Tai valmistaneet?
Miulla on tuossa uunissa juuri valmistumassa jauheliha-makaroonilaatikko.
Mitä sapuskaa olette tänään syöny?
16
171
Vastaukset
- työttömänlounas
paskaa
Keitin äsken makaronisipulimaitoa. Se on kuin pumpulia mahalle..nokare voita päälle.
Päivällä paistoin tofua, pikkutomaatteja, sipulia, kesäkurpitsaa ja lisukkeena salaattia.- Naminaminami
Chili con carnea ja pottumuussia vedin tänään. 😋
Heh. Pottumuusi on kyllä niitä joita tulee ahmittua naamariinsa antaumuksella. Hyvä lisuke tuo toinenkin.
- Kylläkelpaa
pete_pjn kirjoitti:
Heh. Pottumuusi on kyllä niitä joita tulee ahmittua naamariinsa antaumuksella. Hyvä lisuke tuo toinenkin.
No naisystävän lounasravintolasta jäi yli. Yleensähän tätä vedetään riisillä, mutta oisko loppunut, niin oli muusia. Ei huono näinkään. 😋
Laitoin pellillisen pizzaa, kinkku-sipuli-oliivi ja tuplajuusto täytteillä. Kaikki tykkäsi, hyvin meni kaupaksi. :)
Kävin kaupassa ja siellä oli kyljykset tarjouksessa. Ostelin niitä mutta matkalla tuli laiskuus ja hain rullakebabin. Jäi kyljykset huomiselle; varman muusia niiden kanssa.
salaattia, lihapullia (valmis ei itsetehtyjä) ja perunamuussia, nami nam!!
Ja jälkkäriksi fazerin sinistä, näin lauantain kunniaks =)- Kaisanoasaa
Rullakebabbia. Söin puolet kun oli niin iso joten jäi huomiseksi myös ruokaa.
- Kaisanoasaa
Kyllä nuo pakolaiset ruokaa osaa tehdä , ainakin kebabit on aina hyviä ja tuoreita.
Äsken söin 2 tossuviineriä
pete_pjn kirjoitti:
Mitä ihmettä on tossuviineri? Männy miulta ihan ohi.
Leivonnaisia, aika litteitä viinereitä
- AvioATMies
Naudan sisäfilepihvit väänsin perheelle.
Coq au vin (kukkoa viinissä) oli lauantain pääruokani, riisilisukkeella (tummaa riisiä tietty).
Muuten meni sit vaan leipää (cheddaria ja kalkkunaa päällä), (maustamatonta) jugurttia, paistettuja perunoita ja kahvia. Ei mitään ihmeellistä siis.
Ostettua noista oli riisi ja kahvi, muut kaikki ruokajaosta. 😉- pitkätukka-68
Niin, minähän tuo edellinen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
