Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eripariaolevat
eripariaolevat
eripariaolevat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
2470
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+ole+kummatkaan+niistä...+
Olimme+ihastukseni+kanssa+erimaailmoista,+se+ihastus+ollutta+ja+mennyttä+enkä+vaihtanut+nikkiä+toiseen.
10.03.2019 12:56
toivossa+on+aina+hyvä+elää+=)+
siis+kyllähän+toivoa+paremmasta+saa+olla.+Joo,+on+totta+että+puolueet+on+mitä+ne+on.
mutta+kun+en+halua+luopua+toivosta,+että+tämä+maa+olis+jo+menetetty+ja+arvot+täällä.
09.03.2019 22:56
onhan+sen+aikansa+varmaan+ihan+hauskaa,+se+viinan+juonti+meinaan..
mutta+sitten+kun+on+köntsät+housuissa+ja+rollattorilla+köpötellään+menemään,+siitä+hauskuus+kaukana.+mutta+eihän+sitä+ajatella,+ei+että+niinkin+mahdollista+että+käy.+=/+mutta+mitäpä+sitä+muutenkaan+tietää+etukäteen+tai+murehtii,+ja+parempi+niin.
09.03.2019 22:50
nii,+tyhmyytensä+moni+myös+paljastaa+itsestään,+tietämättään+
=)
09.03.2019 22:43
on+kaunistunut,+huomattu+on.+
täytyy+naisenakin+uskaltaa+sanoa,+vaikka+en+lepso+olekaan.
09.03.2019 22:41
samaa+mieltä+asiasta,
09.03.2019 22:33
Ei+ylipainossa+oo+mitään+hienoa,+vaikka+olenkin+sitä+mieltä,+että+antaa+kaikkien+kukkien+kukkia.+mutta+siis+terveysriski+enemmin+tai+myöhemmin.+
Jos+olet+rakenteeltasi+hoikka,+etkä+sairasta+mitään+syömishäiriöö+mikä+täytyis+hoitaa,+niin+aikuisen+neuvona:+Kyllä+sitä+painoa+pukkaa+kunhan+ikääkin+tulee+lisää+joten+nou+hätä.
09.03.2019 22:28
totta!+
tietyllä+tapaa+mutantteja+ollaan..
09.03.2019 22:20
niissä+on+suvun+kunnia+ja+sen+oman+navan+kunnia,+pakoillaan+minkä+ehditään+=/
vuohien+paimentajien+kansaahan+ne+on,+ja+somalit+bambumajoista+tänne,+niin+onhan+se+tivolia!
09.03.2019 22:13
järkyttävää!+Islami+ottaa+täällä+vallan,+ennemmin+tai+myöhemmin,+ellei+muutoksia+aleta+tekemään+piakkoin.
MUTTA+kun+ei...+=(+toimenpiteisiin+ei+ryhdytä,+eikä+vähään+aikaan+mitään+säädöksiä+ennen+kuin+uusi+hallitus+on+kasattu.
09.03.2019 22:11
Saamaa+mieltä!+Vaikka+kesä+on+tulossa+ja+rantakausikin,+ei+ole+oikotietä+onneen+aikuisillakaan.+Parasta+mennä+ohjatun+ohjelman,+ruokavalion+muutosten+ja+liikunnan+tahdissa.
Itse+olen+aikuinen+akka,+muutama+kilo+täytyis+jossain+vaiheessa+saada+pudotettua,+mutta+ei+pakkomielteisesti.
09.03.2019 22:07
Älä+henkeäs+riistä,+oot+niin+nuori+vielä.++Aina+täytyy+olla+edes+hitunen+toivoa,+onhan+nykyään+päihdekuntoutuksia,+sekä+apua+saatavilla+mikäli+sitä+on+valmis+hakemaan+ja+ottamaan+vastaan.
On+kouluja,+kurssejakin+nykyään+tarjolla+vaikka+mitä+ja+missä+muodossa,+näin+ainakin+itse+ajattelen.+Suomessa+kuitenkin+on+asioita,+mitkä+ovat+hyvin+mun+mielestä+koulutus+ja+sen+taso+on+yks+sellanen+asia.
09.03.2019 21:48
salaattia,+lihapullia+(valmis+ei+itsetehtyjä)+ja+perunamuussia,+nami+nam!!+
Ja+jälkkäriksi+fazerin+sinistä,+näin+lauantain+kunniaks+=)
09.03.2019 21:43
On+se,+surullista+elämä+joskus...+toisilla+enemmän+kuin+toisilla.+
Olen+uskonut+ihmisiin,+olen+uskonut+rakkauteen+vaan+en+usko+niihin+enää.++Toki+maailmassa+on+myös+ihania+ja+kauniita+asioita!+=)
09.03.2019 21:39
Ei+saakeli+sentään,+mikäli+totta,+mistä+linkki+kuviin+löytyy?+
Sieltä+tosiaan+saattaa+löytyä,+moskeijan+suojista+vielä+valitettavasti+todennäköisesti+monta+uutta+puukottajaa+ja+iskijää,+ei+ne+tähän+lopu+=(
Poliiseilla+ei+enää+reurssit+riitä+oikeen+mihinkään,+että+ei+niitä+taustoja+ehditä,+ehditty+alunperinkään+kun+niitä+tuli+tänne+niin+paljon,+niin+selvittää+mitä+ovat.
09.03.2019 17:12
sen+jälkeen+uusiksi+laittaminen+kertoo+myös+ihmisestä+jotain,+miten+kykenee+rakentamaan+elämänsä+uudellaan,+tai+eistten+ei+kykene+vaatii+itseltä+työtä+ja+omistautumista+uudelleen+rakennukselle.
en+ole+samaa+mieltä,+tarinoita+kuullut,+lukenut+ja+nähnyt,+myöskin+älykkäät+saaneet+potkuja.
09.03.2019 13:15
Sillä+ilmeellä+haluaa+jotain...+eli+PILLUA+siis.
08.03.2019 23:08
kyllä+meinaan,+vaikkakin+aloittaminen+ei+aina+oo+helpointa.+Useimmiten+kuitenkin+kannattaa+uusia+pieniäkin+asioita,+ei+jäädä+paikoilleen.
08.03.2019 22:06
Itsehän+teet+valintasi,+mitä+teet+ihailijoidesi+suhteen.
+Onhan+niitä,+vaarallisia+miehiä+ilman+päihteitäkin+esim.+narsistit,+luonnehäiriöiset+jne+jne+jne+sekä+päihteidenkäyttäjissäkin.+Eikä+elämässä+välttämättä+tiedä+tai+voi+etukäteen+valmistautua+tai+tietää+tulevaa,+aina+elämässä+sattuu+ja+tapahtuu,+toisille+syystä+tai+kolmannesta+enemmän+kuin+toisille.+
Jotkut+virheet+oppii+kantapään+kauttta,+väistämättä.
08.03.2019 22:02
niistä+on+ikuisuus+aikaa..+
Minä+muutamat+kerrostalossa+järjestin,+siitähän+ei+hyvää+seurannut,+naapureiden++kannalta+siis+=/
08.03.2019 19:03
74 / 124