Kenelle palstalaiselle

lihavihatipunen

Haluat sanoa nämä sanat: I love you.

93

1292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NuuskaMuikkkune

Näin BonoBo NarsuMarsuna sanon I Love You Nainen39veelle..;P

• .. Serkkuni.. KolikonToinenPuoli(kin) on näemmä saapunut Palstailemaan.. ;D

• lihavihatipunen

Ihan itselleni, kiitos kysymästä TROLLI!

• Me, myself and I. Minä, minä, minä, m,...
      Tiesitkö, että itserakkaus on aitoa, se kumpuaa vilpittömästi sydämestä? Mikäli ei kykene rakastamaan ja hyväksymään itseään, ei pysty myöskään aidosti rakastamaan kumppaniaan.

• Ananias.Palstamäki

Minä en ole sanonut tuota vuosikausiin, joten lienee paikallaan kokeilla vieläkö osaan.

Kokeillaanpa...rakastan sinua Pönttöneiti.

Tuli suomeksi, mutta kuitenkin.

• Kurppa27

Pönttöneiti-parka.

• Ananias.Palstamäki
        Kurppa27 kirjoitti:

Pönttöneiti-parka.

Ei se näin päin ole vaarallista.

Olisin huolissani jos Pönttöneiti alkaisi avautumaan rakkaudestaan minuun.

• 5890dlkö3750

Kun tässä just huolestuttaa se, miten vakavasti Pönttöneiti nämä ottaa. Selvästikään palstamme herrasmies ei ole täysin tosissaan ja pelkään, että neidin tunteilla leikitään. Naiset ovat näihin herkkiä. Tosimies sitten pitää myös sanansa Ana muistaa vastuunsa. Ei ole mukava nähdä jos neiti Pönttöuunia sattuu.

• Ananias.Palstamäki
        5890dlkö3750 kirjoitti:

Kun tässä just huolestuttaa se, miten vakavasti Pönttöneiti nämä ottaa. Selvästikään palstamme herrasmies ei ole täysin tosissaan ja pelkään, että neidin tunteilla leikitään. Naiset ovat näihin herkkiä. Tosimies sitten pitää myös sanansa Ana muistaa vastuunsa. Ei ole mukava nähdä jos neiti Pönttöuunia sattuu.

Mulla ja Pönttöneidillä on diili. Hän ilmoittaa jos kirjoittelen sopimattomia.

• 84690siufashg09448
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Mitä jos Pönttöuuni tunnustaisikin jotain tuollaista, mitä Pertsamme tekisi?
        Vetäisi sanansa takaisin ja loukkaisi neitiä?

• Ananias.Palstamäki
        84690siufashg09448 kirjoitti:

Tuossa tapauksessa meidän olisi kaiketi tavattava ja keskusteltava asioista perinpohjin.

Luulen kuitenkin että murehdit suotta, Pönttöneiti on lemmen suhteen talvihorroksessa.

• crux
        84690siufashg09448 kirjoitti:

Eiköhän Pönttöneidillä ole sen verran tervettä järkeä ettei sotkeudu Pertin tapaiseen palstapätijä-merkonomiin.

• 329562i3hlhg5g3948

Tuossa tapauksessa meidän olisi kaiketi tavattava ja keskusteltava asioista perinpohjin.

Luulen kuitenkin että murehdit suotta, Pönttöneiti on lemmen suhteen talvihorroksessa.

Onhan Pertsan otettava sanomisistaan vastuu jos Pönttöneiti rakastuu.

• Ananias.Palstamäki
        crux kirjoitti:

Eiköhän Pönttöneidillä ole sen verran tervettä järkeä ettei sotkeudu Pertin tapaiseen palstapätijä-merkonomiin.

Palstapätemisessä on puolensa, sillä pysyy otsikoissa. Muuta merkitystä palstailulla ei olekaan.

• Ananias.Palstamäki
        329562i3hlhg5g3948 kirjoitti:

Onhan Pertsan otettava sanomisistaan vastuu jos Pönttöneiti rakastuu.

Mitenkä vastuu toteutetaan kun tilanne on toisinpäin?

• 869q0fhlglgpashf35879
        crux kirjoitti:

Pertti on piirittänyt neiti Pönttöuunia kiivaasti. Nainen saattaa myöntyä. Huoli on aiheellinen tässä tapauksessa.

• 37582alhlajgha4096690

Mitenkä vastuu toteutetaan kun tilanne on toisinpäin?

Niin kerropa se. Sinä aloittajana varmasti viet homman tyylillä loppuun? Pönttöneidin ei soisi pahoittavan mieltään noin pitkän piirityksen jälkeen, jota herrasmiehenä olet itse alunperin harjoittanut.

• Ananias.Palstamäki
        37582alhlajgha4096690 kirjoitti:

Niin kerropa se. Sinä aloittajana varmasti viet homman tyylillä loppuun? Pönttöneidin ei soisi pahoittavan mieltään noin pitkän piirityksen jälkeen, jota herrasmiehenä olet itse alunperin harjoittanut.

Aloittaja oli Pönttöneiti ja tapahtumapaikka Pujottelijan "munaleikkuriketju".

Siinä Pönttöneiti aloitti hiillostamiseni joka johti sittemmin tunteideni leimahtamiseen.

• "Kokeillaanpa...rakastan sinua Pönttöneiti."

MITÄ TAPAHTUU?

(korvien värinää)

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

"Ei se näin päin ole vaarallista."

Eikö :D

Ananias. Mitä sinä touhuat? Täällä on aina joku yllätysmomenttumi kun paikalle saapuu.

Minä punastuin, ja se ei ole sallittua.

Aloittaja oli Pönttöneiti ja tapahtumapaikka Pujottelijan "munaleikkuriketju".

Siinä Pönttöneiti aloitti hiillostamiseni joka johti sittemmin tunteideni leimahtamiseen.

Se todellakin oli "munaleikkuriketju" ja yksi pieni pääsiäis mämmisotakin siinä välissä. Kyllä siinä leimahti, mutta en tiedä mitä. Olin viikon evakossa palstalta

Mutta en nyt lähtisi sanomaan kuka niitä vankkureita ajoi.

• Ei. ei ei eiii tämmöistä ketjua nyt.

(hämillään)

Ei saa sotkea nyt leikilläänkään! Miehet...

Rakastaminen on vasta sitten kun olen napannut koko ukon itselleni, samaan talouteen ja hän on muuttanut pysyvästi tänne korpeen ja meillä on yhteinen kauppalappu ja etelä-Suomessa käydään korkeintaan kerran kymmeneen vuoteen. Siinä alkaa olla jo rakkautta :D

Kyllä se nyt pistää jokaista jo miettimään toisenkin kerran. Siis että vastasiko joka kohtaan kyllä.

• muistaja
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei. ei ei eiii tämmöistä ketjua nyt.

(hämillään)

Rakastaminen on vasta sitten kun olen napannut koko ukon itselleni, samaan talouteen ja hän on muuttanut pysyvästi tänne korpeen ja meillä on yhteinen kauppalappu ja etelä-Suomessa käydään korkeintaan kerran kymmeneen vuoteen. Siinä alkaa olla jo rakkautta :D

Kyllä se nyt pistää jokaista jo miettimään toisenkin kerran. Siis että vastasiko joka kohtaan kyllä.

Pujishan sinne oli tulossa, perunapeltoa katsomaan.

• Ananias.Palstamäki

Ei. ei ei eiii tämmöistä ketjua nyt.

(hämillään)

Tein aiheesta oman aloituksen, "palstahurmaajan vastuu".

Olen joutunut vihamielisten hyökkäysten uhriksi, minua syytetään ties mistä julmuuksista sinua kohtaan. Nähdäkseni minä olen kuitenkin uhri.

• Ananias.Palstamäki
        muistaja kirjoitti:

Jos näin kerta on, niin miksi minä olen ainoa jota kuumennetaan Pönttöneidin "vokottelusta"?

Nähdäkseni Pujiskin ansaitsisi osansa mustasukkaisesta vihapuheesta. Missä on Pujis? Miksi mies ei vastaa huutoihinsa?

• muistaja kirjoitti:

Niin, hänellä on siitä muistilappu :)

Tein aiheesta oman aloituksen, "palstahurmaajan vastuu".

Olen joutunut vihamielisten hyökkäysten uhriksi, minua syytetään ties mistä julmuuksista sinua kohtaan. Nähdäkseni minä olen kuitenkin uhri.

Iso mies uhrina, ja pikkuolento palstahurmaajana, hui...
        Juu, suloista uhriutumista ;D, olet siis ollut aivan voimaton (naurua)

Joko on oma aloituskin, pitää käydä arvostelemassa se. :)

Jos näin kerta on, niin miksi minä olen ainoa jota kuumennetaan Pönttöneidin "vokottelusta"?

Nähdäkseni Pujiskin ansaitsisi osansa mustasukkaisesta vihapuheesta. Missä on Pujis? Miksi mies ei vastaa huutoihinsa?

Pujis on näköjään Janni Hussin perässä...ja mitä ilmeisemmin vielä sillä tiellään :)

• Ananias.Palstamäki

Pujis on näköjään Janni Hussin perässä...ja mitä ilmeisemmin vielä sillä tiellään :)

Mielestäni se ei vapauta häntä vastuusta, kyllä Pujis on yhtä lailla sika kuin minäkin (vaikka minä olen oikeasti vain uhri).

• misspönttöuuni kirjoitti:

Olin juu, jäin sitten täällä vartuskelemaan et joku nainen sanoisi minulle ILYyn, oisin vastannut samoin sanoin

• Laatutietoinen

En halua sanoa niin kenellekään palstalaiselle, mutta voin sanoa niin sivistyneelle, Turun länsipuolella asuvalle. Siellä kun on sivistynyt ja ystävällinen väestö.

• Ei kenellekkään? :p

• Khhhhg

Etkö edes ketulle?

• Khhhhg kirjoitti:

Etkö edes ketulle?

Miksi mun pitäis? :D

• Khhhhg
        AinaNorsu kirjoitti:

Miksi mun pitäis? :D

No kun teillä selvästi synkkaa lapinmiehen kanssa. Johan sitä kohta kanntaa jo tunnustaa rakkaus ;)

• Katos kukas se siinä xDD
        Siinä paha missä mainitaan.

• Khhhhg kirjoitti:

No kun teillä selvästi synkkaa lapinmiehen kanssa. Johan sitä kohta kanntaa jo tunnustaa rakkaus ;)

Ehkä synkkaa mutta siitäkään ei voi koskaan varma olla :P

• AinaNorsu kirjoitti:

Katos kukas se siinä xDD
        Siinä paha missä mainitaan.

Mie vainusin että täällä joku tarttee I love you:ta. :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Ehkä synkkaa mutta siitäkään ei voi koskaan varma olla :P

Jos et ruppee hankalaksi. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Mie vainusin että täällä joku tarttee I love you:ta. :D

Monet muutkin sitä tarvitsee :P

• KonnaKettu kirjoitti:

Jos et ruppee hankalaksi. :D

Mähän oon hankala jo eikös se näy :p

• Ai säkin tarviit :D
        En tiennytkään 🤔

• AinaNorsu kirjoitti:

Mähän oon hankala jo eikös se näy :p

No nyt kun aattelen niin sie oot aika hankala..

Hiki päässä saa kirjotella viestiä takas. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No nyt kun aattelen niin sie oot aika hankala..

Hiki päässä saa kirjotella viestiä takas. :D

No ei sentään :P
        Hiki päässä ei tarvi kirjotella takas.
        Pitää antaa sullekki omaa aikaa niinku eräälle annoin :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Jaahans. Ketkäpäs muutkaan liikenteessä kuin Ananias ja Konna. Onpa onpa rakkautta ja ruusunlehtiä ilma sakeanaan. <3

Nyt tulee illan aforismi: Miehet ovat kuin siilejä, syksyn tullen ne etsivät omaa lehtikasaansa. :)

AinaNorsu, pidä pää viileänä.

(naurua)

Jaahans. Ketkäpäs muutkaan liikenteessä kuin Ananias ja Konna. Onpa onpa rakkautta ja ruusunlehtiä ilma sakeanaan. <3

Nyt tulee illan aforismi: Miehet ovat kuin siilejä, syksyn tullen ne etsivät omaa lehtikasaansa. :)

(naurua)

Mä pidän aina pään viileenä vähän liiankin. Taitaa aivotkin jäätyy ;D

• AinaNorsu kirjoitti:

Mä pidän aina pään viileenä vähän liiankin. Taitaa aivotkin jäätyy ;D

...ja vahdihan selustaa samalla :D

Näyttäisi olevan vähän väkeä liikkeellä, mutta sitäkin vikkelämpää

(naurua)

...ja vahdihan selustaa samalla :D

Näyttäisi olevan vähän väkeä liikkeellä, mutta sitäkin vikkelämpää

(naurua)

Saattaa välillä herpaantua vahtiminen mut kyllä tässä tarkkoja ollaan ;D
        Kannattaa siis sunkin olla varuillas kun vikkelää porukkaa liikkeellä. :P

• AinaNorsu kirjoitti:

Sulla on aina vastalauseet valmiina..

Mun nerokkaimmat letkautukset saa aina vastustusta. :D

• Eikö se oo hyvä ku on vastustusta? :D
        Mikkäs ne sun nerokkaimmat oli hmmm🤔

• AinaNorsu kirjoitti:

Eikö se oo hyvä ku on vastustusta? :D
        Mikkäs ne sun nerokkaimmat oli hmmm🤔

On on.. :D
        Pitää varuillaan.

Taas kysymyksiä joihin ei ole vastauksia. :D

(naurua)

Ruusunlehtiä?

Ei me missään etelässä olla..

Kuusenvarpuja ilmassa. :D

Niin ollaanki.. Kesä ollaan riekuttu ja sitten märkänä ja kylmissään tullaan ovelle kolkuttaan josko pääsis sisään.

:D

• KonnaKettu kirjoitti:

On on.. :D
        Pitää varuillaan.

Taas kysymyksiä joihin ei ole vastauksia. :D

Saattaapi olla hyvä ku on varuillaan.
        Aattelin että sulla saattais olla :D

• Jammu-setä_Siltavuori

Naisasialooserille <3

• Sanon sen itselleni,peppis i love you,you sweet bitch. Koska olen niin p*rseestä en ole kuullut sitä ikinä muiden suusta.

• Mitä se pupu höpöttää? Olenhan ilmaissut että minulla on pepafetishi :D

• Iso_D kirjoitti:

Mitä se pupu höpöttää? Olenhan ilmaissut että minulla on pepafetishi :D

noh..kaipa toikin on parempi kuin ei mitään,onneks kundit sentään rakastaa mun peppua ^_^ ei oo eka kerta kun tolleen sanotaan,peppulove : p Iso D,susta tulee mun uusi "peppu ystävä" ;D

• Peppuystävä??? Mitä ihmettä se Peppupupu höpöttää! Voit kuule tunkea sinne sun pepaas moiset! Ekkö nää tiiä että toihan on sama kuin joutusin friendzoneen ja mikä tällaiselle pepafetishin omaavalle ois pahempi kuin se että joutuu johonkin ihme pepaystävyysalueelle, ihan perseestä noi sun jutut :D

• Iso_D kirjoitti:

Peppuystävä??? Mitä ihmettä se Peppupupu höpöttää! Voit kuule tunkea sinne sun pepaas moiset! Ekkö nää tiiä että toihan on sama kuin joutusin friendzoneen ja mikä tällaiselle pepafetishin omaavalle ois pahempi kuin se että joutuu johonkin ihme pepaystävyysalueelle, ihan perseestä noi sun jutut :D

etkö sä ymmärrä että peppuystävä panee sinne pebaan? ; P

• Sanot vaan, yksikin nainen kerran sanoi että olen hänen tuki ja turva. Käytännössä se meinas sitä että hänellä auto hajos matkalla Ikeaan, soitti sitten. Niin tää sitten joutu kuskaamaan Ikeaan, kantamaan kaikki ostokset, korjaamaan auton :( Niin ja en ole voinut välttyä näiltä klassisilta piirakkahommilta. Ties kuinka monta kertaa olen neidon luota lähtenyt masu täynnä, aina on sanottu että nyt saat piirakkaa, no, onhan se kyllä tavallaan on oraalinen nautinto kun saa syödä pellisen mustikkapiirakkaa mutta jotenkin tulee mileen että jonninsortin kuilu on kuullunymmärtämisessä :)

• .. Ei Vois Sanoo, kun Ei Oikeesti edes Voi tietää Kenestäkään Tarpeeks.. Ei edes Ykslöstä.. Saati sitten Syrämien YhteenSopivuuksista.. ;P

James TW - Say Love
      https://www.youtube.com/watch?v=Ly4WqXGW5r4

.. Noh, BonoBoilla&NarsuMarsuilla on oma "rakkautensakin", joka Erillaisia (aikast harvinaisia taitaa oikeasti olla nää SiipiOtukset) sitten Ihmetyttää, HäNmästyttää ja KuNmastuttaa TodUsein.. ;P

.. Siinä Maistiaisia.. ;P

Kygo & Imagine Dragons - Born To Be Yours
      https://www.youtube.com/watch?v=mOFvJVroAJE

.. SiipiOtusten Rakkaudesta.. Ja JoutsenDuettonahan Tänkin Laulun Pitäis sit Tieteskin Mennä.. =)

• Voihan siipiotukset. :D
        Harvinaisia ne? :p

• AinaNorsu kirjoitti:

Voihan siipiotukset. :D
        Harvinaisia ne? :p

.. No Mitäpä Luulet, että onko HarviNaisia Täällä NarsuMarsuLandiassa?.. Ja Kun Suomi on Vielä TutkiTusti(kin) BonoBojen LuvattuMaa, niin.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. No Mitäpä Luulet, että onko HarviNaisia Täällä NarsuMarsuLandiassa?.. Ja Kun Suomi on Vielä TutkiTusti(kin) BonoBojen LuvattuMaa, niin.. ;D

Kaippa ne on harvinaisia ;D

• DarkFear.ei.kirj

Luutnantti Yussufille

• palstannaiset

Ananias.Palstsamäelle <3

• helmiä_sioille

Taas näitä... :D

Sen vaan halusin sanoa, et heikosti teillä ämmillä menee, jos vaihtoehtoina on vaan paskamäki ja lapin rääpäle... :D

Ja hei! Kaikille teille rääväsuille vaan tiedoksi, ettei palstan heikoin valinta, eli mä, en ole käytettävissä... :D

• harmi koska sä taisit olla oikeassa helmipoju: p nyt mäkin olen nähnyt totuuden oooh bad trip ^_^

• helmiä_sioille
        peppupupu kirjoitti:

harmi koska sä taisit olla oikeassa helmipoju: p nyt mäkin olen nähnyt totuuden oooh bad trip ^_^

Mä taidan olla jo aika kaukana siitä poju-iästä... :D

Mut sitä mä lähinnä, et oikeesti rakkaat ihmiset. Lämpeneekö kukaan teistä oikeesti näiden dorkien jutuille täällä? Minä en lämpenis ainoallekaan naiselle, en ole ikinä lämmennyt, joka aina puhuis omasta erinomaisuudestaan. Ne ovat aina paljastuneet aika vaatimattomiksi tapauksiksi... :)

Ne erinomaiset taas ovat aina olleet ja on erinomaisia. Ei sitä ole heidän tarvinnut markkinoida... :)

Ps. Mä olen erinomaisempi mitä olen täällä ikinä markkinoinut. Mut sen tietää käytännössä vaan harvat ja valitut... :D

Mut Peppikselle lisää musavinkkiä, jos ei vielä tiedä... :)

https://www.youtube.com/watch?v=00DFmi3x7tk

• aisantuntia
        helmiä_sioille kirjoitti:

Mut sitä mä lähinnä, et oikeesti rakkaat ihmiset. Lämpeneekö kukaan teistä oikeesti näiden dorkien jutuille täällä? Minä en lämpenis ainoallekaan naiselle, en ole ikinä lämmennyt, joka aina puhuis omasta erinomaisuudestaan. Ne ovat aina paljastuneet aika vaatimattomiksi tapauksiksi... :)

Ne erinomaiset taas ovat aina olleet ja on erinomaisia. Ei sitä ole heidän tarvinnut markkinoida... :)

Ps. Mä olen erinomaisempi mitä olen täällä ikinä markkinoinut. Mut sen tietää käytännössä vaan harvat ja valitut... :D

Olen edelleen sitä mieltä, että olet palstan leuhkin tyyppi.

• helmiä_sioille
        aisantuntia kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että olet palstan leuhkin tyyppi.

Mä olen oikeasti aika vaatimaton siihen nähden mitä voisin olla... :D

• Ananias.Palstamäki
        helmiä_sioille kirjoitti:

Mä olen oikeasti aika vaatimaton siihen nähden mitä voisin olla... :D

Kirjoittelujesi valossa sinun vaatimattomuutesi on aika perusteltua.

• helmiä_sioille kirjoitti:

haha no,vaikka olisit vanhempi olet aina helmipoju,parempi kun vaikka helmiäijä;D ollaankohan me samaa ikäluokkaa?
        Sä silloin aikasemmin mainitsit tästä touhusta täällä..mä en ole aikasemmin ollut näin tiiviisti,ehkä sit meni ohi..mut nyt kun on ollut,hitto..ihan kun olis jollain huonolla tripillä,let me out lol Mä lähen breikille kanssa,liian uuvuttavaa tällä hetkellä ja tää ihme häröily täällä,liikaa...Muutamat tyypit on ihania ja niiden takia mä aina täällä piipahdan,nyt jäin liian pitkäksi aikaa haha.
        Muutamat randomit on olleet oikein viisaita,tänä aikana oli ihan hyviä keskusteluja..ennenkuin sekoilu alkoi. Mä en ihmettele jos Lady lähti menee,liian raskas vibe ja kenestäkään ota enää selvää,kaikkia kaikkea joutuu epäilee. Mut myöskin laitettiin karanteeniin lol
        Sulla oli sun oma naseva tyylis mutta sä et sentään lässytellyt mitään outoa,ainakaan mun tietääkseni: p

ps: biisi oli oikein hyvä,mä just kuuntelen niiden muita biisejä,the european female;D

• peppupupu kirjoitti:

haha no,vaikka olisit vanhempi olet aina helmipoju,parempi kun vaikka helmiäijä;D ollaankohan me samaa ikäluokkaa?
        Sä silloin aikasemmin mainitsit tästä touhusta täällä..mä en ole aikasemmin ollut näin tiiviisti,ehkä sit meni ohi..mut nyt kun on ollut,hitto..ihan kun olis jollain huonolla tripillä,let me out lol Mä lähen breikille kanssa,liian uuvuttavaa tällä hetkellä ja tää ihme häröily täällä,liikaa...Muutamat tyypit on ihania ja niiden takia mä aina täällä piipahdan,nyt jäin liian pitkäksi aikaa haha.
        Muutamat randomit on olleet oikein viisaita,tänä aikana oli ihan hyviä keskusteluja..ennenkuin sekoilu alkoi. Mä en ihmettele jos Lady lähti menee,liian raskas vibe ja kenestäkään ota enää selvää,kaikkia kaikkea joutuu epäilee. Mut myöskin laitettiin karanteeniin lol
        Sulla oli sun oma naseva tyylis mutta sä et sentään lässytellyt mitään outoa,ainakaan mun tietääkseni: p

ps: biisi oli oikein hyvä,mä just kuuntelen niiden muita biisejä,the european female;D

Ei täältä ois varaa menettää naispuolisia. Perutko breikin jos miespuolinen sanoo ILYyn?

• Hei jou!

Mä oon kasvanu kulmilla.. Ju nou... In Da Hood..

Mun frendiä osotettiin pyssyllä päähän tuossa tienristeyksessä.

Mä räppäsin siitä tosi freessit soundit..

Mun mutsi joutu gulaggiin vuonna 1945..
        Mää synnyin vuonna 1946..
        Vaikka oonki 20v nytten niin olin 44 vuonna 1990..

Mulla on ollu tosi rankka nuoruus.. Ikinä ei tienny millon tulee pyssyn patruuna kalloon.
        Nyt mä räppään mun kokemuksista..

• pujotteIija kirjoitti:

Ei täältä ois varaa menettää naispuolisia. Perutko breikin jos miespuolinen sanoo ILYyn?

Pujis:D noh..hmm..ehkäpä..saanko myös jädeä??: p

• KonnaKettu kirjoitti:

Hei jou!

Mä oon kasvanu kulmilla.. Ju nou... In Da Hood..

Mun frendiä osotettiin pyssyllä päähän tuossa tienristeyksessä.

Mä räppäsin siitä tosi freessit soundit..

Mun mutsi joutu gulaggiin vuonna 1945..
        Mää synnyin vuonna 1946..
        Vaikka oonki 20v nytten niin olin 44 vuonna 1990..

Mulla on ollu tosi rankka nuoruus.. Ikinä ei tienny millon tulee pyssyn patruuna kalloon.
        Nyt mä räppään mun kokemuksista..

kettu sekos lol

• peppupupu kirjoitti:

kettu sekos lol

Tollasta oon kuullu joltain Helsingin lähiön kulmien kundilta. :D

• peppupupu kirjoitti:

No aivan varmasti

• sanonyt
        pujotteIija kirjoitti:

Missä sanat viipyvät?

• Pujottelija_out
        peppupupu kirjoitti:

Saat jädeä ja i love you

• sanonyt kirjoitti:

Missä sanat viipyvät?

Tuossa alempana näkyy, ja miespuoliselta varmaankin

• pujotteIija kirjoitti:

Siis ylempänä

• pujotteIija kirjoitti:

noh,tuliko ne sanat sulta ja sitä jätskiä?? ^ ^,

• KonnaKettu kirjoitti:

Tollasta oon kuullu joltain Helsingin lähiön kulmien kundilta. :D

kuka se stadin kulmien kundi on??:D

ettei vaan olis sinä,hurahtanut räppiin..MC Jänkhä-Jonne : p

• peppupupu kirjoitti:

noh,tuliko ne sanat sulta ja sitä jätskiä?? ^ ^,

Täytyy tunnustaa ettei ollut minulta. Jos sanon niin saanko laittaa hymiön perään?

• peppupupu_out
        pujotteIija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa ettei ollut minulta. Jos sanon niin saanko laittaa hymiön perään?

Ei hymiöitä. Kuulostaa vakavammalta ja paremmalta ilman niitä :p

• pujotteIija kirjoitti:

laita vaan haha:D ja jäden pitää olla minttu jäätelöä;)

• pujotteIija kirjoitti:

peppupupu....I Love you :D
        Ja ice cream summer, muuta jädee ei valitettavasti ole
        https://www.youtube.com/watch?v=IT7eA8zhdjg

Ooooh no nyt on peppiksenkin pakko hymyillä,tulee luuvia ja hitsin hyvä biisi,oikein hanoita läjäytit!;D I <3 too pujis :D

• enkaipaaketään

En kenellekään täällä enkä muualla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe