Kuulostaa ihan ylipainoisen miehen mairealta puheen löperrykseltä niin oletko oikeasti ylipainoinen vai timmissä, lihaksikkaassa kunnossa. Treenaatko vapailla painoilla aerobinen liikunta 3-4 krt viikkoon??
Nuuskamuikkunen oletko ylipainoinen
41
344
Vastaukset
.. Miks Kysyt ja Kuka Kysyy?.. Onks Se Pertsa Taas Puskissa HämmentäMäs?.. ;D
.. Älä Ol Huolissas.. Ei ole Liikaa Rasvaa.. ;P- Ananias.Palstamäki
Joo, mulla ei ole muuta tekemistä kuin trollailla puskissa.
- Ananias.Palstamäki
AinaNorsu kirjoitti:
Pertsa tiedonkerääjä :D
Mihin viittaat?
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Joo, mulla ei ole muuta tekemistä kuin trollailla puskissa.
.. Noh, "Välillä" se siltä Näyttää&Tuntuu, että.. Näin Just On.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, "Välillä" se siltä Näyttää&Tuntuu, että.. Näin Just On.. ;D
.. Tosin.. On Sulla ainakin Yksi Helposti Tunnistettava Kilpailijakin.. ;D
AinaNorsu kirjoitti:
Pertsa tiedonkerääjä :D
.. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D
- Ananias.Palstamäki
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D
Älä imartele itseäsi Nuuska.
Minulla ei ole ensimmäistäkään syytä kirjoitella sinulle/sinusta. - keskity.omaasi
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D
Nuuskalla on Nuuskan luonto ja se se vasta onkin.
- Ananias.Palstamäki
AinaNorsu kirjoitti:
Etkös tajuu? :D
En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Pertsalla on Pertsan Luonto.. "Pitäis" ymmärtää.. Mutta.. ;D
Et ymmärrä pertsan luontoa? :D
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.
Terävä havainto. :P
keskity.omaasi kirjoitti:
Nuuskalla on Nuuskan luonto ja se se vasta onkin.
.. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D
- Joo.o
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
En oikeastaan tajuu muuta kuin sen, että et taidakaan olla mikään uusi naama tällä palstalla.
Hetikö se alkaa taas se vanhan koulukunnan vainoharha nostella päätään :D
- Ananias.Palstamäki
AinaNorsu kirjoitti:
Terävä havainto. :P
Pelkkä arvaus.
- arvaten
Joo.o kirjoitti:
Hetikö se alkaa taas se vanhan koulukunnan vainoharha nostella päätään :D
Harmisko se siellä?
- Ananias.Palstamäki
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D
Nuuska on välipalaksi liian pahanmakuinen.
- metsävastaa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Toinen Hyeena Saapui AteriOimaan, kun olettaa, että Saalis on HeikommassaHapessa jne.. Niin NarsuMarsumaista.. ;D
Aloitit ensin.
- eikelpaaei
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Nuuska on välipalaksi liian pahanmakuinen.
Sitkeä.
- Kerrose
AinaNorsu kirjoitti:
Terävä havainto. :P
Millä nimellä olet aiemmin palstaillut?
metsävastaa kirjoitti:
Aloitit ensin.
.. Metsä on näemmä ihan Metässä?.. Valaiseppa Hieman.. Se on 200% Varma, ettei näin Ole.. ;P
Kerrose kirjoitti:
Millä nimellä olet aiemmin palstaillut?
Arvaappa vaa muistaako? :D
Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.- huuteluametsään
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Metsä on näemmä ihan Metässä?.. Valaiseppa Hieman.. Se on 200% Varma, ettei näin Ole.. ;P
Puhut itsesi pussiin. Pussin suu suljetaan.
huuteluametsään kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin. Pussin suu suljetaan.
.. Jeps.. Hyvät Perustelut Ajaa PöpeliKössä.. ;D
- Kerrose
AinaNorsu kirjoitti:
Arvaappa vaa muistaako? :D
Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.Ääh, ei mene läpi. Juurihan tuolla ylempänä paljastit itsesi trolliksi. Olisko A.Palstamäellä teoriaa kuka tämä trolli-likka on?
- Ananias.Palstamäki
AinaNorsu kirjoitti:
Arvaappa vaa muistaako? :D
Saatoin käyttää yhtä lempinimee jonka silloinen kaveri antoi mutta siitä ei ole varma kun saattoi olla joku muukin nimi.
Yleensä pohjautui omaan irl nimeen.Napoleon?
- etole
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jeps.. Hyvät Perustelut Ajaa PöpeliKössä.. ;D
Viimeisen sanan sanojako.
- Ananias.Palstamäki
Kerrose kirjoitti:
Ääh, ei mene läpi. Juurihan tuolla ylempänä paljastit itsesi trolliksi. Olisko A.Palstamäellä teoriaa kuka tämä trolli-likka on?
Pakko sanoa etten ole seurannut Norsun kommentointia niin olen ihan ulalla.
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Napoleon?
Kappas kuinkas se ananias heti arvas oikein on se sitten terävä kaveri. :P
- Ananias.Palstamäki
AinaNorsu kirjoitti:
Kappas kuinkas se ananias heti arvas oikein on se sitten terävä kaveri. :P
Nääh, pelkkä arvaus. Sanoisin että tuuria etupäässä.
etole kirjoitti:
Viimeisen sanan sanojako.
.. Voi Teitä Lutusia TrollaattoReita.. ;D
.. Jos tää Ei kohta Lopu, niin Se jatkuu.. Tai sitten Lopetan Sen MahtiKäskyllä.. ;D- huomiotahaluat
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Voi Teitä Lutusia TrollaattoReita.. ;D
.. Jos tää Ei kohta Lopu, niin Se jatkuu.. Tai sitten Lopetan Sen MahtiKäskyllä.. ;DJatkuu.
- MiesXXXX
Muuten aika Ok, mutta tota mahaa kyllä löytyy. Ja lössi on tosiaan huulessa liki 24/7.
- onko.ylipainoa
Tämä on aiheellinen kysymys.
- huolestunut
Miten paljon Nuuska liikkuu?
.. Nyt On melkein mennyt jo Viikko Kippeenä.. Ei ole Pystynyt.. Ja vielä Pitäis Malttaa Varpisti Toinenkin viikko.. Vaikka tuntuiskin siltä, että Vois Kehoa "kiusia".. Siperia on Opettanut Senkin, että Maltti on Valttia, jos ei halua olla Pirempään Kippeenä.. Ja sitten menee pahimmillaan monta kertaa kauemmin, että Piäsee Kiusimaan Kehoa.. ;D
- Ananias.Palstamäki
Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.
- hyvinmahdollista
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.
Voi olla tämä reitti.
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Nuuska liikkuu vessan, keittiön ja olohuoneen väliä.
.. Jooh.. Sitä se nyt on melkein ollut.. ;(.. Mut.. Ens Viikolla menen Ainakin Methään Talsimaan Vaiks Mikä olis.. ;D.. Pukeurun Fiksusti, Otan Rennosti jne.. Vaikka Nessua Menis, niin se Ei Menemistä Haittaa.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372