Environment

![]()
Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
128
Kommenttia
1626
Pohjois-Korea on suuri hieno maa
Sitä johtaa määrätietoisin ottein nuori Kim Jong-un. Hänessä on paljon Sipilää, sillä hänkään ei välitä tuon taivaallist972Nyt jos koskaan tarvitaan rakkautta, välittämistä ja suvaitsevaisuutta !
https://www.youtube.com/watch?v=IrKxppeGtMg Voimia kaikille !072Hiihaa, Kusti polkee taas :-)
Postin hallitus perui hölmöilynsä säilyttääkseen työpaikkansa. Joukkovoima ja demokraattinen Suomi kampitti porvarin. S1671Lakkoaallokon kynnyksellä
Hyvä olisi, jos maan uusi poliittinen johto ymmärtäisi olla sekaantumatta liiaksi työmarkkinaosapuolten välisiin mittelö4471Ruokahuollon varmistaminen
Tällä hetkellä moni maanviljelijä miettii, josko laittaisi pellonsa nyt kesannolle koskapa työvoimasta ehkä tulee pulaa.1169Päivän satoa: Pitävät tunkkinsa, poistavat pyydettäessä; ovat enkuleita :-)
Iloa, siunausta ja rakkautta jokaiselle teille, jotka moderoitte tahi vaaditte poistoon kirjoituksiani :-) Uskon, että j068Merikotkan pariutumisen dialektinen logiikka
Katselen ikkunasta merelle ja näen vanhan valkopääkotkan kaartelevan etsien saaliikseen fröökynän puudelia tai jotain. S567Työelämän lähiennuste
Kun tästä nyt ryvetään kuukausi kaksi eteenpäin, niin pitääksemme yhteiskuntamme pystyssä, pitää jatkossakin rattaiden p967Taas pyöritään lillukanvarsissa
Nyt pitäisi keskustelun ytimessä ja Ylen uutisissa olla työmarkkina-asiaa - lakkoja, työsulkua, lakonuhkia ja niiden tau1066Sähkövempaimet, postin lakko ja rotujen välinen julkisuutelo
Otetaan ensin sähköpolkupyörä. Pannaan pyörän kapteenille lättähattu päähän. Lättäosassa on aurinkokenno. Näin pyörä saa663Nykyisen hallituksemme kokoonpano, tavoitteet ja toiminta...
...ovat parasta mitä valtion johdossa on ollut 2000-luvulla, ja keskusta on tärkeä osa tätä ylivertaista hallitusta. Rin263Nimimerkkikirjoittajat hoi...
... olisin kiitollinen mielipiteistänne avaukseen "Keskusta ja korona", mikä vahingossa tuli saitille ilman nimimerkkiä.363Keskusta uuteen nousuun
Alussa oli alkulima. Siitä kehittyivät niin Lars Levi kuin Santerikin. Loppu onkin jatkumoa solutason degeneroitumisell560Sanna pääministeriksi...
...tiukkaahan se vääntö on siellä demarien tykönä, mutta Sanna voittaa rinnan mitalla. Syksyyn mentäessä koko hallitus1360Neuvoja keskustan päättäjille
Minkä olette jo huomanneet, Sipilän johdolla mennään kohti ei välttämättä keskustapiirien fokusta. Nyt sitten ne neuvot458Hallitukselle uudet askelmerkit
Näillä kun mennään niin hyvä tulee. https://www.youtube.com/watch?v=Iy3vc5IYdf8&list=RD0nWXdVrmqPg&index=2058Olen pahoillani Rinteen kohtalosta
Olisin suonut hänen jatkavan. Hallituspohja kuitenkin pysyy, siitä olen iloinen.458- 157
Sodan uhka keskustan vaaliteemaksi ?
Kuten keskustassa tiedetään, meidän ei tarvitse pelätä amerikkaa eikä Natoa, sillä meillä on turvanamme itäinen ystävyys456BKT saatava pikaisesti jyrkkään laskuun
Ja tätä toivon kaikkiin kehittyneisiin maihin. Onhan selviö, että mitä enemmän tuotetaan, sitä enemmän kulutetaan rajall056