2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Karhussa on luonnetta
Upeeta, mahtavaa. Olla porilainen. Maan äiti tuli ja kehui kotikaupunkiansa ja muutenkin piti loistavan avajaispuheen a4124Muumimuki käytössä
" Tehnyt useimmat lapsensa Väestöliiton muumimukissa” – naiselle tuomio Facebook-kirjoituksesta Eilen klo 20:45/IL Hämäl15124Veronpalautusta
Jassoo, alustavat veroilmoitukset ovat julkaistu. En saa kuin säälittävän satasen palautusta. Eipä kait sitä eläkeläise64124Odotus ja syntymä
Olen v.1954 vielä tähän aikaan äitini kohdussa. Äidillä ei taida olla helpot oltavat, kun olo on kehno ja poltot ovat a28122Mikä ihana savuton terassi
Nyt löytyi tarpeeksi korkea auktoriteetti sanomaan tupakoivalle talon akalle suorat sanat. Kyllä se on niin, että kun k52121Matkaongelma
Hyvät huomenet palstalaisille. Lunta tupruaa ulkona ja hoitokoira tykkää,kun kohtapuoliin haen hurmurin lenkille. Semmo74121Kahvikonetta halajan
Haluaisin ostaa kahvikoneen. Onko kenelläkään käytössä konetta ja tuleeko sillä makoisammat kahvit. Luulisi ainakin, ku38120Grönlantiin toivematka
Nyt mä lähden, en suinkaan suljettiin stadiin, vaan Grönlantiin. Niin jos sinne voi matkustaa. Siellä ovat baarit ja vii32120Mökki on historiaa
Ollaanpa käyty vääntöä mökin myynnistä. Ostotarjous ja myyntisumma eivät ole ihan kohdannut. Loppuviikkoa kohden ostaj28120Palvelukotivierailu mietitytti
Kävin tänään palvelukodin aulassa viemässä veljelleni juomista. 24 kpl sokeritonta jaffapulloa ja 3 kg banaaneja. Raahas112119Pyörivä äänetön
Kaverukset kehittelivät uutta ideaa johonkin. Ei siitä oikein tullut mitään. Toinen ajankulukseen teki pyörivän häkkyrä4117Rikkaiden eläkeläisen matkakorvaukset pois
Taxin virkistyskäyttöön tarkoitetut avustukset pois rikkailta eläkeläisiltä. Kunnat eivät katso, eivätkä kysy taximatk24116Työeläkkeihin tuntuva korotus
Kova inflaatio nostaa eläkkeitä tuntuvasti vuonna 2023. Työeläkkeisiin tulee tammikuussa noin 7 prosentin korotus. Tämä33116Että mä kärsin savusta
Taas pinna kiristyi eilenuaamulla kello 5, kun avasin makuuhuoneen oven tuulettaakseni. Talon vakiotupakoitsija istui te52115Miehessä parasta
Mikä miehessä on parasta. Ulkonäkö, luonne, varakkuus, huumorintaju tjm? Kun aikoinaan ihastuin elämäni mieheen, hän ol61114Mattopyykillä
Olipas hieno vanhanaikainen, mäntysuovanuoksu keittiön lattialla tänä aamuna. Tulipa alkuviikosta jo juhannussiivous alo7114- 33113
Hovimäki ihastuttaa
Ostin koko Hovimäki-sarjan dvd:nä. Olen aikoinaan katsonut tv:stä siitä joitakin jaksoja. Vähän niinkuin puolella silmä1111Laskun maksaminen kortilla
Pankkien pahviset tunnusluvut poistuvat ja tilalle on annettu pieni laite. Tarvitaan kiinteä puhelinnumero ja nyt tuli38109Kyllä maalla on mukavaa
Nyt alkaa koronakiintiö olemaan täynnä. Ei mitään muuta enää tule telkkarista,kuin tilastoja,lentoja, sulkuja, kuolemaa36109