Laittakaa aijaalla

hymyileväkappale

nuoruuskuvia jos uskallatte.

63

968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En uskalla kokonaista kuvaa laittaa...

https://aijaa.com/xQPrNp

Vaan puolikkaan ja sekin on mustavalkokuvasta. Hyvät yöt samalla! ☺️

• ootko sä oikeesti tuossa? koska sulla on aina noita naamakuvia;D nätti plikka :)

• peppupupu kirjoitti:

ootko sä oikeesti tuossa? koska sulla on aina noita naamakuvia;D nätti plikka :)

Juu, se on ikivanhasta valokuvasta tallennettu kuva. Ikää oli tuolloin 18-19 v. En pysty muistamaan, mutta juuri ja juuri aikuinen. Jossain opintokortissa oli etulehdessä kuvana.

En kyllä usko, että kukaan enää nykyään osaisi yhdistää minut nyt ja tuon naaman yhteen. Ikä on tehnyt tehtävänsä...😅

Joitakin vanhoja koulukamuja olen joskus tervehtinyt ja saanut hämmästyneen kysymyksen, anteeks mistä me tunnetaan!?😀

Mä tunnistan heudät vielä hyvin silmien seudusta ja nenäsuu linjasta, mutta minä vissiin olen muuttunut reilummin tai sitten kaikki ei tunnista yhtä helposti vanhoja tuttuja...tai ei halua muistaa, heh.

• Sönkköfani

Ihana sönkkö<3

• Sönkköfani kirjoitti:

Ihana sönkkö<3

Kiitos fanille. :)

• IäkäsATM
        LadyZorro kirjoitti:

Juu, se on ikivanhasta valokuvasta tallennettu kuva. Ikää oli tuolloin 18-19 v. En pysty muistamaan, mutta juuri ja juuri aikuinen. Jossain opintokortissa oli etulehdessä kuvana.

En kyllä usko, että kukaan enää nykyään osaisi yhdistää minut nyt ja tuon naaman yhteen. Ikä on tehnyt tehtävänsä...😅

Joitakin vanhoja koulukamuja olen joskus tervehtinyt ja saanut hämmästyneen kysymyksen, anteeks mistä me tunnetaan!?😀

Mä tunnistan heudät vielä hyvin silmien seudusta ja nenäsuu linjasta, mutta minä vissiin olen muuttunut reilummin tai sitten kaikki ei tunnista yhtä helposti vanhoja tuttuja...tai ei halua muistaa, heh.

Haluaisitko tarjota minulle, vanhalle ätmille yhdynnän? Mä mielellään surffaisin niillä sun mudokkailla reisilläsi ;)

• IäkäsATM kirjoitti:

Haluaisitko tarjota minulle, vanhalle ätmille yhdynnän? Mä mielellään surffaisin niillä sun mudokkailla reisilläsi ;)

Arvaappas kaksi kertaa? Muodokkaat reidet saa, kun kyykkää ja tanssii...tms. missä reisilihakset joutuu töihin. Kokeile, jos et usko! :D

• LadyZorro kirjoitti:

Arvaappas kaksi kertaa? Muodokkaat reidet saa, kun kyykkää ja tanssii...tms. missä reisilihakset joutuu töihin. Kokeile, jos et usko! :D

Tai kokeile vaikka kyykkyhyppelyä. :)

• pelottaaa

En juskalla.

• idontunderstand

Miksi joku haluisi esitellä itseään TÄÄLLÄ?

• oletko.ruma

rumien rohkaisuryyppy

• YritetäänYmmärtää

Se on sitä huomiota, jota ei muualta saa.

• Sittenkiusataan

Trollit imee kaiken tiedon mielellään...laittakaa vaan.

• laurap
    • viisvee

nuoruus kuvat kun on paperilla, tällä ikää,

• sama täällä, tajusin että eihän mulla taida olla nuoruus kuvia koneella,pitäis eka skannata valokuvista ja siirtää.

• kovaheppu

Etunimi on peppu, sukunimi pupu.

• Arvatkaas
      • viisvee

kuvasta päätellen 80 luvun nuori hyvännäköinen sopivasti laitettu ajan tyyliin.

• Mä tiiän tään, Ybis. ☺️👍

• Arvatkaas
        LadyZorro kirjoitti:

Mä tiiän tään, Ybis. ☺️👍

Eipä ole.

• Arvatkaas
        viisvee kirjoitti:

kuvasta päätellen 80 luvun nuori hyvännäköinen sopivasti laitettu ajan tyyliin.

Oikealla vuosikymmenellä ollaan.

• Arvatkaas kirjoitti:

Eipä ole.

Ööööö, no sitten se on Wuhweli?😃

Onko eikö onko!?

• LadyZorro kirjoitti:

Ööööö, no sitten se on Wuhweli?😃

Onko eikö onko!?

On..on..Tukka blondattuna.. 😊

Mul on ongelmia selainten kanssa...

• Wwuwuw kirjoitti:

On..on..Tukka blondattuna.. 😊

Mul on ongelmia selainten kanssa...

Makee!! Ai sökin oot harrastanut blondaamista ja permiksiä? Se taus olla kova juttu 80-90 luvulla. Mulla oli kans vastaavanlaiset hiukset ysärillä. Ja roxette tukka tietysti kans.😃

Hyvä kuva susta!👍

• LadyZorro kirjoitti:

Makee!! Ai sökin oot harrastanut blondaamista ja permiksiä? Se taus olla kova juttu 80-90 luvulla. Mulla oli kans vastaavanlaiset hiukset ysärillä. Ja roxette tukka tietysti kans.😃

Hyvä kuva susta!👍

Mulla onkin ongelmia kirjainten kanssa..kele...

• LadyZorro kirjoitti:

Hyvä kuva susta!👍

Mun päässä on ollut kaikki mahdolliset värit, leikkaukset, tyyli ja kampaukset..Kun kerran uutta tukkaa päästä pukkaa, niin kai sille saa jotain tehdäkin..he.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mun päässä on ollut kaikki mahdolliset värit, leikkaukset, tyyli ja kampaukset..Kun kerran uutta tukkaa päästä pukkaa, niin kai sille saa jotain tehdäkin..he.

Ihan sama homma täällä! Yhdessä välissä mulla oli kyllä liian tiuha tahti värjätä ja vaalentaa, meinas tulla pälvikaljuja kohtia kupoliin...piti vähän hidastaa tahtia.

Välllä kun ei vaalentunut kerralla, eiku uus kierros ja pidempään vetyperoksit päässä, kirveli päänahkaa...oli se aika meininkiä.

Ihan kalju en vielä ole ollut..ootko sä?

• Wwuwuw
        LadyZorro kirjoitti:

Ihan sama homma täällä! Yhdessä välissä mulla oli kyllä liian tiuha tahti värjätä ja vaalentaa, meinas tulla pälvikaljuja kohtia kupoliin...piti vähän hidastaa tahtia.

Välllä kun ei vaalentunut kerralla, eiku uus kierros ja pidempään vetyperoksit päässä, kirveli päänahkaa...oli se aika meininkiä.

Ihan kalju en vielä ole ollut..ootko sä?

En kyllä täys nutipäänä ole ollut. Joskus nuorena oli vähän sivuilta kalju ja sitten semmonen musta tupeerattu peikonpää..

Mä inhoon kirjottaa tällä firefoxilla,. Taas näit ensimmäisen maailman onkkelmii..

• Naisasialooser11

Olitko nuori joskus 80 luvulla? Nyt olet vanha muumio ja ikäisesi miehet ovat komistuneet vanhetessaan.

• Naisasialooser11

Olitko muuten puhdas tuon kuvan aikaan vai jo käytetty?

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Olitko muuten puhdas tuon kuvan aikaan vai jo käytetty?

Röh röh röh..

• viisvee

naiset ovat tottuneet pelikuvaan,

• Kukahanseolisi
      • arvaan

Dissident?

• lihavihatipunen

Pujis?

• Joku jolla on miehekäs leuka eli ei voi olla kukaan nk. ätmi. Pikkiksen mukaan he ovat leuattomia...

• Kukahanseolisi
        LadyZorro kirjoitti:

Joku jolla on miehekäs leuka eli ei voi olla kukaan nk. ätmi. Pikkiksen mukaan he ovat leuattomia...

Ei sitä tiedä. Onko sinusta tuolla liian pulleat posket sinun makuun?

• Mun veikkaus: Harmaaritari.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Pujis?

Ei ainakaan tämä Pujis ole

• pujotteIija kirjoitti:

Ei ainakaan tämä Pujis ole

Ei ole, onhan susta kuva nähty..

Se on tää Anananasa..

• Kukahanseolisi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei ole, onhan susta kuva nähty..

Se on tää Anananasa..

Anananasa on tainnut julkaista kuvia vain paremmasta päästään.

• Kukahanseolisi kirjoitti:

Ei sitä tiedä. Onko sinusta tuolla liian pulleat posket sinun makuun?

Heh, ei ole liian pulleat alaosastaan, yläosakin pitäisi nähdä. Sitten voisi varmasti vasta sanoa. 😀

Harmaaritarihan se kyselee selvästikin, kun tuommosta kysyt.😉

Näytä nyt loputkin, kun intouduit...

• kihi

Tästähän on varoiteltu. Älkää nyt hyvänen aika lähettäkö pedofiiliätmille mitään nuoruuskuvia.

Juuri nythän on uutisissa ja aamutelevisiossa huolestuttavia uutisia siitä kun nuoret ottavat itsestänsä nakukuvia ja lähettelevät näitä sitten "pokaystäville".

• On täällä pari miestä näyttänyt peppunsa ja enpä voi moittia..

Tosin olis kiva nähdä myös se "kylän paras perse"...: D

• Kovin korkeat ikärajat kun minunkin pepakuva poistettiin XD

• kihi
        Wwuwuw kirjoitti:

On täällä pari miestä näyttänyt peppunsa ja enpä voi moittia..

Tosin olis kiva nähdä myös se "kylän paras perse"...: D

Naiset yrittävät yllyttää miehiä -näitä viattomia ja kunnollisia-lähettelemään jännämieskuvia joille on mukava hekoitella tyttöjenillassa. Näkyihän siellä olevan yksi tällainen legendaarinen "kikkelikortti" elikkä torso. Naiset ovat sitten niin viimmeisen päälle ovelia, viisaita sekä jännänaisia.

Ne kaksi peppukuvaa olivat ennemminkin sellaisia kaksi roikkuvaa läskinpalaa (yhteensä neljä). Kysykää vaikka tyttöjeniltaan osallistuvilta. Meikäläinen ei lähettele piukeesta pyöreästä käteenmahtuvista karvapeitteisestä pähkinänsärkijästään mitään ilmaiskuvia.

• Noh mies sanoo minut tunnistetaan siitä, joten en laita oon vielä samannäköinen.
      Ja lapset on ihan mun näkösii niin tunnistaisi liikaa.

• Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..

• tiedetään

Trollit ei voi

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..

https://aijaa.com/NcT2SV
        Noh tästä on jotain n 29v aikaan.
        Multa löytyy niin vähän kuvia itsestäni.
        Kyllä läheiset tunnistaisi koska tää kuva seisoo äitini pöydällä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..

Ikävä kyllä mun nuoruus kuvista on liian vähän aikaan. Nuoruudessani minua ei ole erikseen kuvattu joten harva kuva on piilossa jossain häkkivarastossa. Ja sit niitä nolo kuvia runsaammin kyllä silloin kamera esillä ja etsittiin esiin.
        Passikuva on sit niitä harvinaisii.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä minä vielä poistan tuon kuvan😁

• tiedetään kirjoitti:

Trollit ei voi

Oot vaan kade

• Wwuwuw kirjoitti:

Tää on sit lapsuus kuva.😂

• Siitosenveljes

Tässäpä tämä kuva olisi...

https://aijaa.com/68xhMK

Se oli sitä tosivarhaisnuuren huliviliaikaa...
      Ei tämä elämä aina ole käsille mennyt.

• Tuo on niin lyhyt huliviliaika.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1748
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      12
      1622
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1538
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe