Vapaa kuvaus

Energiakartelleihin tai robinhuud-puolueiden monopoleihin sitoutumatonta varavoimajärjestelmien kotimaista kehitystyötä edistävä liiketaloudellista voittoa tavoittelematon kehittäjien yhteisö.

http://www.varaverkko.be

Aloituksia

8

Kommenttia

116

  1. >+En+ainakaan+minä+halua+maksaa+veronmaksajana+junankäyttäjien+ja+aseman+seudun+asuntojen>+asukkaiden+pysäköinnistä.+Pysäköinnin+ei+tule+olla+ilmaista.+Ongelmallista+on+nyt+se,+että+kaikki+kaupunkilaiset+maksavat+pysäköinnistä+olipa+autoa+taikka+ei+pysäköintiyhtiön+vajeita+paikkaamalla+-+seinien+pitäminen+pystyssä+väkisin+ei+ole+järkevä+investointi.
  2. Jos+ylläpito+ei+poista+loukkaavaa+ja+perätöntä+viestiä,+silloin+on+selvää+että+kyseessä+onkin+ylläpito+itse.+Periaatteessa+kenenkään+ei+kannattaisi+kirjoittaa+tänne+palstalle+mitään+ennenkuin+ylläpito+on+saatu+vaihdettua+asianmukaisesti+toimivaan+tahoon.Tunnetut+ja+jo+aikaisemmin+oikeuteen+haastetut+jatkuvasti+uhkaavasti+käyttäytyvät+rettelöitsijät+ylläpitona+voivat+aiheuttaa+turvallisuusriskejä+palstan+käyttäjille.Aller+-+olen+asiasta+paremmin+yhteydessä+kunhan+muilta+töiltäni+ennätän.