Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Iso_D
profiilit
Iso_D
Iso_D
Vapaa kuvaus
Merilapista, sinkku. Joskus tänne keskusteluihin höpöttelen joutavia.
Aloituksia
2
Kommenttia
339
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+muru+<3++Hivenen+seksistinen+toisaalta+on+kyllä+toi+kommentti+mutta+se+hyväksyttäköön+koska+sinähän+se+sait+noi+mun+löllöt+pakarat+niin+maitohapoille+että+tiukaksi+menivät:)
18.09.2018 18:22
Ai+luulekko+nää+että+tää+on+joku+hiton+paperitiikeri+tahi+sitten++Runeberg,+joka+suoltaa+jahkailua+eetteriin+kuin+Linnanmaa+Ammulypsyssä.+Ei,+minä+sanon+ei,+tää+on+ehta+uroo+joka+laukoo+itsensä+hirmuiseen+syöksyyn...++...niin+mutta+kyllä+se+vaan+on+niitä+realiteettejä+että+kyllä+se+kiki+pitäs+pienentää.+Mahtaa+olla+nautintoa+kanssakolleegoillani+jotka+saavat+touhuta+kuin+kanit?+Pienenpienen+nytkyksen+saattamina.+niin+tai+mistäpä+minä+moisia+tietäisin.
18.09.2018 16:35
Ai+mutta+nythän+tää+vasta+hokas+että+nickkinä+olikin+pepppu.+pupu+eikä+peppupupu?++No,+olettaen+että+te+molemmat+olette+naisia+niin+täänhän+voisi+nähdä+mahdollisuutena.+Ehkäpä+ei+sittenkään+tarvi+kikin+pienennykseen+lähteä+kun+kahdellehan+tuosta+saattas+olla+sopivasti😇
18.09.2018 08:30
Niin,+edelleen+taidan+olla+sitä+mieltä+että+neidolla+taitaa+puhe+olla+parasta?
Vaan+ookko+nää+ajatellut+asiaa+siltä+kantilta+että+kun+epäuskoisena+puistat+päätäsi+ja+tuumaat:"+Ei!+Minäkin+olen+vain+ihminen,+rajansa+se+on+minunkin+joustavuudella"+Niin+tää+kyllä+silloin+särkyy!+Ei+auta+muu+kuin+saman+tien+ruveta+soittelemaan+aikaa+kikin+pienennykseen.
Sinänsä+minua+kylläkin+viehättää+neidon+ennakkoluuloton+asenne+ottaa+vastaan+se+mitä+elämä+voi+tarjota🤗
18.09.2018 08:25
Vakavasti+olen+kyllä+miettinyt+että+pitäs+kyllä+mennä+kikileikkaukseen,+kaikki+ois+sitte+helpompaa.+Nykyisillään+ei+oikein+mikään+onnistu+ja+kyllä+kikin+lyhennys+ois+paikallaan+:(
Tiedoksi+vaan+jos+Peppupupu+sattuu+lukemaan+tämän+niin+rupeaa+olemaan+viime+hetket+kokeilla+mahdotonta+:P
17.09.2018 20:01
Jotain+tuttua+tuossa+temperamentissa+kyllä+on+XD
17.09.2018 19:57
Siis+olettaen+että+Ap+on+nainen+niin+olisin+myötämielinen+ehdotukseenne.+Tosin+katselin+PAM+eli+palvelualojen+sivuja,+sieltä+bingo-alan+työehtosopimusta+niin+minimipalkka+on+9.07+tunnilta!+
Bingo-ala+määräytyi+sen+takia+kun+tää+on+iäkäs,+Hopeaketun+ikäluokkaa+ja+siten+tässä+seniiliydessä+tään+Hopeketun+toimivuus+tahi+luotettavuus+palvelun+tuottajana+on+rinnastattavissa+bingoon.+Joskus+onnaa+joskus+ei.
No+siis+en+anna+tämän+itseäni+häiritä+ja+siten+pitäydyn+tes'sin+puitteissa.+Mahdolliseen+yöpalveluun+tosin+pitää+lisätä+yölisä+joten+ehdottamanne+20+euroa+riittää+n.+1+tunnin+ja+45+minuutin+yhdessäoloon.
Eli+sori+vaan+neito,+teidän+on+pakko+palkkatarjoustanne+ylöspäin+heivata.+Siis+kyllähän+minä+muuten+mutta+kun+liitot+määräävät+taksat+niin+ei+tuo+20+euroa+riitä.+Syytä+liittoja,+älä+minua+:)
17.09.2018 10:26
Sanot+vaan,+yksikin+nainen+kerran+sanoi+että+olen+hänen+tuki+ja+turva.+Käytännössä+se+meinas+sitä+että+hänellä+auto+hajos+matkalla+Ikeaan,+soitti+sitten.+Niin+tää+sitten+joutu+kuskaamaan+Ikeaan,+kantamaan+kaikki+ostokset,+korjaamaan+auton+:(+Niin+ja+en+ole+voinut+välttyä+näiltä+klassisilta+piirakkahommilta.+Ties+kuinka+monta+kertaa+olen+neidon+luota+lähtenyt+masu+täynnä,+aina+on+sanottu+että+nyt+saat+piirakkaa,+no,+onhan+se+kyllä+tavallaan+on+oraalinen+nautinto+kun+saa+syödä+pellisen+mustikkapiirakkaa+mutta+jotenkin+tulee+mileen+että+jonninsortin+kuilu+on+kuullunymmärtämisessä+:)
16.09.2018 23:31
Peppuystävä???++Mitä+ihmettä+se+Peppupupu+höpöttää!+Voit+kuule+tunkea+sinne+sun+pepaas+moiset!+Ekkö+nää+tiiä+että+toihan+on+sama+kuin+joutusin+friendzoneen++ja+mikä+tällaiselle+pepafetishin+omaavalle+ois+pahempi+kuin+se+että+joutuu+johonkin+ihme+pepaystävyysalueelle,+ihan+perseestä+noi+sun+jutut+:D
16.09.2018 22:29
Mitä+se+pupu+höpöttää?+Olenhan+ilmaissut+että+minulla+on+pepafetishi+:D
16.09.2018 21:44
Justiin+tein+dippikastikkeen+maustumaan,+sipsin+kans...+++....syöminen+on+patenttiratkaisu+:D
16.09.2018 19:03
Törkkäisin+järveen,+kastuisitpa+kerrankin:)
15.09.2018 00:30
Minä+kyllä+arvelisin+että+karvoitukseltaan+pitkähkö+ja+tyyliltään+naturelli,+siis+se+karvoitus+joka+sattumoisin+tarkasti+määritellen+on+jotain+valkeaa,+ehkäpä+oranssiakin.+Söpöt+mustat+nappisilmät+ja+kooltaan+kainaloon+sopiva+☺️
11.09.2018 21:14
Epätoivomoodi+tieteski+päällä,+maksimi+etäisyys+ja+maksimi-ikähaarukka+XD
11.09.2018 10:32
Lähinnä+nyt+aattelin+että+kun+tykkäät+valomiekoista,+niin+tää+vois+olla+Darth+Vader+ja+sää+voisit+olla+prinsessa+Leia.+Tää+sitten+vois+valomiekkansa+avustuksella+prinsessaa+johdatella+dark+side'lle,+tiedäthän,+hyvä+vastaan+paha+teemalla+:)
Niin+ja+ei,+roolien+vaihto+ei+sitten+mulle+käy+:D+Eli+minä+pahis+kaavussaan+ja+sinä+prinsessa+nutturan+kera+:)
10.09.2018 11:58
Niinpä,+ihmisellä+itsellään+on+vain+merkitystä.
09.09.2018 19:57
Liian+hyvää+ollakseen+totta+++->++Juokse
08.09.2018 21:15
Mammari+:)
08.09.2018 20:53
Niin,+minusta+tuntuisi+että+tää+Iso+D+ja+Peppupupu++saattas+olla+katsojaystävällinen+vaihtoehto.+Perusteluna+seuraavat:+Isolla+Deellä+peppuaddiktio+ja+kun+peppupupulla+jo+nimessäkin+peppu+mainittu+niin+tähtien+asennot+olisivat+suotuisat+vaikka+mihin.+Tähdistä+saadaan+hyvä+aasinsilta+seuraavaan+perusteluun.++Peppupupulla+profiilissa+mainittu+sana+tökkääminen+ja+valomiekka....+++...nooh...+++...tällä+tyypillä+ois+tuolla+kaapissa+pölyttymässä+valomiekka...+++...loput+mahdatte+arvata+:P
08.09.2018 19:54
Olet+oikeassa,+olen+liian+kova,+mutta+voin+muuttua.+Lopetan+kaiken+liikkumisen,+syö+ja+syön+vain,+ennepitkään+oon+se+pehmonen+pallero+joka+tuvassa+keinutuolissa+odottaa+sua...
08.09.2018 18:34
16 / 17