- jäis kana kynimättä, kylläkin
- kyllä sillä on, olen ollut ja tulen olemaan parin muodostuksessa sivusta seuraajan osassa, koska minulle ei ulkonäköä ole jaettu, eikä tosin muitakaan avuja.
- sama tilanne, tunteet vaan tuli jostain ja on ne edelleen.
- olisin kiinnostunut eräästä miehestä.
vaikkka ei kohdata missään, sattumaltakaan. - en mitään, näin lyhyesti ilmaistuna.
- ei ole numeroo
- hyvää yötä, vaikka tuskin hän nukkumassa, toisin kuin mä kohta.
<3 - hyviä öitä miehelle <3
- joo, voisin tullakin käymään =)
- yhy, en ottais.
ehkä komeita, mutta jo niin erilaiset kulttuuri erot ettei pitemmän päällä mitään tulis, ja tällä hetkellä mielessä vain ja yks, suomalainen mies. - tuon saman havainnon tein.
- täydellistä ihmistä ei ole, jokaisessa turn off piirteitä enemmän tai vähemmän.
onhan miehissäkin heitä, ketkä arvostelevat, nauravat ja luulevat olevansa oikeutettuja vielä siihen. - onhan se totta,että venakot ja virottaret ovat aina olleet ainakin mun mielestä naisellisempia, kauniimpia paremmin pukeutuvia kuin suomalaiset naiset.
Suomalaiset naiset olemme, yleensä käytännöllisesti pukeutuvia, mikä saattaa olla epänaisellisuutta kulkea tuulipuku kahisten, ei olla niin miehiä miellyttämään ehkä, itsenäisesti toimeentulevia, kovia työnaisia ainakin esim. sota- aikana, josta se työnteko, itsensä ei niin esillä pitäminen, rumat ne vaatteilla koreilee kulttuuri peräisin.
monikin asia vaikuttanut, ja huonot geenit, jolle ei mitään mahda. - kaunis aloitus, aloittajalta hänen kaipaamalleen naiselle.
- Ei nähty eilen
- ajattelen niin, et mikäli tarkoitettu minä ja hän, mies niin kohtalo johdattaa jollain tavalla yhteen <3
- totta, ongelmat täytyy käsitellä.
mutta lienekö tässä tarkotettu ongelmia siihen yhteydenottoon liittyen. - saattaa johtua muutamistakin tekijöistä. sittenhän sen vasta tietää ja tunteet varmentuu jos sais todellista tietoa mitä se toinen tuntee...sydämessään
- Ei mitään ongelmia palstalla viitti avautua, kaikillahan niitä nyt jotain on, pieniä tai hieman suurempia.
- sehän riippuis oletko hän, kehen haluisin törmätä. törmäillä vaikka lähemminkin he he