Oon jo tullut hulluksi kun en saa naista. Olen tyhmä heikkolahjainen työtön. Persoonhäiriö agressiivinen hullu en jaksa enää....
T. Allu
Oon jo hullu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinhuoltajia kannattaa yrittää. Ne on helppoja ja yksinäisiä myös. Olen monta sellaista iskenyt.
- Anonyymi
No en saa ketään naista jatkuvasti yksin.
- Anonyymi
Miksi sun pitää tehdä samasta aiheesta monta aloitusta yhden päivän sisään? Narsistista vallata palstatilaa tuolla tavalla.
- Anonyymi
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska halun naisen. Liikaa ollut yksin vaan ja kaipaan parisuhde elämää ja muut vain löytää. Sit oon. Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee.
Jos elämä pyörii sen ympärillä, että haluaisi löytää jonkun, se tekee ihmisestä epätoivoisen. Omaa hyvinvointia ei voi ulkoistaa toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
No ihan sama. Lähen salille.
- Anonyymi
Päin vittua noitten naistenkaa menee nykyään. Mut elämä on ja masentaa. Kohta telkun pariin ja huomenna oottaa arki.
- Anonyymi
Ei täs elämäs oo mitää järkee kun ei sas naista ja on aina yksin ja tuijottaa seinää tai telkkaria..
elämä on!
etsivä ei aina löydä, todettu on niin monesti.- Anonyymi
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
Anonyymi kirjoitti:
Joo muttakun ei millää saa naisen kosketusta ja pillua niin sekoo jo.
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiä- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiäNo en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en halua maksaa. Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa
.Ole sitten ilman. Tyydy osaasi. Jankuttamalla ja sekoilemalla et saa mitään.
- Anonyymi
Äsken runkkasin tuntu ihanalta...
- Anonyymi
"Mulla on 3 tonnia rahaa ja uus asunto ja isot telkkarit ja kaikkee."
" Mulla ei oo töitä, ja paljo velkaa"
Päätä jo, Allu!
Muuten, miten siellä terapiassa on mennyt? Eikö siitä ole mitään apua kun kirjoittelu tuntuu muuttuvan vain hullummaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561217Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu511056Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56863Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56843Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761