Oon jo tullut hulluksi kun en saa naista. Olen tyhmä heikkolahjainen työtön. Persoonhäiriö agressiivinen hullu en jaksa enää....
T. Allu
Oon jo hullu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinhuoltajia kannattaa yrittää. Ne on helppoja ja yksinäisiä myös. Olen monta sellaista iskenyt.
- Anonyymi
No en saa ketään naista jatkuvasti yksin.
- Anonyymi
Miksi sun pitää tehdä samasta aiheesta monta aloitusta yhden päivän sisään? Narsistista vallata palstatilaa tuolla tavalla.
- Anonyymi
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
Jos elämä pyörii sen ympärillä, että haluaisi löytää jonkun, se tekee ihmisestä epätoivoisen. Omaa hyvinvointia ei voi ulkoistaa toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
No ihan sama. Lähen salille.
- Anonyymi
Päin vittua noitten naistenkaa menee nykyään. Mut elämä on ja masentaa. Kohta telkun pariin ja huomenna oottaa arki.
- Anonyymi
Ei täs elämäs oo mitää järkee kun ei sas naista ja on aina yksin ja tuijottaa seinää tai telkkaria..
elämä on!
etsivä ei aina löydä, todettu on niin monesti.- Anonyymi
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
Anonyymi kirjoitti:
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiä- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiäNo en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
.Ole sitten ilman. Tyydy osaasi. Jankuttamalla ja sekoilemalla et saa mitään.
- Anonyymi
Äsken runkkasin tuntu ihanalta...
- Anonyymi
"Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee."
" Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa"
Päätä jo, Allu!
Muuten, miten siellä terapiassa on mennyt? Eikö siitä ole mitään apua kun kirjoittelu tuntuu muuttuvan vain hullummaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924547
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723527Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1222808Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152585Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282494- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251790Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291638