Yksinhuoltajia kannattaa yrittää. Ne on helppoja ja yksinäisiä myös. Olen monta sellaista iskenyt.
0Äänestä
Anonyymi
No en saa ketään naista jatkuvasti yksin.
0Äänestä
Anonyymi
Miksi sun pitää tehdä samasta aiheesta monta aloitusta yhden päivän sisään? Narsistista vallata palstatilaa tuolla tavalla.
0Äänestä
Anonyymi
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
Jos elämä pyörii sen ympärillä, että haluaisi löytää jonkun, se tekee ihmisestä epätoivoisen. Omaa hyvinvointia ei voi ulkoistaa toiselle ihmiselle.
0Äänestä
Anonyymi
No ihan sama. Lähen salille.
0Äänestä
Anonyymi
Päin vittua noitten naistenkaa menee nykyään. Mut elämä on ja masentaa. Kohta telkun pariin ja huomenna oottaa arki.
0Äänestä
Anonyymi
Ei täs elämäs oo mitää järkee kun ei sas naista ja on aina yksin ja tuijottaa seinää tai telkkaria..
Vastaukset 15
Vanhimmat
Yksinhuoltajia kannattaa yrittää. Ne on helppoja ja yksinäisiä myös. Olen monta sellaista iskenyt.
No en saa ketään naista jatkuvasti yksin.
Miksi sun pitää tehdä samasta aiheesta monta aloitusta yhden päivän sisään? Narsistista vallata palstatilaa tuolla tavalla.
Jos elämä pyörii sen ympärillä, että haluaisi löytää jonkun, se tekee ihmisestä epätoivoisen. Omaa hyvinvointia ei voi ulkoistaa toiselle ihmiselle.
No ihan sama. Lähen salille.
Päin vittua noitten naistenkaa menee nykyään. Mut elämä on ja masentaa. Kohta telkun pariin ja huomenna oottaa arki.
Ei täs elämäs oo mitää järkee kun ei sas naista ja on aina yksin ja tuijottaa seinää tai telkkaria..
elämä on!
etsivä ei aina löydä, todettu on niin monesti.
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiä
No en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
.
Ole sitten ilman. Tyydy osaasi. Jankuttamalla ja sekoilemalla et saa mitään.
Äsken runkkasin tuntu ihanalta...
"Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee."
" Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa"
Päätä jo, Allu!
Muuten, miten siellä terapiassa on mennyt? Eikö siitä ole mitään apua kun kirjoittelu tuntuu muuttuvan vain hullummaksi?