Vapaa kuvaus

" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.

Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.

Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.

Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?

Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.

Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".

Muista minuakin! "



Kotieläimet: ei





Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

26

Kommenttia

160

  1. En tiedä mistä, ja ei mitään erityisiä tilanteita koska olis, vaan se on sitten lähes koko ajan päällä kun sellainen kausi tulee. Ei pitäis stressistäkään olla.
    Muita sairauksia on astma ja siitepöly sekä eläinallergioita. Muuta ei.

    En tiedä sitten että kuinka lievä refluksi. Jos pysyn hoikkana ja noudatan tarkasti ruokavaliota, pärjäilen aika hyvin ilman lääkkeitä. Mutta eipä tuota ruokavaliota niin pilkuntarkasti tule noudatettua. Välillä sit tarvii lääkettä. Mutta lääkäri kyllä puhui että pääsisin leikkaukseen jos en pärjää ilman lääkkeitä. Siinä vaiheessa en pärjännytkään ollenkaan ilman.

    Olennkokeillut ja kyllä mielestäni happosalpaajat helpottavat sitä oloa. Kun lopetin Nexiumin, tämä olo iski päälle, mutta meni ohi jonkin ajan päästä. Ja nyt se on taas.
  2. helikobakteeria.