- Spermaiset suudelmat on kans kivoja.
- Nythän on niin, että tarkoitus ei ole et mies tulisi mahdollisimman nopeasti.
- Mulla ois kysyttävää:
Miksei se mies ole minä? - Miks se ois liikaa? Itellä mennyt vasta kolme kertaa tänään. Ehkä pari kertaa vois ainakin vielä ruiskauttaa.
- Kyllä ainakin kuparikierukan narut tuntee.
- Multa löytyy parempiakin välineitä siihen tarkoitukseen.
- Vastaan itselleni:
Pituus 19,5 cm, halkaisija 4,5 cm
Onhan tuo kieltämättä aika iso. Itellä yks samanpaksuinen mut tosi kova. pari kertaa vain olen saanut peppuun mahtumaan eikä oo oikein kivalle tuntunut. Tosin materiaali aivan erilainen kuin jellyssä.
Tuota vois kyllä koittaa... - Mikä sen paksuus on?
- Niin, mut ehkä minäkin olen vähän ikärasistinen. Oikeen innosta parikytvuotta vanhempi mies.
Näin miehenä naisten kanssa en ole yhtä nirso, mut miesten kanssa olen. - Tasan ei mene: nuoret eivät osaa ja vanhaa ei huolita.
- Tykkään. Ja tykkään hellästä, mutta saa leteistä seksin aikana kiskoakin.
- Samanlainen meno kelpais mullekin.
- Puhdas kostunut pimpsa TUOKSUU.
Haisevaa (likaista) pimppiä minäkään en halua nuolla.
Spermattu on kans kiva nuolla puhtaaksi. - Pesuun aina runkun jälkeen. Helppo ja nopea toimenpide vaikka lavuaarissa. Kotona pesaisen myös kusemisen jälkeen.
- Itse en ymmärrä miten kukaan mies voi olla haluamatta nuolla. Sehän on ihanaa.
- Vähän sama, mut neitsytpeppu en enää ole.
- Höh, minä olen jo vanha.
- Ehkä se on liian intiimiä, ja seksityöläiselle seksi on vain työtä.
En tiedä, en ole koskaan käynyt maksullisella. - Juuri näin. Varainkin ekan kerran jälkeen hivelin alapäätäni koko loppupäivän ja vielä seuraavankin.
Tietysti ajamisessa oli vähän hommaa kun karvat oli sen verran pitkät, että höylä oli koko ajan tukossa. Helpompi sitten kun vaan ylläpitää posliinia. - "yritän peittää kiihottumiseni jotta se ei stressaisi miestä enempää"
Miksi yrität peittää sen? Mua ainakin kiihottaa eniten juuri se, että toinen on kiihottunut. Ehkä miehesi luulee ettet tykkää ollenkaan, ja tietysti se heijastuu mieheenkin.
(ja minä olen mies)