2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Ylikuormitus
Nyt kolahti tajuntaan labrojen ylikuormitus. Kun asukkaalla on tulehdusarvo korkealla ja hoitajat ottavat verikokeita, l30136Työeläkkeihin tuntuva korotus
Kova inflaatio nostaa eläkkeitä tuntuvasti vuonna 2023. Työeläkkeisiin tulee tammikuussa noin 7 prosentin korotus. Tämä33134Veronpalautusta
Jassoo, alustavat veroilmoitukset ovat julkaistu. En saa kuin säälittävän satasen palautusta. Eipä kait sitä eläkeläise64133Karhussa on luonnetta
Upeeta, mahtavaa. Olla porilainen. Maan äiti tuli ja kehui kotikaupunkiansa ja muutenkin piti loistavan avajaispuheen a4131Matkaongelma
Hyvät huomenet palstalaisille. Lunta tupruaa ulkona ja hoitokoira tykkää,kun kohtapuoliin haen hurmurin lenkille. Semmo74130Sairaalan kutsuu
Nyt tuli sitten sairaalasta kirje operaatioon. Se jos onnistuisi, niin loppuisivat nämä myöhään- ja yövalvomiset. Olen a16130Odotus ja syntymä
Olen v.1954 vielä tähän aikaan äitini kohdussa. Äidillä ei taida olla helpot oltavat, kun olo on kehno ja poltot ovat a28129Rikkaiden eläkeläisen matkakorvaukset pois
Taxin virkistyskäyttöön tarkoitetut avustukset pois rikkailta eläkeläisiltä. Kunnat eivät katso, eivätkä kysy taximatk24129Kahvikonetta halajan
Haluaisin ostaa kahvikoneen. Onko kenelläkään käytössä konetta ja tuleeko sillä makoisammat kahvit. Luulisi ainakin, ku38128Grönlantiin toivematka
Nyt mä lähden, en suinkaan suljettiin stadiin, vaan Grönlantiin. Niin jos sinne voi matkustaa. Siellä ovat baarit ja vii32128Mikä ihana savuton terassi
Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k52127- 33125
Mökki on historiaa
Ollaanpa käyty vääntöä mökin myynnistä. Ostotarjous ja myyntisumma eivät ole ihan kohdannut. Loppuviikkoa kohden ostaj28125Laiva karilla
Taas on Viking paatti karilla. Onkohan kapteeneissa jotain oppipoikia. Kun eivät osaa väistellä kareja ja kivikkoja. Mat31124Mattopyykillä
Olipas hieno vanhanaikainen, mäntysuovanuoksu keittiön lattialla tänä aamuna. Tulipa alkuviikosta jo juhannussiivous alo7124Miehessä parasta
Mikä miehessä on parasta. Ulkonäkö, luonne, varakkuus, huumorintaju tjm? Kun aikoinaan ihastuin elämäni mieheen, hän ol61121Että mä kärsin savusta
Taas pinna kiristyi eilenuaamulla kello 5, kun avasin makuuhuoneen oven tuulettaakseni. Talon vakiotupakoitsija istui te52121Pyörivä äänetön
Kaverukset kehittelivät uutta ideaa johonkin. Ei siitä oikein tullut mitään. Toinen ajankulukseen teki pyörivän häkkyrä4121Mökkeily loppunut
Vietimme kesäpäivää mökillämme. Juotiin ulkona kakkukahvit ja hengitimme raitista ulkoilmaa. Viimeksi olin erittäin hu40118Hovimäki ihastuttaa
Ostin koko Hovimäki-sarjan dvd:nä. Olen aikoinaan katsonut tv:stä siitä joitakin jaksoja. Vähän niinkuin puolella silmä1117