palstamäki
        AinaNorsu kirjoitti:

        Terävä havainto. :P

        Pelkkä arvaus.


      • arvaten
        Joo.o kirjoitti:

        Hetikö se alkaa taas se vanhan koulukunnan vainoharha nostella päätään :D

        Harmisko se siellä?


      • Ananias.Palstamäki
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D

        Nuuska on välipalaksi liian pahanmakuinen.


      • metsävastaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D

        Aloitit ensin.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pelkkä arvaus.

        Juu ihan selvästi :P


      • eikelpaaei
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska on välipalaksi liian pahanmakuinen.

        Sitkeä.


      • Kerrose
        AinaNorsu kirjoitti:

        Terävä havainto. :P

        Millä nimellä olet aiemmin palstaillut?


      • metsävastaa kirjoitti:

        Aloitit ensin.

        .. Metsä on näemmä ihan Metässä?.. Valaiseppa Hieman.. Se on 200% Varma, ettei näin Ole.. ;P


      • Kerrose kirjoitti:

        Millä nimellä olet aiemmin palstaillut?

        Arvaappa vaa muistaako? :D
        Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
        Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.


      • huuteluametsään
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Metsä on näemmä ihan Metässä?.. Valaiseppa Hieman.. Se on 200% Varma, ettei näin Ole.. ;P

        Puhut itsesi pussiin. Pussin suu suljetaan.


      • huuteluametsään kirjoitti:

        Puhut itsesi pussiin. Pussin suu suljetaan.

        .. Jeps.. Hyvät Perustelut Ajaa PöpeliKössä.. ;D


      • Kerrose
        AinaNorsu kirjoitti:

        Arvaappa vaa muistaako? :D
        Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
        Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.

        Ääh, ei mene läpi. Juurihan tuolla ylempänä paljastit itsesi trolliksi. Olisko A.Palstamäellä teoriaa kuka tämä trolli-likka on?


      • Ananias.Palstamäki
        AinaNorsu kirjoitti:

        Arvaappa vaa muistaako? :D
        Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
        Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.

        Napoleon?


      • etole
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Hyvät Perustelut Ajaa PöpeliKössä.. ;D

        Viimeisen sanan sanojako.


      • Ananias.Palstamäki
        Kerrose kirjoitti:

        Ääh, ei mene läpi. Juurihan tuolla ylempänä paljastit itsesi trolliksi. Olisko A.Palstamäellä teoriaa kuka tämä trolli-likka on?

        Pakko sanoa etten ole seurannut Norsun kommentointia niin olen ihan ulalla.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Napoleon?

        Kappas kuinkas se ananias heti arvas oikein on se sitten terävä kaveri. :P


      • Ananias.Palstamäki
        AinaNorsu kirjoitti:

        Kappas kuinkas se ananias heti arvas oikein on se sitten terävä kaveri. :P

        Nääh, pelkkä arvaus. Sanoisin että tuuria etupäässä.


      • etole kirjoitti:

        Viimeisen sanan sanojako.

        .. Voi Teitä Lutusia TrollaattoReita.. ;D

        .. Jos tää Ei kohta Lopu, niin Se jatkuu.. Tai sitten Lopetan Sen MahtiKäskyllä.. ;D


      • huomiotahaluat
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi Teitä Lutusia TrollaattoReita.. ;D

        .. Jos tää Ei kohta Lopu, niin Se jatkuu.. Tai sitten Lopetan Sen MahtiKäskyllä.. ;D

        Jatkuu.


    • MiesXXXX

      Muuten aika Ok, mutta tota mahaa kyllä löytyy. Ja lössi on tosiaan huulessa liki 24/7.

    • onko.ylipainoa

      Tämä on aiheellinen kysymys.

    • huolestunut

      Miten paljon Nuuska liikkuu?

      • .. Nyt On melkein mennyt jo Viikko Kippeenä.. Ei ole Pystynyt.. Ja vielä Pitäis Malttaa Varpisti Toinenkin viikko.. Vaikka tuntuiskin siltä, että Vois Kehoa "kiusia".. Siperia on Opettanut Senkin, että Maltti on Valttia, jos ei halua olla Pirempään Kippeenä.. Ja sitten menee pahimmillaan monta kertaa kauemmin, että Piäsee Kiusimaan Kehoa.. ;D


      • Ananias.Palstamäki

        Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.


      • hyvinmahdollista
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.

        Voi olla tämä reitti.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.

        .. Jooh.. Sitä se nyt on melkein ollut.. ;(.. Mut.. Ens Viikolla menen Ainakin Methään Talsimaan Vaiks Mikä olis.. ;D.. Pukeurun Fiksusti, Otan Rennosti jne.. Vaikka Nessua Menis, niin se Ei Menemistä Haittaa.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe